Téma: Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
8.12.2022 v 07:21
Ahoj, jezdi tady uz nekdo betu 2023? Premyslim ze vymenim moji rr 300 2019 za novejsi model. Byl jsem uz rozhodnuty pro koncern ( asi gas 300) ale na betu 2023 ctu jinde na forech samou chvalu. Dokonce se hodne pise ze uz predbehla KTM. Nemit KTM TPI tak je to jasna volba ted zase trochu vaham. Co koupit. Ma nekdo zkusenost co jezdil oboji? Diky
Jestli máš model 2019, tak to asi v motoru není vyvažovací hřídel. S tím se začalo až od roku 2020 a osobně bych tam takovou věc asi chtěl. Na 2023 jsem si všimnul, že u 300ccm zkrátili zdvih ze 72 mmm na 69,9 mm, a přitom na 250ccm motoru zůstal 72 mm. Pro mě zatím nevysvětlená záhada.
Přiznám se, že mě by asi lákala ta dvoustovka.
Přiznám se, že mě by asi lákala ta dvoustovka.
1 reakcí na tento příspěvek Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Kamarad ted koupil tu 390 a je z ni nadsenej a to predtim se porad honil za vykonem (exc500 apod) …
2t bych chtel se vstrikovanim, ale jinak se mi stejne lip jezdi na 4t… ale to asi zalezi co a jak jezdis, ja jsem marnej a na 2t nemam skills…
Naposledy editováno 10.12.2022 15:58:33
2t bych chtel se vstrikovanim, ale jinak se mi stejne lip jezdi na 4t… ale to asi zalezi co a jak jezdis, ja jsem marnej a na 2t nemam skills…
Naposledy editováno 10.12.2022 15:58:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
assassin píše: Kamarad ted koupil tu 390 a je z ni nadsenej a to predtim se porad honil za vykonem (exc500 apod) …
2t bych chtel se vstrikovanim, ale jinak se mi stejne lip jezdi na 4t… ale to asi zalezi co a jak jezdis, ja jsem marnej a na 2t nemam skills…
Chápu honbu za TPI u někoho, kdo jezdí v různých nadmořských výškách, to ale v Čechách moc nemáme, na jízdu mi připadá mnohem vlídnější naopak karbec. Ale možná je to vhodnější pro jezdce, který té motorce dává čočku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Mr.Dreamer> co ja mam zkušenost tak divocejsi je urcite karbec (mel jsem 2013 berga) a TPI je prave hodne gumove, kroutak odspoda a vic 4t charakter. Me se ale libi jak to hezky startuje min kouři a min zere…
assassin píše: Mr.Dreamer> co ja mam zkušenost tak divocejsi je urcite karbec (mel jsem 2013 berga) a TPI je prave hodne gumove, kroutak odspoda a vic 4t charakter. Me se ale libi jak to hezky startuje min kouři a min zere…
No tak jestli to porovnáváš s bergem... :D Na tom jsem se bál i na okruhu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
assassin> Jo TPI je dobre, jede super. Ale karbec je prave jednoduchy na servis pro me. TPI jak se neco posere tak bez diagnostiky nic neudelam. V tomto vede beta ze ma karbec. Ale zase KTM ma lepsi zpracovani, dily vsude a hned a co tak ctu tak i lepsi tlumice. A ted babo rad ??
Jinak beta vibruje i od roku 2020 ma sice vybazovak ale moc to nepomohlo, ale me osobne ty vibrace nevadi.
Jinak beta vibruje i od roku 2020 ma sice vybazovak ale moc to nepomohlo, ale me osobne ty vibrace nevadi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Norous123> musím, připustit, že beta i kvalitou zpracování, postupně stoupá, proti tomu "koncern" (který měl řádný náskok) spíš stagnuje... Jinak vyvažovák u bety je jak paní Colombová prej existuje, ale třepe se to, jak KTM do 16ky...
U bety, to chce zainvestovat a jít do verze "racing" tedy s kayabou a bez olejomixu ... ty předky sachs,(na běžné verzi) jsou bída na funkci, životnost i servis
Naposledy editováno 10.12.2022 20:23:56
U bety, to chce zainvestovat a jít do verze "racing" tedy s kayabou a bez olejomixu ... ty předky sachs,(na běžné verzi) jsou bída na funkci, životnost i servis
Naposledy editováno 10.12.2022 20:23:56
On ten vyvažovák u Bety je, ale bohužel je to jen takové polovičaté řešení, které setrvačné síly neeliminuje, ale pouze zmenšuje. Kdyby je eliminoval, tak tím, jak je umístěný mimo střed motoru, by zase generoval o to větší nevyvážené momenty.
