Téma: cfmoto MT800 a vše kolem
No,ani mi nemluv. Taky se nemůžu dočkat. Už aby byla tady u nás a hodně moc o ní uvažuji. Každopádně už byla představena oficiálně v Číně,tak si myslím ,že je jen otázka času kdy u nás. Četl jsem něco i o výbavách a ta nej bude opravdu stát za to. Taky jsem zvědav na cenu.
3 reakcí na tento příspěvek cfmoto MT800 a vše kolem
Kdo kupuje čínské motorky kolaboruje s čínskýma maoistama.
1 reakcí na tento příspěvek cfmoto MT800 a vše kolem
motor v licenci od KTM s malýma upravami ,časem se uvidí kolik vydrzí z čínské výroby..
Jsem na motorku v reálu a cenovku zvědavý. Sám mám už druhou Suzuki, momentálně V-Strom 650 2019, ale byl jsem si 2x ze zvědavosti vyzkoušet CF MOTO 650 MT a byl jsem příjemně překvapený. Samozřejmě to není na objíždění světa křížem krážem s plnou bagáží. Ale pro hobíka, který sólo jezdí pohodové jednodenní výlety po ČR, nechce do toho sypat moc peněz, proč ne. S touto 800 už by asi šlo jezdit po ČR i ve dvou. Je to asi jedna z mála čínský značek, kde bych se asi nebál dostupnosti dílů a servisní sítě. Akorát i CF moto nabírá sebevědomí a rok od roku dost citelně zvedá ceny. Jsem zvědavý, jak to bude s cenou tady. Pokud to nepřestřelí a dají tomu taky 5 let záruku, myslím, že jich pár na silnicích potkáme.
Taky tipuji 199 tis. startovací základ, 230-250 full výbava. A pokud se na trhu chytne, tak další rok cena +10%, podobně jako u 650ky.
Taky tipuji 199 tis. startovací základ, 230-250 full výbava. A pokud se na trhu chytne, tak další rok cena +10%, podobně jako u 650ky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto MT800 a vše kolem
ALFA70> Co je na tom motoru upravene? Pokud vim, dela to spolecna firma ktm/cfmoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto MT800 a vše kolem
Kohlstein píše: Kdo kupuje čínské motorky kolaboruje s čínskýma maoistama.
Z kolika procent kolaburujes ty, spočítas-li vše, co máš doma čínského, od různých součástek po celé výrobky - elektro, oblečení, auto, moto...
Všichni důsledně kolaborujeme, neboj
Naposledy editováno 25.04.2021 16:12:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto MT800 a vše kolem
bigtomas> nevím přesně které technické změny na motoru dělaly,ale něco se upravovalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto MT800 a vše kolem
JoskaH> Jsou věci, u kterých nemáš na výběr a jsou věci, kde je to jenom tvá volba. Abych se neopakoval v tom, co si o Číňanech a kolaborantech myslím .
1 reakcí na tento příspěvek cfmoto MT800 a vše kolem
už se vykašlete na řeči o nesmyslné kolaboraci,myslel jsem si,že tu je a bude pokec o chystané novince a né o politice. To si můžu pustit Novu. Můj názor je ten, že CFko vypálí rybník prémiovým značkám v dané kubatuře,jak cenou tak i technikou. O čem svědčí spolupráce s KTM. Kdyby u KTM nevěděli do čeho jdou, tak by si určitě nekazili jméno s číňanem. Upřímně ,je mi líto namachrovanců, co jezdí kolem komína na GSu nebo HD a ani nezvednou ruku když se potká s jiným motorkářem na chudším stroji. O tom to přeci není? Někdo má méně,někdo více ,ale jsme přeci jedna banda, ať jedu na Číně nebo na U.S. stroji nebo na Němcovi.
2 reakcí na tento příspěvek cfmoto MT800 a vše kolem
Radši bych aby vypustili 650ku na enduro podvozku (alespoň 19" vepředu a delší zdvihy) ale pokud opravdu bude cenovka pod 200 tak se to bude prodávat víc než dobře. Celkově mi přijde že zavedený značky se strašně ženou za technickou dokonalostí a pak to prodávaj za cenu kterou se spoustě zákazníků už nechce platit. Třeba 790 adv R je neskutečnej stroj ale chce se mi zaplatit za motorku tolik peněz nebo radši koupím horší za polovinu a ušetřené peníze procestuju?
zahadnytajemny> Naopak myslím že by se na ní mohlo cestovat hodně. Přijde mi že cestovatelé většinou mají starý motorky nebo novější ale levnější. Většinou to jsou 1100/1150 GS, 650 GS, stromky 650, CRF250, KLR650. Přijde mi že se tam docela usazuje Himalayan... Cestování není levný a zabere dost času - málokdo má k dispozici oboje najednou.
zahadnytajemny> Naopak myslím že by se na ní mohlo cestovat hodně. Přijde mi že cestovatelé většinou mají starý motorky nebo novější ale levnější. Většinou to jsou 1100/1150 GS, 650 GS, stromky 650, CRF250, KLR650. Přijde mi že se tam docela usazuje Himalayan... Cestování není levný a zabere dost času - málokdo má k dispozici oboje najednou.
stráťa> jen poznámka k tomu zdravení - možná je to tím, že dneska bys musel mít ruku furt v luftu, pač každej "pražák" i kdyby si měl v zákrutě rozbít hubu, tak musí hlavně zvědnout levici...
Jinak ano, cestovatelé hledají ještě mechanické, spolehlivé a jednoduché stoje z prostého důvodu - kdo jim opraví tablet v Africe?
Jinak ano, cestovatelé hledají ještě mechanické, spolehlivé a jednoduché stoje z prostého důvodu - kdo jim opraví tablet v Africe?
Kohlstein píše: JoskaH> Jsou věci, u kterých nemáš na výběr a jsou věci, kde je to jenom tvá volba. Abych se neopakoval v tom, co si o Číňanech a kolaborantech myslím .
Takže si, předpokládám, vždy kontroluješ, odkud máš trenky, boty, různé součástky a lze-li koupit odjinud než z Číny, koupíš. To je fajn.
Proto nebrat BMW, Volvo, KTM a spoustu dalších kolaborantů.
Naprostý souhlas.
Taky to tak mám, a co můžu, kupuji z Česka - je-li požadovaný výrobek k dispozici. Nebo aspon z Rumunska, když potřebuji nové auto, co zvládne terén a nestojí milion
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto MT800 a vše kolem
Kadli007 píše: ... ale jsme přeci jedna banda, ať jedu na Číně nebo na U.S. stroji nebo na Němcovi.
jo, vsichni si tykame a oslovujeme se soudruhu/soudruzko ... od te doby, kdy si motorky porizujou jako modni doplnek kdejaci hulibrci, jsou podobne narky jeste komicstejsi nez predtim.Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.