jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše:
Fugo: jo je mozny ze to bude cena cajk, nicmene hodinovka by mela byt stejna ne? kdyz delas jednu vec na moto hodinu a na skutru 90 minut, tak je to jedno ne? za skutra dostanes vic, ale hodinovka je stejna
Ale je to opruz na tom něco dělat = příplatek za opruz. Naprosto s tím souhlasím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: Bubrak-ZX10R> 10w30 ve skutru je myslim dobrej napad, on je ridsi za studena (to je pro fizzera) a tudiz lip maze nez 10w40, ale je to zalezitost tak teoreticka, ze nema smysl to resit. Ja do skutru lil to co mi prislo pod ruku. A ten tvuj motor uz ma nabehano, navic je zvyklej na tu cervenou plnou syntetiku 10w40
jo hochu tu tvoji syntetiku sem tam prave vezl, ze aby ji tam splouchnul, ale ze je to otevreny uz asi 5 let, tak to moc nedoporucoval tak nevim co s ni ted.... nechces to zpatky, je toho asi 0.8 litru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: Bubrak-ZX10R> 10w30 ve skutru je myslim dobrej napad, on je ridsi za studena (to je pro fizzera) a tudiz lip maze nez 10w40, ale je to zalezitost tak teoreticka, ze nema smysl to resit. Ja do skutru lil to co mi prislo pod ruku. A ten tvuj motor uz ma nabehano, navic je zvyklej na tu cervenou plnou syntetiku 10w40
10W za studena je řidší než 10W, jo?
(jasně, 10W40 od jedný značky bude mít jinou viskozitu než 10W40 od jiný značky, bla bla kecy prdy beďary )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: 10W za studena je řidší než 10W, jo?
(jasně, 10W40 od jedný značky bude mít jinou viskozitu než 10W40 od jiný značky, bla bla kecy prdy beďary )
jo, doplnim ti rozhled
motul 5100 10w30 pri 40st: 74.6
motul 5100 10w40 pri 40st: 89.8
motul 5100 10w50 pri 40st: 118.3
podobnej rozdil najdes u vsech oleju stejnyho vyrobce a rady
Naposledy editováno 14.12.2021 05:50:23
Bubrak-ZX10R píše: jo hochu tu tvoji syntetiku sem tam prave vezl, ze aby ji tam splouchnul, ale ze je to otevreny uz asi 5 let, tak to moc nedoporucoval tak nevim co s ni ted.... nechces to zpatky, je toho asi 0.8 litru
ja bych to nalil do zahradni sekacky, a to muzes udelat taky ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: jo, doplnim ti rozhled
motul 5100 10w30 pri 40st: 74.6
motul 5100 10w40 pri 40st: 89.8
motul 5100 10w50 pri 40st: 118.3
podobnej rozdil najdes u vsech oleju stejnyho vyrobce a rady
U Vas mate v zime 40 stupnu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: jo, doplnim ti rozhled
motul 5100 10w30 pri 40st: 74.6
motul 5100 10w40 pri 40st: 89.8
motul 5100 10w50 pri 40st: 118.3
podobnej rozdil najdes u vsech oleju stejnyho vyrobce a rady
Takže to musí stále nechat bručet aby mu to nekleslo pod těch 40°C, pokud to nechá vychladnout tak by dle označení 10W měla být viskozita všech 3 olejů stejná, tzn aby něco pro motor ohledně spouštění za mrazu či k rychlému náběhu mazání chtěl udělat muselo by "zimní" číslo označené "W" jít na 5 či 0... Takže pokud je předepsáno 10W40 a chci udělat motoru dobře tak dám 0 nebo 5W40..
Ale tomu skůtru to bude ve finále jedno, dole je většinou na klice kuličkový nebo válečkový ložisko a vačka to taky zvládne se standartním 10W40...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: U Vas mate v zime 40 stupnu ?
trosku ses netrefil do misticky :) 10W znamena ze vyrobce garantuje cerpatelnost pri -30st, tedy ze v teto teplote lze nastartovat.
To ale vubec neznamena, ze oleje s oznacenim 10w jsou pri jakykoliv nizky teplote stejne husty.
Fugo píše: Takže to musí stále nechat bručet aby mu to nekleslo pod těch 40°C, pokud to nechá vychladnout tak by dle označení 10W měla být viskozita všech 3 olejů stejná, tzn aby něco pro motor ohledně spouštění za mrazu či k rychlému náběhu mazání chtěl udělat muselo by "zimní" číslo označené "W" jít na 5 či 0... Takže pokud je předepsáno 10W40 a chci udělat motoru dobře tak dám 0 nebo 5W40..
Ale tomu skůtru to bude ve finále jedno, dole je většinou na klice kuličkový nebo válečkový ložisko a vačka to taky zvládne se standartním 10W40...
ona vetsina tech 10w40 stejne zdegraduje na viskozitu 10w30 za tepla.
Cetl jsem toho o olejich az moc, tak by se o tom dalo psat celej den, ale nakonec to stejne skonci na jednoduchym tvrzeni, ze se leje co je primo predepsany, tam kde je rozmezi se da 10w40, a vybere se znacka a vykonnostni rada ktery clovek veri.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: trosku ses netrefil do misticky :) 10W znamena ze vyrobce garantuje cerpatelnost pri -30st, tedy ze v teto teplote lze nastartovat.
To ale vubec neznamena, ze oleje s oznacenim 10w jsou pri jakykoliv nizky teplote stejne husty.
Žádný dva oleje i se stejným označením nejsou při stejný teplotě stejně hustý. Ale spíš tak ňák přibližně (koneckonců od toho jsou nějak označený, žeáno). A tvrzení že (nějaký) 10Wxx bude za studena mazat líp než (nějaký jiný) 10Wxx je dost odvážné tvrzení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: trosku ses netrefil do misticky :) 10W znamena ze vyrobce garantuje cerpatelnost pri -30st, tedy ze v teto teplote lze nastartovat.
To ale vubec neznamena, ze oleje s oznacenim 10w jsou pri jakykoliv nizky teplote stejne husty .
To neznamena, ale rozhodne si budou bliz nez pri 40 stupnich. Porovnavat oleje se stejnou zimni a jinou "provozni" viskozni normou pri 40 stupnich celsiovych mi prijde natolik mimo, ze fakt nerozumim proc si to sem dal.
Naposledy editováno 14.12.2021 10:28:08
muzem se jeste bavit o hustote pri 20 st, ta je u vsech podobna, nebo taky o mezi cerpatelnosti, a tam jsou taky rozdily
10w30: -36st
10w40: -33st
10w50: -39st
coz mimochodem znamena ze viskozita a mez cerpatelnosti nejsou na sobe az tak zavisly.
Kazdej ten olej se chova za studena jinak.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Deník ZX-9R servis
puffybodie píše: Netýká se to sice ZX-10R, ale třeba oceníte info a fotky ze servisu mé ZX-9R pro dlouhé zimní večery
Deník ZX-9R servis
Tykraso ta brzdovka, to je tam origo od vyroby ne ? S tim parkrat zabrzdit na dromu, tak to upeces a vystoupis si
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 12.01.2022 07:14:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Kerut> zx7 je vzhledove krasnej bajk, to je bez debat, ale to je bohuzel cely. Ted jsem se v ni dva mesice hrabal a krom toho ze byla v hroznym stavu tak ty vymysly co tam tenkrat dokazala kawa vymyslet, to kroutis hlavou jeste druhej den myslel jsem ze po letech mi nebude vadit to co tenkrat kdyz jsem ji mel ale opet jsem si to potvrdil .... Design krasnej ale jinak strasny.... Srad z toho roku je uplne jinde vsim...
No a dnes musim dat za pravdu Bubrakovi, zx 04 je nejlepsi motorka na svete
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |