Nejsem zrovna reklamovací tip, ale podle nějakých info na netu má tahle guma nějaké problémy právě v 21" provedení a nepřijde mi normální aby po podobném nájezdu začala guma takhle zlobit..
Jen ještě doplním, že ložisko v krku řízení je v pohodě, zadní kufr nevozím a podvozek jsem nijak neladil prostě to začalo z ničeho nic bez jakékoliv změny u motorky.
Díky všem
Edit:
I když je asi fakt, že by to dělalo nejen při brždění.
Co brzdový kotouč? Tam je vše v pohodě?
Jak jsi kontroloval ten krk?
Díval jsem se a pár témat o tom, že by to mohlo být gumou jsem taky našel. Takže je možné že je to jen gumou.
Naposledy editováno 11.07.2021 21:35:34
Jde mi hlavně o to, jestli se o reklamaci jeté pneu s podobnou vadou někdo pokoušel a s jakým výsledkem..
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přední gumy Pirelli Scorpiontrail 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace přední gumy Pirelli Scorpiontrail 2
4 takovy polovicne jety jsem radsi odvez do sbernyho dvora a zaplatil za likvidaci. jeste me posilali do pneuservisu ze to tam je zadarmo ale me se nechtelo uz nikam jezdit.
takze to urcite reklamuj. drzim ti palce aby te prodejce jen poslal do prdele, v lepsim pripade te popozene kopancem tamtez :D
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přední gumy Pirelli Scorpiontrail 2
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přední gumy Pirelli Scorpiontrail 2
Kohlstein píše: Doubi8> Mě udivují lidi, kteří jsou ochotní na gumě za dvojku začít v půlce její životnosti zkoušet, jestli by to nešlo nějak vyreklamovat, aby co? Aby třeba dostali na příští gumu pětikilo slevu? A přitom mají špatné ložisko řízení. S novou gumou to bude kmitat taky.
Tak předně díky za reakci která je k ničemu a za druhý kdyby byla guma před výměnou tak se ani neptám, ale když je v pulce životnosti tak nevím co je na tom divnýho že mě sere že děla bordel..Když se ti po roce posere telefon tak ho vyhodíš nebo ho budeš reklamovat..?
Karty píše: Mám úplně stejnou zkušenost. Na mém BMW F800GSA. Stejné gumy, 21 kolo a puštění řidítek při cca 80 km rychlosti se řídítka roztancujou tak, že kdybych je znovu nechytil, tak si nejspíš namelu. Řešil jsem to, servis přední vidle, výměna ložisek v krku... nepomohlo. Takže nejspíš ta guma. Nicméně jsem s nima spokojen a nejspíš nasadim zase.
Ač na jiné motorce, tak popis přesně souhlasí i rychlost takže asi něco nebude dobře jezdil jsem před tím Michelin a ta se i po 10000km chovala pořad stejně.
Pirelli Scorpion Trail 2 v rozměrech 120 R19 a 170 R17 jsem zbožňoval jak na suchu a tak i na vodě, ve stavu cca 13-14K km jsem na nich jel 1000 km za silného deště (nebyla to dálnice) a když jsem potom uviděl vzorek (na předním kole), který tam už skoro nebyl, tak mi naskočila husí kůže.
ALE ? Kolem najetých cca 8K km jsem zaznamenal při velmi lehkém přibrzďování přední brzdou vibrace předku, tak jsem začal brzdit více na prasáka a problém byl vyřešený
Nejspíše Tě nepotěším, ale osobně bych Ti reklamaci po 4K km, což je cca 75% ojetá pneu zamítl, ale já nejsem ten, který bude Tvou reklamaci vyhodnocovat, takže good luck .... jako obchodník bych Ti nabídl na novou pneu nějakou slevu, abych uklidnil zákazníka a to by byl konec Tvé reklamace.
Nejsem žádný velký závodník a ani všeználek, ale každá motorka, kterou jsem měl vibrovala někde mezi 50-80 km/h obvykle při brzdění motorem, ale to není podmínkou.
Teď jsem obul Dunlop Trailmax Mission, chtěl jsem něco trochu více terénního a už na nich mám najeto cca 1500-1800 km a ještě včera bych jim dal 5* z 5*, jsou to nové gumy a byl jsem na nich ve Slovinsku a už jsem pěkně zmoknul a chování za deště hodnotím jako super a na suchu jsem si na své vysoké koze KTM 1290 SAS škrtnul stupačkou v rakouských vlásenkách (motorku jsem nepoložil ), ale včera jsem valil domů z Rakouska a před Mariazellem jsem se skoro pos-al strachy, protože v takových táhlých rychlých zatáčkám, ale s povrchem né nepodobným silnicím v ČR mi ujel předek na díře, do které mě přivedl takový nalitý asfaltový "had" (zalitá spára), tak jsem se musel zastavit uklidnit na benzínce.
Ale proč to píšu, protože KTMka mi hodně vibruje okolo 75 km/h, ale už během prvních cca 1500 km, které jsem na Dunlopkách najel cítím, že si gumy sedají, ale brní mi ruce, které mi na Pirelkách nebrněly ... , ale tahat za plyn zvládám i nadále
Tento týden dám gumy převážit, motorka je rok stará a o víkendu jedu na Slovensko, tak uvidím co a jak.
Závěrem mohu minulé Pirelli Scorpion Trail 2 a zatím předběžně i Dunlop Trailmax Mission v rozměrech 120 R19 a 170 R17 doporučit.
Naposledy editováno 13.07.2021 16:49:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 950 Adventure KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 0 | 10.5.2022 v 21:48 brožík. |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
ulívání 950 adv KTM LC8 950 Adventure S | bolux | 4 | 24.11.2020 v 16:04 bolux |
Michelin anakee WILD [1, 2, 3] KTM LC8 950 Adventure S Michelin Anakee | Mann | 68 | 19.5.2020 v 12:11 Meli |