paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 20:14 | Nahoru | #6601
Sally06> No tech 80 Kg a vice to podle me bude, pokud se budeme bavit o vysce cca > 170 cm. Tezko rici, ale proti Asiatum jsme proste tlusti

A nemusis s tim jet kilo, popsal to nekdo nade mnou - stacilo par nerovnosti za sebou, trosku pridat plyn, rozkmitalo se to a nestihalo se to utlumit (bavim se o centralu). Predek jsem si vymenil az ted po roce, tam se to potapelo pri prudsim zabrzdeni, nebo pri sjizdeni vetsich nerovnosti. Ale s originalnim predkem se zit dalo.

Naposledy editováno 19.04.2023 20:17:33

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 20:33 | Nahoru | #6602
co jsem zaznamenal, tak na některých CRF300 funguje zadní tlumič úplně v pohodě a na některých vlastně skoro vůbec. Tak když máš štěstí, tak není třeba měnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 21:05 | Nahoru | #6603

Ozzy_ píše: ... jak stary baby na pavlaci ...



Tak jsem zvědavej jestli mi napíše co jezdí a jaký má pneu. Hádám ,že se nedočkám...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 21:06 | Nahoru | #6604

Sally06 píše: Borci dívám se na Gattiho, jak si s tím krásně hraje. Tipuju, že má surovou origo motorku a očividně mu stačí i origo tlumení. Proč a z jakého důvodu to všichni předěláváte? To jezdíte těžší terén než je ve videu? Jen mě to zajímá díky



Světe div se, on tam má snad i ty originální gumy. Co některý lidi pošlou k zemi i za sucha

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 21:06 | Nahoru | #6605

RomanHA píše: Fyro> Souhlasim s Tebou, ze za sucha a do urcite vyse vzorku to slo. Mokra trava ale byla i pri pomale jizde o hubu (zvlaste po vrstevnici), a jakmile zadni vzorek klesnul na cca 6mm, zacalo to byt o hubu i za sucha - stala se nepredvidatelnou.

Tracker / MT21 mi prijde rozhodne lepsi kombinace - na asfaltu to huci / vibruje jen na pocatku o fous vice, v terenu vyrazne lepsi.



Díky za přínosný komentář.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 21:50 | Nahoru | #6606

Fyro píše: Tak jsem zvědavej jestli mi napíše co jezdí a jaký má pneu. Hádám ,že se nedočkám...


Žádnou motorku nemám a všechno jsem vyčetl na tym internetu. Stačí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2023 v 23:34 | Nahoru | #6607
Kohlstein> tak už netroll

Naposledy editováno 20.04.2023 06:50:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 06:35 | Nahoru | #6608
Sally06> to já zase nechci mít na sobě prilepene moto.

co psal callowsick je pravda, taky mi to 300 delalo, je to vlastnost

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 06:37 | Nahoru | #6609
Palomoto> nebo to je dáno tím kdo si ji koupí. Začátečník nemusí nic špatného poznat protože nemá zkušenost, pohodový jezdec si na to zvykne a ostatní koupi jiný

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 08:05 | Nahoru | #6610
Fic6> Jestli je to vlastnost Hondy, která ty rozpočtovky takhle skládá, tak jsem rád teda za KLX Ale mě vesměs sedí (dostačuje) kterýkoli podvozek, jsem váhový podprůměr, což je taky výhoda pozoruju. Nemusím cpát do upgradů...
Já radši nalepené a možnost volby, dle svého psychického stavu, když su nasraný vezmu ostrý drápky a jedu prasit a sou tam i koně! A když na pohodu s děckama, tak KLX. Jde o to, že když máš jednu, tak se přizpůsobíš, ale potom je to o tom, že buď něco musíš objet, protože to kvůli pneu nevyjedeš a nebo jdeš do situací, kdy tě ty pneu zradí a je z toho štíplý plasty, ulomený blinkr nebo tak něco. A to já moc dobře znám, když se rozvášním na tupým. Potom si člověk nadavá co je za kok...a! A v těch chvílích jsem byl dostkrát a proto preferuji radši tlačenku v garáži, ale za to možnost volby je k nezaplacení i z důvodu budoucího prodeje, protože tu pěknější neorveš a navíc na dvou najedeš daleko míně než na jedné, takže i vzhledem k najetým km se to zase lípe prodává

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 15:34 | Nahoru | #6611

shewcza píše: Osobní údaje smazány



Mě nic nepřišlo. To je ale svolávačka z roku 2015. Honda ČR na to reaguje až po 8 letech, což ukazuje na klasický český šlendrián a neschopnost. Týká se to modelů vyrobených od září 2013 až nějak po rok 2015. Muj kus byl vyrobenej zkraje roku 13, pořizoval jsem ho duben 2013.

https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/motocykly-cb-cbf-cbr-crf-ctx-fes-fj-nc-nss-nt-sh-st-vfr-vt-xl/12265?ft=Honda

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 16:40 | Nahoru | #6612
Sranda je, že když jsem to nevěděl, tak jsem to neřešil. Teď o tom vím a je hezký počasí konečně a mě se nechce ta hlava dělá hrozně moc. Ještě když mi 2x za jízdy při první jarní prohlídce chcípla. Ono to s tím nemusí mít vůbec souvislost, ale hlava je sviňa. Navíc teď mají v Hondě všude narváno, takže nejdřív za 14 dní. Uvidíme

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 17:03 | Nahoru | #6613

shewcza píše: Sranda je, že když jsem to nevěděl, tak jsem to neřešil. Teď o tom vím a je hezký počasí konečně a mě se nechce ta hlava dělá hrozně moc. Ještě když mi 2x za jízdy při první jarní prohlídce chcípla. Ono to s tím nemusí mít vůbec souvislost, ale hlava je sviňa. Navíc teď mají v Hondě všude narváno, takže nejdřív za 14 dní. Uvidíme



Mě už to taky párkrát chcíplo, ale fakt sporadicky, tak možná třikrát za těch 10 let, co jí mám.. Vždy to bylo s ještě nezahřátým motorem když jsem spomaloval do zastavení se zavřenym plynem, třeba k semaforu s červenou. Tak ale zas aspoň se nakonec ozvali a budeš pak mít klid na duši

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 17:21 | Nahoru | #6614
Mě to chcíplo při jízdě ve stupačkách na takovém rozbitém asfaltu, málem jsem hodil tlamu. Instinktivně jsem vymáčknul spojku a poté hodil nižší kvalt a pokračoval v jízdě. Když to udělalo podruhé při té stejné vyjížďce, tak už sem nechal motor zhasnutý, motorku odstavil a hledal kde může být problém. Závadu jsem neshledal, motorka chytnula na první otočení a jel jsem nejkratší cestou domů (cca 20km), závada se již neopakovala.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 18:49 | Nahoru | #6615

ondrej-ek píše: Kohlstein> tak už netroll


Souhlasím s tebou, ale mohu-li trolíka vytroliti, já hned lepší den míti!

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 19:59 | Nahoru | #6616
Objednával tu někdo šedou barevnou variantu CRF300L? A už ví, co mu příjde?

Podle představení modelového ročníku 2023 drobně upravili červenou variantu a přibyla nová šedá alternativní varianta.

Podle letošních reportů (bohužel jsem dohledal jen z US trhu) ale nakonec šedá CRF300L nebude, ale je alternativní o 5cm snížený model LS, který bude pro změnu pouze v té dříve představené šedé barvě. Z těch 5cm dělá 1cm znížené sedlo a 4cm tlumiče s kratším zdvihem.
Cena obou variant je na US trhu stejná, ale LS je pouze s ABS.

Má zde někdo informace, jak to bude na EU trhu?

Šedo-oranžovo-černá se mi líbí víc než křiklavě červená. Nižší sedlo by mi nevadilo, ale -4cm na ne nijak oslnivé světlé výšce a o tolik kratší zdvih by se mi nelíbil.
Příjde mi to, jakože rozšířili možnosti volby zákazníků, ale pak je zase osekali, aby nemuseli v nestíhající produkci řešit kolik čeho komu dodají.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2023 v 21:24 | Nahoru | #6617
Deadman> Jj, mám ji objednanou od konce ledna ve Velsbike. Poslední info (cca 2 týdny zpět) bylo dodání v 15. týdnu, od té doby nic. Že by měla mít jiné parametry nemám info (od dealera). Ale psal tu borec z Kuřimi, že mu dodání posunuli o zhruba 4 týdny, tak počítám, že i mně. Předpokládám, že model LS bude spíše určen pro mimoevropské trhy (stejně jako byly doteď rozdíly mezi crf 300 L pro Evropu a Asii).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 02:28 | Nahoru | #6618

