Téma: Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp 200 a alp 40
9.11.2022 v 20:35
Jako hrstka lidí vyhledávám co nejjednoduší moto, v dnešní posr...é elektronické době! Zajímají mě reálný zkušenosti o těhle moto. Nejlépe někdo kdo měl obě a může porovnat. Když udělali KLX 230, tak jsem si říkal, že to je ta DOKONALÁ jednoduchá motorka. Vzduch, vstřik, správná barva ráfků, rámu a motoru! (dnešní trend vše černé je humus). Ovšem zabili to černou barvou plastů bez možnosti zelené . No jo do EU jdou jen zbytkové kusy mi přijde. Proto se mi čím dál více začíná zamlouvat KLX 250. Zajímali by mě poznatky majitelů. Co se pokazilo. Co je na tom špatně, co naopak super apod. Reálná spotřeba dlouhodobá? Obě moto mají podložky na ventilech? S tím souvisí třeba dostupnost a cena těch podložek, rozvoďáčku apod. dílů? např. i řetězovky, destiček? Upřesňuji, že vím k čemu je motorka určena, proto ji také vyhledávám! Nekupuji si motorku kvůli tomu abych ji předělal na dlouhé štreky nebo na hard enduro. Vždy kupuji na to na co ji vyrobili! Vyloženě kolem komína, do lesa na hřibky, svést děcka apod.
Uvítám i zkušenosti někoho kdo drandil CRF L i KLX nějaké reálné porovnání? Doufám, že se někdo najde a pár info. tu vznikne. Popř. doporučení na jiné moto podobného ražení? díky
Uvítám i zkušenosti někoho kdo drandil CRF L i KLX nějaké reálné porovnání? Doufám, že se někdo najde a pár info. tu vznikne. Popř. doporučení na jiné moto podobného ražení? díky
Naposledy editováno 11.11.2022 14:02:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Wenca24> Tak to mi vyloženě připomíná jawku 640, když jsem ji obul na drapák. Všechno v podstatě sedí. V terénu to projede mrtě na to, že je to nizoučká jawa a ten výkon neumí jen tak někdo držet v terénu. Já to zkoušel a jde to, ale chce to fakt umění a cit Ovšem když je jawka zase ze správným spřevodováním na cestě, tak určitě není žádný bzrdidlo na cestách. Podobně jako Himl valí do 130 a v klidu 100 se dá jet. Himl má prostě jen lepší motor, na cestu kvůli spotřebě a do terénu kvůli průběhu, ale jinak nic a ta dlouhá 1čka by mě srala! Pro mě to nemá cenu v tomhle mi lichotí jawka, že dokáže obojí i terén i silnici
Ví tady někdo jaký je rozdíl v Beta ALP 200 vs. Beta Urban 200? Nemá to čistě náhodou někdo porovnané s KLX 230?
Ví tady někdo jaký je rozdíl v Beta ALP 200 vs. Beta Urban 200? Nemá to čistě náhodou někdo porovnané s KLX 230?
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
callowsick> já zas nejsem žádnej velkej offroadista..třeba po zadním neumím.. víceméně mi stačí, když projede to co ta Jawa-to se zdá jako smesnej nárok, ale ona docela v terénu umi překvapit i s takovým nemehlem jako jsem ja
Stačí když to zvládne takové to běžné dobrodružnější cestování..když to shrnu-abych se podíval na zajímavý místa všude na Balkáně, bude to stačit. Na Ukrajině budem oba trpět..s tím se počítá..
Kdybych umel mít víc motorek, volil bych určitě jinak, takhle jako kompromis-prunik požadovaných vlastností to vidim nadejne...původně jsem měl spadeno na scrama a přes něj jsem se dostal zpátky k himovi, o kterým jsem už dříve uvažoval. Vzal jsem lehce jetyho-ten rozdíl 50 tis. za prakticky stejnou motorku byl argument..
Můj má najeto 8 tis. a pazvuky žádný nepozoruju, ani nějakou vyšší mechanickou hlucnost nebo vibrace..tak snad mám dobrej kus
Ono když se na ten motor podívám-ten spodek je asi 2x takovej než si pamatuju z XT600. Když jsem se díval na YouTube jak je poskládanej..přijde mi, že jestli to neuplacali z bláta, je naděje, že by to mohlo vydržet dlouho..trochu mi to připomina motory triumph 900 z prvních let tohoto století, akorát okradeny o jeden válec...
