zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Fyro> jako kdyby 2V 690 byla tak, že do 690 endura a 690 Duka dají 2V motor, tak by to nebylo špatný
690 Duke je jen jednovál s motorem naopak z 690 Enduro, ne?
Ale asi se dá očekávat, že prostě budou mít k 890 dvouválu ještě osekaného levnějšího 690 dvouválcové ADVíka, aby mohli konkurovat Yamaze, Aprilii a Hondě. Jinými slovy, nic nového, jen snaha zabrat trochu větší část trhu.
Mr.Dreamer píše: 690 Duke je jen jednovál s motorem naopak z 690 Enduro, ne?
Ale asi se dá očekávat, že prostě budou mít k 890 dvouválu ještě osekaného levnějšího 690 dvouválcové ADVíka, aby mohli konkurovat Yamaze, Aprilii a Hondě. Jinými slovy, nic nového, jen snaha zabrat trochu větší část trhu.
Takhle si myslím že to asi bude
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zvládl jsem výjezd, na kterým jsem si v létě narazil zápěstí... Je prostě potřeba dávat bacha aby trasa vedla ve stínu nebo vyrazit hned ráno, než to povolí.
karelsychra píše: Dneska jsem se byl kousek sklouznout, při -5°C mě několikrát nepříjemně překvapil rozblácenej povrch polňačky. Na blátě jsem uklouzl mnohem víckrát než na namrzlým.
Zvládl jsem výjezd, na kterým jsem si v létě narazil zápěstí... Je prostě potřeba dávat bacha aby trasa vedla ve stínu nebo vyrazit hned ráno, než to povolí.
Pod tenkou vrstvou bláta je led, proto se to tak klouže, v zimě je všechno mnohem více o hubu .
V zimě je jakákoli aktivita venku jiná než zbytek roku. Známá místa, cesty, vše má jiný rozměr.
Ono vůbec není na škodu zajít, zajet si občas vymrznout pusu. Toho pohodlí máme v našich životech většinou zbytečne moc . Chce to mimo tu bublinu. Pocit z úspěsně zvládnutý věci mimo komfort je pak parádní .
Kdo projezdí zimu, všemu ostatnimu se už jen směje.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Minuly rok som motorku hodne vyvalal v bahne a pak som vidlicu repasoval, chcal z nej dost olej. Tento rok by som sa chcel niecomu podobnemu vyhnut a mat vidlu viac chranenu...
Tak ma zaujima, ci to ma zmysel a ak hej, tak ake? Co napr. toto? https://www.motozem...a-moto/motion-stuff/
Vyzkoušel jsem během let vše, co je na trhu. Úplně nejlepší věc je od SKF mud scraper. Vše ostatní funguje tak napůl, nebo dokonce kontraproduktivně.
Neopreny to chce hlídat a čistit. Jak budes mit nečistotu pod tím, akorát to bude ničit povrch kluzáku. Písu to proto, že si lidi myslí pravý opak. Nasadí a rok budou ok .
Vyhni se těm se suchým zipem. Ten dokáže udělat vysloveně paseku.
Ani ty nasazovací nohavičky třeba od Kriegy se mi vubec neosvedčily. Pod těmi je bordel hned a ten pak vesele jezdi celou dobu po kluzáku.
https://obchod.biker...iCxy63xoCEHoQAvD_BwE
Skf mud scraper musíš zvolit typ přesně na svou vidlici. Nevim, zda se na malý crf něco dělá.
https://www.2hmoto.c...iLmLdXBoCAOYQAvD_BwE
Nebo zkrátka nebýt linej a kluzák často čistit. Nejen v garáži, ale i na vyletě. Protože bláto zaschne klidně na spodní části, kterou x hodin nevyužiješ. Pak jedno propružení a tvrdé kousky jdou klidne i skrz břit gufera.
Za sebe...
Nepouživám už nic. Prostě často čistim. Vidlice ok
Naposledy editováno 07.02.2023 17:38:42
K tomu cisteniu neoprenov: da sa to spravit tak, ze neopren zospodu nejako vyrolujem a vidlicu mikrovlaknom vycistim? Lebo predstava ze pri kazdom cisteni bude musiet ist predne koleso dole, brzdovy trmen, povolit v brylach, vysunut obe, sundat neopren, vycistit a cele to zmontovat...no doho sa mi po pravde moc neche
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale problémů je tam asi víc, jinak by to už někdo dělal.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1.) v brejlích, u CRF cca 2cm, pak tě zarazí řídítka případně zmenšující se průměr tlumiče.
2.) výměna pružiny.
Obojí jsem u CRF vyzkoušel, nakonec stačila pružina -5cm a ještě jedna vychytávka, kterou teprv testuju, až to bude tuty, zveřejním. Výhoda USD má být menší neodpružená hmota. Ale když vidím, jak masivní je u CRF přední osa a na to navazující ložiska a střed kola, tak tu jistotu nižší neodpružené hmoty úplně nemám. Na druhou stranu, v jedné šavli je tlumič a v druhé pružina, a tu torzní sílu, která se snaží ohnout hřídel, drží jenom ty uložení hřídele na koncích... Konstrukčeně to je podobný jak u horskýho kola, akorát tam je to mechanicky spojený vrchem... Samozřejmě, kdysi jsem měl na MZ150 ty harmoniky, řetěz v krytu a tím pádem ubylo dost údržby, ale ten plastovej kryt řetězu jsem dvakrát rozbil, a blbě se tehdy sháněl...
EDIT!!! CRF250L by měla mít šavle showa 43mm, na tohle se asi ten chránič nedělá. A předělávat předek na motokrosovej se mi nechce, minimálně dokud to někde neohnu o strom :)
Naposledy editováno 07.02.2023 23:11:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Merhaut píše: Může mi někdo vysvětlit, jaká je výhoda obrácených? Mám všude klasiku s harmonikou a i po bezmála 200 tkm těsní výborně. A prodloužení nebo snížení šavlí asi u těch obrácených neni možné, hm?
Hlavní výhoda je větší průměr trubky v místě, kde je nejvíce namáhána, takže menší vlnění. Proto se to první aplikovalo na SBK, tam se ty vidle kroutí citelně.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: Hlavní výhoda je větší průměr trubky v místě, kde je nejvíce namáhána, takže menší vlnění. Proto se to první aplikovalo na SBK, tam se ty vidle kroutí citelně.
Tahle hlavní výhoda UPD vidlice se snadno změní v nevýhodu, když tuhá vidlice v terénu jezdci spíš namlátí do rukou.
Výhoda UPD je v hlubokých úzkých rigolech, že nic netrčí pod osu kola.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A druhá je jasně neodpružená hmota.
Tohle malé CRF (od výrobce turistický stroj. Nic sportovniho) usd vidli prakticky nepotřebuje. Ty tlumiče jsou prostě pérka v oleji. Nic víc. Tady jde, troufám si říct, jen o kosmetiku. Že to lip vypada. Možna právě naopak, když by si člověk řekl, že má být crf pohodlnější suv motorka, hodila by se vidle klasická. To kroucení obýč vidle bude mít i měkčí reakce na nerovnosti.
cong156 píše: Hlavni výhody jsou samozřejmě tuhost a pevnost v místě krku.
A druhá je jasně neodpružená hmota.
Tohle malé CRF (od výrobce turistický stroj. Nic sportovniho) usd vidli prakticky nepotřebuje. Ty tlumiče jsou prostě pérka v oleji. Nic víc. Tady jde, troufám si říct, jen o kosmetiku. Že to lip vypada. Možna právě naopak, když by si člověk řekl, že má být crf pohodlnější suv motorka, hodila by se vidle klasická. To kroucení obýč vidle bude mít i měkčí reakce na nerovnosti.
Chtěl jsem odpovědět, ale už jsi všechno napsal .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: …Výhoda UPD je v hlubokých úzkých rigolech, že nic netrčí pod osu kola.
Tohle platí u vidli, které mají obrovský zdvih, takže jim toho pod osu hodně přesahuje. Jenže tahle tebou uvedená výhoda USD vidle se ale lehce změní v nevýhodu - to když z boku vyčuhuje šutr a ten ti škrábne kluzák. U klasické vidle kosmetika, u USD trubka mínus.
USD u motorky na pohodové toulání krajinou mi proto vychází spíš jako minus než plus. Lepší chování je degradováno náchylností na poškození, nutnost častější péče a kratší servisní interval.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Teď před sezonou už je ale možná pozdě...
Na jaře jedeme po 12 letech bez motodovolené hned rovnou do Maroka, a to na těch našich čtvrttunových veteránech. Tam se ukáže, jestli na ně ještě stačíme nebo už holt budeme muset downsizovat a jsem v tomhle vlákně správně
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 12.02.2023 11:52:44
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 12.02.2023 18:12:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 338 | 30.10.2024 v 20:57 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |