Po přijetí na místo jsem se zhrozil Fakt "dobrý" stav
Kouknul jsem do paraboly předního světla, která byla zastříkaná jakousi černou barvou. Rozlámaná přední kapota, která nebyla ani svařená, ale jen nějak zevnitř vylepená a zakitovaná. Boční plast zůstal v ruce bratra a na jeho otázku: "co to je?" dostal odpověď: "to upadlo teď při umývání."
No od začátku bylo jasné, že koupě nebroběhne, ale proč se ještě nepobavit
Takže kapoty roztřískané, všechny šrouby orezlé, řetěz zasraný a suchý, přední kotouč zasraný, ale mastný!Naražený rám,ze kterého se loupe barva a pod ní je vidět kit. Skoro prošoupaný kluzák vidlice od náhonu tachometru :o Sjetá zadní guma, samozřejmě jen střed. Poznámku, že zřejmě kvalitní pilot jsem si neodpustil Ale prý teda litr sleví, když není nová guma lol Víc prý ne, je student.
Pak přišel prodávajícího otec a povídá: "co byste chtěli, vždyť je to deset let stará motorka?" Odpovídám: " můj Monster je také tak starý a stále je jak nový, zřejmě nejsem takovej dobytek, abych něco takhle zkurvil."
Poté říkám: "No tak to nastartuj, třeba nás to přesvědčí " Startér se asi dvakrát otočil a konec. Nic! Baterka v prdeli, jako kdybych se neptal jestli je baterka OK. Prý na tom dlouho nejel a stálo to...hmm nevím, ale po našem příjezdu byl motor ještě teplý.
Jen chci napsat, že moto nebyla zrovna za levnou částku a je třeba si na takovéhle "uživatele", kurvily a vidláky dávat pozor! Jinak pěkné sobotní odpoledne a docela zábava
Sefo>koukam že ste tady všichni nějaký profíci co si berou na koupi moto mikroskop ultrazvuk a měřič geometrie tohle vše je hnus od prodávajících co tady píšete, ale taky tim kurvíte prodeje nějakejch dobrejch mašin, který dejme tomu měly malou nehodu, někde mu to ujelo a jenom to složil...to ještě nic neznamená...má trochu škráblou kapotu a nějakej amatér co si tady čte tady ty vaše příspěvky to hned začne študovat...prudit a nekoupí si to...pak pojede dál, tam bude mašina po totálním crashi...jenom zalakovaná a tu si koupí...tak nevim
Já sem radši když je na mašině vidět že se trochu používala...nějaký ty oděrky a tak...když vidim uplně naleštěnou se všim jak má bejt tak teprve mě to příde podezřelé
Můj názor
Sefo tady jde především o to, že jsou mezi motorkáři prasata, kteří motorce nedopřejí ani základní údržbu, natož nějaký větší servis. O překupnících nemá cenu ani mluvit.
Samozřejmě, že stříkaná motorka "většinou" znamená lehčí někdy těžší nehodu. Ale jde přeci o odbornost oprav
Jestli je moje motorka podezřelá, protože je naleštěná...no nevím. Já oděrky rád nemám, serou mě, prostě jsem puntičkář :o
keymaker>ono je to těžký, já jsem se starou motkou lehnul tak, že mám lehce vařenej jeden plast a odřený víko a když to řeknu do telefonu, tak je to konečná... je jedno, že jinak je vymazlená, že jsem do ní narval x peněz... nezájem, radši si pojedou koupit 97 rok. se třiceti tisíci... takže kdyby měl někdo zájem o lehce lehlou CBR tak jednu mám
... všichni spoléhají na to, že když se táhneš přes celou republiku, tak přece nepojedeš domů s prázdnou. Taky jsem prodával bořenou motorku, je to sice těžší. Ale každýmu musí dojít, že 13let starej supersport, nemůže být bez újmy a najeto 25tis.
Pod pojmem pravidelna udrzba si tu predstavuji vymenu svicky a gumy, nekdy oleje.