Stačí když to zvládne takové to běžné dobrodružnější cestování..když to shrnu-abych se podíval na zajímavý místa všude na Balkáně, bude to stačit. Na Ukrajině budem oba trpět..s tím se počítá..
Kdybych umel mít víc motorek, volil bych určitě jinak, takhle jako kompromis-prunik požadovaných vlastností to vidim nadejne...původně jsem měl spadeno na scrama a přes něj jsem se dostal zpátky k himovi, o kterým jsem už dříve uvažoval. Vzal jsem lehce jetyho-ten rozdíl 50 tis. za prakticky stejnou motorku byl argument..
Můj má najeto 8 tis. a pazvuky žádný nepozoruju, ani nějakou vyšší mechanickou hlucnost nebo vibrace..tak snad mám dobrej kus
Ono když se na ten motor podívám-ten spodek je asi 2x takovej než si pamatuju z XT600. Když jsem se díval na YouTube jak je poskládanej..přijde mi, že jestli to neuplacali z bláta, je naděje, že by to mohlo vydržet dlouho..trochu mi to připomina motory triumph 900 z prvních let tohoto století, akorát okradeny o jeden válec...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06> všiml sis, že když popisujes co od té motorky čekáš, popisujes vlastnosti té jawky? nechceš jezdit na ni a netahat další zbytečný krám do baráku?
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06> Porovnám ti to od KLX 250 (CRF 250):
KLX 250 138 kg, 6 rychl. 16 kW, vodník, silnice- off 40:60
KLX 230 134 kg, 6 rychl., 14 kW, vzducháč, 30:70
Beta Alp 200 108 kg, 5 rychl, 11 kW, vzduch, 20:80
Beta Urban - viz Ap, ale kola 19/16, takže ...
KLX 250 138 kg, 6 rychl. 16 kW, vodník, silnice- off 40:60
KLX 230 134 kg, 6 rychl., 14 kW, vzducháč, 30:70
Beta Alp 200 108 kg, 5 rychl, 11 kW, vzduch, 20:80
Beta Urban - viz Ap, ale kola 19/16, takže ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Wenca24> já vím ale mám 2 argumenty. 1. sem magor a když jedeme ve 4 s rodinkou na jawce lesem a potřebujeme se dostat nahoru na cestu, tak rodinka vyjde pěšky a já za to vezmu letím nahoru Ne, že by to nešlo. U mě tohle slovo neexistuje. 2. právě proto je mi Jawky líto a chci ji dát kompletně do pucu, tak jak má jawka správně vypadat
Merhaut> podle čeho jsi soudil to silnice/off? Ty jsi je měl všechny? No ty kola se mi zdají nějaké menší u toho Urbanu, ale zase sem vsázel na zdejší katalog a ten mi vyhodil, že to má klasické 21/18, dle fotky jsem tipoval, že by to mohlo být 19/17 nebo tak něco. Ale jak píšeš 16 to se mi už zdá blbost. Kde jsi to vyčetl? dík
Merhaut> podle čeho jsi soudil to silnice/off? Ty jsi je měl všechny? No ty kola se mi zdají nějaké menší u toho Urbanu, ale zase sem vsázel na zdejší katalog a ten mi vyhodil, že to má klasické 21/18, dle fotky jsem tipoval, že by to mohlo být 19/17 nebo tak něco. Ale jak píšeš 16 to se mi už zdá blbost. Kde jsi to vyčetl? dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06> hele když jsem před pár lety zvažoval co pořídit, prolézal jsem katalogy, nějaký fóra, videa, testy a pod. Na základě toho jsem si udělal tabulku a ty poměry mi z toho takhle z mého pohledu a pro můj účel vylezly, ale neslouží k porovnání navzájem, jen specifikují použití daného modelu.Kawy jel, Alpa ošahal, Urbana nepotkal.Beta Urban 200
Naposledy editováno 17.03.2023 13:10:30
Naposledy editováno 17.03.2023 13:10:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Merhaut> ´
ten Alp jaký měl motor. I když je to jen 200ccm mělo to na tuhle kubaturu dobrý spodek (mohutný), já mám rád nízký volnoběh, když si motka prostě jen tak poblafává! Jawka to umí krásně i když už to někomu může trhat uši, ale umí to. To dneska moderní 4T totálně neumí a jak jedou všici, jak šicí stroj no to je humus! Doufám, že po odstranění toho jejich bazmeku na KLX a ručním štelování to díky tomu skoro čtverci motoru půjde krásně pomaličku ten volnoběh?
Když už Beta tak ALP, ale Urban kvůli těm kolům asi ne. Je to fakt prťavé ty kola. 16tku mají pitbiky ne? že já vůl prostě fakt nevzal ty hrachy v tom roce 2020 kdy jsem potom jenom slintal, ale prostě to v té době nešlo. Asi se všechno děje z nějakého důvodu
PS: Za kolik by jste byli ochotni koupit KLX, který jezdilo terén a je dojebané (plasty ser pes dejme tomu), ale kyvka má rýhy, vidlice škráblá, víka motoru záseky od řadičky, řadička i páka zadní brzdy zohlé, rovnané několikrát a bůh ví co ještě. Jasně je to enduro, ale osobně mám rád pěkné věci a navíc tohle je skoro nové sakra a je to škoda. A vzhledem k budoucímu prodeji bych byl hodně obezřetný na cenu. Dá se to tahle říct chlapi? Zkuste mi střelit za kolik by jste takto obouchanou motorku koupili? Díky
ten Alp jaký měl motor. I když je to jen 200ccm mělo to na tuhle kubaturu dobrý spodek (mohutný), já mám rád nízký volnoběh, když si motka prostě jen tak poblafává! Jawka to umí krásně i když už to někomu může trhat uši, ale umí to. To dneska moderní 4T totálně neumí a jak jedou všici, jak šicí stroj no to je humus! Doufám, že po odstranění toho jejich bazmeku na KLX a ručním štelování to díky tomu skoro čtverci motoru půjde krásně pomaličku ten volnoběh?
Když už Beta tak ALP, ale Urban kvůli těm kolům asi ne. Je to fakt prťavé ty kola. 16tku mají pitbiky ne? že já vůl prostě fakt nevzal ty hrachy v tom roce 2020 kdy jsem potom jenom slintal, ale prostě to v té době nešlo. Asi se všechno děje z nějakého důvodu
PS: Za kolik by jste byli ochotni koupit KLX, který jezdilo terén a je dojebané (plasty ser pes dejme tomu), ale kyvka má rýhy, vidlice škráblá, víka motoru záseky od řadičky, řadička i páka zadní brzdy zohlé, rovnané několikrát a bůh ví co ještě. Jasně je to enduro, ale osobně mám rád pěkné věci a navíc tohle je skoro nové sakra a je to škoda. A vzhledem k budoucímu prodeji bych byl hodně obezřetný na cenu. Dá se to tahle říct chlapi? Zkuste mi střelit za kolik by jste takto obouchanou motorku koupili? Díky
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
19/16” jsem měl na 250 Dominátůrkovi. Díky tomu byla motorka obratná a hezky hravá. Podvozek byl přiměřený motoru a celkově bylo všechno vyvážené od lesní rokle po dálnici. Když jsem to ale vytunil na 21/17, rázem tlumiče nestíhaly, motor byl najednou nějaký slabší, ovládání těžší, maximálka i dynamika v čudu, prostě úplně jiná motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
vilemx> věřím, že to zvládne mnoho a bude to extra obratné atd. ale v tomhle případě hledám spíše prostupnost terénem, kdy jedeme 2 dospělí jedno dítě lesem nelesem. Pro jednoho určitě O.K. a asi bych to vzal, ale jezdíme všichni
krautkopf>myslíš jawku? Za 5000,-kč? Když jsem viděl jawku v podobné výbavě jako mám já (já mám asi skoro max. výbavu), tak jsem nevěřil svým očím! 100 klacíků
krautkopf>myslíš jawku? Za 5000,-kč? Když jsem viděl jawku v podobné výbavě jako mám já (já mám asi skoro max. výbavu), tak jsem nevěřil svým očím! 100 klacíků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06> Co máš za Jawu?640?
Jak psal venca, papírově jako himal, Ale realita je úplně někde jinde... To mi věř, měl jsem oboje
Naposledy editováno 17.03.2023 22:50:39
Jak psal venca, papírově jako himal, Ale realita je úplně někde jinde... To mi věř, měl jsem oboje
Naposledy editováno 17.03.2023 22:50:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Fyro> Mám 350/640. Himl bude samože lepší a to díky motoru, ale jinak je to asi skoro jawa! Každopádně v mém případě bych si koupí Himla mocn nepomohl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06 píše: Fyro> Mám 350/640. Himl bude samože lepší a to díky motoru, ale jinak je to asi skoro jawa! Každopádně v mém případě bych si koupí Himla mocn nepomohl.
