AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: FJRPEPA> Chyba lávky. Fabrika kupovala - a prodávala - přední brzdu komplet sestavenou tuším snad i naplněnou k namontování jako celek. Tedy dva brzdiče, šlauchy a pumpu.
Po dílech nět.
PS : Zadní brzdič díky špatnému návrhu sestavy musel při odvzdušnování ven, do "stolice" kterou sem si na to udělal, aby byl ve správné pozici, mezi destičky soustružnický plátek a mohlo se posilovat :)
Aneb odměna za nákup motorky, která je sice stejně drahá jako ty ostatní, ale celkově asi nejhorší, co se koupit dá...... To je velká výhoda.... Ohavný zgarb...
Ten kdo jim to dodával, to jistě nedodával jen jim, takže je třeba podle otisku odlitku a označení najít, který další wergl byl osazen a zakoupit samotnou pumpu, jestliže je na vině ona.... Ojetá bude tak za litr, nová tak za 2-3....
Ta brzda mi trochu připomíná tak 20-30 let staré nissiny, ale tohle bude zase nějaký TOP výrobce, že se zapoměl (styděl) podepsat....
Relativně, pokud bys použil pumpu z motorky, která má také dva dvoupístkové třmeny s menšími písty a dva kotouče ( Třeba zrovna toho Nissina z CB750F2) tak to rozchodíš....
Naposledy editováno 20.04.2022 18:58:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jak píše Hrnous - na Jawu Týnec nespoléhám, ti ty brzdy asi taky mají k nově vyráběným 350, ale budou určitě dražší.
Ráno ještě jednou pumpu rozeberu a zkontroluju, složím - a uvidím. Jen dodám, že po zmáčknutí páky a přiložení prstu k otvoru pro hadice žádný tlak necítím a to je špatně.
Kdyžtak nedaleko u JH je dobrý motoservis, což je poslední záchrana.
Chlapi, všem díky za snahu pomoci .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Petře, ten odkaz Jawa pumpa - to je ona. No name čína. Žádné značení jednotlivých součástek, pouze celek. Objednat ji není problém.
Jak píše Hrnous - na Jawu Týnec nespoléhám, ti ty brzdy asi taky mají k nově vyráběným 350, ale budou určitě dražší.
Ráno ještě jednou pumpu rozeberu a zkontroluju, složím - a uvidím. Jen dodám, že po zmáčknutí páky a přiložení prstu k otvoru pro hadice žádný tlak necítím a to je špatně.
Kdyžtak nedaleko u JH je dobrý motoservis, což je poslední záchrana.
Chlapi, všem díky za snahu pomoci .
Pumpa na 350 bude na jednokotouč, takže tu tam nedávej, nebude to chodit...
Sežeň si za litra pumpu z CB750F2 a na tu to chodit bude....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Pumpa na 350 bude na jednokotouč, takže tu tam nedávej, nebude to chodit...
To není jednoznačný. Vzhledově je pumpa na 350 z posledních let produkce a 660 očividně stejná a teď:
1) Na 350 můžou dávat pumpu, která je na dva kotouče. A nějak to funguje.
2) Na 660 můžou dávat pumpu, která je na jeden kotouč. A nějak to funguje.
3) Na 350 i na 660 dávají nějakej kompromis. A nějak funguje.
4) Pumpy se vzhledově sice shodují, ale odlišují se průměrem pístku. A to funguje.
Řešení 4) u Jawy moc nepředpokládám. Ale třeba u Suzuki to tak mám. Pumpa vzhledově naprosto stejná na jeden i dva kotouče.. Jen na té pro dvoukotouč je zespodu vyražený malý nenápadný "D" a místo 14mm pístku má 16mm pístek.
A ted si vyber, co s tim? Repas sadu asi nesezene a tak zmerit pistek a otravovat nekoho, at zmeri pistek na te nove 350/640? Nebo naslepo koupit tu na 350 a doufat, ze je to stejny? A nebo tam koupit uplne jinou? Jakou?...docela na prd pro nekoho, kdo tomu uplne nehovi.
Naposledy editováno 21.04.2022 06:42:05
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Zajímavé je,že zadní brzdu jsem dělal taky a ta šla bez problémů, i když proti přední brzdí dost mizerně. Tak to ale asi je, ani jako úplně nová nebrzdila lépe než přední. To je rozdíl proti 650 Style, tam byl předek horší a zadek blokoval hned. U ní jsem brzdil hlavně zadkem, u 660 jsem se musel přeučit a brzdím hlavně předkem.
Jsem rád,že je to za mnou...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
A ted tu bude debata, kterou brzdou na motocyklu brzdime
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Tak super
A ted tu bude debata, kterou brzdou na motocyklu brzdime
Taky dobré téma.
Od dětství z kola jsem byl zvyklý, že hlavní je brzdit zadní brzdou. Ono tedy - přední brzda kola Pionýr ( špalková ) byla spíš na okrasu. Kolo Tatra, které jsem měl potom - taky tak. Torpédo bylo jistotou. Když jsem začal jezdit závodně, tak Favorit měl funkční i přední, ale přece jen - hlavní je zadní, protože padat přes řídítka - nic moc pocit...
A to ve mně zůstalo. Pionýry - hlavně zadní. Pérák, panelka - taky tak. Jen Adenium - přední.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
oldajawa500 píše: Zdravim - tož jak to vidíte páteční účastníci zájezdu . Rekapitulace kdo a v kolik asi tak donde .
Musim do práce, takže nějak odpoledne/navečer dobruslim do Mšena.
Poletuje tu sníh, tak mi ani nepřijde, že se to o měsíc posunovalo...
Sice by to na V-Stromu bylo pohodlnější a rychlejší tam dojet ,
ale na jawajízdu tedy stylově a na nějaký kejvě,
ta dvěpade od podzima nejela, tak to asi vyhraje, je nejblíž k vratům
i se spacákem na nosiči a od bláta od skautovny.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Tak jsem se v tisku dočetl, že Jawa za první čtvrtletí výrazně navýšila produkci motocyklů o 407 ks na celkových 678 ks. To asi budou ty indické péráky.
Ještě by měli zveřejnit kolik nešťastníků si to v reálu koupilo
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
oldajawa500 - ešus tahat nemusíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: To není jednoznačný. Vzhledově je pumpa na 350 z posledních let produkce a 660 očividně stejná a teď:
1) Na 350 můžou dávat pumpu, která je na dva kotouče. A nějak to funguje.
2) Na 660 můžou dávat pumpu, která je na jeden kotouč. A nějak to funguje.
3) Na 350 i na 660 dávají nějakej kompromis. A nějak funguje.
4) Pumpy se vzhledově sice shodují, ale odlišují se průměrem pístku. A to funguje.
A ted si vyber, co s tim? Repas sadu asi nesezene a tak zmerit pistek a otravovat nekoho, at zmeri pistek na te nove 350/640? Nebo naslepo koupit tu na 350 a doufat, ze je to stejny? A nebo tam koupit uplne jinou? Jakou?...docela na prd pro nekoho, kdo tomu uplne nehovi.
Řešení 4) u Jawy moc nepředpokládám. Ale třeba u Suzuki to tak mám. Pumpa vzhledově naprosto stejná na jeden i dva kotouče.. Jen na té pro dvoukotouč je zespodu vyražený malý nenápadný "D" a místo 14mm pístku má 16mm pístek.
Vzhledově stejná pumpa může mít naprosto rozdílné parametry, sám jsi to napsal...
Když budeme předpokládat, že Číňan je sice Číňan, ale není to debil, tak když dodává kompet sadu brzdy hotovou, že má k adekvátní sestavě brzdiče / brzdičů i adekvátní pumpu.
Můžeme předpokládat, že když beoru z číny sadu na dvoukotouč jako hotový komplet, budou to tak dělat i jednokotoučovek....
Budeme tedy vycházet z toho, co je naprosto jasné... Tedy to, že je to dvoukotouč se dvěma, dvoupístkovými třmeny a osadíme to pumpou, jejíž parametry známe a ty odpovídají sestavě brzdičů. Pak to bude fungovat dobře. Jestli Milanovi nevadí, přepravit to ke mne přede vrata, tak mu to vyřeším. Není to až takový problém ani to nejsou až takové taje, prostě motorka s dvoukotoučem a lehlou pumpou...
Jednokotoučová pumpa funguje na dvoukotouče špatně, protože má dlouhý zdvih a malý objem... Dvoukotoučová pumpa na jednokotouči funguje taky špatně, protože má malý zdvih a velkou ovládací sílu...
On se ten rozdíl zdá malý ale 2mm na průměru ti udělá rozdíl na objemu, při stejném zdvihu cca 30% a větší pumpa může mít i větší zdvih...
Takže bych nevymýšlel, jak moc špatně to bratrstvo kočičí pracky mohlo udělat a chyby kopírovat, ale když už ta pumpa lehla, udělat to prostě správně, bude to pak fungovat správně a bude to bezpečné.
Milan1963 píše: Tak hlásím že Jawa brzdí. Ráno jsem vstal v 6 hodin a hned šel na věc. Znovu celou pumpu rozebrat , zkoumat co je špatně. Pomohl jsem si stříkačkou, do hadic jsem vstříknul trochu brzdovky. Myslím, že to sice nepomohlo, ale potom jsem nalil kapalinu do válce, vložil pístek a ručně ( páka brzdy byla vymontována ) pístek stlačoval a povoloval, dokud šly bublinky. Doplnil kapalinu ve válci, zavřel ho a chtěl jsem odvzušnit oba brzdiče. Po povolení odvzdušňováků z nich ihned stříkala kapalina. Kontrola válce, radši znovu odvzušnění a hotovo. Motorka brzdí perfektně. Příčinu toho , že dnes to šlo a včera ne - nevím...
Zajímavé je,že zadní brzdu jsem dělal taky a ta šla bez problémů, i když proti přední brzdí dost mizerně. Tak to ale asi je, ani jako úplně nová nebrzdila lépe než přední. To je rozdíl proti 650 Style, tam byl předek horší a zadek blokoval hned. U ní jsem brzdil hlavně zadkem, u 660 jsem se musel přeučit a brzdím hlavně předkem.
Jsem rád,že je to za mnou...
No vidiš.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Tak jsem se v tisku dočetl, že Jawa za první čtvrtletí výrazně navýšila produkci motocyklů o 407 ks na celkových 678 ks. To asi budou ty indické péráky.
A tyhle lži když slyším, tak se ve mne perou dvě pohnutky, za A, se z těch Kraftových lží nepozvracet, za B toho zasraného, prolhaného a neschopného zmrda nezabít.
""PRODUKCE"" Do píííííčyyyyyyyyyyyy jaká produkce, že koupí wergly ze všech koutů světa a prodají je dál, není kurva do prdele fix žádná produkce, ale dealerství!!!!!!!!!!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 4 | 24.10.2024 v 09:42 PetrL3 |
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | 18.10.2024 v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |