Téma: Pomoc identifikovat tajemni krabice u KTM 690 SM '07
3.3.2021 v 12:55
Ahoj
Koupil jsem KTM 690 Supermoto 2007 a to z slipon dvojitá Akrapovic. Mam pod sedadlem krabice, vypadá jak prepinac vstřikovacích map nebo uhlu zapalovani. Ne muzu nic na internetu najít presne co to je. Potřebuji pomoc pokud někdo zna to a jak se to da použivat.
Cus!
Naposledy editováno 03.03.2021 12:57:11
Koupil jsem KTM 690 Supermoto 2007 a to z slipon dvojitá Akrapovic. Mam pod sedadlem krabice, vypadá jak prepinac vstřikovacích map nebo uhlu zapalovani. Ne muzu nic na internetu najít presne co to je. Potřebuji pomoc pokud někdo zna to a jak se to da použivat.
Cus!
Naposledy editováno 03.03.2021 12:57:11
2 reakcí na tento příspěvek Pomoc identifikovat tajemni krabice u KTM 690 SM '07
Každopádně se tam něco přehřívá ,bacha na to ! No možná je to jen blbě zalitý,abych neplašil ...
Naposledy editováno 03.03.2021 15:22:22
Naposledy editováno 03.03.2021 15:22:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc identifikovat tajemni krabice u KTM 690 SM '07
535xv> To asi nee. Jenom to vypadá škaredě, jak je to zalité tou izolační hmotou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc identifikovat tajemni krabice u KTM 690 SM '07
535xv> tohle bude zapojene v "logicke" casti elektroinstalace, tam tecou minimalni proudy. tipuju ze to pripojne k senzoru teploty nasavaneho vzduchu a ovlivnuje to signal z nej kvuli ochuzeni/obohaceni….
brambor1> chce to zjistit kam je to pripojene, podle toho se odvodi funkce, ale s nejvetsi pravdepodobnosti to hejbe palivem pomoci ovlivnovani nejakeho cidla.
brambor1> chce to zjistit kam je to pripojene, podle toho se odvodi funkce, ale s nejvetsi pravdepodobnosti to hejbe palivem pomoci ovlivnovani nejakeho cidla.
assassin> Děkuji, ano vypadá tak to, asi pripojene do ECU, musím to zjistit.
Ne vypadá ze bych se to prehrevalo, normalne to vypadá cerne, jen z bleskem od mobilů to vypadá pul prouhelněne.. Asi je to izolacni hmota.
Zkusím dat to na +3 a pak na -3 a projet nějakou dobu, na miste to ne dela videtelny rozdil
Ne vypadá ze bych se to prehrevalo, normalne to vypadá cerne, jen z bleskem od mobilů to vypadá pul prouhelněne.. Asi je to izolacni hmota.
Zkusím dat to na +3 a pak na -3 a projet nějakou dobu, na miste to ne dela videtelny rozdil
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc identifikovat tajemni krabice u KTM 690 SM '07
Zkus si stáhnout z ktm uživatelskou příručku, pokud jí samozřejmně nemáš. Tam by mohla být popsána funkce přepínače . https://print.ktm.com/
Naposledy editováno 03.03.2021 17:33:10
Naposledy editováno 03.03.2021 17:33:10
Pomoc identifikovat tajemni krabice u KTM 690 SM '07
A nenabastlil tam jen nějakej dobrák nějakou náhradu za standart map select switch?
Běžně totiž 690 není třeba obcházet čidla, konkrétně pro otevřený slip on koncovky jsou k dispozici mapy (což mimochodem znamená že pokud je tam máš tak ten přepínač map je víceméně k ničemu protože je tam nejspíš stejná pro všechny pozice).
Ještě mě tak napadá že podobně vypadají různý "O2 senzor emulátory/simulátory/optimizery". Netušim sice proč by někdo na mašinu s možností vypnout lambdu v diagnostice a s otevřenejma výfukama (ppod. bez katu) něco takovýho montil ale možná je to ono.
Naposledy editováno 03.03.2021 17:49:53
Běžně totiž 690 není třeba obcházet čidla, konkrétně pro otevřený slip on koncovky jsou k dispozici mapy (což mimochodem znamená že pokud je tam máš tak ten přepínač map je víceméně k ničemu protože je tam nejspíš stejná pro všechny pozice).
Ještě mě tak napadá že podobně vypadají různý "O2 senzor emulátory/simulátory/optimizery". Netušim sice proč by někdo na mašinu s možností vypnout lambdu v diagnostice a s otevřenejma výfukama (ppod. bez katu) něco takovýho montil ale možná je to ono.
Naposledy editováno 03.03.2021 17:49:53
PavelDuke> manuál mám, to určitě není něco z továrny.
Mělo bych být spojené z vyfukem, možné že nějaká velice hrubá korekce palivem mapy. Pamatuji si první Power commandera, bylo to podobné ale mělo nastavení pro malé, střední a vysoké otáčky.
Vyzkouším alespoň z pohledu spotřeby. Na nule mám spíš 6l na 100 km, vše říkají mělo bych být víc. A bývá že motor na spojce na malé rychlosti vypne, možné že dnes je moc chudá
Mělo bych být spojené z vyfukem, možné že nějaká velice hrubá korekce palivem mapy. Pamatuji si první Power commandera, bylo to podobné ale mělo nastavení pro malé, střední a vysoké otáčky.
Vyzkouším alespoň z pohledu spotřeby. Na nule mám spíš 6l na 100 km, vše říkají mělo bych být víc. A bývá že motor na spojce na malé rychlosti vypne, možné že dnes je moc chudá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM | W.Geronimo | 17 | 25.6.2024 v 21:16 Pavel_G |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto | majkyno | 13 | 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB |
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R | Dan_stk | 6 | 21.3.2021 v 11:39 K660S |
ktm 950 sm otáčkoměr KTM 950 Supermoto, KTM 690 Supermoto, KTM 690 Superm... | Vtec1 | 3 | 13.1.2021 v 09:28 Vtec1 |