PETARDAK> no prave zda se me ze beta jde hodne vzhuzu, ale tomu uz taky odpovida i cena. I starsi modely začínají drzet cenu. Me se libi gas ale to TPI me sere. Kdyz to funguje je to radost, ale jak se to zacne srat tak vsichni jen resi ktere cidlo nebo co to je. Pro me je karbec opravdu top 1. Racing beta 2023 ma KYB i vzadu takze dobra volba asi. Ale ta cena uz je taky jinde no
Naposledy editováno 11.12.2022 08:23:34
Naposledy editováno 11.12.2022 08:23:34
1 reakcí na tento příspěvek Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
A opravdu se to TPI sere? Nebo se na těch senzorech pokazí něco jednomu z tisíce, a protože jsou teď ty internety, tak to ví všichni? Zanedbaná nebo přehnaná údržba (wapkaři) na tom taky může mít podíl.
Já myslím, že TPI funguje relativně spolehlivě (z principu funkce ne úplně bezvadně) v rukách desetitisíců lidí, kterým svěřit motorku s karburátorem Mikuni TMX, tak to ježdění zabalí druhý den.
Já myslím, že TPI funguje relativně spolehlivě (z principu funkce ne úplně bezvadně) v rukách desetitisíců lidí, kterým svěřit motorku s karburátorem Mikuni TMX, tak to ježdění zabalí druhý den.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Ariete> moc se to asi nesere, ale jednomu u nas se to zrovna posralo a resil ktere cidlo je spatne. Ale celkove to asi spolehlive bude, ale ja jsem proste furt nazoru ze chci moto co nejjednodušší na opravu s co nejmene elekriny a zbytecnych veci co se muzou posrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Norous123> No a co tam máš za čidla? Senzor otáček je jasný. TPS musí být taky robustní, jako na všem dneska, bez toho by se to nehlo. Čidla teploty vody a vzduchu, na kterých není, co by se pokazilo, ale i bez nich by to mělo nějak jet. Senzor tlaku vzduchu a senzor tlaku v klikové skříni, který je nejchoulostivější. Výhoda je, že když se to začne v nízkých otáčkách různě dávit, jdou ty dva tlakové senzory prohodit a ověřit si tak, jestli se ten na klikovce pokazil. Elektrické závady na čidlech jdou navíc vyblikat.
To, že není potřeba řešit nadmořskou výšku a teplotu vzduchu, je jasné plus pro vstřikování. TPI by mělo mít výhodu ve spotřebě a komu výkon tříkila v nižších otáčkách nestačí, pro toho existuje možnost předělat vstřikovače do sání pomocí nějakého kitu, nebo to předělat na systém, který má KTM 300 SX 2023.
To, že není potřeba řešit nadmořskou výšku a teplotu vzduchu, je jasné plus pro vstřikování. TPI by mělo mít výhodu ve spotřebě a komu výkon tříkila v nižších otáčkách nestačí, pro toho existuje možnost předělat vstřikovače do sání pomocí nějakého kitu, nebo to předělat na systém, který má KTM 300 SX 2023.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Ariete> asi mas pravdu a mozna je to jen v moji hlave ze se to muze nejak moc srat. Ja jsem proste do ted byl zvyknuty na karbec kde si naredim benzin podle potreby a mam jistotu. Tady musim verit ze je vse ok. Ale asi to vyhraje koncern nakonec. Uvidim v lednu jaka bude nabidka ceho. Gas je celkem za dobrou cenu tak pokud to bude koncern tak gas je jisty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Norous123> Ještě je tu pořád ta Beta RR 200 ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Ariete> na 200 nemam dost zkusenosti. Jsem mrdal a potrebuji vykon ktery me z hodne veci pomuze.
Jel jsem na 200 je to jak kolo ale na tom uz clovek opravdu musi umet tomu drzet. Ja navic merim 190 a vaha s vystroji kolem 110kg
Jel jsem na 200 je to jak kolo ale na tom uz clovek opravdu musi umet tomu drzet. Ja navic merim 190 a vaha s vystroji kolem 110kg
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Norous123> Za mě zatím karbec. Doladil jsem si i neoblíbený TMX a bomba. I spotřeba paráda. Když člověk nevylívá přepadem, tak spotřeba stejná ne-li lepší než TPI.
Sherco, Beta a Rieju jedou zatím karbec. Sherco a Beta cenoofky celkem mimo (stejné jako koncern) asi proto moc nejede Sherco typuju? Nebo proč neuvažuješ např. o Shercu? Za mě bomba bonus Rieju má nakopávačku! A cenově bomba! www.enduromarket.cz/enduro-xc/mr-ranger-300-2022/
Sherco, Beta a Rieju jedou zatím karbec. Sherco a Beta cenoofky celkem mimo (stejné jako koncern) asi proto moc nejede Sherco typuju? Nebo proč neuvažuješ např. o Shercu? Za mě bomba bonus Rieju má nakopávačku! A cenově bomba! www.enduromarket.cz/enduro-xc/mr-ranger-300-2022/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Sally06> Ne, že by to pro mrdaly nestačilo, ale když už mají nastavenou laťku vysoko, těžko se budou přesvědčovat do Rangera. Možná až budou starší a dostanou rozum ...
