paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2021 v 08:30 | Nahoru | #4891
Mr.Dreamer>

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2021 v 12:42 | Nahoru | #4892
To schéma musím ukázat přítelkyni aby věděla že může být hůř

Naposledy editováno 14.06.2021 13:07:33

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.6.2021 v 08:44 | Nahoru | #4893
včera krásný odpoledne v sedle

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2021 v 08:35 | Nahoru | #4894
Kdyby někdo sháněl CRF v motárdu, je za docela solidní peníze a není tak častá:

https://www.facebook...tem/202405088417609/

Tady menší porovnávačka. Konečně jsem pozadí WR složil po menší očistě a nějaké základní údržbě.
CRFka vypadá, že má vzadu pěknou galusku :D.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 05:14 | Nahoru | #4895
Ententýky dva špalíky, kterou pojedu
Ty spz mi nějak nesedí. Elko už máš dlouho a WR teprve nedávno, leda že by to byla velká náhoda a někdo to tenkrát přihlašoval hned po tobě.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 06:59 | Nahoru | #4896
MRKEF taky by mě zajímalo jak jsi sehnal stejné spz
To wro vypadá o dost vyšší v sedle

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 07:17 | Nahoru | #4897
To není problém sehnat SPZ za sebou, leda, že by byly teď obě nové za "poškozené "

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 08:10 | Nahoru | #4898
acer79> Trefa. RZ jsem totiž měnil obě. Na CRF jsem ji měl už hodně dobitou a sečroubovanou a WRko ji taky nemělo nic moc. Takže jsem při přepisu nechal obě vyměnit na jednom místě, proto po sobě čísla :).

EDIT: Ještě info k MITAS E09 co mám vzadu na CRF. Jak se trochu sjela do placky, tak je neskutečně hlučná. Když to rozjedu na 80+ kmh, tak je to fakt obtěžující (samo na asfaltu). Ta guma fakt úplně nesplnila očekávání .

+ je snad jen cena kolem 1000,- za variantu 110/80-18
+ na silnici zdá se drží solidně i na trochu slizkém povrchu

- hned po nasazení se začaly trhat hrany špalků
- mizí rychle, najeto 2000 km s převodem 14/42 místo 14/40, takže v reálu asi 1900 km
- po sjetí hlučná
- v terénu, natož mokrém nic moc

Momentálně mě nejvíc sere ten kravál. Lenost mi bránila ji zahodit už dřív, ale její dny se asi nezadržitelně krátí ...

Naposledy editováno 17.06.2021 08:59:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 10:13 | Nahoru | #4899
mRKEF> já jsem byl s E-09 ne Kawě KLE 500 spokojený a nepřipadala mi ani nijak hlučná. V terénu celkem dobrý - nemužeš srovnávat s drapákem. Taky jsem jí bral kvůli ceně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 10:46 | Nahoru | #4900
Fic6> No tak jasný, drapák do toho nečekám. Nejvíc mě sere ta výdrž a teď ten kravál. To začalo až když se víc sjela na středu. Otravně to hvízdá od těch cca 80 kmh. Ještě mám na skladě EF-07 ve 110/80 tak asi brzo přijde na řadu.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 12:47 | Nahoru | #4901
Včera přišla sada tlumiče a pružin, tak jsem to tam hned šoupl. Pružinu tlumiče jsem musel přitáhnout. Sag s origo tlumičem 46 %, hyperpro 35% (asi ještě přitvrdím, nebyla chuť ho znova vyndávat, musel jsem jet testovat), předek jsem neměřil, ale je to pocitově tužší. Nastavení odskoku a komprese jsem nechal nastavený z výroby a budu ladit až něco najedu.
Teď je svezení úplně o něčem jiném. Myslím si, že už budu spokojený



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 13:53 | Nahoru | #4902
mRKEF> hvízdání jsem nepostřehl - možná proto, že kle hvízdá výfuk :D. Jo ta EF-07 bude v terénu jiné kafe

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 15:29 | Nahoru | #4903

Fic6 píše: mRKEF> hvízdání jsem nepostřehl - možná proto, že kle hvízdá výfuk :D. Jo ta EF-07 bude v terénu jiné kafe



krásně provedenej tlumič

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 15:50 | Nahoru | #4904
Fic6> Jak to je s pružinami/pružinou vpředu. Já to rozhozené neměl, ale měla by tam být v jednom pružina a v jednom tlumič, je to taky tak? Vidím tam 3 pružiny, jedna asi původní a "tuning" jsou do obou šavlí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 17:32 | Nahoru | #4905
mRKEF> originál je jenom jedna v pravé vidli, tuning asi taky jedna. Asi mi omylem poslali dvě . Dneska jsem to řešil s prodejcem a ten rozbalil druhou sadu co má na obchodě a tam byla jenom jedna pružina.
Když jsem měl tlumící vidlici rozebranou, tak tam ani nebyl prostor dát pruzinu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 19:37 | Nahoru | #4906
Fic6> tak to už chápu. Proto mi to přišlo divné, kam by se dala ta pružina :D. Jsi to měl zatajit. Já bych druhou koupil :D