Pomohl. Ta motorka je celkově jinde . Musím to napsat, byť mám jawy taky rád.
Naposledy editováno 20.03.2023 14:40:32
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Fyro> každý to berem z jinýho pohledu. Ta motorka je sice jinde, ale ne o takový kus abych o ní za ty prachy stál, protože by mi vedle sebe leželi dvě totožné moto kdy jedna by byla o fous lepší. Zkrátka moje nároky splňuje asi skoro stejně jako jawa jestli chápeš.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06> nehladáš třeba tohle? - Honda Dominátor po úpravě podvozku, čistá práce majitele znám - https://www.motorka...kem-yss-1829575.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Marty_G> Nene tohle určitě nehledám. Hledal jsem spíše hadimršku, malou a hbitou. Již několikrát jsem se mohl přesvědčit, že koně, zdvihy nebo velikost moto. To vše může být přítěží a člověk si nejvíce užije na motorce, kterou dokáže zkrotit v otáčkách. Takřka pro všechny lidi tohle platí a je jen otázka, jak je kdo nastavenej.
Vlastně už nic nehledám. Problém vyřešen. Díky všem co se podíleli
Vlastně už nic nehledám. Problém vyřešen. Díky všem co se podíleli
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
díky chlapi Cenoffku bych úplně říkat nechtěl. (Přeci jen ji chci za pár let prodat a namastit si kapsu)
Vzhledem k výtečnému kurzu eura se mi vyplatio dojet si k našim braťja na SK
Většina KLX má najeto 6000 km. Nevim či je to nějaká magická cifra bo co, ale byli asi 4 ks o kterých vím, že měli všechny skoro stejně kolem 6 tis.
Pocity? Brutálně parádní! Úplná bomba! Totálně good! To je přesně ono! To je to co jsem hledal! Hnedka první svezení jsem byl úplně na větvi! což sám nechápu, už jsem pár motorek měl, ale, že mi tahle v podstatě ničím nezajímavá motorka dá takový rohlík od ucha k uchu jsem teda nečekal Je to bomba! je to úplně něco jinýho než Jawka. Na jawce sice všude, ale ta váha, průběh neustálé spojkování atd. A spíše to vybízelo jet vždycky lehčí cestou. KLX to má právě naopak! Nebaví mě jezdit asfalt a KLX právě táhne všude tam kde to vypadá na tu nejhorší cestu, pěšinku nebo něco podobnýho! To je ono! To jsem chtěl! Tohle se fakt povedlo Hnedka v neděli jsem mladýho naučil řadit na PWčku a hnedka jsme si dali krásných 15 km okruh skrz šotolinky, louky apod. úplná paráda. Teďka už si to užívám i já, když s ním jedu, na jawě to bylo opravdu jen povinnost s ním jet, z pohledu takového, že beru jawu jen abych za ním nemusel utíkat nebo jet na kole, ale nic mi to nepřinášelo. KLX bomba!!! Jen ten volnoběh zmrdali, jak sviňa branku... Jen tak náhodou než to rozhodim nemá někdo míry toho bazmeku, kterej se tam vyrobí a už se může štelovat volnoběh? dík jaru zdar
Vzhledem k výtečnému kurzu eura se mi vyplatio dojet si k našim braťja na SK
Většina KLX má najeto 6000 km. Nevim či je to nějaká magická cifra bo co, ale byli asi 4 ks o kterých vím, že měli všechny skoro stejně kolem 6 tis.