Fic6 píše: Já jsem prodal KLE 500 a DRZ 400 protože jsem dvě neujezdil a pořídil CRF 300. CRF byla dobrá, ale na cestě chyběl trochu výkon. Místo ní jsem pořídil 690 enduro co už je pro mě ideální univerzál jak na cestu tak do terénu. Ale zase jsem na začátku, protože neexistuje super univerzální guma. Mám nazuty Trackery, které jsou na off super, ale na cestě snima jezdím stejně jak s CRF 300 .
A teď jak vyšla CL500, tak jsem si řekl, že prodám 690 a koupím starší CRF a k tomu CL500 . Mě poser. Na konci dubna půjdu testnout tu 500 a doufám, že to bude sračka, protože jinak budu mít velký problém



No nevim, od toho CL 500 bych nečekal nějaký velký svezení.. To 690 enduro (H701 nebo KTM?) je proti tomu střela. To bych se spíš mrknul, když retro styl, po bajkách typu XSR 700, Duc Scrambler nebo to nový Cabalero 700. A nebo rovnou starší XSR 900, to nový už je spíš retro závoďák..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 08:31 | Nahoru | #6619
SuperSic58>ktm 690. je mi jasné že to nebude nic moc, co by taky člověk mohl čekat za 160. To je jenom takový nápad že se na tom projedu, protože se mi to líbí a kdybych z toho byl odvařený, tak bych nad tím začal uvažovat. Není to tak, že bych aktivné sháněl druhou moto. XSR a ducna se mi nelíbí, cabarelo by šlo, ale asi bych si nebyl jistý značkou.

Už to tu nebudu plevelit velkýma motorkama. Sorry

Naposledy editováno 21.04.2023 08:33:05

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 11:15 | Nahoru | #6620

ondrej-ek píše: Deadman> Jj, mám ji objednanou od konce ledna ve Velsbike. Poslední info (cca 2 týdny zpět) bylo dodání v 15. týdnu, od té doby nic. Že by měla mít jiné parametry nemám info (od dealera). Ale psal tu borec z Kuřimi, že mu dodání posunuli o zhruba 4 týdny, tak počítám, že i mně. Předpokládám, že model LS bude spíše určen pro mimoevropské trhy (stejně jako byly doteď rozdíly mezi crf 300 L pro Evropu a Asii).


Tos mě moc nepotěšil, já jí mám objednanou měsíc a původní termín dodání byl druhá polovina června Dodavatel mi samozřejmě nic neřekne, takže počítám spíš s létem...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 19:20 | Nahoru | #6621

ondrej-ek píše: Deadman> Jj, mám ji objednanou od konce ledna ve Velsbike. Poslední info (cca 2 týdny zpět) bylo dodání v 15. týdnu, od té doby nic. Že by měla mít jiné parametry nemám info (od dealera). Ale psal tu borec z Kuřimi, že mu dodání posunuli o zhruba 4 týdny, tak počítám, že i mně. Předpokládám, že model LS bude spíše určen pro mimoevropské trhy (stejně jako byly doteď rozdíly mezi crf 300 L pro Evropu a Asii).



Já mám objednáno už od konce roku 2022, kdy představili tu novou barvu. Mám objednáno šedou a o tom, že by měla být v něčem jiná než červená, to netuším. Tu verzi LS jsem zaznamenal teprv včera, kdy se to rozjelo po skupinách na Facebooku v zahraničí, před tím jsem o této verzi nikde nic nezaznamenal. Také předpokládám, že je to pro jiný trh.

Šedou prý dodat není problém, termín jsem měl na 15. týden. Ale byl jsem se tam ptát a motorky jsou v Itálii na skladě a prý na nich něco budou upravovat a termín je posunut na 19. týden. Šedá byla na výstavišti v Praze, viděl jsem na fotkách.

Ale je to celý nějaký divný, na globálním WEBu, už mají L červenou a LS šedou, před tím byly obě L Na české Honda stránce je jen L červená, šedá zmizela a Velsbike má L červenou i šedou. Podle mě, nějaký změny se dějí, ale snad to v EU zůstane.


Sedlo by mi možná nevadilo, ale nižší motor už mi vadí. A to už jsem si koupil doplňky a nakonec asi nic nebude Edit.: Ještě se dívám, že jsou menší zdvihy tlumičů, no tvl. To by se to o dost vzdálilo od ideálu WR 250R.



Si říkám, jestli nemají nějaký problém, proto ten odklad dodání a na poslední chvílI to předělali na LS No doufám, že ne.