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 20:22 | Nahoru | #4907
Nazdar potřebuju poradit, jsem před objednáním z.tlumiče YSS, řeším váhu, mají 95-105 kg, vážím 90, myslíte,že to bude dobrý nebo mám počkat na 85-95 kg?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2021 v 20:50 | Nahoru | #4908
mRKEF> já nic vracet nebudu. To chodí přímo z hyperpra takže obchodník ztratný nebude a gigant mi může být někde. Počkám jak se to vyvrbí a pak se možná domluvíme .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2021 v 05:13 | Nahoru | #4909
koukám co z vás řeší tlumiče novýho crfka, že by na tu novinku montovali nějakej extra shit? U mýho kousku rok 2013 podvozek šlape na rozbitý silnici skvěle i když crfko držim pořádně pod krkem, žehlí nerovnosti, žádný houpání. A že tu máme extra hnusný zdevastovaný okresky, kde na silniční motorce prakticky ani nelze jet nebo max tak 30, aby to z vás nevymlátilo duši a nezkurvili ste ráfky. Na crfku na těchhle tankodromech můžu držet plnej knedlík a motorka to krásně filtruje. Nikdy mě za ty leta nenapadlo, že bych měl měnit centrál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2021 v 07:42 | Nahoru | #4910
SuperSic58> záleží jak jezdíš. Dle mého je ten podvozek dobrý pro začátečníka nebo hodně pohodového jezdce (bavím se o terénu). Na rozbité silnici to je pěkně měkké to máš pravdu, kdyby byl ten útlum lepší, tak pro tohle použití by to stačilo. V terénu to taky jde, ale musíš jet lážo plážo. Jakmile zrychlíš, tak to už nestíhá a začne chodit na dorazy.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2021 v 11:15 | Nahoru | #4911
Mně v zásadě ten podvozek nějak nesere. Na asfaltu je to celkem komfortní a tak nějak to funguje. Nejvíc napiču je ten zadek. Když člověk jede přes nějaký kořeny, kameny apod, tak tam jsem cítil limity nejvíc. Z kopce se bojím a jedu pomalu, takže tam celkem ok. Ale rovně až do kopce přes větší nerovnosti to pak hrozně skáče. Hodně nepříjemné to bylo třeba ve stoupáku přes kameny a kořeny, kdy jsem kvůli tomu ztrácel hodně trakci a tím záběr na zadku a rychlost.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2021 v 13:15 | Nahoru | #4912
Boryšumí> vážím cca 90-95 a mám YSS 95-105kg a úplně v pohodě ... žadný tvrdý drncání a žádnej houpací koník

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2021 v 17:42 | Nahoru | #4913
Tak díky za reakce, už je objednaný, 95-105 kg, origo tlumič je nastaven bych typl tak na 70 kilo, když sednu jdu o 15 čísel dolů a houpy a houpy, proto YSS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2021 v 17:55 | Nahoru | #4914

Fic6 píše: SuperSic58> záleží jak jezdíš. Dle mého je ten podvozek dobrý pro začátečníka nebo hodně pohodového jezdce (bavím se o terénu). Na rozbité silnici to je pěkně měkké to máš pravdu, kdyby byl ten útlum lepší, tak pro tohle použití by to stačilo. V terénu to taky jde, ale musíš jet lážo plážo. Jakmile zrychlíš, tak to už nestíhá a začne chodit na dorazy.



Jj tak vyloženě hard s tím nejezdím, ale třeba na posečený louce když jsou tvrdý drny hned za sebou, tk cejtim, při rychlejší jízdě, že to vzadu odskakuje, že pneu ztrácí kontakt s povrchem. Ale jak řikám, na silnici super, jezdit s tim po tankodromech je pohodička, ale bez houpání. To neni jen o měkkosti, ale hlavně tlumení. Ale nevim jak u toho novýho tříkila, to sem nejel. Může to bejt jak u Versysu, ten je chválenej na podvozku, ale ta třetí poslední generace už dostala jinej centrál a ten už nebyl tak dobrej a často ho jezdci měnili.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2021 v 23:29 | Nahoru | #4915
Som dnes hodil solídnu držku dole kopcom v lese. Brzda off, bláster off, riaditká trochu ohnuté, ale dojet sa s tým dalo.
Čo s tou brzdou? Určite tu nie som prvý, ktorý ju takto zničil. Dá sa ohnúť naspäť?

Osobne sa teda radšej prikláňam ku kúpe novej... origo, alebo nejakú sklápaciu? Ako ste to riešili?

Na ebayi je za par korún: https://www.ebay.co...7:g:0cYAAOSwNchZ5wlF
Alebo je lepšie priamo v Honde? Nekupovali ste ju niekto tam?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2021 v 23:38 | Nahoru | #4916
stomas> Vždyť je to ocelový plech, tak to musí jít narovnat.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2021 v 07:53 | Nahoru | #4917
Enduráři si pedál pojišťují lankovym záchytem, aby se to takhle nevyrvalo.
Např:

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2021 v 08:03 | Nahoru | #4918
SuperSic58> já taky nejezdím hard. Včera jsem se byl projet (140 km) abych otestoval tlumiče a musím říct že to je super jak na cestě tak v terénu. Na cestě si teď dovolím mnohem větší náklon do zatáčky. Jak jsi psal že na louce s většími drny kolo odskakuje, tak mi taky. Zkusím ten tlumič ještě pohladit.
Teď už bych skoro řekl že to je plnohodnotná náhrada za drz s nižším výkonem.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2021 v 18:32 | Nahoru | #4919
stomas> hehe, tohle se mi přesně povedlo. Dokonce 2x. A dvakrát narovnáno. Ale drží to fest. Jednou jsem to takhle omotal při pádu a po druhé ani nevím kde, když jsem vrazil brzdou o něco v lese.



Naposledy editováno 19.06.2021 18:47:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.6.2021 v 08:46 | Nahoru | #4920
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist