paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 19:28 | Nahoru | #6361

Palomoto píše: Fyro> jako kdyby 2V 690 byla tak, že do 690 endura a 690 Duka dají 2V motor, tak by to nebylo špatný



690 Duke je jen jednovál s motorem naopak z 690 Enduro, ne?

Ale asi se dá očekávat, že prostě budou mít k 890 dvouválu ještě osekaného levnějšího 690 dvouválcové ADVíka, aby mohli konkurovat Yamaze, Aprilii a Hondě. Jinými slovy, nic nového, jen snaha zabrat trochu větší část trhu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 20:12 | Nahoru | #6362
callowsick> je to jak říkáš. Myslím že jsem to tu už psal - měl jsem chvíli adv a na cestě super zábava a je pohodlný. Do terénu malé zdvihy a je nevhodně stavěný na stání ve stoupačkách.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2023 v 20:57 | Nahoru | #6363

Mr.Dreamer píše: 690 Duke je jen jednovál s motorem naopak z 690 Enduro, ne?

Ale asi se dá očekávat, že prostě budou mít k 890 dvouválu ještě osekaného levnějšího 690 dvouválcové ADVíka, aby mohli konkurovat Yamaze, Aprilii a Hondě. Jinými slovy, nic nového, jen snaha zabrat trochu větší část trhu.


Takhle si myslím že to asi bude

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 04:52 | Nahoru | #6364
Dneska jsem se byl kousek sklouznout, při -5°C mě několikrát nepříjemně překvapil rozblácenej povrch polňačky. Na blátě jsem uklouzl mnohem víckrát než na namrzlým.
Zvládl jsem výjezd, na kterým jsem si v létě narazil zápěstí... Je prostě potřeba dávat bacha aby trasa vedla ve stínu nebo vyrazit hned ráno, než to povolí.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 09:03 | Nahoru | #6365

karelsychra píše: Dneska jsem se byl kousek sklouznout, při -5°C mě několikrát nepříjemně překvapil rozblácenej povrch polňačky. Na blátě jsem uklouzl mnohem víckrát než na namrzlým.
Zvládl jsem výjezd, na kterým jsem si v létě narazil zápěstí... Je prostě potřeba dávat bacha aby trasa vedla ve stínu nebo vyrazit hned ráno, než to povolí.



Pod tenkou vrstvou bláta je led, proto se to tak klouže, v zimě je všechno mnohem více o hubu .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 15:07 | Nahoru | #6366


V zimě je jakákoli aktivita venku jiná než zbytek roku. Známá místa, cesty, vše má jiný rozměr.

Ono vůbec není na škodu zajít, zajet si občas vymrznout pusu. Toho pohodlí máme v našich životech většinou zbytečne moc . Chce to mimo tu bublinu. Pocit z úspěsně zvládnutý věci mimo komfort je pak parádní .

Kdo projezdí zimu, všemu ostatnimu se už jen směje.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 16:14 | Nahoru | #6367
Ahoj, davali ste si niekto na CRF ochranu vidlic? Neoprenove navleky?

Minuly rok som motorku hodne vyvalal v bahne a pak som vidlicu repasoval, chcal z nej dost olej. Tento rok by som sa chcel niecomu podobnemu vyhnut a mat vidlu viac chranenu...

Tak ma zaujima, ci to ma zmysel a ak hej, tak ake? Co napr. toto? https://www.motozem...a-moto/motion-stuff/

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 17:32 | Nahoru | #6368
stomas>
Vyzkoušel jsem během let vše, co je na trhu. Úplně nejlepší věc je od SKF mud scraper. Vše ostatní funguje tak napůl, nebo dokonce kontraproduktivně.

Neopreny to chce hlídat a čistit. Jak budes mit nečistotu pod tím, akorát to bude ničit povrch kluzáku. Písu to proto, že si lidi myslí pravý opak. Nasadí a rok budou ok .
Vyhni se těm se suchým zipem. Ten dokáže udělat vysloveně paseku.

Ani ty nasazovací nohavičky třeba od Kriegy se mi vubec neosvedčily. Pod těmi je bordel hned a ten pak vesele jezdi celou dobu po kluzáku.
https://obchod.biker...iCxy63xoCEHoQAvD_BwE

Skf mud scraper musíš zvolit typ přesně na svou vidlici. Nevim, zda se na malý crf něco dělá.
https://www.2hmoto.c...iLmLdXBoCAOYQAvD_BwE

Nebo zkrátka nebýt linej a kluzák často čistit. Nejen v garáži, ale i na vyletě. Protože bláto zaschne klidně na spodní části, kterou x hodin nevyužiješ. Pak jedno propružení a tvrdé kousky jdou klidne i skrz břit gufera.

