1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
1
2
3
viděl jsem fotky prvních prototypů a tam to zpracování neodpovídalo cenovce, ale ty novější už vypadají dotaženěji...jinak nevím, když si spočtu nájem, výplaty, materiál a dalších hromadu věcí, tak si fakt nemyslím, že to půjde udělat nějak o moc levněji a jestli se nemýlím, tak účel podnikání je zisk a ne charita apod., tu si většinou může člověk dovolit později...:)
1 reakcí na tento příspěvek E-prase je kaput
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
Meli se me zeptat. Rekl bych jim to uz tenkrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
Naposledy editováno 21.01.2021 11:02:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
Proto jsem se ptal, jak jsi poznal, ze necilili na fanousky - a tvoje reakce - protoze chteli vyrabet 2000 kusu...
No a poctvrte uz to psat nebudu, zkus to ted zase pochopi ty...
Btw, chtel bych vyrabet asi 200 motobaterii rocne, cilim na fanousky nebo ne? Ja to podle toho cisla neumim poznat...
Naposledy editováno 21.01.2021 11:15:51
1 reakcí na tento příspěvek E-prase je kaput
Ale to uz se patleme ve srackach. Vlastne uz par prispevku. Proste sme se tentokrat nepochopili. To je asi cely.
e:
Proto jsem se ptal, jak jsi poznal, ze necilili na fanousky - a tvoje reakce - protoze chteli vyrabet 2000 kusu...
Podle tohoto si to pochopil naprosto správně. Akorát nechápeš nebo se neztotožňuješ s tou dedukci. To je v pořádku.
Naposledy editováno 21.01.2021 11:55:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
Gahan37 píše: Tak to musím zavolat bratránkovi co teď hledá za práci....dělal tam ve vývoji
Evidentně se vídáte často.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
assassin píše: ViktorST> Pochybujum ze by existovala nejaka levnejsi spalovaci varianta kdyby meli vyvinout vlastni motor... no a dost mozna ani kdyby ho nekde kupovali hotovej....
Když můžou dělat licenčně motory velký značky tak nevím, proč by malosériovka musela vyvíjet svůj. Nový prase se mi vzhledově líbilo, kdyby to byla jen kastle navlečená na nějakým, už „hotovým“, skůtru s rozumnou cenou, proč ne.
1 reakcí na tento příspěvek E-prase je kaput
A proč cena okolo 100k? podívejte se třeba na cenu Vespy. Ta má, mám pocit, kapku větší fanouškovskou základnu.
No a proč 125ccm? Nejprodávanější kategorie motocyklů na většině trhů evropy. Není nic jednoduššího než využít možnost řízení se skupinou B. Taky není potřeba žádný vývoj motoru, je jich na trhu dost, jeden z mnoha příkladů je Minarelli které se dávají do Yamahy Xmax, Nmax. Určitě by se dal najít i spolehlivý korejec, tchajwan, atd. Pak to v Prostějově poskládat dohromady a asi by tu nostaldickou vzpomínku na staré prase zpeněžili i mimo Českou republiku.
Naposledy editováno 21.01.2021 18:15:37
1 reakcí na tento příspěvek E-prase je kaput
Podívejte se na Peuegot Django. Je za necelých 80, je nádherný ... a má tu jen 2 registrace.
No a ve světě není prase srdcovka, jako bylo v Československu.
Prostě cílová skupina se nekoná.
R.I.P. prasátko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
No kazdopadne si budu pamatovat, ze to na koho cilim svuj produkt se pozna podle toho, kolik kusu bych v budoucnu rad vyrabel...
convoy píše: Myslím si, kdyby začali se 125ccm a rozumnou cenou někde okolo 100k aby fungovali a vydělávali, tak mohli postupně vyvýjet a prodávat i e-verzi pro ty elektrický zájemce.
A proč cena okolo 100k? podívejte se třeba na cenu Vespy. Ta má, mám pocit, kapku větší fanouškovskou základnu.
No a proč 125ccm? Nejprodávanější kategorie motocyklů na většině trhů evropy. Není nic jednoduššího než využít možnost řízení se skupinou B. Taky není potřeba žádný vývoj motoru, je jich na trhu dost, jeden z mnoha příkladů je Minarelli které se dávají do Yamahy Xmax, Nmax. Určitě by se dal najít i spolehlivý korejec, tchajwan, atd. Pak to v Prostějově poskládat dohromady a asi by tu nostaldickou vzpomínku na staré prase zpeněžili i mimo Českou republiku.
Se koukni za kolik jawa prodava cinske a indicke krapy... u kterych se vi, ze vyrobni cena je nizka. Oni to prase neskaladaji z cinskych dilu, oni si to vse vyvijeli a vyrobili... nekupuji ani brzdice, ale frezuji si svoje....