Pocity? Brutálně parádní! Úplná bomba! Totálně good! To je přesně ono! To je to co jsem hledal! Hnedka první svezení jsem byl úplně na větvi! což sám nechápu, už jsem pár motorek měl, ale, že mi tahle v podstatě ničím nezajímavá motorka dá takový rohlík od ucha k uchu jsem teda nečekal Je to bomba! je to úplně něco jinýho než Jawka. Na jawce sice všude, ale ta váha, průběh neustálé spojkování atd. A spíše to vybízelo jet vždycky lehčí cestou. KLX to má právě naopak! Nebaví mě jezdit asfalt a KLX právě táhne všude tam kde to vypadá na tu nejhorší cestu, pěšinku nebo něco podobnýho! To je ono! To jsem chtěl! Tohle se fakt povedlo Hnedka v neděli jsem mladýho naučil řadit na PWčku a hnedka jsme si dali krásných 15 km okruh skrz šotolinky, louky apod. úplná paráda. Teďka už si to užívám i já, když s ním jedu, na jawě to bylo opravdu jen povinnost s ním jet, z pohledu takového, že beru jawu jen abych za ním nemusel utíkat nebo jet na kole, ale nic mi to nepřinášelo. KLX bomba!!! Jen ten volnoběh zmrdali, jak sviňa branku... Jen tak náhodou než to rozhodim nemá někdo míry toho bazmeku, kterej se tam vyrobí a už se může štelovat volnoběh? dík jaru zdar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06> přesně takové pocity z ní mám stále i já, jen těch km mám několikanásobně víc A ten volnoběh mi vůbec nevadí, za mě je v normě
Naposledy editováno 22.03.2023 19:44:22
Naposledy editováno 22.03.2023 19:44:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Merhaut> ty pocity Mě osobně ten volnoběh vyloženě sere. Mám rád pomalu klapající traktory... DR 350 to uměla upe TOP Dokonce i dnešní 2T 300 ccm to umí krásně pomaličku potichoučku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06> no já ti nevím, když se dostane na stabilní teplotu, tak to hodně klesne, jako když zavřeš sytič. Navíc, na volnoběh nejezdíš, ale stojíš, a to se nepočítá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Merhaut> Jako to máš pravdu, ale přece jenom se v tom rád vrtám, takže uvítám, že uvidím ten origo bazmek, jak to vypadá a funguje a rád se v tom povrtám a budu vrtat v tom volnoběhu Ale chápu, že mnoho lidí si zvyklo. Dneska je třeba to vyrobit blbcuvzdorně tomu já rozumím Dneska si totiž motorku koupí kdejakej trouba co do svých 50 let ani nevěděl, že motorky existujou a takový ani neví, že by měli pustit benzín, dát sytič atd. Proto je to např. takhle, jak to je u téhle kawy
E: kolik máš najeto? Klidně SZ, jestli nechceš veřejně?
Naposledy editováno 22.03.2023 21:56:01
E: kolik máš najeto? Klidně SZ, jestli nechceš veřejně?
Naposledy editováno 22.03.2023 21:56:01
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06> jakože bych ji za pár let prodával jako voňavku sotva zejetou, jo? Momentálně něco přes 25 tkm, čtvrtý olej, vůle na ventilech ok, Metzeler Six Days vzadu, předek Terra Force Super light.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
To je hotová óda na radost (jak hymna EU, když si to dovezl ze spřátelené země). Na 230 jsem ještě nejel - byl tu jeden pán, co se chvástal a tak, ale zatím se k ničemu neměl . Akorát tu CRF 250 L už nemám, abych si to s ním mohl poměřit - leda s WR-R.
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Sally06> krásně jsi to tu shrnul, už jsem měl trochu strach, že je to nekonečné vlákno :D a rozuzlení nepřijde :D, ale přišlo .
Pro mne je přesně taková CRF300L, když dnes není díky EURO5 v Evropě co koupit jiného :(, protože by mne vážně zajímaly srovnávací pocity s 300stovkovou kawou.
Tak ať Ti slouží motorka k radosti ;)
Pro mne je přesně taková CRF300L, když dnes není díky EURO5 v Evropě co koupit jiného :(, protože by mne vážně zajímaly srovnávací pocity s 300stovkovou kawou.
Tak ať Ti slouží motorka k radosti ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 293, 294] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8801 | Dnes v 00:26 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 338 | 30.10.2024 v 20:57 ZdendaZB |
Honda CRF 300l úpravy pro cestování [1, 2, 3, 4] Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally | Eso_Rimmer | 115 | 30.10.2024 v 19:44 PetoF |
Někdy od poloviny října do Bosy, za... Husqvarna 701 Enduro LR, Honda CRF 300L | ZdendaZB | 2 | 12.10.2024 v 16:48 Malp |
EXC 500, CRF 300 L coby cestovní st... [1 ... 13, 14] KTM EXC 500 F, Honda CRF 300L, KTM EXC 500 Six Days | Eso_Rimmer | 392 | 7.10.2024 v 13:52 ZdendaZB |