Za sebe...
Nepouživám už nic. Prostě často čistim. Vidlice ok

Naposledy editováno 07.02.2023 17:38:42

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 19:16 | Nahoru | #6369
cong156> vidle samozrejme cistim (a pomerne casto - ale v klude v garazi). Mne ide teraz vyslovene o situacie ze parkrat na vyjizdke zahodim moto niekde do blata, vody a prachu a potom sa musim nejako dostat domov ;) Neraz som konarmi vyskrabaval bahno z priestoru medzi tym plastovym chranicom a samotnou trubkou.

K tomu cisteniu neoprenov: da sa to spravit tak, ze neopren zospodu nejako vyrolujem a vidlicu mikrovlaknom vycistim? Lebo predstava ze pri kazdom cisteni bude musiet ist predne koleso dole, brzdovy trmen, povolit v brylach, vysunut obe, sundat neopren, vycistit a cele to zmontovat...no doho sa mi po pravde moc neche

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 19:41 | Nahoru | #6370
V dobách před USD byly gumové harmoniky. Měla to hlavně endura z dobrých důvodů a fungovalo to perfektně. Nedá se něco takového sehnat a nasadit i na USD teleskop?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 19:52 | Nahoru | #6371
Deadman> Myslíš plastové vlnovce? Jistě by to šlo, vždyť to má na UPD vidlici i pincek (ve verzi gumová harmonika ). Má to jeden háček - mezi kluzákem a kotoučem neprostrčíš prst ...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 20:26 | Nahoru | #6372
Kohlstein> Takže leda mít konec harmoniky sevřenej hned nad kotoučem. Ostatně, pokud tam neprostrčíš prst, tak ta část trubky nemůže zajíždět do kluzáku.
Ale problémů je tam asi víc, jinak by to už někdo dělal.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 22:16 | Nahoru | #6373
Může mi někdo vysvětlit, jaká je výhoda obrácených? Mám všude klasiku s harmonikou a i po bezmála 200 tkm těsní výborně. A prodloužení nebo snížení šavlí asi u těch obrácených neni možné, hm?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 22:43 | Nahoru | #6374
USD snížení jde normálně,
1.) v brejlích, u CRF cca 2cm, pak tě zarazí řídítka případně zmenšující se průměr tlumiče.
2.) výměna pružiny.
Obojí jsem u CRF vyzkoušel, nakonec stačila pružina -5cm a ještě jedna vychytávka, kterou teprv testuju, až to bude tuty, zveřejním. Výhoda USD má být menší neodpružená hmota. Ale když vidím, jak masivní je u CRF přední osa a na to navazující ložiska a střed kola, tak tu jistotu nižší neodpružené hmoty úplně nemám. Na druhou stranu, v jedné šavli je tlumič a v druhé pružina, a tu torzní sílu, která se snaží ohnout hřídel, drží jenom ty uložení hřídele na koncích... Konstrukčeně to je podobný jak u horskýho kola, akorát tam je to mechanicky spojený vrchem... Samozřejmě, kdysi jsem měl na MZ150 ty harmoniky, řetěz v krytu a tím pádem ubylo dost údržby, ale ten plastovej kryt řetězu jsem dvakrát rozbil, a blbě se tehdy sháněl...
EDIT!!! CRF250L by měla mít šavle showa 43mm, na tohle se asi ten chránič nedělá. A předělávat předek na motokrosovej se mi nechce, minimálně dokud to někde neohnu o strom :)

Naposledy editováno 07.02.2023 23:11:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 23:07 | Nahoru | #6375

Merhaut píše: Může mi někdo vysvětlit, jaká je výhoda obrácených? Mám všude klasiku s harmonikou a i po bezmála 200 tkm těsní výborně. A prodloužení nebo snížení šavlí asi u těch obrácených neni možné, hm?



Hlavní výhoda je větší průměr trubky v místě, kde je nejvíce namáhána, takže menší vlnění. Proto se to první aplikovalo na SBK, tam se ty vidle kroutí citelně.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2023 v 23:14 | Nahoru | #6376
Je fakt, že když se u XJR1200 podívám při ostřejším brzdění po trubkách, tak je vidět, že se kolo posune dozadu minimálně o centimetr. A to mám předek komplet novej, žádný vůle nebo neorigo díly, po tom, co mi do zaparkované motorky na bočním stojanu nacouval blb autem...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2023 v 17:16 | Nahoru | #6377
nevim, jestli to tu už nebylo, nechce se mi hledat.. Zajímavý srovnání

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2023 v 17:20 | Nahoru | #6378

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2023 v 18:00 | Nahoru | #6379
SuperSic58> tal to prosím zhrň, co tam říkají, stojí to za změnu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2023 v 11:33 | Nahoru | #6380

Mr.Dreamer píše: Hlavní výhoda je větší průměr trubky v místě, kde je nejvíce namáhána, takže menší vlnění. Proto se to první aplikovalo na SBK, tam se ty vidle kroutí citelně.


