zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: Souhlasím s tebou, ale mohu-li trolíka vytroliti, já hned lepší den míti!
To jenom ukazuje, jak velkej seš dem.nt...
btw. Jsem se tě dotazoval jaký motorky jezdíš? Že seš tak chytrej. Stydíš se napsat?
Naposledy editováno 29.04.2023 17:56:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: Fyro> Chceš mně poroučet, co nemůžu a co smím? Zůstaň v klidu, každy občas plácne hloupost a chvilku trvá, než mu to ješitnost dovolí poznat. O tom, jaké jsou IRC výborné offroad gumy, se tu debatuje pořád dokola, a mně třeba utkvělo v paměti, jak tu sepsal pár vět nokia321 .
Kde ti co poroučím? Na urážky ale nejsem zvyklej, asi žiju v jiný sociální skupině. Ptal jsem se na čem jezdíš a co máš obuto? Abych věděl jaký nám tady radí velký odborník .To se ale nedozvíme...
Ale Dem.nt co nerozumí psanému textu, Nikde jsem IRC gumy nevychvaloval ,že jsou výborný do offu.Píšu ,že v terénu se s nima docela dá kromě velkýho bláta a na silnici jsou dobrý. Taky jsem psal ,že nejezdím žádný hártkór potokama a po lese.
Naposledy editováno 29.04.2023 19:08:53
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 02.05.2023 02:07:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
karelsychra píše: Já jsem pořád ty dost ojetý IRC nevyzul, a je to podle mě trochu jinak. Včera sem byl na vyjížďce s děckama po polňačkách, mladej na pitbike 17/14" se skoro novejma barumkama (C12/C21) se dvakrát válel , a já ani jednou (ale párkrát jsem na blátě měl namále), naopak ten menší, má na pitbike 14/12" vpředu ještě nějakou čínskou lisovanou tmu, vzadu barumku, a tomu jsem na některejch úsecích nestačil, ale spíš proto, že nemá žádnej pud sebezáchovy... Tím pádem má asi dost velkej vliv co umíš ty a ne všechno svádět na techniku.
Přesně tak.
karelsychra píše: Já jsem pořád ty dost ojetý IRC nevyzul, a je to podle mě trochu jinak. Včera sem byl na vyjížďce s děckama po polňačkách, mladej na pitbike 17/14" se skoro novejma barumkama (C12/C21) se dvakrát válel , a já ani jednou (ale párkrát jsem na blátě měl namále), naopak ten menší, má na pitbike 14/12" vpředu ještě nějakou čínskou lisovanou tmu, vzadu barumku, a tomu jsem na některejch úsecích nestačil, ale spíš proto, že nemá žádnej pud sebezáchovy... Tím pádem má asi dost velkej vliv co umíš ty a ne všechno svádět na techniku.
... aneb kdo by rekl, ze to v terenu klouze .... Dodnes s laskou vzpominam na pokusy, udrzet se na naslizlu na polnacce na tom zvysenym prostredku s oslizlou travou, a ruzne mi predek i zadek klouzal dolu tam a zpatky .... takova prdel na rovnovahu a spravny reakce se jen tak nenajde A stacila rychlost klusu, a z trialky si obcas odslapnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Přesně tak.
Leda hovno. Když se sjede Tracker z 15 mm na polovinu, tak je skoro nepoužitelný, a tady se bude doporučovat guma s dvojnásob hustým vzorkem, která má těch 8 mm nová?
Příklad IRC hardcore offroad trati s možností sebevražedné mise, v případě, že by se pilot rozhodl vzít to doleva k tomu rozestavěnému kurníku zkratkou přes mez a loučku :
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Když vidím a slyším ty mitasky na pitbike, s velkejma mezerama mezi řadama špalků jak hučí na asfaltu a kroutí se do zatáčky, tak mi to taky nepřijde jako ideální řešení, když tuhle motorku používám i na pojížďky po městě... Možná zkusím tohle: maxxis M 6006
protože do nějakejch extra terénů se nehodlám pouštět, taková pěkná polňačka co máš na fotce je to, co na vyjížďkách vyhledávám, nebaví mě pokaždý odstraňovat z motorky několik kg bláta... Ale každej to má holt trochu jinak.
P.S. to je někde u Ostružné, co máš na té fotce?
Naposledy editováno 02.05.2023 22:37:57
Kohlstein píše: Leda hovno. Když se sjede Tracker z 15 mm na polovinu, tak je skoro nepoužitelný, a tady se bude doporučovat guma s dvojnásob hustým vzorkem, která má těch 8 mm nová?
Příklad IRC hardcore offroad trati s možností sebevražedné mise, v případě, že by se pilot rozhodl vzít to doleva k tomu rozestavěnému kurníku zkratkou přes mez a loučku :
Jak rozmazal ten blatník ,aby jsme neviděli na čem jezdí..
karelsychra píše: To fakt sory, ale tohle na sjetejch IRC co mám zrovna obutý, nevidím jako problém, když vidím, že je to skoro suchý. Samozřejmě že ne nějakou leteckou rychlostí, ale dvojkou na mezku co nejvíc kolmo ke svahu a pak trojkou bez nějakýho problému. Tohle fakt asi bude rukama... A nepropaguju nějaký čínský gumy, je to jenom o tom, že na motorce byly a pořád ještě sem je nevyměnil.
Když vidím a slyším ty mitasky na pitbike, s velkejma mezerama mezi řadama špalků jak hučí na asfaltu a kroutí se do zatáčky, tak mi to taky nepřijde jako ideální řešení, když tuhle motorku používám i na pojížďky po městě... Možná zkusím tohle: maxxis M 6006
protože do nějakejch extra terénů se nehodlám pouštět, taková pěkná polňačka co máš na fotce je to, co na vyjížďkách vyhledávám, nebaví mě pokaždý odstraňovat z motorky několik kg bláta... Ale každej to má holt trochu jinak.
P.S. to je někde u Ostružné, co máš na té fotce?
Přesně tak, vždyť je to vyschlý..
Nicmene ten vzorek nam, m*dalum, hodne pomuze. Kdyz jsem loni v pozdnim lete nasadil kombinaci Tracker/MT21, v podstate me to zachranilo, kdyz jsem sjizdel rozbahnenou sjezdovku s blatickem (vsude jinde bylo celkem sucho). O bahenich laznich, na ktere jsem narazil v unoru/breznu ani nemluve.
Osobne mi prijde, ze s chlupatejsi gumou se na asfaltu da jet celkem v pohode, ale s hladsi gumou muzes v terenu narazit (muze byt dostacujici v 95%, ale problem bude tech 5%).
Kazdopadne hladke plaste bych taky uplne nezavrhoval, treba na Balkan po ose by me lakalo zkusit E07+ (loni jsem to jel na tech IRC a dobry). Ale maji bezdusovou patku, tak mam trosku strach z pripadneho defektu (srazeni patky, opetovne nahozeni) pri vymene duse.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wrko je nahoře takový vybusnejsi. Což na enduro zase není úplně top, ale já tam mám rozetu asi 51z a v kopci mě to většinou vytáhne v klidu i v nižších otáčkách. Mám jen 75 kg.
Na off ježdění mi pořád přijde na wr trochu lepší ten trojúhelník řídítka sedlo stupačky. Nevím čím to je, ale měl jsem to i na crf 250. Pocitově ve stoje jsou řídítka moc u těla. Asi to nebude nic nového když řeknu že crf mi přijde vhodnější pro delší cesty a spíše asfalt s lehčím off zatímco wr je spíš na hoblovani kolem komína s možností více off. Pořád jsem hroznej mrdal a zkušený jezdec zvládne na crf tisíckrát víc než já.
Jako na wr mě hrozně baví ten motor a zvuk. I sériový výfuk má boží zvuk a ten tah nahoře je navykovy. Tam kde Hondy konci teprve wrko chytá dech. V mém případě to asi ještě více umocňuje převod 13/51.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 03.05.2023 21:51:31
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A překvapuje mě pořád jak je ta motorka mrštná na malých silničkách a ve městě ,to mě baví tak, že jezdím víc právě tam na úkor polňaček..
Co si pamatuju dřív jak jsem měl endura jednoválce tak to byly takový ucukaný nemotorný kopyta, Tenhle motůrek je pružnej a točivej, Motorka hravá A dobře jde do zatáček.
Pořád si taky libuju s tou extra lehce jdoucí spojkou-To je velká paráda.
že dám 13 000 do zadního tlumiče ISS a přední pružiny ,s tím jsem počítal hned při koupi. zahrnul jsem to hned do pořizovacíceny
geometrii Jízdy ve stupačkách jsem vylepšil zvýšením řídítek. Za mě velká spokojenost-pro moje použití velmi dobrý stroj.
Ono taky záleží kde člověk bydlí, někde u kolína narovině Se to tak dobře nevyužije.
Jsem rád, že se takováhle motorka ještě pořád dá koupit nová.
Naposledy editováno 03.05.2023 22:21:55
Ještě jsem si vzpomněl na obří rozdíl brzd. Už jsem zapomněl jak 250 mizerně brzdila. 300 je proti wr taky tupejsi na brzdy. U wrka to stačí jemně hladit a brzdi to parádně. Celkově to prostě podtrhuje charakter obou moto. Wrko tě nutí tahat, jet ostře. Crf je spíš takový koráb co neunavi a můžeš na něm objet svět. Což vlastně i někteří dělají :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.motorkari.cz/tema/?t=224971
Jinak jsem fakt zvedavy, jestli mi ji dodaji do prazdnin. Ma nekdo informaci, jak to ted vypada, jestli stale nedodali motorky objednany uz vloni v prosinci?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: kObzZy> ja jsem si na podvozku YSS v CRF300 sjel par kilaku a rozdil proti serii je vesmirnej. Je to motorka uzivatele MartyG, resime ve vedlejsim vlaknu:
https://www.motorkari.cz/tema/?t=224971
Jinak jsem fakt zvedavy, jestli mi ji dodaji do prazdnin. Ma nekdo informaci, jak to ted vypada, jestli stale nedodali motorky objednany uz vloni v prosinci?
Já jsem nedávno volal na Jarov, abych se zeptal, jestli se na tu motorku dá u nich posadit a tam mi řekl, že mu tam stojí motorka objednaná 22 a nemůže ji poslat ven, že honda musí něco vyřešit a u motorek, který měly být dodaný v červnu říkal, že to posunujou na září. Jak jsem koupil, tak prodávám
Říkal jsem si, že je blbost objednávat teď, přišla by až na zimu, raději objednám až na podzim pokud do té doby nekoupím výhodně ojetou.
Ale teď koukám, že při objednání na podzim by nemusela být ani na příští sezónu.
A přitom stejná továrna stíhala vyrábět CRF250L tak že je dealeři měli skladem. Asi je 300 mnohem poptávanější.
Slávek-TDM píše: kObzZy> ja jsem si na podvozku YSS v CRF300 sjel par kilaku a rozdil proti serii je vesmirnej. Je to motorka uzivatele MartyG, resime ve vedlejsim vlaknu:
https://www.motorkari.cz/tema/?t=224971
Jinak jsem fakt zvedavy, jestli mi ji dodaji do prazdnin. Ma nekdo informaci, jak to ted vypada, jestli stale nedodali motorky objednany uz vloni v prosinci?
Zatím počítám s posunem z 15. týdne na 19. týden, což je příští týden. Ale v obchodě říkali, že je to termím dodání na prodejnu a oni na sestavení a předání mají cca týden
a svolávačka ročníku 2023 v 17.týdnu eu:
https://www.femamoto...lert-system-recalls/
Na dtest to ještě není, ale v japan a usa stahují tisíce ks různých jednobuchů 250-300. Asi budou měnit celé pravé víko a v pdf píšou, že ho vyrábí indická firma (nevim jestli to vozí i do thajska, nebo to tam zblbli taky)
https://static.nhtsa...LRPT-23V261-3448.PDF
problém bude ten červík na fotce pod otvory krytu výfuku:
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |