paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2022 v 19:03 | Nahoru | #5371
Palomoto> Zastoupení tady v čechach je, stejně na tom budu dělat jen spotřební věci. Dneska ty motorky už nejsou kazové zboží. Většinou se vysere to, na čem se podepsal kutil domácí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2022 v 20:13 | Nahoru | #5372
Pajitu66> ten řetěz se ještě hýbe?
To je žrádlo
A jestli mě oko neklame, tak řadička je na tom stejně?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2022 v 20:18 | Nahoru | #5373
Pajitu66> jelikož jsem o ní kdysi uvažoval, tak o zastoupení vím, dokonce jsem na ni asi půl roku čekal až bude v ČR, ale pak to vzdal. Takže o fungování SWM jsme si už nějaký obrázek stihl udělat Chlapík od Brna co si ji tam koupil novou (650R), tak asi doteď čeká na objednaný šustplech. Když jsem se ho ptal naposled, tak čekal přes rok
Nehaním, mně se to celkem líbí, za 150 (za cca tolik byla tenkrát nová) jsem o ní vážně uvažoval. Dokonce se mně líbila víc než KTM 690R a vzal bych ji radši, ale z důvodů výše jsem nakonec vyměkl

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2022 v 20:19 | Nahoru | #5374
Pajitu66> a jestli věříš že bude fungovat stejně bez problémů, navíc s tvou údržbou (soudím jen podle foto) jak Hondička, tak já tedy né

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2022 v 22:25 | Nahoru | #5375
cong156> … když se večer potkají doma 2 motorkáři a povídaj si, co novýho a ten jeden mluví o super fotce, která by si zasloužila být v katalogu HQ, tak ten druhej se na ní musí taky podívat. A fakt! Fotka z #5278 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2022 v 23:51 | Nahoru | #5376
Libor46> Jo, rozchodil to radicka je na tom samosebou stejne a vic tich veci ze zeleza
Palomoto> ja jen nepochopim, ze jestli ten clovek ceka takovou dobu, tak je tady spousta jinyho reseni, zavolam Marselusovi, Bartus, nevim koho jeste a kluci ti vsechno udelaj za rozumny penize, v tomhle nevidim problem. Tam je problem v hlave u toho cloveka co na to furt ceka
Jinak jak rikam, ja neresim estetiku, na to seru, na to, to nejezdi, ja co pul rok menim loziska, gufera, olej a filtry po 3tkm, dostava vic nez nekdo kdo to ma sice hezky, ale stoji to ve stodole a nejezdi se na tom
No jsem asi uz odkojenej na japoncich, ze tam proste dam klic a nastartuju a funguje to, nepocitam s tim, ze se v tom budu hrabat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 07:39 | Nahoru | #5377
Pajitu66> ja ti nevim. Ja ty starý husqvarny vídal kolem roku 2010 hodně. Už tenkrát to nebyl šlágr. Snažilo se to držet krok s lc4. V dobách kamenných bez internetu byly díly opravdu někdy oříšek.

Hrozně mě zamrzelo, když se třeba ajp rozhodlo osadit pr7 právě motorem z 630.
Jsou to velký jednoválce, který maj svy intervaly daný ( jako každý stroj) a když se staráš, vydrží. Olej po 10tis snad nemění stejně nikdo, ne .

Velký swm jsem videl na akci jednou. Je to oprpti 690/701 chudší přibuznej. Smysl mi ale na trhu dává.

Když tak čtu některý znalce, že se po 20tis dělá na rakouský motorce motor nebo že to ma na dual velky zdvihy. Nebo že by do toho moto rámečku hondy nacpali kde co a že by to vážilo 180kg...bože, jako vážně.

Viděl jsem několik lc8 evo staveb, který se 180kg blížily a věř že normální penize z materiálu, který japonci použivaj, to nikdy nepostavíš.

Za cenu swm 6500 euro bych si já přihodil a koupil 701 (2018/2019). Tyto ročniky jsou taková topka. Xplor 270mm zdvih a jen s abs. To se objevuje na inzerátech jen lehce jetý za 200-215 tis. Máš zazemí velký značky a spoustu fičur, který se na papíry nedavaj. Jakože ti třeba nebude reznout řadička.
Ty stroje nejsou pro každýho. Ale je to nejlepši kombinace univerzální motorky, co na trhu teď je. Největší potenciál .
Zkušenosti po xxx majiteli nebo internetových expertů miluju. Baví mě.
Řikám furt, že jestli potřebuješ k opravě multitool a hadr abys to akorát vyblejskal, vůbec do takových strojů nechoď.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 07:43 | Nahoru | #5378
ILA> jaká fotka? Asi tu v tom m neumím hledat.
Reklamní fotky dělám každej víkend

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 08:25 | Nahoru | #5379
výborný a přínosný příspěvky na téma čtvrtinkové dualsporty

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 08:40 | Nahoru | #5380
Palomoto> o pár příspěvku víš si tvořil něco jako román od Julesa Verna a nemělo to taky nic společnýho s malorážkama.

Ale aby teda bylo téma dál dodrženo.



Malá yamaha WR 250R na 450km víkendové akci, kdy když se snažíš, dokáže držet krok i s divočákama na větších obejemech.

Proč to píšu. Jako inapiraci pro Pavla, protože pokud ti sedne vysokootáčkový motor na WR, je to taky krok dopředu. Yamaha za všechny ty penize stoji a s crf250l se srovnat fakt moc nedá. Váha je oproti 250l tak o 15-20kg méně, podvozek je tupej, ale nezabiješ se hned . Spolehlivost, spotřeba by ti zůstaly.
Otázka je i další a to je nedostupnost v ČR.

Pokud ale potřebuješ větší objem, to nenahradí.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 08:56 | Nahoru | #5381
Však já vím, jen ať to tu moc nezasereme Mel jsem možnost jezdit jak CRF250F, tak to SWM, tak jsem se vyjádřil. U té SWM ten šustplech atd. bylo hlavně k tomu jak funguje dodávka dílů a zastoupení v ČR. Možná už je to dnes lepší
CRF250F s motorem z CB 500 pár jezdi, lidí to dělali a nějak to tam narvali, tak Honda by to mohlo zvládnout taky.
690 a 701 se zavadama od 10tis.km se nám sešlo více, ta 701 byla od nové. Možná náhoda, ale např. znamej teď dělal motor na 790Adventure. Koupeno nový a jezdi dost opatrně a jen po silnici.
WR 250R by asi nebylo špatný, ale jak píšeš, moc se honí a stejne nejsou. A navíc veterány už nechci

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 08:58 | Nahoru | #5382
A chtěl bych větší objem, 250 pokud to není ostrá je fakt málo i pro mně co neumí zatahat

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 09:01 | Nahoru | #5383
Ale třeba moje bývalá 690 problém neměla. Dával jsme ji pryč pro nevyuziti a že je to pro mne nesmysl (moc to jelo ) Myslím ze bylo najeto cca 16tis.km a podle mechanika vše ok. Ale stejně jsem se bál že to bude pokladnička

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 09:31 | Nahoru | #5384
Palomoto> je dobře, ze zkoušiš. Jedině tak si člověk najde to svoje. A neni nic lepšího než spokojený uživatel. Ikdyž je to pro ostatní zdánlivej nesmysl.

Co jsem chtěl i lehce poukázat je výběr z katalogu a podle papíru. Je spousta věcí, které jsou na drazších motorkách řešeny líp nebo dokonce v připadě uživání/ nehody levněji. Ale to už méně zkušený člověk s danou značkou nepozná, z katalogu nepozná. O zůstatkové hodnotě v budoucnu ani nemluvě.

Swm 300.
Tenkrát měl jezdec požadavky: váha max 130kg, klidnej průběh motoru na delší offroad čundrování, velký terenní potenciál
Motorka měla tovární úpravy výfuku a větší nádrž.


Naposledy editováno 01.02.2022 09:46:12

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 09:50 | Nahoru | #5385
SWM 300 asi taky nebude špatný, když se nechá zavřená, tak dlouhá záruka, ale to zase asi nejede
Taky jsme zkusil, jen 10min na dráze, bylo to rozhodně asi o 1000% lepší než AJP 250 co tam taky bylo na zkoušku

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 10:04 | Nahoru | #5386
v motorradu navážili jen 9kg rozdíl wr vs crf a oba slabé motory vespod do terénu proti beta alp. U ktm690 možná řadička nerezne, tam rovnou padá páčka brzdy nebo selžou brzdy

a o swm jsem už psal nové webovky-dovozce u vlákna superdual. 650tka už v ceníku není, pětikila mají několik let vylepšené mazání a chlazení proti starému motoru.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 10:35 | Nahoru | #5387
Kouknu na novinky SWM

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 21:08 | Nahoru | #5388
Na bazoši jedna WR 250R je https://motorky.baz.../yamaha-wr-250-r.php
Jen cena a vůbec vyznění inzerátu vypadá, že jí prodejce moc prodat nechce

Naposledy editováno 01.02.2022 21:08:41

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 21:31 | Nahoru | #5389
JiriBN> To jsi mi připomněl





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 22:04 | Nahoru | #5390
JiriBN> 123.456 Kč je špatně?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 22:31 | Nahoru | #5391

Beranidlo píše: JiriBN> 123.456 Kč je špatně?


Samozřejmě pokud se ti zdá cena ok, tak si jí kup,...... nejsou a nebudou

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2022 v 07:26 | Nahoru | #5392
No ta cena - bohužel - není tak úplně mimo. Většinou jsou na prodej modely 2008-2009 za částky již běžně kolem 100. A pokud je zachovalá, tak za těch třeba 115 - 120 by mohla klidně jít.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2022 v 21:39 | Nahoru | #5393

Tak se snažim napasovat boční rámy na brašny.Jsou na 250 tak samosebou nepasujou na 300,ale já je tam dostal.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 07:38 | Nahoru | #5394
Elvis.> Tak pružina je v chalupě, víkend jasný, na hory nejedu

Naposledy editováno 03.02.2022 07:39:04

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 08:58 | Nahoru | #5395
Se mas. Ja bych ji mel mit pristi tyden. Z netrpelivosti sem psal do 2hmoto a 8.5n k-tech nemaj. Nabizeli mi 9n

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 09:24 | Nahoru | #5396
že si je nenecháte vyrobit přesně podle požadavků?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 13:01 | Nahoru | #5397
Merhaut> No já nikdy nevím co přesně chcu, až přijde nějaká tak je většinou dobrá

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 13:07 | Nahoru | #5398
Teď jsem narazil na řadičku, která by měla sedět na 2020 tak jsem objednal 2 ks

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 20:34 | Nahoru | #5399
Kluci, můj kamarád shání stupačky na CRF 250 L. Já mám originály a nikdy jsem nějak neměl potřebu je měnit, ale nemůžeme žádný najít. Nekupoval jste je někdo někde ? Díky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 20:47 | Nahoru | #5400
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 338 Včera v 20:57 ZdendaZB
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 23 3.10.2024 v 21:39 stomas
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick


TOPlist