Téma: Zadreny motor na klice
25.10.2021 v 08:59
Zdravím chtěl bych se zeptat jak poznám motor zadřený na klice bez toho abych ho rozebral Prostě když se zadře jak vím že to není na válci ale na klice a když už se motor zadře co všechno je třeba vyměnit a kolik by to stálo u cbr 125 je potřeba vyměnit jenom klikovka nebo ještě něco navíc? Dekuji moc za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Zadreny motor na klice
.. no tak já si jdu uvařit kafe a budu jenom koukat ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
t_freedom> sorry kamo je mi 15 moc se v tom zatim neorientuji
1 reakcí na tento příspěvek Zadreny motor na klice
Věšteckou kouli máš?
Jediný způsob jak to zjistit je sundat hlavu a válec. Pokud válec nejde dolů,je to jasné
Klika se dá spravit nebo sehnat jiná,válec to samé. No a podle toho jestli si ten motor uděláš sám nebo to udělá autorizovaný servis či Jouda garážový se odvíjí cena. Rozptyl od cca litru třeba do dvaceti, třiceti...
Jediný způsob jak to zjistit je sundat hlavu a válec. Pokud válec nejde dolů,je to jasné
Klika se dá spravit nebo sehnat jiná,válec to samé. No a podle toho jestli si ten motor uděláš sám nebo to udělá autorizovaný servis či Jouda garážový se odvíjí cena. Rozptyl od cca litru třeba do dvaceti, třiceti...
2 reakcí na tento příspěvek Zadreny motor na klice
Může být levnější si sehnat jiný motor z bazaru Spočítej si díly, práci atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
Maškovec píše: t_freedom> sorry kamo je mi 15 moc se v tom zatim neorientuji
...tak proč más v profilu 28 ? ...
je to přesně o tom co píše Anti. Podle toho co víš a umíš (když píšeš že se v tom nevyznáš) Nepíšeš jak si to zadřel, jaký zvuky tomu předcházely atd.
Asi nejhorší je nic o tom nevědět, rozebírat aniž bys měl jakoukoli znalost a pak to někomu rozebraný přinýst " rozebral jsem to a nevím co s tím"
Vyndej to rámu a dej to na ponk nějakýmu servisákovi. Za dvě hodiny víte vše co tomu je a pak se rozhodni, jestli oprava, nebo raději starší motor (jak píše další nademnou) Když tomu nerozumíš, necpi se do toho, když to bude rozebírat mechanik pozná co na něj vypadne a má jasno. Z kupy polorozebranejch věcí, kdy můžeš jestě ty něco zkurvit se bude hledat hůř...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
t_freedom> Tys psal, že si uděláš kafe a budeš jenom koukat !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
PetrL3 píše: t_freedom> Tys psal, že si uděláš kafe a budeš jenom koukat !!!
twl, zase jsem to nevydržel víc jak 5 příspěvků... dvacetiosmiletej se ptá jak prvnička a hle, je z něho 15letej klučina, co chce půlit motory a měnit klikovky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
t_freedom> nechapu tyhle toxic lidi vubec jsem to jeste nekoupil a prave resim jestli se to vyplati hele nevim co te na tom tesi ale prijde mi to celkem ubohy ale ok no kazdy se bavi jinak
1 reakcí na tento příspěvek Zadreny motor na klice
No jestli je to zadřený na klice, tak to zjistíš tak, že shodíš spojkový dekl, zozebereš celou spojku, stáhneš pohonné kolo od olejového čerpadla a budeš vidět na ložisko klikovky. Jak vypadá dobré ložisko snad víš. Na druhé straně musíš stáhnout rotor alternátoru a ozubené kolo rozvodu a uvidíš druhé ložisko. Ještě si na to troufáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
udinar> A pak až to rozebereš tak zjistíš že se to kouslo na ojnici...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
Maškovec> já nechápu lidi, co vědí hovno o motorech a technice, neví co s tím je, neví jak by se to opravilo, neví co se bude opravovat a myslí si, že mu někdo na fóru poradí...ty toxiku...
Anti> Jo asi tak nějak to možná dopadne.
Každopádně když už se v tom bude vrtat a je to mrtvé na klice, asi bude nejlepší udělat ten motor celej. Dle stavu poškození to může na materiálu stát klidně přes 20 papírů. Když koupí druhej motor, neví v jakém stavu je a klidně může koupit podobně poškozený. Tyhle malorážky většinou mlaďoši honí jak nadmutou kozu a i když je to Honda, tak takové zacházení ten motor moc nemusí. Jestli chceš dobrou radu, tak raději kup stejnou motorku, ale plně funkční. Sice to bude dražší, ale ta poškozená tě může přijít o dost dráž
Tady se podívej, jak je to složité a jakou dílnu budeš potřebovat
Naposledy editováno 25.10.2021 22:02:10
Každopádně když už se v tom bude vrtat a je to mrtvé na klice, asi bude nejlepší udělat ten motor celej. Dle stavu poškození to může na materiálu stát klidně přes 20 papírů. Když koupí druhej motor, neví v jakém stavu je a klidně může koupit podobně poškozený. Tyhle malorážky většinou mlaďoši honí jak nadmutou kozu a i když je to Honda, tak takové zacházení ten motor moc nemusí. Jestli chceš dobrou radu, tak raději kup stejnou motorku, ale plně funkční. Sice to bude dražší, ale ta poškozená tě může přijít o dost dráž
Tady se podívej, jak je to složité a jakou dílnu budeš potřebovat
Naposledy editováno 25.10.2021 22:02:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
t_freedom píše: Maškovec> já nechápu lidi, co vědí hovno o motorech a technice, neví co s tím je, neví jak by se to opravilo, neví co se bude opravovat a myslí si, že mu někdo na fóru poradí...ty toxiku...