Ano mohli to prodavat za kilo jako vespu, jen by byli dve kila v minusu na kazdym kusu... coz by je urcite od insolvence nezachranilo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
assassin píše: Problem prasete je nejspis stejnej jako u te 1000covky - sice to hraje na tu retrovlnu, ale ta nostalgie se tyka jen jedne nebo dvou generaci a ne kazdymu se stejska po starejch krapech. Lidi co maji penize nejspis nemaji tu touhu po starym nebo radobystarym krapu v tom meritku jsk vyrobce pocital...
Nejen že se ta nostalgie týká jedné nebo dvou generací ale nejspíš nebude moc přesahovat území Československa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
assassin píše: 650ccm> Zajimavy, ze treba ceska festka prodava za ty samy prachy jizdni kola... a dokonce uz i do celeho sveta... ze tu neni kupni sila si nemyslim
Tady nesouhlasím, přeci nemůžeš srovnávat kolo se skůtrem. Cyklistů, co chtějí TOP kolo je mnohem víc, než skůtrisků, co chtělí luxusní skůtr.
Skůtr je pro 99% lidí něco jako krumpáč nebo obouchaná felicie, kterou opřou o lampu a nechají to napospas okolí.
Kolo, je pro nepoměrně větší počet lidí sportovní náčiní, na který si našetří a pečlivě si ho vyberou a i se o něj starají, na chodníku by ho přivázaný k lampě nikdy nenechali a v paneláku si dají mříže na balkon, aby jim ho neukradli nebo ho mají v bytě.
Vyrábět v ČR luxusní drahej skůtr je nesmysl, skoro nikdo to nechce.
Naposledy editováno 22.01.2021 10:58:11
Jenze ceny se netvori tak, ze placnu cifru podle toho jestli chci aby si to koupili vsichni, nebo fanousci znacky...
Nesouhlas.
oni proste to prase nedokazi levneji vyrobit...
Souhlas.
No kazdopadne si budu pamatovat, ze to na koho cilim svuj produkt se pozna podle toho, kolik kusu bych v budoucnu rad vyrabel...
To každopádně. A přizpůsobíš tomu ještě podobu a cenu toho produktu. Nemůžeš chtít vyrábet luxusní drahej specifickej skůtr v tisících ročně. Vlastně chtít můžeš Výsledek znáš.
Naposledy editováno 22.01.2021 11:23:02
jestli skutr lze nebo nelze dostat do stejne kategorie luxusniho zbozi je otazka, kazdopadne to nemuze vypadat jako prase - ta nostalgie kolem jawy/cz se tyka par blaznu a nejspis ta skupina nema prunik s lidma co maji 400k na designovej skutr…
ja chtit elektriku za hodne penez tak koukam po elektrickym HD - to se mi libi a ten skutr by musel byt v podobnem stylu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-prase je kaput
assassin píše: 650ccm> Zajimavy, ze treba ceska festka prodava za ty samy prachy jizdni kola... a dokonce uz i do celeho sveta... ze tu neni kupni sila si nemyslim
Mám několik mladých kolegů (± 30 let), kteří jsou v práci slušně placeni. Všichni mají horské kolo dražší, než mne stála moje olítaná motorka. Jen jeden má skútra - šílenou růžovou čínu, kterou koupil pro manželku. Ani jeden by nedal 100 tisíc za Vespu, všem se ale zdá kolo za 100 tisíc standard. O Praseti jsem s nimi nemluvil, ale dokážu si představit, co by mi řekli.
1 reakcí na tento příspěvek E-prase je kaput
kdyby existovalo neco jako lifewire od HD, najdou se lidi co si to poridi.. uspech ale zavisi na mnoha aspektech … je treba spousta elektrickych kolobezek ktery stoji dlouhy prachy a lidi je maji…
cas elektrickeho skutru/motorky jeste nenadesel, ale myslim ze prijde.
braha mel mnoho let zpatky palmpilota - kapesni pocitac co umel telefonovat, odladenej system .. v podstate hracka ktera umela to co prvni iPhone par let v predstihu - ale byl to propadak, nebyla spravna doba… par let na to prisel iPhone v podstate s identickym konceptem a svetovej uspech….
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
řízení ČZ 175/502 | loguran | 7 | 9.7.2024 v 22:09 Kohlstein |
Cz 175 prase ČZ 175/502 | Stela69 | 10 | 22.10.2023 v 06:15 FJRPEPA |
Čz 175/501 barevné kombinace ČZ 175/501 | Houba1224 | 3 | 13.9.2023 v 09:28 Dolin |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
skůtr ČZ 501 ČZ 175/501 | FJRPEPA | 5 | 21.7.2023 v 09:12 pondpavel |