paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2021 v 20:01 | Nahoru | #4591

mRKEF píše: Boryšumí> celkem řeší :). Ve spojení s 13 vpředu je to stejný jako 45 vzadu nutnosti zásahu do vodítka. Navíc přední pastorek se dá vyměnit za pár minut a snadno tak změnit poměr. Záleží samozřejmě na využití.

Jinak dorazily kabely na zadní blinkry. Mám 8ks, takže něco bude to dispozici ;)



To vodítko, stačí seříznou zalamovákem, 13 pastorek, řetěz brousí chránič vidlice, to jsem zkoušel, proto jsem nechal 14 ku.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2021 v 20:14 | Nahoru | #4592
ja by som chcel prave dozadu 42z a vpredu prehadzovat 13/14 (kludne pocas dovolenky - na touring 14 a pak na lokalny off nahodit 13).
navyse sa to cele da zvladnut na 106clankovej retazi, co imho s 45z vzadu nepojde...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2021 v 20:44 | Nahoru | #4593
Boryšumí> Gumu na vodítku neřež, ale otoč. Už jsem tady tu hondí fičuru jednou radil.
https://www.motorkar...pgr=117#goto10046835

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2021 v 21:14 | Nahoru | #4594
tak jsem taky vysmrknul kompaktnější držák RZ. Z obyč plechu (Al neumím a nemám čím svařit), na rámečku RZ je chycená odrazka i mini osvětlení značky.
Zvážil jsem starej držák a má asi 700g. To není tak zlý, můj novej 400g.
Dneska lehce sprchlo a bordel ze silnice jsem měl až za krkem
Taky jsem nasadil o něco vyšší řídítka a blastery a sundal to vratný lanko plynu - maká to normálně, nějaký zlehčení chodu rukojeti plynu jsem fakt nepoznal Ale tohle je další hloupá chyba CRFka - už od nova se lanko plynu při pravým rejdu vychýlí a motka si přidává plyn. S novýma řídítkama totéž, procházel jsem to a vypadá to, že problém je ve vedení od řídítka ke krku řízení, tam se to divně skládá. Takže buď zbytečná vůle na plynu, nebo si v pravým rejdu sama přidává... to jsem zažil naposledy snad na fichtlovi.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2021 v 21:44 | Nahoru | #4595
Tak jsem dneska vysmrknul 300km po okrese Kroměříž a přilehlém okolí. Za 11 hodin.

E - kdyby někoho zajímalo, odkud to je, tak tady na mapách .

Naposledy editováno 22.04.2021 09:35:42

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 05:29 | Nahoru | #4596
Beranidlo> Tak to byla slušná vyjížďka.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 08:27 | Nahoru | #4597
Tak jsem zkoušel ty úpravy sekundárního převodu 250 aplikovat na CRF300, která má první 4 kvalty kratší, 5. má stejný a 6. delší. Převod těch prvních 4 odpovídá zhruba změně mezi 14/42 a 14/43. 14/45 už si myslím, že je tam jednička zbytečně.

Taky jsem zkoušel, jestli lze burnoutem vyřadit z funkce ABS vepředu jako na KLX230, ale nejde.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 09:03 | Nahoru | #4598
stomas> Já sem kupoval rozety na motoretezy.cz .stačí do poznámky napsat počet zubů. A jezdim teď 13:43 s pneu 120/90 a spokojenost.Jezdim asfalt,terén cca 50/50. V terénu spíš ty polňačky..Jinak rozměr zadní pneu ti taky ovlivní převod -120/90 je cca mínus 2 zuby vzadu a 110/80 je jako + 1 zub na zadní rozetě oproti origo gumě..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 09:36 | Nahoru | #4599
CB600> U 250 je nejsnažší cesta vyhodit pojistku ABS pod sedlem. Svítí akorát kontrolka ABS, ale jinak moto normálně funguje a ABS normálně nefunguje

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 17:21 | Nahoru | #4600

CB600 píše: Tu Yuasu mám na prodej novou. Jinak druhej díl zimní TCT (CRF je prostě nezmar): https://vimeo.com/538037037 [/quote]
Ju já vim, ale tahle stála půlku co yuasa a navíc si zdaleka. Ale tu yuasu si myslim, že v pohodě udáš někomu v okolí. Je to dost rozšířenej formát, stejná je snad i v hornetu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 17:45 | Nahoru | #4601
Ju simsona jsem taky měl, i jawu 350, vzpomínky na 90.léta Ty socialistický prskavky mi nechyběj(i když ty oblaka modrýho dýmu za třiapůlí, když sem jí tavil na trojku kilo do kopce měly svý kouzlo), ale chybí mi spíš ta doba mládí a bezstarostnosti. Ale taky mi hlava nebere, jak tyhle keply neska rostou na ceně. Taky mam jeden pozůstatek v garáži, babettu 210 rok 89, zbyla mi tu po dědovi. Každou chvíli s ní jezdim po městě pro rohlíky a tak, i když se do toho musí každou chvíli šahat a umazat si tlapky od šmíru A ta vůně spálený 2t směsi, to je prostě nostalgie

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 17:49 | Nahoru | #4602
callowsick> hle tk to mi nedělá, ale někdy může bejt problém kolem krku řízení, že to tam je třeba trochu skříplý moc ohnutym držákem-vodítkem bowdenů(přeci jen to bouchaj thajci..), pomůže taky stříknout silikonem, ať ty bowdeny líp kloužou.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 20:23 | Nahoru | #4603
Tak už je doma.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 20:25 | Nahoru | #4604
prochyj> moc pěkná

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 20:43 | Nahoru | #4605
No jestli by byla soutěž Miss hnusná maska, tak by často zmiňovaná KLX230 skončila oproti tomuhle už v prvním kole Ale motor, elox na kyvce a možná i odrazka a babička dyzajnéra budou fajn Ať slouží

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 20:59 | Nahoru | #4606
První dojmy oproti klx250 nebe a dudy.Jak tady píší o podvozcích tak crf má kurevskej náskok,ale na poli se vlněj rámy stejně.úhel posedu má crf lepší a ze sedla mi prdel tolik nebolí na klx to byla hrůza.jo a ještě vybrace motoru crf skoro nic za to klx vybrátor.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 21:57 | Nahoru | #4607
callowsick> dotaz...
Proč ses zbavil lanka zavírajícího klapku?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2021 v 22:59 | Nahoru | #4608
Update pozadí jakž takž hotov. Ještě čekám na prerusovac led blikacu. Kabliky na zadní blinkry z Číny posloužily a mám další volné k mání.
Co nechápu, proč má Honda vzadu kostru extra konektorem s jedním pinem a ten normálně dvoupolovy konektor na blinkr taky používá jen 1 pin na +. Zbytečně tam jsou další 2 konektory, ne úplně malé.

A některým národům závidím malý spz. Na tom zmensenym zadku vypadá to pádlo zbytečně velký.



Naposledy editováno 22.04.2021 22:59:55

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 06:47 | Nahoru | #4609
To Rallíčko vypadá fakt suprově

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 06:55 | Nahoru | #4610
Taky se mi začíná líbit čím dál víc.Na ty přední světla si už začínám zvykat.Vypadaj jak moucha brandl

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 06:57 | Nahoru | #4611
To je jen o zvyku, dřív se mi to nelíbilo.
Jako celek vypadá skvěle, je mohutná, ať slouží

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 07:26 | Nahoru | #4612
Musí se to prostě prekousat :D. Podobně jsem to měl s vincentkou. Když jsem se napil poprvé málem jsem se poblil. A teď mě chutná :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 07:41 | Nahoru | #4613
mRKEF> I s tou plácačkou to vypadá dobře

prochyj> Gratuluju, ať slouží

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 07:43 | Nahoru | #4614
mrkef: Dej tam tu ze simsona

Krásná Rally, mě osobně se ta maska líbí od začátku a nepotřebuji si na nic zvykat . A jak píšeš o tom podvozku, že je lepší než na KLX250, to mě docela překvupuje.

Jinak nevím, jak CRF250, ale 300 vydává takový příjemný chrapot při poloze plynu odpovídající pomalému zrychlování. Zvuk jde od sání. Občas váhám, jestli se bavit tím libým zvukem nebo maximálním zrychlením

Jo a nemá někdo tip na co nejměkčí gripy na řidítka? Callowsick, jaké jsi tam dával ty?

