hledal jsem zde jak je to vlastně se "šroubkem bohatosti".
Někdo tvrdí, když utahujeme, tak směs ochuzuje.
Někdo zase tvrdil opak.
Pro přesnost mé otázky se jedná o karburátor Sheng wey Standart of Japan 28mm PD11.
Na motoru 156fmi-2.
Najde se zde někdo, kdo se v tom vyzná a může mi odepsat jestli utahováním směs obohatím na tomto karburátoru ?
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
https://gold-smith.e...-palivove-smesi.html
Naposledy editováno 17.04.2021 19:42:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to se šroubem bohatosti
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
Nekde jsem videl takovou poucku, ze kdyz je sroubek bohatosti smerem k airboxu, tak reguluje vzduch => utahujes = mene vzduchu = bohatsi.
Kdyz je sroubek smerem k motoru, tak reguluje (a ted nevim presne) palivo ? => utahujes = mene paliva = chudsi.
Na cinskym motoru jak uz psal predrecnik, kopie Keihinu, sroubek u motoru = utahujes = chudsi.
Kohlstein píše: drak0123> A co když tím šroubkem dávkuješ množství obohacené volnoběžné směsi? Pak je to naopak. Ale hlavně, čert vem Sheng Wey!
JJ nějak jsem to prohodil to se může stát Ne ?Přitahuji - jde méně vzduchu = bohatší směs. Povoluji -více vzduchu na poměr paliva = chudší směs.
Naposledy editováno 17.04.2021 21:09:17
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
kerut píše: ..zisi stejne s tim vsichni kroutite zbesile na obe strany tak dlouho dokud to nebezi dobre, tak co resit
hahaha, alebo to nepôjde vôbec.Čau, kua, zas som sa dobre zasmial, keď som si pomyslel na seba, ako som raz dávno, na mojej štorválcovej štvorkarburátorovej suzuki GS 750 rozobral štyri karburátory , všetko som to pouvoľňoval, povymontovával , samozrejme aj tie zázračné skrutky bohatosti zmesi a potom som sa po poskladaní čudoval , že mi to nefunguje. A až potom, sa mi uráčilo debilovi sprostému pozrieť do manuálu. A čo tam debil uvidel??? Výstražný trojuholník s napisom do toho nepchať špinavé paznechty, je to nastavené od výroby, ou, ou , ou. Potom nastalo dlhé trápenie s vyberaním sviečok, kontrolou ich farby a tá stará kua bol vzducháč, tak tie vnútorné valce to mali inak ou, ou, ou. Ono, je sranda, keď sa po nejakom úkone človek popozerá do manuálu a zistí čo to vlastne porobil. Vtedy aspoň zistí , aký je sprostý. No, niekto na to ešte stále neprišiel.
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
combust píše: PD11 je kopie Keihin PZ 26/27, tam by měl být šroubek bohatosti volnoběhu na straně k motoru a pak je to šroubováním dovnitř-chudší, ven bohatší.
Nedalo mi to a obrázek PD11 jsem vyhledal.
Obrázek z manuálu pro tyhle věci, pdf
PS: k téme, Kohlstein ako vždy nesklamal, našiel to ako stále. Tak u tohoto karbecu povoľovaním tej skrutky púšťaš viac paliva.
Naposledy editováno 18.04.2021 12:25:42
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
Karburátorem PD 11 se směs při dotahovanim šroubů obohacuje.
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
Při dotahnuti svíčka zčernala.
Jakmile jsem šroubek povolil, byla bílá jak stěna.
A mixture screw on the air fi lter side of the PZ22 carburetor is an air-only adjustment so opening the screw (turning counterclockwise) will increase the air bleed and lean the mixture. The mixture screw on the engine side of the PZ26 carburetor is a fuel adjustment. Opening the screw will allow more fuel into the engine for a richer mixture.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to se šroubem bohatosti
drak0123 píše: přitahováním chudne ( zašroubováním snižuješ přísun vzduchu ) , povolováním bohatne.
https://gold-smith.e...-palivove-smesi.html
Já bych řekl, že když snižuješ přísun vzduchu tak směs bohatne. tedy pokud se bavíme o tom, že když se řekne "bohatne" tak bohatne na benzín a ne na vzduch.
Naposledy editováno 19.04.2021 14:16:47
2 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
Karbec PD 11 a má šroub ke škrceni vzduchu.
Tudíž když šroubek přitahuji, jde víc benzínu a méně vzduchu.
DrevoKocurik píše: Je to tak jak tu někteří píší.
Karbec PD 11 a má šroub ke škrceni vzduchu.
Tudíž když šroubek přitahuji, jde víc benzínu a méně vzduchu.
Tak to mas velmi vyjimecnou verzi PD11 pac normalni ma skrceni mnostvi smesi tak jak popisuje Kolstein v prispevku c.20 a je to jasny i z toho rezu v c.13
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
Tu máš foto.
Taky zasílám foto svíčky, když byl šroub povolen o 2,5 otáček podle manuálu.
Ale nemůžu se řídit manuálem, jelikož mám kuchly výfuk s vývodem na menší průměr.
Po nastavení od utažení 0,5 otáčky je svíčka černá.
Podle motoru 1,5 otáčky má nejvyšší točivý moment.
Tak si myslím z mého hlediska, že utahováním se obohacuje aspoň na mém karburátoru.
Jak jsem karburátor pročisťoval foukal jsem brčkem do dírky (kanálku), který je ve přední části (u filtru)
Jde to přes (pilot jet) skrz ten šroub bohatosti.
Při dotahovanim šel menší vzduch do vývodů u šoupatka.
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
Jinak může mít vliv, když ten propad na fotce je zaděláno silikonem?
Jelikož to mám mazle těsněním na motory k přírubě.
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to se šroubem bohatosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Velikost výpletů - Yuki SM 125 Yuki Cross 125 | Lukáš_Szabo | 0 | 24.8.2023 v 11:52 Lukáš_Szabo |
plasty yuki cross/TR 125 Yuki Cross 125 | frds1206 | 0 | 17.5.2023 v 19:51 frds1206 |
Problém se správnym nasazením rozvo... Yuki Cross 125 | Jakubik_26 | 19 | 18.4.2023 v 23:28 Fullnull |
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... | slunce526 | 0 | 6.4.2023 v 21:09 slunce526 |
Shineray XY 125 Shineray XY 125GY | Panker | 13 | 19.1.2023 v 19:54 lepícípáska |