zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To je žrádlo
A jestli mě oko neklame, tak řadička je na tom stejně?
Nehaním, mně se to celkem líbí, za 150 (za cca tolik byla tenkrát nová) jsem o ní vážně uvažoval. Dokonce se mně líbila víc než KTM 690R a vzal bych ji radši, ale z důvodů výše jsem nakonec vyměkl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto> ja jen nepochopim, ze jestli ten clovek ceka takovou dobu, tak je tady spousta jinyho reseni, zavolam Marselusovi, Bartus, nevim koho jeste a kluci ti vsechno udelaj za rozumny penize, v tomhle nevidim problem. Tam je problem v hlave u toho cloveka co na to furt ceka
Jinak jak rikam, ja neresim estetiku, na to seru, na to, to nejezdi, ja co pul rok menim loziska, gufera, olej a filtry po 3tkm, dostava vic nez nekdo kdo to ma sice hezky, ale stoji to ve stodole a nejezdi se na tom
No jsem asi uz odkojenej na japoncich, ze tam proste dam klic a nastartuju a funguje to, nepocitam s tim, ze se v tom budu hrabat
Hrozně mě zamrzelo, když se třeba ajp rozhodlo osadit pr7 právě motorem z 630.
Jsou to velký jednoválce, který maj svy intervaly daný ( jako každý stroj) a když se staráš, vydrží. Olej po 10tis snad nemění stejně nikdo, ne .
Velký swm jsem videl na akci jednou. Je to oprpti 690/701 chudší přibuznej. Smysl mi ale na trhu dává.
Když tak čtu některý znalce, že se po 20tis dělá na rakouský motorce motor nebo že to ma na dual velky zdvihy. Nebo že by do toho moto rámečku hondy nacpali kde co a že by to vážilo 180kg...bože, jako vážně.
Viděl jsem několik lc8 evo staveb, který se 180kg blížily a věř že normální penize z materiálu, který japonci použivaj, to nikdy nepostavíš.
Za cenu swm 6500 euro bych si já přihodil a koupil 701 (2018/2019). Tyto ročniky jsou taková topka. Xplor 270mm zdvih a jen s abs. To se objevuje na inzerátech jen lehce jetý za 200-215 tis. Máš zazemí velký značky a spoustu fičur, který se na papíry nedavaj. Jakože ti třeba nebude reznout řadička.
Ty stroje nejsou pro každýho. Ale je to nejlepši kombinace univerzální motorky, co na trhu teď je. Největší potenciál .
Zkušenosti po xxx majiteli nebo internetových expertů miluju. Baví mě.
Řikám furt, že jestli potřebuješ k opravě multitool a hadr abys to akorát vyblejskal, vůbec do takových strojů nechoď.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale aby teda bylo téma dál dodrženo.
Malá yamaha WR 250R na 450km víkendové akci, kdy když se snažíš, dokáže držet krok i s divočákama na větších obejemech.
Proč to píšu. Jako inapiraci pro Pavla, protože pokud ti sedne vysokootáčkový motor na WR, je to taky krok dopředu. Yamaha za všechny ty penize stoji a s crf250l se srovnat fakt moc nedá. Váha je oproti 250l tak o 15-20kg méně, podvozek je tupej, ale nezabiješ se hned . Spolehlivost, spotřeba by ti zůstaly.
Otázka je i další a to je nedostupnost v ČR.
Pokud ale potřebuješ větší objem, to nenahradí.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CRF250F s motorem z CB 500 pár jezdi, lidí to dělali a nějak to tam narvali, tak Honda by to mohlo zvládnout taky.
690 a 701 se zavadama od 10tis.km se nám sešlo více, ta 701 byla od nové. Možná náhoda, ale např. znamej teď dělal motor na 790Adventure. Koupeno nový a jezdi dost opatrně a jen po silnici.
WR 250R by asi nebylo špatný, ale jak píšeš, moc se honí a stejne nejsou. A navíc veterány už nechci
Co jsem chtěl i lehce poukázat je výběr z katalogu a podle papíru. Je spousta věcí, které jsou na drazších motorkách řešeny líp nebo dokonce v připadě uživání/ nehody levněji. Ale to už méně zkušený člověk s danou značkou nepozná, z katalogu nepozná. O zůstatkové hodnotě v budoucnu ani nemluvě.
Swm 300.
Tenkrát měl jezdec požadavky: váha max 130kg, klidnej průběh motoru na delší offroad čundrování, velký terenní potenciál
Motorka měla tovární úpravy výfuku a větší nádrž.
Naposledy editováno 01.02.2022 09:46:12
a o swm jsem už psal nové webovky-dovozce u vlákna superdual. 650tka už v ceníku není, pětikila mají několik let vylepšené mazání a chlazení proti starému motoru.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jen cena a vůbec vyznění inzerátu vypadá, že jí prodejce moc prodat nechce
Naposledy editováno 01.02.2022 21:08:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 338 | Včera v 20:57 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |