Krotitelé mastodontů, házejte sem fotky co jste kde projeli, vyjeli, nevyjeli, objeli, kde jste sebou plácli. Ať je na co koukat BIG, Africa, Dakar, Transalp, Pegaso, Tenere, Adventure, boGSer, LC8, Dominator, KLE...všem to v pampeliškách sluší, tak se pochlubte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Slávek-TDM píše: Pumpido> Tenerka, predpokladam. Tak klasicky cviceni - vypustit benzin z karbcu, svice ven, vypalit nad plynovym horakem, dobit baterku a zkusit znova
jo jo , trenerka
a to je presne to , co se mi nechce delat - vyndaval si nekdy svice z trenerky
Naposledy editováno 05.02.2022 18:44:04
Az je budes menit priste, dej tam drahy iridiovky DPR8EIX-9, at se s nima nemusis par let s*at.
Jinak jestli se ti nechce sundavat plasty a nadrz, zkus posledni zoufalou fintu:
Zatimco budes dobijet baterii do plna, vypust oba karburatory, pak nech vypnutej benzin a bez sytice s plne otevrenym plynem deset vterin startuj. Pak pust benzin a staruj klasicky se syticem bez otevrenyho plynu. Obcas se povede svice ofouknout, pokud uz nejsou v haji.
Naposledy editováno 05.02.2022 19:45:54
Ale bylo mi řečeno, když se dělala generálka, že jsou vyčištění ultrazvukem a nový membrány, gumičky a já nevím co ještě a že jsou vystelovany...
Ale vzhledem k tomu jak to chytá se mi tomu úplně věřit taky nechce...
Vyndal jsem svíce, trochu je vypálil, očistil, dal zpátky a chytla na drc...
Edit> jestli chce zariskovat, tak na ebay je sada z Taiwanu na oba karbce za pae stovek. Otazka jak moc je kvalitni.
https://www.ebay.com/itm/223468254083
Naposledy editováno 06.02.2022 17:01:30
Vezmete mě opět k "sobě" do party???
Vypadá to, že ten můj mastodont (myslím trenerku, ne mě) opět žije a jezdí....
Jen teď ještě potřebuju spínač na přední brzdu (světlo)...
A možná už vím, proč se tomu vypínal proud - možná proslehnuta spínačka a přes klíčky to šlo do zkratu (přes řídítka)...
A nějaký foto z dnešního testování...
Asi 50 km... Z toho tak 35 off
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
Byl jsem tam poprvé a účast mě opravdu překvapila
Na druhé fotce za sloupem vysokého napětí jsou vidět pářící komíny Jaderné elektrárny Temelín, což napovídá, že jsme to mělo kousek. A tak jsme se ještě trochu svezli prosluněnou Jihočeskou krajinou. Celkem asi 85 km. Akorát ten studený vítr nebyl nic moc.
A dokonce i trochu toho offroudu bylo, když jsme se zajeli podívat k rozhledně ke které vede jen polní cesta.
Pro připomenutí:
Naposledy editováno 12.03.2022 23:06:14
3 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
Aprilia Tuareg 660
Na pohled velice solidně udělaná motorka. Působí lehce a svižně. Podle mého přímá konkurence pro Tenere 700.
Na polní a lesní cesty jako dělaná. Vypadá, že jí ani lehké odložení v terénu neuškodí. Nic nikde nevyčnívá a dokonce i blinkry nepřesahují obrys motorky.
Pokud bude na solidní úrovni i cena....
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
2 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
Ale abych jen neplival - moc toho ten stroj nechce, olej by to namazal i přepálený z řízků, nezamrzne, nevaří........a co je opravdu na TOP je pohodlí. Ujedeš slušnou porci kilometrů a nejsi zmordovaný - některým to stačí.
Potřebuji nějaký lehčí duál opravitelný kladivem a šroubovákem..............a zatím nenacházím.
Brůča. píše:
Potřebuji nějaký lehčí duál opravitelný kladivem a šroubovákem..............a zatím nenacházím.
Nebudu radit, zkušeností máš víc než já, ale tobě by slušelo Superenduro
a nebo potunit nějakého Transalpa
Pro začátek dobrá zpráva, že jsi rozchodil toho tvého slona
Naposledy editováno 29.03.2022 22:08:24
Brůča. píše: Stejně je to divnostroj - slepí do jednoho celku motor, převody a rozvodovku a na to všechno navěsí motorku. Změna převodu jde jen výměnou celého zadku, podvozek snad ani nevytuníš - je to takový houpavý hroch, všechno to dělá průměrně............nechápu tu auru kolem. Já to chtěl kvůli jízdě s bábou, ale ono se jí do bláta moc nechce, tak koukám po něčem "terénějším" a hlavně lehčím. Občas to zastavuji cílenou pokládkou s následnou hlubokou orbou...........což se mě na trati Dinaric rallye nenávratně obtisklo do žeber válců........respektive jsem jich tam pár zanechal.
Ale abych jen neplival - moc toho ten stroj nechce, olej by to namazal i přepálený z řízků, nezamrzne, nevaří........a co je opravdu na TOP je pohodlí. Ujedeš slušnou porci kilometrů a nejsi zmordovaný - některým to stačí.
Potřebuji nějaký lehčí duál opravitelný kladivem a šroubovákem..............a zatím nenacházím.
DR 600
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
https://motosvet.cz/...Dhynhs7RjAYAzuPPMAQU