To se má v patnácti bát na něco sáhnout, natož zeptat, protože to nezná? Ten co všechno o motorech a technice ví se asi rodí s klíčem v ruce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
odgin> on se nemusí bát zeptat ... ale jak tu má kdokoli vědět " co tomu je" a jestli se vyplatí koupit stopětadvacku se zadřeným motorem a ještě víme hovno za kolik.
Ta otázka je o ničem. Kupovat zadřenej maloobjem jako zajíce v pytli je samo o sobě průser i pro zkušenýho servisáka, resp. kupovat cokoli rozbitýho bez informace JAK je to rozbitý. O to víc pro 15letýho kluka co o tom ví kulový a myslí si, že mu to tady někdo z věštecký koule vyradí.
Buď mu k tomu musí prodávající dát víc informací, nebo to musí být za úplně super cenu, nebo bych se do toho raději nesral (pokud sám nevládnu schopnostma a znalostma)
tesat do kamene... a jen otázka... myslíš že začínal kompletní rozborkou motoru do kliky ?
Ta otázka je o ničem. Kupovat zadřenej maloobjem jako zajíce v pytli je samo o sobě průser i pro zkušenýho servisáka, resp. kupovat cokoli rozbitýho bez informace JAK je to rozbitý. O to víc pro 15letýho kluka co o tom ví kulový a myslí si, že mu to tady někdo z věštecký koule vyradí.
Buď mu k tomu musí prodávající dát víc informací, nebo to musí být za úplně super cenu, nebo bych se do toho raději nesral (pokud sám nevládnu schopnostma a znalostma)
Ten co všechno o motorech a technice ví se asi rodí s klíčem v ruce.
tesat do kamene... a jen otázka... myslíš že začínal kompletní rozborkou motoru do kliky ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
t_freedom> Kdybys to napsal takto, tak bych nic nepsal, mně jen přišlo že psal celkem slušně na to, mu dávat jen tak sodu.
2 reakcí na tento příspěvek Zadreny motor na klice
Jako 15 letý capart jsem se taky hrabal ve fichtlu a výsledek byl strašný, více jsem toho dojebal. Pak jsem jsi koupil pořádné nářadí (parkside z lidlu) a stáhnul servisní příručky/manuály. Začal jsem číst i nějakou tu literaturu o motorech a tak a časem to šlo.
DOPORUČUJI, pořádně si přečti servisní manuál, videí musí být na YT spousta. CBRka nemá složitý motor, jestli si troufáš, tak oprava by neměla být takový problém. Hlavně vše proměřit atd.
DOPORUČUJI, pořádně si přečti servisní manuál, videí musí být na YT spousta. CBRka nemá složitý motor, jestli si troufáš, tak oprava by neměla být takový problém. Hlavně vše proměřit atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadreny motor na klice
SkotyCZ> vůbec si nedokážu představit usazovat kliku do motoru, dnes.... natož když mi bylo 15
t_freedom> ale tak 125 má kliku usazenou jen na dvou ložiskách, ne? Není to nějaký V4.
Jako není to pincek a osobně jsem rozebíral jen 2t jawy a Yamahu 125. Já bych si na to troufnul, ale jak píše autor diskuze, asi bude fakt lepší koupit funkční.
Hlavně ten čas, který tím zajebeš, to je to nejdražší.
Jako není to pincek a osobně jsem rozebíral jen 2t jawy a Yamahu 125. Já bych si na to troufnul, ale jak píše autor diskuze, asi bude fakt lepší koupit funkční.
Hlavně ten čas, který tím zajebeš, to je to nejdražší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně funkční sytič Honda CBR 125R | Marcus_23 | 21 | 25.10.2024 v 19:00 mira008 |
Výpadek hadičky při jízdě Honda CBR 125R | lukyfrci | 6 | 21.10.2024 v 21:41 Slávek-TDM |
Jedna strana blinkrů přestala fungo... Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 2 | 23.8.2024 v 23:18 MrLuckyoff |
Cbr 125 2008 nepřesnost palivoměru Honda CBR 125R | sasasasa | 1 | 8.8.2024 v 10:00 Krautkopf |
Bílý dým Honda CBR 125R | Hondapcx125 | 17 | 17.7.2024 v 11:22 Medved |