Naposledy editováno 23.04.2021 07:53:27

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 11:27 | Nahoru | #4615
cong156: zkoušel jsem, jestli se tím nezjemní ovládání plynu. Ne, že by to byl problém, spíš jsem to chtěl zkusit, bo mi to vrtalo šiškou Upřímně jsem nepoznal nic.

CB600: rukojeti jsem dával od Scott-a. Směs SOFT, vzorek jemnej "diamant". Na rozdíl od původních mají takovej ten gumovej límec směrem k přepínačům a u páčky blinkrů jsem tu gumu musel trochu vyříznout, abych nezachytával palcem.

Edit: kdysi jsem měl na skútru tyhle a byly to asi nejměkčí rukojeti, co jsem kdy měl. Taky se po dvou letech tak jako rozžmoulaly a byly na výměnu.

prochyj: náhodou se mi předek Rallye dost líbí je to prostě jiný a je v tom duch Dakaru

mRKEF: přerušovač tedy není ready na LED blinkry? Trochu jsem doufal, že když Rallye verze LEDky má, bude to stejný...

Naposledy editováno 23.04.2021 11:30:38

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 11:33 | Nahoru | #4616
CB600> Jo velikost co mám na simsonu by byla ideální. S tou bych byl ochoten žít. Ta dnešní na normální motorky je ok. Ale jak chceš udělat nějakou redukci zadku na enduru, tak je pořád dost velká. Ale mohlo být hůř. Někdy po roce 2000 byly na moto naprosto gigantický tabule. Pamatuju co měl spolužák na střední na Simsonu. To bylo ještě v době "okresních" tabulí. Měl nějaký HKP 1234. V análech jsem našel, že měla rozměr asi 28x20 cm. Ono totiž nemít značku nebo mít ji jinak změněnou se zhoršenou čitelností pro velkého bratra je hrdelní zločin a provinění se proti systému. Nemusí to brzdit, svítit, zatáčet - to nikoho skoro nezajímá, ale RZ musí být! Jinak pápá papíry ....

Callowsick: údajně je na LED blinkry Honda. Ale klasický univerzální to nedává. Bliká mi to splašeně jako koza. Myslím, že to na něm je i napsané cosi o LED atp.

Naposledy editováno 23.04.2021 11:35:24

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 14:19 | Nahoru | #4617
callowsick: Díky za tip. Předpokládám, že to jsou tyto: https://www.scott-s...p?article=2196241019 Bohužel na webu nemohu najít délku a nechci, aby byly kratší a k tlačítkům byla mezera. Nezměřil bys je prosím? A co je to ta kobliha (donut)? To má bejt to ucho? Celo diamant bych asi taky preferoval, poloviční wafle netřeba. Není to kroska

Pak jsem našel ještě jedny podobné tomu ProTaperovi: https://www.scott-s...rticle=2693051019222

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 19:43 | Nahoru | #4618
CB600> jj, to jsou ony. Mají 120mm, stejně jako původní, ale pozor, měřím to s proriznutym koncovým spuntem (jakože grip sakum prdum, přitom posledních cca 5mm je koncovej špunt z tvrdšího matrose).
Ty neoprenovy donuty používají občas motokrosaři, snad nějak kvůli bahnu, či co. Na normální ježdění asi k ničemu.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 19:49 | Nahoru | #4619
Ahoj, tak moje prosby byly nahoře vyslyšeny a včera mi psali, že už pro mě mají nachystanou moto. Dnes jsem ji vyzvedl a dal 150 km. Jsem mile překvapený. Jako je to houpací koník jak tady píšete, ale dalo by se s tím žít. Nejvíc mi vadí jízda ve stoje, musím být dost prikrceny, takže určitě budu řešit jiné řidítka. Aji nějaký offroad byl a taky dobrý. Teď to hlavně dobře zajet, abych ji mohl víc vytočit a okusit plný výkon.
Jo a ta spojka jde famózně lehce

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2021 v 20:45 | Nahoru | #4620
Fic6>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist