paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.7.2021 v 21:36 | Nahoru | #4951
Mate nekdo tip na nakup plotny a drzaku bocnich kufru/tasek na Wr250r? Plotnu jsem nasel na ebayi nejmin za 2k (a většinou USA, takže drahá pošta) a drzaky za 5k. Ty jsou paradoxne udajne teda z CR, ale podle hodnocení to jde z Turecka a je tam pár negativních komentů.

By the way, nechystáte se někdo na nějakou dovču na 250? Ať už po ČR nebo někam dál, klidně 50:50 on:off nebo cokoliv.

Naposledy editováno 02.07.2021 07:53:44

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.7.2021 v 08:31 | Nahoru | #4952
Animals21> za ty ceny koupíš měkký zavazadla různých systémů bez nutnosti montování rámu. O výhodách měkkych zavazadel při cestování offroad se asi nemá cenu ani rozepisovat. A na váze prostě vždycky záleží! Jezdím dost víkendové průzkumné akce cestou necestou. Postupem času, četnosti užívání a nemám rád za jízdy jakýkoli starání se o výstroj.., zákonitě člověk dojde do výběru premiovějších a top výrobků. Ikdyž mám kolem sebe lidi, kterým každému vyhovuje stejně něco jiného a hlavně že je dotyčný spokojený. Pankáčů je v tomhle ježdění pořád dost
Osobně jezdím s různou variací produktů Enduristanu.
Tady třeba foto malý WR připravený na víkendovou misi. A co si budem povídat, jedno nebo pět přespání už jiný objem moc nedělá.


a jo, podle náplně bych pro nějakou dovolenou byl a nejspíš i něco podniknu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.7.2021 v 10:12 | Nahoru | #4953
stomas> mám to normálně přišroubované skrz dno .. u tohodle nosiče bych dal zespodu nějakou plechovou objímku ..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.7.2021 v 10:34 | Nahoru | #4954
Cong> díky. Koukal jsem na tvuj profil, ale tam nic vidět nebylo. Nemám nejmenší problém s měkkými zavazadly, spíš naopak. Jen jsem myslel, že pod nimi i tak je potřeba mít rámy. Jak to máš tedy přichycené? Co výfuk, nepálí se to? Ani horní plotna není? To by pro mě bylo nejlepší a nejjednodušší řešení.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.7.2021 v 11:27 | Nahoru | #4955
Animals21> NN, pod různé systémy není potřeba žádné lešení a je to právě ta úspora váhy, univerzálnost zavazadel. Asi nejjednodušší řešení jsou podkovy. Třeba česká od motovaky.cz je za ty peníze dobré řešení. Nelekej se jejího objemu 60l. Je to nejspíš trošku přestřelené a dá se i tak stáhnout přeskami. Fotka teda na jiný moto, ale pro představu...


Podkovy najdeš opět od více výrobců s různými jejich vychytávkami.
Polský kluci 21 brothers maj taky zavazadla více druhů i objemů. Ja kdysi používal jejich ROGAL RALLY. Objem je na rozhodnutí dle typu výletu. Možná se jejich sortiment už změnil. Upustil jsem od tohoto výrobku, protože jsem hledal 100% voděodolnost.



Taky jde o to, jak se dotyčný dokáže sbalit, profil trasy atd. Já jezdím cestou necestou, váha je rozhodující faktor, prakticky žádné omezení zavazadlem při jízdě offroad podmínka.

https://przezswiat.e...y/bez-stelazy/u-bag/ - používá kamarád na 701, bez rámů, mosko je premiovější volba, on spokojenej je, jeho volba zhruba těch 60l má (na foto bez napněného horního vaku)

http://www.motovaky..../46-podkovy-l-xl-xxl - zmíněná podkova od české firmy
http://21brothers.eu/sklep/ - polská firma, komunikace vždycky bez problému

Jak jsem psal, já se rozhodoval mezi firmami giantloop, kriega, enduristan. A chtěl premiovější produkty. Zároveň se při volbě jedné z nich se dají produkty různě kombinovat. Pálení výfuku u WR není s OEM koncovnou problém. Jinak se řeši ochrana zavazadel nebo plastů moto nějakým heatshildem třeba od vybraného výrobce zavazadel. Nebo plechovou svorkou a šikovným plechem

Naposledy editováno 02.07.2021 11:36:51

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.7.2021 v 12:55 | Nahoru | #4956
Moc díky. Vyčerpávající odpověď a pro mě ideální řešení.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.7.2021 v 14:20 | Nahoru | #4957
Animals21> Držáky kufrů nebo tašek ti vyrobí na míru třeba Bartus, cenově to bude taky kolem 5k. Já si je chtěl vyrábět sám, mám na to i matriš a všechno ale není čas prostě Horní plotnu na blatník sem vyrobil ze 5mm hliníku, tvarově stejná jako ty co se prodávají, někde bych ještě možná našel výkres. Ale popravdě na nějakou větší tašku to není, pokud nemá tuhý dno, tak se pak láme přes kraje a ohýbá blinkry a můžeš jí spálit o výfuk. Teď tam budu místo toho dávát desku asi 30cm na šířku, tak snad mi to při pádu neusekne nohu

