Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.
Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.
No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.
Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.
Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…
Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.
Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .
Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.
Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše:
Také jsem zjistil, že musím upravit karbonový clony na chladiči, protože v tom stavu jak jsou má motorka minimální rejd. Oni ty superbajkeři moc rejdu nepotřebujou, zajedou před box hodí zadní kolo do vozejku a zatlačí do boxu, ale že ho tam je takhle málo jsem netušil . Přišel jsem na to až když jsem to měl skoro celý poskládaný, že to jede jen rovně . Takže zase rozebíračka
Pockej chces mi rict, ze to vyrabej tak ze nezatocis riditka na dorazy jo ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Pockej chces mi rict, ze to vyrabej tak ze nezatocis riditka na dorazy jo ?
Přesně tak, ten rejd byl poloviční
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
S tou pumpou to je taková úsměvná epizoda do italských příběhů...
Ono obecně okruhovky mají menší rejd, ale aby tomu bránily kapoty, to asi není dobře...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
S tou pumpou to je taková úsměvná epizoda do italských příběhů...
To teda Kolega, kterej jí měnil 3x má rekordní čas ve výměně pumpy 55min od sundání kapot po nastartování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
BlackSabbath píše: doucha> Flaška je v pohodě, tam to vozí hodně závoďáků...
S tou pumpou to je taková úsměvná epizoda do italských příběhů...
Ono obecně okruhovky mají menší rejd, ale aby tomu bránily kapoty, to asi není dobře...
Spis ani ne kapoty, ale jen "tunel na chladic"
doucha píše: [quote=BlackSabbath]doucha>
S tou pumpou to je taková úsměvná epizoda do italských příběhů...
To teda Kolega, kterej jí měnil 3x má rekordní čas ve výměně pumpy 55min od sundání kapot po nastartování
Ty kraso, to jsou ty storky jako kdyz Najmanovci meni na parkovisti pred boxama motory v Daytone. Kdyz to delam s tatou ve 2 na dilne na R6ce, je to celej den prace s plnym zazemim za zadkem a oni to tam sfouknou za pul dne na parkovisti
Pravdou je ze ja mam kdeco origo, svazek atd, se spoustou "blbosticek kolem", to jejich je preci jen "vic zavodak".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Spis ani ne kapoty, ale jen "tunel na chladic"
Beru to jako součást kapot...
Jinak závodní dorazy taky dost zmenší rejd, ale asi ne tolik...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Kamikadze-Ace píše: doucha> na fotkách podložený stojánek dlažkou
Jj , možná tenhle model má někdo z nás doma - to by vysvětlovalo, proč se to tak sere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Jj , možná tenhle model má někdo z nás doma - to by vysvětlovalo, proč se to tak sere
Paralelni dvouvalec / 60 koni ? To bys asi poznal ne ?
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Edit: Kolik mate zajeto ve Valencii, at mame nejakou referenci ?
Naposledy editováno 19.01.2022 11:06:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Mno a jak, uz jsi Ready2Race na Vas spanelsky vylet ?
Edit: Kolik mate zajeto ve Valencii, at mame nejakou referenci ?
No už finišuju, kluci jsou trochu pozadu ale nic neřešitelnýho
Valencie v tom roce 2020 jsme tam byli podruhé a jeli jen jeden den dopolko. Já měl 1:50+ na 1299, Honza 1:49,7 na V4. Časy jsou hodně podobný časům v Mostě, takže by pro tebe neměl být problém jít pod 50. Dráha technická žádnej kopec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: No už finišuju, kluci jsou trochu pozadu ale nic neřešitelnýho
Valencie v tom roce 2020 jsme tam byli podruhé a jeli jen jeden den dopolko. Já měl 1:50+ na 1299, Honza 1:49,7 na V4. Časy jsou hodně podobný časům v Mostě, takže by pro tebe neměl být problém jít pod 50. Dráha technická žádnej kopec.
Oki, kolik mas v Moste ? At to mam teda uplne presne
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Edit: Snad to nerozmrdam uz v Cartagene
Naposledy editováno 19.01.2022 11:30:15
Ozzy_ píše: Oki, challange accepted
Edit: Snad to nerozmrdam uz v Cartagene
Ok výzvy jsou důležitý Doufám že tu laťku nehodíš moc vysoko teda tady by se spíš hodilo "moc nízko" abych až tam budem měsíc po vás nebyl příliš zahanben
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Ozzy_ píše: Mno a jak, uz jsi Ready2Race na Vas spanelsky vylet ?
Edit: Kolik mate zajeto ve Valencii, at mame nejakou referenci ?
ty už jsi opět rozpoutal okruhový časový humus
Kamikadze-Ace píše: ty už jsi opět rozpoutal okruhový časový humus
Presne, hodil si casomiru na nadrz, a rozpoutal ten emocionalni humus. Modus Kretenus On
Tak nejak tusim, ze Chudase v Cartagene asi nedostaneme Tak potrebuju nejakej realnejsi cil
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Panigale V4 svod zadních válců Ducati Panigale V4 | sladenobodys | 6 | 14.2.2019 v 21:02 sladenobodys |
Supersporty 2018 - anketa Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... | Kohlstein17 | 20 | 13.4.2018 v 21:25 RElegend |