Sally06> sherco a rieju nechci z duvodu dilu v druhovyrobe i na nektere origo se dlouho ceka. V tomto vede KTM i beta pokulhava ale je to cim dal lepsi. Navic tak tipuju ze sherco brzo koupi KTM jak vsechno ostatni a pak bude uplne bez dilu.
Jinak latku ja vysoko nemam nastavenou ale obcas jdu i na trat a tam treba xtrainer se vubec podvozkem nechyta. Moje nynejsi rr 2019 ma co delat podvozkem na trati
Jinak latku ja vysoko nemam nastavenou ale obcas jdu i na trat a tam treba xtrainer se vubec podvozkem nechyta. Moje nynejsi rr 2019 ma co delat podvozkem na trati
Ariete> Spíše je to dáno tím co člověk jezdí. viz Norousova odpověď a už je to jasné. Já osobně neřeším podvozek na ničem. Jezdím svým stylem a tam podvozek v podstatě nepotřebuju I na FREERIDE mi stačil, ovšem rozdíly poznám
Norous123- právě nemám vůbec tušení, jak je to s díly na Sherco a Rieju. Sherco má slabé zastoupení a hlavně cenově je to dražší, jak KTM. Rieju by na tom zase cenově mohlo být lépe ne? GG starej španělskej měl díly nejlevnější ne? Ovšem zastoupení u nás asi pokulhává. Bohužel Koncern je koncern...
Z tou tratí to chápu. U Bety se říká, že má měkký podvozek. V tom případě nemusíš nic vymýšlet, protože těmahle faktama je to jasně daný Nic jinčího vymyslel nelze než jedině Koncern...
Norous123- právě nemám vůbec tušení, jak je to s díly na Sherco a Rieju. Sherco má slabé zastoupení a hlavně cenově je to dražší, jak KTM. Rieju by na tom zase cenově mohlo být lépe ne? GG starej španělskej měl díly nejlevnější ne? Ovšem zastoupení u nás asi pokulhává. Bohužel Koncern je koncern...
Z tou tratí to chápu. U Bety se říká, že má měkký podvozek. V tom případě nemusíš nic vymýšlet, protože těmahle faktama je to jasně daný Nic jinčího vymyslel nelze než jedině Koncern...
1 reakcí na tento příspěvek Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
Ještě by šlo shodit 30 kilo dolů
1 reakcí na tento příspěvek Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
a co te drzi u 2t? jen takova vsetecna otazka....
me se 2t libi, ale zjistil jsem, ze pro moje schopnosti je mnohem prijemnejsi 4t... no a ted se chystam zkusit elektriku...
2t ma urcite svoje vyhody v rukou profika, ale ...
me se 2t libi, ale zjistil jsem, ze pro moje schopnosti je mnohem prijemnejsi 4t... no a ted se chystam zkusit elektriku...
2t ma urcite svoje vyhody v rukou profika, ale ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta rr 300 2023 vs koncern ( KTM, Gas, Huska)
assassin> popisu to asi takto. Pred 2t jsem mel dlouho exc 350 six days motorka to byla bozi do Rumunska bych nic jineho nechtel. Na zavody taky dobre. Ale rodina se rozrusta a neni tolik casu na jezdeni jako driv. Ten 4t je na vylety kde se jede cely den bozi, ale to ja uz ted jezdim malo. Dostanu se na moto 1-2 za tyden a z toho hodne casto jen vyletime za dum do lesa na 1-3 hodky a tady me ten 2t za ten kratky cas vic doda toho adrenalinu nez ten 4t. Proste ten 2t vim ze je pro me min pouzitelnejsi ale vic zabavnejsi a vic me dobije za ten kratky cas. Jinak to proste vysvetlit nedokazu. Ta 350 me kdyz jsem vyjel na 1 hodku moc nebavila. Ten 2t je proste svine ktera se musi krotit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ISDE 2022 a 2023 [1 ... 5, 6] TM Racing EN 300, Beta RR Enduro 300 2T, Husqvarna T... | Ariete | 160 | 15.10.2024 v 19:10 Ariete |
Tlumič KYB - škrábance Beta RR Enduro 300 2T | SasukeBeta | 3 | 4.8.2024 v 20:29 kokoška. |
Beta 300 RR - Po zahřátí prokluzuje... Beta RR Enduro 300 2T | SasukeBeta | 2 | 3.8.2024 v 07:16 Norous123 |
Jak nafoukat gumy Beta RR Enduro 300 2T | ondra-krajon | 2 | 29.11.2023 v 07:17 Bugs |
Regulátor dobíjení na rr390, 18 Beta RR Enduro 450, Beta RR Enduro 400, Beta RR Endu... | Olihňos | 4 | 18.10.2023 v 10:34 yasty |