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2021 v 09:36 | Nahoru | #4958
Tohle nebude o zkušenostech, ale spíš taková story z poslední čundrovačky. Velký zážitky na malý motorce U nás je prostě tak krásně a pořád co objevovat

Domlouváme se s kamarádem v pátek pozdě večer, že bychom se mohli v sobotu a na část neděle vidět, svézt se spolu. Oukej, proč ne. Nápadů mám celou řadu .
K místu srazu zevluju, mám dost času. Kopečky, kochačka, kávička.
Po dojetí k místu srazu se potkávám s dalšími třemi kumpány. Mladej Janek na DR650, LC8 v tourist módu, LC8 v racing módu. Jelikož je program skoro jako vždycky na mě, hlavou mi letí, co s takovou skupinou v neznámém prostředí?Improvizace , když jim neřekneš, že to v plánu nebylo, nepoznaj to .
Couráme krajinou různými směry. Občas nějaký ty trable, ale nic velkýho. Nejsme už dávno žádný ořezávátka . Přes den zažíváme prakticky vše z Advenčr repertoáru . Problémy, defekty, překážky, koupání, odborný řeči jak ze stáje redbull týmu... atd.
Na konci dne se rozdělujeme. Dva domů, dva na nákup.
Po nákupu proviantu se ještě krásně pohoupem k místu tábořiště, která mám už za nějakou tu dobu ježdění vytipovaná. Hlavně strategicky, tajně a nejlip třeba s výhledem buď na západ Slunka nebo na jeho východ.
Dvouchodová večeře, pivko, kořalka, lepení duše z odpoledne, vylejvání duše lidské po konzumaci alkoholu .
Ráno se celkem povalujem. Na můj vkus dlouho , do 6:30. Snídaně, ranní koupání v blízke vodní nádrži. Po té se už rozdělujem a pojedem každý svým směrem.
Já pokračuji už tentokrát sólo. Mám to holt fakt rád. Svým tempem, svým směrem . Mám čas na průzkum a návštěvu míst. Tyhle chvíle miluju.
Den končím neplánovaně po obdržení zprávy, že kamarád je s rodinou kousek od mého místa bydliště. Zajedu si tedy ještě pro par nealko pivek a jedu je pozdravit. Setrvám do západu Slunce. Cestu západem Slunce a nejlíp domu...MILUJU .

Pár fotek v časový posloupnosti...












Naposledy editováno 07.07.2021 05:06:54

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.7.2021 v 09:55 | Nahoru | #4959
Bomba

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2021 v 07:14 | Nahoru | #4960
Uz jste nekdo resil repas predni pumpy na CRF ? Me behem par dnu zacala brzdit fakt strasne malo, pro predstavu, jedete 50km/h a zmacknu paku nadoraz a pomalu to zastavuje, no abych chtel kousnout predni kolo nebo to vzit na predek, tak to ani omylem, proste brzdi to, ale malo, tak jsem to cely odvzdusnil a nic tam nebylo, paku ikdyz napumpuju tak se nepropadava, ale je pri tom brzdeni takova gumovejsi, tak nevim jestli udelat repas pumpy nebo ne

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2021 v 10:06 | Nahoru | #4961
Ahoj Pavle. Destičky máš OK předpokládám. Víc než na pumpu, jestli ti to okolo ní neteče, bych to viděl na třmen. Jak se jezdí v bahně a bordelu, kterej se pak nalepí na pístek, tak to pak vydře ty těsnicí gumičky. Toť moje zkušenost. Jinak ať repas třmenu nebo pumpy je jednoduchej, pár gumiček, nasadit a je to

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2021 v 10:11 | Nahoru | #4962
Další možností je naprasklá nebo nedotahla hadice, na to bych kouknul jako první

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2021 v 11:07 | Nahoru | #4963
cong156> paráda, super fotky ta u tý Billy a billboard "cestujeme stylově a s odolnými zavazadly", to se povedlo Doupov je hustej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2021 v 21:32 | Nahoru | #4964

Animals21 píše: Kuci, za chvili dojedu na Wr250R zadni Michelin Tracker 110/100 (R18). Nacpu tam 120/90? Diky


120/90 měří na šířku 130

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.7.2021 v 16:16 | Nahoru | #4965
Fic6> Ahoj, to jako myslí vážně? Včera přišel tlumič YSS, pak jsem zjistil, že výměna je na rozdělání půl motorky, Horní závěs nejde povolit, spíš se kněmu nejde dostat, máš stejné zkušenosti, nebo to jen na mojí 250, už mně to sere, chtěl jsem sundat zadní stupačky, pravá v pohodě, levá rozdělat půl motorky. Asi tu hajtru prodám :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.7.2021 v 09:18 | Nahoru | #4966
Boryšumí> teď nevím co myslím vážně , na 300 jde povolit horní uložení bez jakékoliv demontáže (lepší je sundat podsedlove plasty), pak ještě 2 nebo 3 čepy na přepakování a tlumič je venku. Jak jsem měnil za hyperpro, tak jsem musel sundat i výfuk, protože se nevlezl kvůli vyrovnávací nádobě. Pravá stupačka jde vklidu, levá se musí povolít baterka s kastlikem a vytočit ven a jde taky. Drží na 4 sroubech

