koupil jsem FZ1 N a ozývá se mi z předku zvuk viz. video. Stačí malej pohyb. Na videu je motorka na bočním stojanu a jenom beru za řidítka. Nemůžu přijít odkud to jde, ale vypadá to jako by to bylo ve vidlích. Nemá někdo podobnou zkušenost?
Naposledy editováno 07.12.2020 06:42:35
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání z vidlí
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání z vidlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání z vidlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
Pary1 píše: MartasUS> ... to už jsem taky zkoušel, ale stejně na to nemůžu přijít .
Tak to ti asi od počítače moc nikdo neporadí. Co dát motorku na centrál nebo na stojan na krosku aby bylo přední ve vzduchu a rukama chytit vidlice a zahýbat do všech stran? Nebo i sundat přední kolo a zavrklat s tím nebo s každou vidlí zvlášť. Zkoušet, poslouchat,
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání z vidlí
Osobně bych tím řízením začal - v sezoně povolit horní brýle a dotáhnout, ale vzhledem k tomu že je už letos konečná, tak spíš už bych to kompletně rozhodil a dal do vůně na jaro
Naposledy editováno 07.12.2020 19:54:33
Vyměnil bych olej ve vidlích za správnou viskozitu a množství.
Druhá možnost, dvě rány = dvě kuličková ložiska v předním kole.
2 reakcí na tento příspěvek Cvakání z vidlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
Pary1 píše: Tak jsem to dnes postupně odstrojoval, až mi zůstaly jen holé vidle a to cvakání dělá levá vidle. Nemám na to vercajk a USD jsem nikdy nedělal, tak to dám asi do servisu. Nějakej tip, co může ve vidli ten zvuk dělat?
Futro, ventilek... Možná jen starej olej nebo ho je málo. Pošli to na repas, máš klid. Já dělám vidle na cesťáku každý druhý rok, bez ohledu na nájezd... na enduru se kterým jezdím do špíny pak každý rok.
Minimálně nový olej to chce, plus co se najde, pokud to nebylo déle dělané tak prachovky a gufera....
Když koupím motorku co má už třeba 50 tisíc, tak je jasný že v tom ještě nikdo nebyl a pak tam dám i futra preventivně. Je to dobrý pro trubky a nevytluče se to nikdy do oválu když se dělá prevence.
Na USD nemám taky vybavení, tak to nechám někde spáchat. Teď mi dělali repas WP tlumičů na KTM u Trojana, zadek asi 2500 ( zlobil jeden ventilek) a vidle nevím, taky tak nějak... olej 600, manžety, kontrola.
Hromada lidí řekne že nahovno, když to funguje, ale jsem naučenej a ve finále šetřím a jezdím stále na plně funkčních věcech ( není to jen o tlumičích ) .
A né že mi to o dovolený vyteče v Rumunsku a budu půl výletu myslet na to , že mám závadu. Nebo že se vysype ložisko, klouzne spojka... Na to máme zimu a štěstí přeje připraveným, motorka není auto a musí být v topu, aby radost...no ne?
Naposledy editováno 08.12.2020 17:49:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
Pary1 píše: Kafoholik> Taky jsem takovýho názoru. Pošlu to nejsíš sem: https://tlumice-podvozek.cz/kontakt/
Díky
Jojo. Možná bych nechal zkouknout i zadek, když už to posílat... Kolik má nalítáno? Jestli nad 50, tak tím nic nezkazíš. Aspoň budeš vědět, že máš pod zadkem věci v cajku. A prohlídnout uložení kyvky a přepákování a vymýt, namazat, to by se stejně mělo, tak když už to vyndávat, ať je to hotový.
V katalogu motorek jsou manuály, pohoda. Uděláš podle toho všechno, v podstatě a neměl bys udělat chybu podle těch postupů.
Alternativně ještě i tady ten má dobrou pověst: http://www.farynsuspension.cz/
Naposledy editováno 08.12.2020 18:24:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
1 reakcí na tento příspěvek Cvakání z vidlí
Jsou to těžký motorky, Stromka jsem měl odstrojeneho a položeného na matraci... Ale to je docela opičáka.
A nebo mám takový tako zednický kozy co se dají postavit a vzniknou dve hrazdy. To se pak uváže na 4 kurty. Obvykle vepředu závěs motoru a venkem rámu, na obou stranach a vzadu totéž za stupačky ( aby šla kdyžtak sundat podsedlovka nebo kyvka) .
To je celkem fajn, ale nedávej to na dvě kurty, protože se to houpe a umí se to i převrhnout.
Viděl jsem i podobně pověšenou motorku na takový to hliníkový pojízdný lešení jak mají malíři. V jednom servisu, dalo se s tím i odjet. Bylo rozebíratelný, tak vyhodili spodní příčku, zajeli nad motorku podél, příčku zpátky a kurtama to krásně zvedli jedna, druha, povolit první... Na těžkou motorku dobrý nápad. A dá se to i půjčit, to má dneska kde kdo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
MotoMike píše: já tím že jsem koupil centrální stojan
Jestli myslíš na motorce, tak těžko vyndat současně vidli i centrál.
Jinak, bacha na běžný centrální stojan na motorce. Je potřeba ho za nohu uvázat kurtou k motoru nebo někam vepředu. Pevně, aby se nemohl ani silou zavřít, i kdyby motorka padala na předek.
Kdysi mi takhle padla Honda bez přední vidlice, když jsem povoloval brýle a nedošlo mi co hrozí. Hrůza, to nešlo nijak postavit zpátky, otlučený, fůra dojebanych věcí. Průser.
Naposledy editováno 08.12.2020 20:28:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
Pary1 píše: Tak jsem to dnes postupně odstrojoval, až mi zůstaly jen holé vidle a to cvakání dělá levá vidle. Nemám na to vercajk a USD jsem nikdy nedělal, tak to dám asi do servisu. Nějakej tip, co může ve vidli ten zvuk dělat?
Pokud to budeš někam posílat tak určitě poslat obě vidle. Napadlo mne že tam může být povolený šroub co drží vnitřek vidlice. Když už to máš dole tak na to mrkni. To by vysvětlovalo proč to cvakne v momentě kdy se vidle vrací.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cvakání z vidlí
MartasUS píše: Pary1> jj tekl, ale co když už tam žádný není Dělám si srandu. Bude tam jen něco povoleného, ale to už asi nezjistíš. Až ti je pošlou zpět tak budou v pořádku
Můžeš mít klidně pravdu, se starým olejem nebo nízkou hladinou to klepat může.
Já si vždycky říkám, že ta rozborka předku je docela pakárna u cesťáků a než to dělat několikrát, tak to radši pošlu odservisovat a je klid.
Naposledy editováno 11.12.2020 11:11:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Maďarsko a pěkné úseky Yamaha FZ1 N | SasukeBeta | 11 | 15.10.2024 v 11:22 Stanley78 |
Dunlop GPR 300??? Yamaha FZ1 Fazer | novvis | 7 | 8.10.2024 v 14:46 Animals21 |
Bridgestone Battlax S21 vs S22 Yamaha FZ1 Fazer | Super-Ňuf | 17 | 17.9.2024 v 07:09 zmulin |
Koupil jsem FZ1 Fazer - dotazy Yamaha FZ1 Fazer | Mates008 | 20 | 25.7.2024 v 19:51 Jirka.46 |
jaký olej Yamaha FZ1 Fazer | venagsxr | 11 | 23.6.2024 v 13:33 combust |