Naposledy editováno 13.03.2023 18:33:20
1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče
Hekryd - jo rozdíl tam je logicky, L do které se fouká vzduch, vzduch nahrazuje tuhost pružiny při kompresi, proto je tvrdší než P do které se vzduch nefouká!.....spíš by mě zajímalo, kolik ti tam ladič nahulil tlaku pro tvou váhu??? Ty nemáš pumpičku aby sis ozkoušel? Spousta "ladičů" to nastavuje podle manuálu, protože to přece manuál výrobce předepisuje tak tím nic nikdo nezkazí....ale jen na tom nastavení dle manuálu se nedá jezdit....
Naposledy editováno 14.03.2023 07:23:01
1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče
Tuším že jde o to :
L se fouká, tlak vzduchu nahrazuje tvrdost pružiny
P - má nahoře klikání REB (odskok), dole klikání COM (pro stlačení)
Princypielně je to starý systém ,těch vzduchových systému je víc (foukaní obou vidlí , při nižším tlaku se sníží pracovní výška tlumiče ..atd...), ale naladit to tak aby to chodilo tak trochu jak má...je už trochu oříšek....navíc pokud to někdo naladí v tomto případě podle manuálu, nedá se natom jet!
Spousta lidí se bojí do toho jakkoli zasahovat.....dají to odborníkovy, který to nakonec stejně naladí podle manuálu "na střed" a jsou tam kde jsou....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče
sirr píše: No....ono to tak jednoznačné úplně není, navíc když se to překládá....navíc servisní manuál nejde stáhnout, pouze koupit na CD
Tuším že jde o to :
L se fouká, tlak vzduchu nahrazuje tvrdost pružiny
P - má nahoře klikání REB (odskok), dole klikání COM (pro stlačení)
Princypielně je to starý systém ,těch vzduchových systému je víc (foukaní obou vidlí , při nižším tlaku se sníží pracovní výška tlumiče ..atd...), ale naladit to tak aby to chodilo tak trochu jak má...je už trochu oříšek....navíc pokud to někdo naladí v tomto případě podle manuálu, nedá se natom jet!
Spousta lidí se bojí do toho jakkoli zasahovat.....dají to odborníkovy, který to nakonec stejně naladí podle manuálu "na střed" a jsou tam kde jsou....
Jen technická: máš to obráceně! Správně: Pr. nahoře-COMprese a dole-REB .... a jinak, u této vidlice, má daleko větší vliv, než u jiných vidlic, množství oleje v nohách, v kombinaci s tlakem vzduchu v komoře a s pravidelným odvzdušňováním vidlice...
Naposledy editováno 14.03.2023 11:15:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče
Naposledy editováno 14.03.2023 12:00:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče
Vzduchova showa je jinde, tam se foukaji tri komory nezávisle…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče
Showa ta je jinde, to je výhra
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Krivá hlava KTM 125 SX | ferdoo | 14 | 5.9.2024 v 12:29 ferdoo |
Krivá hlava KTM 125 SX | ferdoo | 3 | 4.9.2024 v 09:29 Krautkopf |
Pomoc o radu KTM 125 SX | Djandn | 1 | 23.7.2024 v 14:51 ja1 |
Záděr stopětadváca 2T KTM 125 SX | Anti | 16 | 26.5.2024 v 08:14 Anti |
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX | ferdoo | 5 | 12.3.2024 v 22:47 ja1 |