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.7.2021 v 09:24 | Nahoru | #4967
Suma sumárum hodina práce a rázem z hajtry neni hajtra a není třeba jí prodávat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.7.2021 v 10:26 | Nahoru | #4968
nokia321> a ještě k tomu minimálně 10k

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.7.2021 v 19:02 | Nahoru | #4969
Fic6> Ne ty čti správně myslím jako Honda, z jedné strany se ke šroubu dostaneš, z druhé zavazí kastl na baterku, už jsem to dal dokonce 2x, musel jsem přitvrdit, navíc tlumič i po prodloužení je o 12 mm kratší než origo, ale to jsem mírně srovnal stavěcí přepákování, takže testuju, zatím lepší, ale je to tak 80 procent toho, co bych chtěl.
Navíc, povolování ve dvou lidech, pačř nemůžu byt na obou stranách zároveň cca 4 hodiny práce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.7.2021 v 07:47 | Nahoru | #4970
Boryšumí> a poslali ti správný tlumič?? Já bych tam asi kratší tlumič nedával. 12 mm ti na přepakování udělá ještě víc a motorka se dost sedne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.7.2021 v 08:58 | Nahoru | #4971
Boryšumí> Na 250 jsem vyndával tlumič kvůli nastavení a teda nadával jsem, ale nakonec se to nějak povedlo. Ke šroubům jsem se nějak dostal. Myslím, že na jednu stranu jsem nacpal stranový klíč nějakým chvatem hodným gynekologa s dlouholetou praxí a na druhou golu. Určitě jsem nějak zásadně motorku nedemontoval i když to tím zavánělo. Kdybych byl u mašiny, kouknu jak to asi bylo.

EDIT:
V paměti se mi objevují střípky, že jsem možná strkal ten plocháč někde od motoru jakoby ....

Naposledy editováno 12.07.2021 08:59:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2021 v 18:53 | Nahoru | #4972
Fic6> Správný nesprávný tlumič má rozteč 380, jenže ročník 2020 (asi jen) má rozteč 395, dá se prodloužit o 10 mm , mám přepákování ZETA nastavovací, taakže si to sedlo asi o 5 cm, ale nastavením tlumiče zase po nasednutí jde sedlo dolů jen o cenťák, oproti origo, kdy si sedla mnohem víc.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2021 v 18:56 | Nahoru | #4973
mRKEF> Jo, nakonec jsem na to přišel, pomocí magnetu nasadil na horní čep matici a z druhé strany točením zachytil závit, pak se dá plochým klíčem od motoru i od kola podržet matici, ale dost mne potrápili parchanti.
Už testuju a nastavuju

Naposledy editováno 13.07.2021 18:58:44

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2021 v 19:26 | Nahoru | #4974
Ahoj. Jakou gumu by jste mi doporučili na zadek? Jezdím na moto do práce, takže hodně asfalt. Teď mám od novoty 5tis. km a ta originál vypadá tak na 6tis. max a jsem bez špuntů.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.7.2021 v 21:41 | Nahoru | #4975

spacy píše: 120/90 měří na šířku 130



doplním, že 110/100 ma šířku přes špunty 124mm ....

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.7.2021 v 07:10 | Nahoru | #4976
Boryšumí> nevím jestli to chápu správně. Ale jestli máš po nasednutí negativní zdvih jen 1 cm, tak to je hodně málo ne??? Obecně se nastavuje cca 1/3 zdvihu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.7.2021 v 07:14 | Nahoru | #4977
jahatik> já jsem měl na dr-z Shinko Adventure Trail 805 a byl jsem spokojený. Sice nevydrží velký nájezd, ale pěkně drží. Bohužel jenom v rozměru 120/90 18
Nebo Michelin Sirac 120/80 18, taky dobře drží, nájezd cca 5 - 6 tis.

Naposledy editováno 14.07.2021 07:21:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.7.2021 v 08:34 | Nahoru | #4978
jahatik> Pokud chceš zůstat v rozměru dle TP, čili 120/80-18 tak moc možností není. Je tam třeba klasika z WR250R Bridgestone TW302. Cena něco kolem 2000+.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.7.2021 v 17:55 | Nahoru | #4979
Dík za tipy. Vyberu mezi Bridgestone a Michelin. Ona asi životnost bude stejně max kolem 6tisic km že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.7.2021 v 19:15 | Nahoru | #4980
jahatik> podle fotek moc terénu nejezdíš, navíc to sjíždíš cestou po asfaltu do práce. To bych se skoro přikláněl k civilnější gumě. Mitas E07 mě v terénu zklamal, ale teď jsem měl na BMW E07+ a ta mě v terénu překvapila a nájezd bude mít taky dobrej a dělá se ve 120/80
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 338 Včera v 20:57 ZdendaZB
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 23 3.10.2024 v 21:39 stomas
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick


TOPlist