Kdyz jsem vybiral po internetu, tak tam psal rez na drzackach blinkru, fotky krasny - ale blatnik, kryt retezu a vyfuky jsou u 14 let stary motorky tak rezavy, ze bych se s tim stydel i na vychodnim Slovensku. 3 a 5 tam jde jen s meziplynem. Chcije olej.
Ale vzal jsem ji, v srpnu ji prodam s malou ztratou, kdyz jsem pro ni jel vlakem celou noc. Jeste jsem se pred odjezdem ptal, jestli kontroloval olej, prej jo. No chybely 2 decky pod minimum.
A to se prej motorkama zivi, debil jeden.
Ja osobne jsem prodaval uz dve motorky a i nikdy jsem si nedovolil nic zamlcet.To bych se pak asi pred kupujicim propadl do zeme,nebo na to nemam tu spravnou naturu :o
NickSlaughter>No já hlavně nikdy neměl motorku v takovém stavu, abych musel něčo zamlčet Snad jedno XS750 bylo žalostné, ale prodával jsem ho jako "XS 750 před renovací"
Jj to i ja jsem mel motorky v dobrem stavu.Jsem na tohle puntickar.Ja mel hlavne vzdycky problem prodat kvuli stavu km nez kvuli celkovemu stavu.Protoze se po motorce porad plazim z hadrem a lestim tak ta motorka pri prodeji vypadala vzdy dokonale ale ty km to byla cerna mura.
CBR 600 r.v.2002 na tachu mela 37 000 a to se psal rok 2005.Kazdej rikal "coze tolik"?Tak ja se jeste ozvu nascheldanou...ani se neobtezoval se na motorku prijet podivat Po ctvrt roce jsem sice prodal ale uz jsem vazne zacinal uvazovat o tom ze ji kvuli tem radoby chytrym motorkarum necham stocit tachometr at mam klid. :o
NickSlaughter>Pro mě nebyl nikdy stav tacho vypovídající, důležitý je stav motorky a o najetých kilometrech vypovídají různé opotřebení Když někdo o motorku pečuje a dopřává jí servis, pak nevidím žádný problém. Kdysi dávno, před deseti lety jsem kupoval XJ 900, byla dovezena z Německa a měla najeto 67 tis. km, nikdo tomu nechtěl uvěřit, byla opravdu jako nová
Jj to mas pravdu,bohuzel hodne lidi resi jako prvni stav tachometru
Borec co ji odemne koupil ji ma dodneska.Uz ma najeto neco pres 50-tisic km a je spokojenej motor porad lsape jak hodinky olej to nebere tak proc se bat ze je motorka po 30-tisicich km uz po smrti.
Ale zase jsme se pobavili když nám jí ten vychcánek chtěl nastartovat a ani ťuk ve finále upadla nakopávačka tak jsme se docela pobavili
Upřimnou lítost a cítím s těma kdo má problémy jak to tady čtu já bych to asi nevydržel a zpohlavkoval ty prodávající... :\
Dalos76>Zváženo je dobře a zaplaceno už taky. A víš co - někde se ty ojetiny brát musí, ne?
Jen by mě zajímalo kde mizí motorky mého mládí? Tím myslím všechny vyrobené před rokem 1990, na kterých jsme začínali, dnes je občas vidět nějaká zachovalá, ale jasně a pomalu mizí, ale pochybuju, že klasický čech by ekologicky zlikvidoval motorku, byť odježděnou.
HILL>Jezi> taky bych do žádné plečky nešel, ikdyž těch nebouraných je jako šafránu tak lze vzít i slušně opravená havárka, ale ne od nějakého vykuka.
A právě toho bych se trochu bál, nejsem v tom stavu, kdy jsem schopen pořádně posoudit stav a nemám čas oblítávat motorky po celé republice - takže bych byl nejspíš plně vydán na milost vykukům a bazarům No doufám že mě neomrzí, dám vědět za měsíc ježdění