Na motoinzerci ještě visí L, polep je také L a sedlo se zdá vyšší: www.tipmoto.com/motorky/honda/452990-crf-300l.html

Naposledy editováno 21.04.2023 21:42:12

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 19:42 | Nahoru | #6622
Máte někdo na CRF komplet "laďák" od Dominatoru? Zkušenosti? Nebo kdyby jste se někdo chtěl zbavovat laďáku včetně svodu ( to je podmínka), protože se nemůžu dívat na ten hnusnej vypálenej originál a nechci ho každý rok stříkat Nepotřebuji to kvůli kraválu, ale kvůli svojí lenosti. Ideal nerez.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 20:46 | Nahoru | #6623

HaroldENG píše: menší zdvihy tlumičů a vyšší váha

Na tých Tvojich obrázkoch je váha rovnaká, 311 libier. Menšie zdvihy sú asi kvôli zníženiu...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 20:46 | Nahoru | #6624
HaroldENG> Tady jsem porovnal oficiální fotky při oznámení a poslední je nyní.



CRF 300L červená a šedá byla představena někdy listopad/prosinec 2022. LS jsem našel od přelomu únor/březen 2023 a často se zmiňuje pouze US trh ...tak uvidíme.






Naposledy editováno 21.04.2023 21:43:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 20:58 | Nahoru | #6625
Metric> Máš pravdu, já se nepodíval na ABS variantu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 21:07 | Nahoru | #6626

HaroldENG píše: Já mám objednáno už od konce roku 2023



Cestovatel v čase.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 21:25 | Nahoru | #6627

HaroldENG píše: J

Sedlo by mi možná nevadilo, ale nižší motor už mi vadí. A to už jsem se koupil doplňky a nakonec asi nic nebude Edit.: Ještě se dívám, že jsou menší zdvihy tlumičů a vyšší váha, no tvl.



Váha LS je stejná jako L ve verzi s ABS. L bez ABS (v EU nelze) uvádějí o 5 lb = 2.5 kg lehčí, což je pro mě inspirace pro ABS delete.
Snížený zadek je fuk, stejně si tam větší část lidí dá YSS tlumič, čímž je z toho zpátky původní výška (verze 415) nebo o 2cm nižší (verze 405).
Sedlo je otázka, jak je pohodlné ve srovnání s L, které je nic moc. Po zásahu čalouníka to může být jinak.
Snížený je na LS ale i předek. Nejen opticky. Uvádějí o půl palce menší rozvor, což po přepočtu přes uvedený úhel vidle odpovídá o 2 až 2 a půl cm kratší vidli. Obrázky LS nejsou tak podrobné, aby z nich bylo vidět, jestli jen upnuli kluzák v brejlích o 2cm níž, nebo zkrátili zdvih něčím ve vidli, nebo je vidle nějak zásadněji jiná.

Edit: Přehlédl jsem zdvihy v popisu. Vidle má o 2 cm kratší zdvih, zadní tlumič o 3 cm. Co je ve vidli jinak, to by stálo za to zjistit. Možná je to jen nějaká kombinace podložek pružiny, tedy něco co lze změnit za 10 minut na soustruhu.

Edit2: Nedává mí ale smysl, že uvedená světlá výška LS je o 4cm nižší, zatímco tlumiče jsou jen o 2 a 3 cm kratší. Čekal bych tedy světlou výšku nižší jen o 2,5cm....

Naposledy editováno 21.04.2023 22:10:27

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2023 v 23:40 | Nahoru | #6628
Deadman> Tvl, 2 cm vpředu, k tomu 2 cm vzadu, to jsou přesně ty 4 cm!

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2023 v 12:04 | Nahoru | #6629
Harold - Ta šedá varianta má být pro Česko úplně stejná jak červená. Podle Hondy v hradci a v Pardubicích. Na ofiko stránkách Hondy. cz tam taky pořád je Šedá varianta uvedena.Ta nižší verze bude asi pro jiný trhy. Ale i tady by se to možná někomu malýmu hodilo.

Naposledy editováno 22.04.2023 12:09:28

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2023 v 11:42 | Nahoru | #6630
Máte někdo na přední vidlici vyměněné víčka s odvzdušňovacím ventilkem ? Popřípadě nové víčka s integrovaným ventilkem od ZETA ? Budu měnit pružinu a přemýšlím jestli by se nehodilo i doplnit víčka o ventilky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist