řešíme startování motorky Goldwing GL1000 r.v. 1979, kdy jsou přetěsněny karburátory, nové svíčky, nová baterie.
- svíčky jiskru hází (NGK D8EA)
- startér točí
- benzín dle orosení svíček taktéž teče
Při delším točení již benzín teče v mezikusu výfuku
Statování se sytičem taktéž nefunkční.
Nemá někdo radu na co se zaměřit?
Díky za pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979
Jo a hlavně po vyndání svíček nechat pořádně odvětrat.
Naposledy editováno 23.08.2023 15:01:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979
Ještě jsme zjistili, že ve vzduchové komoře mezi karburátory zůstává velké množství paliva a že v prvním bloku válce je největší množství benzínu - hladina až po koleno od rozdělovače, v ostatních třech byla asi desetina paliva oproti prvnímu. prvnímu.
Naposledy editováno 30.08.2023 09:12:09
Jedinej způsob jak se ti může dostávat benzín do sací komory spojující karburátory je přeplavení karburátoru. Pokud jsi použil repas sadu karburátoru, nejspíš jsi vyměnil i uzavírací jehly plovákových komor. Tím se ti skoro jistě změnily výšky hladin v plovákových komorách a minimálně jedna komora se ti nezavírá včas, nebo vůbec a benzín se valí kudy může, tj. do zmíněné komory a taky do válců. Teče, dokud nezavřeš kohout na nádrži.
I pokud jsi jazýčky plováků naohýbal dle servisního manuálu tak ve skutečnosti benzín v plovákové komoře může být v naprosto nevyhovující výšce. Je nutné si s tím trošku pohrát. V případě zájmu popíšu postup.
Jinak naprostý základ k pochopení problematiky karburátorů na GL 1000 je zde:
https://www.randakks...-mistakes/#more-1060
Naposledy editováno 20.03.2024 13:05:12
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979
To je taky jeden z důvodů proč je na nádrži kohout i když je tam čerpadlo. Karburátory nemají přepad a kdyby nezafungovaly jehly v karburátorech, tak se válce naplněj benzínem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Honda Goldwing GL1000 rv 1979
Marek-pce píše: FJRPEPA> V hlavě čerpadla je jenom dvojice ventilů propouštějících směrem od nádrže do motoru. Blokují zpětnej průtok. Membrána je pod nima, takže ta je ze hry. Ty ventily mají slaboučkou vratnou pružinku a nemají žádné gumové těsnění.Normálně přes ně benzín proteče.
To je taky jeden z důvodů proč je na nádrži kohout i když je tam čerpadlo. Karburátory nemají přepad a kdyby nezafungovaly jehly v karburátorech, tak se válce naplněj benzínem.
Benzín se do karburátorů dostane jen pomocí palivového čerpadla. jinak by tam nemuselo být, hladina benzínu v nádrži je níže než karburátory. Pouze při nabrání úplně plné nádrže se na chvíli může stát, že tam benzín teče sám samospádem.
Naposledy editováno 02.04.2024 07:35:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Honda Gl 1000-vše o této moto. Honda GL1000 GoldWing | Petr101 | 13 | 5.8.2019 v 10:54 Honza-ČZ |
Brzdové destičky Veteráni Honda XRV 750 Africa Twin, Suzuki GSX-R 1300 Hayabus... | svandasek | 6 | 7.5.2019 v 22:08 svandasek |
Honda GL 1000 a nosič Krauser Honda GL1000 GoldWing | Koblet | 8 | 23.8.2018 v 09:13 Koblet |