vůbec se nemůžu rozhodnout mezi VFR800 VTec a Bandit 1200 S.
Motorku chci na volné chvíle a cestování po ČR.
Co doporučite?
Mám 178 cm a 105 kg.
Díky všem za rady.
Vratis
Bandit určitě legenda, velká motorka ....ale nikdy se mi nelíbila a tím pádem jsem se ani nesvezl.
Vtec jsem měl, poctivý servis se dá udělat, na vfr klubu je i článek od kluka co mi vtec servisoval.
Nicméně je zde varianta Vtec/Fi
Fi....komu nevadí 20 let stará motorka ....
-rozvod ozubená kola,nesmrtelné
-ventilové vůle podložky kus á 100
- dle mého lépe svítí
-zvýšení riditek 1600.-
-tlumič řízení sada 3500.-
-větší výběr laďáku
-zadní letmáč lze z vfr750-nádhera
-2001 celkem v pohode i elektrika, celkově nižší spotřeba
Vtec....
-problém servis , napočítat si ventily a ani na to nehrábnout umí i autorizovaný servis
-pocitem sportovnější , užší kapoty
-napínáky 2x , práce tak na 2h. Já je kupoval před par lety rovnou z Japan 1800.-/kus
-vyšší spotřeba jak u Fi v závislosti na ročníku a původu
-laďáky....skoro nesehnatelné Laser top vzhledem, vyšší cena při koupi jiných než u Fi
- kufry....origo špatný , malý obsah, nicméně nezhoršují šíři moto při průjezdech kolonou
- zvýšení riditek lze
-tlumič řízení stejný jako Fi
-horší přístup při odstrojení kapotáže než Fi
Jízdní vlastnosti +- stejný.....Fi lepší zvuk už v základu, levnější servis
Plus vždycky se mi líbilo ST1050 jako varianta vtec/Fi
E: plus vfr obě verze stříkačka, žádné karbce , od 2000 auto. sytič.
Naposledy editováno 13.02.2021 11:54:19
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR vs Suzuki Bandit 1200 S
Vfr výška sedla 805mm což při výšce zakladatele není špatný...
Ten bandit je stříkačka nebo všechny ročníky karbce?
E: já samozřejmě jako dlouholetý příznivec vfr mohu být nekritický k modelu. Ale cca po skoro 150t km trochu hodnotit mohu. Zápory má, ale třeba vzhledem k nákupním cenám Fi v současné době lze pořídit slušný kus ve výbavě
Naposledy editováno 13.02.2021 13:07:08
Gahan37 píše: Určitě lze dohledat články o vfr po 100-150t km co tam psal kluk co na tom cestuje dost...už má v současné době 200t km...
Vfr výška sedla 805mm což při výšce zakladatele není špatný...
Ten bandit je stříkačka nebo všechny ročníky karbce?
E: já samozřejmě jako dlouholetý příznivec vfr mohu být nekritický k modelu. Ale cca po skoro 150t km trochu hodnotit mohu. Zápory má, ale třeba vzhledem k nákupním cenám Fi v současné době lze pořídit slušný kus ve výbavě
Já to beru čistě z hlediska pohodlí, když to na být cesťák. Jezdím na vfr rád, ale ne nikam daleko.
Někdo projede půl světa na sportu, někdo na fichtlu, ale to neznamená, že je to ideál pro většinu cestovatelů.
Naposledy editováno 13.02.2021 17:17:39
Možná VFR v létě topí míň? Ale nic co by se na Banditu nedalo přežít, byl jsem s ním i v Chorvatsku a v pohodě. A existuje je i novější Bandit co má vodní chlazení kdyžtak. Mně Bandit přijde takový praktičtější, lepší na servis. U polokapoty se taky snadno dostaneš ke svíčkám.
A existuje i celokapotovaný Bandit, pokud to člověk chce mít podobně jak VFR:
https://www.motorkar...gsx1250fa-17520.html