k tratím, Hobby závodění....,Licence, Zranění, dění na MMČR a MXGP...
Pokud je tu někdo kdo pravidelně sleduje.....,má dotaz, či probrat danou situaci ...perte to sem
Naposledy editováno 28.10.2021 08:16:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Ariete píše: fomax> Stačí, když vytáhneš svoje filmy a předvedeš jim, jak se drží kamera.
Ale to vůbec neměla být kritika na tvá videa! Naopak si je rád prohlédnu a rád čtu tvé příspěvky. Bylo to jen konstatování, že barevná videa jdou kvalitou časem dost nekvalitní a na rozdíl od černobílých videí. Ty vydrží mnohem déle!
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Ariete píše: fomax> Stačí, když vytáhneš svoje filmy a předvedeš jim, jak se drží kamera.
Ale to vůbec neměla být kritika na tvá videa! Naopak si je rád prohlédnu a rád čtu tvé příspěvky. Bylo to jen konstatování, že barevná videa jdou kvalitou časem dost nekvalitní a na rozdíl od černobílých videí. Ty vydrží mnohem déle!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Ariete píše: fomax> Na současnou 4T 250 tak tak stačí současná 2T 250. Když už ten debilní americký systém převzala FIM pro MS, tak alespoň na lokální úrovni by se mohlo uplatnit pravidlo z EMX 250 (ovšem bez toho věkového limitu 23 roků), kdy jedou 250 dvoutakty a čtyřtakty spolu, a celostátní třída shodná s EMX 125.
Na soutěžích Enduro MS je třída E1 od loňska společná pro 250 dvoutakt i 250 čtyřtakt. Rozdíly ve výsledcích jsou dost malé, ale dvoutakt má zatím trochu navrch. V soutěžích je to trochu jiné, tak 250 4T jsou schopné bojovat o vítězství i v absolutním pořadí a to i na Šestidenní. v Enduru nezáleží tak jako v motokrosu, úplně na maximálním výkonu. Loni na MS v Enduru vyhrál absolutně Anglický jezdec E1 Freeman na dvoutaktní 250. Neměly na něj ani třístovky dvoutakty ani 450ky a půllitry čtyřtakty.
V motokrosu je to trochu jiné, 250 4T má asi 46-47 koní a 250 2T asi 57-58 koní. Záleží na jezdci, ale obvykle vyhrávají jezdci na 250 2T pokud je tedy pustí jezdit společně! Něco srovná lepší průběh výkonu u 250 4T, ale těch 10 koní navíc je výhoda pro dvoutaktní 250.
Naposledy editováno 13.11.2022 18:59:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
K číslům na obrázku si přičti 12% a máš výkon na motoru. A pak 10% navrch pro oravdu vypiplanou. Já tvrdím, že pokud je na stejné úrovni jezdec a finanční zázemí motorky samotné, tak dvoutakt může být kapku rychlejší v měřeném kole, ale v závodě bude mít čtyřtakt rychlejší výjezdy ze zatáček, plus výhodu na písku a měkkém podkladu.
2T vs 4T, stejný rok na stejné brzdě:
https://www.youtube....ridermagazine/videos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
A ještě mně představ toho "Bulhara".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Naposledy editováno 14.11.2022 20:19:53
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
PETARDAK píše: Ariete> na těch videích, máš dost nefér, 250/2T enduro! a to je s výkonem dost jinde, než 250/2T MX
To máš naprostou pravdu, ale Ariete to samozřejmě nepřizná, on má v hlavě jen 250 4T.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
EMX 250 2022 a stejný Fantic je až třetí a sedmý. Tak kde je ta naprostá výkonová převaha?
https://www.motoleve...c-pojede-letos-na-2t
A jak to vypadalo na jaře v Dalečíně ? Držel jsem mu na tom dvoutaktu palce, ale mezi 450 to stačilo na 17. a 19. místo, od Nagla dostal kolo, a s dosaženými časy by byl mezi 4T 250 v MX2 asi tak na 11. a 21. místě.
Naposledy editováno 14.11.2022 23:10:08
Ja teda na mx zajedu uplny prd, takze moje srovnani neni z prvni ruky, ale na supermotu uz sem tam neco dam a i stara 450 smazne zanovni 300 2t na motor uplne kdekoliv. A to mluvim o obyc husqvarne vs moji srdcovce, italske TM …
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
PETARDAK píše: Ariete> na těch videích, máš dost nefér, 250/2T enduro! a to je s výkonem dost jinde, než 250/2T MX
Trochu nefér to je, ale bohužel tam žádnou SX 250 ani YZ 250 neměřili. O těchto konkrétních měřeních vím, že vezmou cizí motorku a změří výkon na zadním kole, pouze s korekcema na tlak a teplotu vzduchu. Proto si dovolím ty naměřené hodnoty porovnávat, že je to měřené stejným způsobem na stejném zařízení, bez nějakých z prstu vycucaných speciálních součinitelů na účinnost převodů, prokluz kola a setrvačnosti v hnacím ústrojí.
Takovéto měření samozřejmě generuje jiné výsledky pro enduro a MX i kvůli jiné hmotě setrvačníku nebo celkovému převodu. A hodnoty z dyna nemusí odpovídat pocitu za řidítky, třeba jen z důvodu jiné velikosti rychlopalu na řidítkách, že ...
Zítra sem ještě něco přidám, pro porovnání.
1 reakcí na tento příspěvek Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
2 reakcí na tento příspěvek Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
https://www.facebook.../?v=1138051636826484
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
assassin píše: Copa dvoutakt, ale az povolí tohle
https://www.facebook...051636826484 [/quote]
Jo! Koukám pár vteřin a říkám si: tohle UMĚT by nám měli povolit! .. a kouknu nahoru a hele on Ken Roczen takže smolík - to nám umět nepovolí ani pánbu
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
2020 vitalmx , 6x 4T MX, maximum mezi 38 a 43 HP, dobrá je ta poznámka k dynu:
2019 dirtbike dosáhl podobných čísel:
2020 motoheadmag porovnal 4T MX s 2T MX. Rozpětí výkonů mezi 4T 250 je podobné, i když absolutní hodnoty jsou nižší. Jenže když porovnám SX a SX-F, TC a FC, YZ a YZ-F, tak jsou ty rozdíly zase 5-7 %.
Husqvarna TC 250 42.70 bhp at 8.300 rpm , KTM 250 SX 42.60 bhp at 8,500 rpm , Yamaha YZ250 39.80 bhp at 7,600 rpm
Husqvarna FC 250 40.70 bhp at 13.600 rpm , KTM 250 SX-F 39.90 bhp at 13.600 rpm , Yamaha YZ250F 37.70 bhp at 12.300 rpm , Kawasaki KX250 37.60 bhp at 12.500 rpm , Honda CRF250R 36.90 bhp at 11,600 rpm , Suzuki RM-Z 250 36.80 bhp at 11.900 rpm
Já věřím, že výfukem, natryskováním a předstihem z toho 2T půjde vymáčknout 40kW na klice s použitelným průběhem výkonu, ale o moc víc ne, a to k tomu ještě musí být tovární podmínky.
Naposledy editováno 16.11.2022 00:12:48
1 reakcí na tento příspěvek Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
YZ 250 2T - 38 HP / 8700 rpm
SX 300 2T (293 ccm) - 44,5 HP / 8760 rpm. Kolikrát má vyšší objem, o tolik je vyšší výkon proti YZ 250 (1,17x)
SXF 350 - 47 HP v rozsahu 11,000 - 13,000 rpm
SXF 450 - 54 HP / 8800 rpm (přes 50 HP v rozsahu 8,000 - 11,000 rpm)
SXF 250 tam není, ale prostou trojčlenkou by se z SXF 350 dalo odvodit číslo 39 HP, což odpovídá hodnotám o pár příspěvků výš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
A stejně tak je jasné, že v závodech (ne na jedno solo kolo, na volné trati) je většinou, nejrychlejší 450/4T, na techničtějších tratích, je dost často smázne 250/4T, ale jízda na 2T, je sice efektní, ale zdaleka ne, tak efektivní, jako na dnešních 4T