Tahle hlavní výhoda UPD vidlice se snadno změní v nevýhodu, když tuhá vidlice v terénu jezdci spíš namlátí do rukou.
Výhoda UPD je v hlubokých úzkých rigolech, že nic netrčí pod osu kola.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2023 v 12:32 | Nahoru | #6381
Hlavni výhody jsou samozřejmě tuhost a pevnost v místě krku.

A druhá je jasně neodpružená hmota.

Tohle malé CRF (od výrobce turistický stroj. Nic sportovniho) usd vidli prakticky nepotřebuje. Ty tlumiče jsou prostě pérka v oleji. Nic víc. Tady jde, troufám si říct, jen o kosmetiku. Že to lip vypada. Možna právě naopak, když by si člověk řekl, že má být crf pohodlnější suv motorka, hodila by se vidle klasická. To kroucení obýč vidle bude mít i měkčí reakce na nerovnosti.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2023 v 12:38 | Nahoru | #6382

cong156 píše: Hlavni výhody jsou samozřejmě tuhost a pevnost v místě krku.

A druhá je jasně neodpružená hmota.

Tohle malé CRF (od výrobce turistický stroj. Nic sportovniho) usd vidli prakticky nepotřebuje. Ty tlumiče jsou prostě pérka v oleji. Nic víc. Tady jde, troufám si říct, jen o kosmetiku. Že to lip vypada. Možna právě naopak, když by si člověk řekl, že má být crf pohodlnější suv motorka, hodila by se vidle klasická. To kroucení obýč vidle bude mít i měkčí reakce na nerovnosti.



Chtěl jsem odpovědět, ale už jsi všechno napsal .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2023 v 15:08 | Nahoru | #6383

Kohlstein píše: …Výhoda UPD je v hlubokých úzkých rigolech, že nic netrčí pod osu kola.


Tohle platí u vidli, které mají obrovský zdvih, takže jim toho pod osu hodně přesahuje. Jenže tahle tebou uvedená výhoda USD vidle se ale lehce změní v nevýhodu - to když z boku vyčuhuje šutr a ten ti škrábne kluzák. U klasické vidle kosmetika, u USD trubka mínus.

USD u motorky na pohodové toulání krajinou mi proto vychází spíš jako minus než plus. Lepší chování je degradováno náchylností na poškození, nutnost častější péče a kratší servisní interval.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2023 v 18:23 | Nahoru | #6384
vilemx> virtuálně té tady už nějakou dobu znám a tak se zeptam-nezkousel jsi betu Alp 4.0? Mě přijde, že by tvým požadavkům vyhovovala, krom teda ochrany jezdce...ale zas člověk se na těch prdlavkach stejně motá tak kolem toho kila a tam ještě tolik nefouká...život je otázkou priorit, hold..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2023 v 19:52 | Nahoru | #6385
Wenca24> Beta Alp je prakticky nesehnatelna vec. U nas je v inzerci tak jedna rocne a v Risi to neni o moc lepsi. A navic je vetsinou za nesmyslny penize...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2023 v 23:39 | Nahoru | #6386
Slávek-TDM> to mi nepřijde...na podzim byla zánovní na bazosu pod kilo, nedávno tam byly dvě za 80 a 95...dívám se i v Polsku a tam taky docela jsou...není to hned, chce to tomu dát čas a hlídat...ale dá se..
Teď před sezonou už je ale možná pozdě...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.2.2023 v 23:40 | Nahoru | #6387
Wenca24> Nechci žádného exota.
Na jaře jedeme po 12 letech bez motodovolené hned rovnou do Maroka, a to na těch našich čtvrttunových veteránech. Tam se ukáže, jestli na ně ještě stačíme nebo už holt budeme muset downsizovat a jsem v tomhle vlákně správně

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2023 v 11:52 | Nahoru | #6388
Jaký blastery pasujou na CRF 300? díky ( Už je tady moc příspěvků a nedokážu to vyhledat)

Naposledy editováno 12.02.2023 11:52:44

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2023 v 11:54 | Nahoru | #6389

SuperSic58 píše:



+ Nevíte co tohle může být za nosič? V tom videu, zdá se mi takový decentní. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2023 v 17:07 | Nahoru | #6390
Na CRF250 mám nosič tenhle https://www.motomot...cfr250l-12-rallye-17 na 300l je drobek jinej: https://www.rutan.c...c-honda-crf-300-l-21 - podle toho co vidím, tak je 300 o dva cm kratší.... plotnu si holt musíš dokoupit. Blastery mám Acerbis, a podle oka by tam pasovaly i tyhle: https://www.aliexpr...n.501.21ef18027j38C8 dával jsem je mladýmu na pitbike a rozměrově je to +- to stejný, už mě nebavilo pořád měnit ulomený páčky...

Naposledy editováno 12.02.2023 18:12:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 338 30.10.2024 v 20:57 ZdendaZB
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 23 3.10.2024 v 21:39 stomas
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick

TOPlist