neřešil náhodou někdo změnu převodu na Yamaze XVS 1300 MidnightStar, co má pohon řemenem?
Dole to moc nejede (spíš pocukává), motorka má relativně úzké využitelné pásmo výkonu + krouťáku a ještě položené poměrně vysoko (i charakter motoru je spíše sportovnější).
Jsem si celkem jist, že by pomohla výměna přední řemenice za menší, nebo zadní za větší (tady si nejsem jist, za by pak stačila délka řemenu).
Otázkou je, o kolik cca zubů provést změnu a zda se to dá vůbec někde sehnat, poradil by někdo?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MidnightStar-změna převodu (řemenice)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MidnightStar-změna převodu (řemenice)
ja1 píše: Jeden zub vpředu je jako 3 zuby na zadní rozete, ovšem otázka je ,zda to někdo vyrábí
Tohle platí pro řetěz, pro řemen to bude jinak, má jemnější "zuby".
mari píše: Tohle platí pro řetěz, pro řemen to bude jinak, má jemnější "zuby".
ono ani tak nejde o "jemnost" zubů... ale spíš o poměr obvodu řemenic... takže by to mohlo bejt v úplně stejným ranku... jedna jednotka vepředu odpovídá zhruba 3 jednotkám vzadu...
nicméně jak tu někdo psal...řemen má nějakej limit ohledně rádiusu opásání, proto jsou ty hnaný i hnací řemenice podstatně větší než řetězový a je otázka, zda-li vepředu budeš moc jít ještě na menší průměr. Ikdybys zvětšoval jen zadek a stavění kyvky tě nepustilo, tak ti asi řemen dokáže kdejakej výrobce průmyslovejch řemenů udělat na míru...
Naposledy editováno 07.09.2023 08:56:09
Změna převodu bude asi scifi, respektive by se asi jednalo a zakázkovou výrobu za větší peníze plus výše vzpomínané problémy s místem pro zástavbu jiných rozměrů. Další možností s vysokými náklady je změna primáru.
Nejjednodušší by byla úprava průměru zadního kola. Ale tam se nabízí maximálně menší profil pneu.
Zkusil bych prohledat jestli je nějaká zaměnitelnost dílů z jiných modelů.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MidnightStar-změna převodu (řemenice)
Bejt tebou, zajímal bych se spíš o to, aby ti EKO-EZO mapu pro záchranu konvalinek u cesty, změnil někdo na tu, jež vyhovuje motoru...a nebudeš muset řešit tyhle píčoviny. Ten motor není naladěnej sportovně...ale ekologicky. Většina těhle map je dělanejch na hranici chudoby, právě proto to cukání ve spodku ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MidnightStar-změna převodu (řemenice)
Máte štěstí, že jdu právě kolem
Mám nepotřebnou mapu Adršpachu, kdyby ti to pomohlo
Jediná cesta bude asi pouze výroba někde na zakázku a bude to stát dost peněz, ještě třeba s nejistým výsledkem.
Nepředpokládám, že by šla použít z nějaké jiné motorky a že by se našla taková, co by měla z výroby cca o 2-3 zuby méně (XVS1300 má přední řemenici 30 zubů).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XVS1300 MS - menší řemenice Yamaha XVS 1300A Midnight Star | Versysák__ | 11 | Dnes v 14:22 Versysák__ |
Progresivní pružiny v tlumičích Yamaha XVS 1300A Midnight Star | suzintro | 16 | 2.6.2024 v 18:50 lecomondo |
Yamaha XVS1300 Midnight Star - nast... Yamaha XVS 1300A Midnight Star | Versysák__ | 1 | 2.6.2024 v 10:31 ivako |
Yamaha XVS1300 Midnight Star-motoro... Yamaha XVS 1300A Midnight Star | Versysák__ | 12 | 20.5.2024 v 18:52 combust |
jaký olej do yamaha XVS 1300 Midnig... Yamaha XVS 1300A Midnight Star | dědoušek | 7 | 19.5.2024 v 15:18 combust |