zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Centrál YSS bude asi na Ježíška.
Chtěl bych se podívat příští rok na nějaké cross country, tak aspoň centrál se pořešit musí.
Předek mi ale taky pije krev. Jelikož ji používám jako off motorku, tak chodím celkem pravidelně na doraz. Což při 85ti kilech není bůhví co...
Pro 250 do r. 2020 platí Fork oil per rod: L:658/R:683 ML 10W.
A když se podíváš na něco od Ohlins , tak je to olej SAE 40,Spring Leg (left side) 680 ml / Damping Leg (right side) 650 ml. Míň viskóznějšího oleje s tužší pružinou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Libor46 píše: Kohlstein> to jsem potřeboval vědět. Díky...
Centrál YSS bude asi na Ježíška.
Chtěl bych se podívat příští rok na nějaké cross country, tak aspoň centrál se pořešit musí.
Předek mi ale taky pije krev. Jelikož ji používám jako off motorku, tak chodím celkem pravidelně na doraz. Což při 85ti kilech není bůhví co...
Pokud chceš občas jezdit CC, nebylo by lepší pořídit Betu 390, kačenu 350 nebo něco v tom stylu? Jsou to stále příjemné motorky, ale podvozek snese mnohem více a ten motor je dělaný na závodní nasazení. Jasně, že to na Lku odjet jde, ale připadá mi, že už ten projev motorky bude ubírat na tom závodním zážitku. Lko funguje dobře pro pohodovou jízdu, když se nikam nespěchá, ně když se jede na čas (dodávám, že jsem na tom najel málo).
Chci se povozit. Já ji nešetřím ani trochu a ona to zas tak špatná motorka není. Mám kratší převod a motor už si celkem rozumí i s výjezdama.
Jen ten centrál je katastrofa a předek jde celkem brzo na dorazy. Když se eliminuje toto, tak budu spokojený.
Kdybych chtěl něco ostřejšího, tak jdu určitě do 2T, protože s ostrýma 4T endurama nemám nejlepší zkušenosti. Měl jsem wr 400 a 450. Jsou to dost drahé srandy na provoz.
Treba tady TENTO kluk se s ní taky nemazlí a tak to má být
5 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 07.12.2021 22:09:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Jedna slušná PR4 za dobré peníze.
https://motorky.bazo.../ajp-250.php [/quote]
Tak už je prodaná a koupil ji kamarád Jsem na ní zvědavej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Už stříham video a předchozí videa kdyžtak tady Pavel Pondělík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Slávek-TDM> dej potom vědět v jakém je stavu. Za kolik vlastně byla??
Stav relativně OK, trochu odřená, nebylo možný jí pořádně projet - sněhu jak na Sibiři. Cena myslím necelých 60, přesně nevím. Výfukový ventil neměl vůli (předepsaná je 0,08). Akorát ložiska předního kola jsou KO - asi mytí vapkou... Kamarád si na to hned koupil nějakej "sportovní" karburátor - přímo od AJP...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.motorkar...wr-250r-1714736.html
JiriBN píše: Jedno WR250R zase v inzerci za 115 000Kč, málo najeto....
https://www.motorkar...1714736.html [/quote]
Sleva -10 000,- na 105 000,-
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale nic, co by mě odradilo. Na to enduro je ne?
Toto se přece na zimu nechovává
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
"Jen" klasicky připravený endurko v hlubším sněhu prostě nejede. Někde se plácat na pavouka není jízda .
Teplo v botech je stejně individualní jako vnímání jakýhokoli jinýho komfortu. Zmrzlý jedinec bude zmrzlina i v top vybavení. Pohodlí v týhle časti roku nehledej.
Ponožky Pavlem popisované mám taky. Recenze na ně jsou obecně kladné. Za mě trošku zklamání. V krosovy botě se stejně neohřeje nic.
Osobně použivám ponožky z pravé ovčí vlny. Relativně funkční i mokré v zimě.
Existujou i ruzně kvalitní vyhřivané vložky do bot.
Stejně to bude pak na tobě a na tvém vnímání nepohodlí. Jezdím už XX let bez pauzy. Je třeba se otrkat. Nechci to jednoduchý
Naposledy editováno 13.12.2021 20:23:28
Můžu doporučit.
Naposledy editováno 14.12.2021 07:51:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |