Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak problém je následující, teď jsem ho řešil taky. Na spodní straně karburátoru je šroubek na bohatost směsy, když si s tím pohraješ, tak se to snad povede, pokud ne, ještě je možnost seštelovat jehlu...
Jen tak něco štelovat, jak mě to napadne, není zrovna to pravé ořechové, někdy to výjde a bude to takovou kravinou jako je šroubek, ale taky s ním můžeš točit do nekonečna a stejnak nic. Trochu tu díru ve výkonu rozved.
tyhle stroje moc neznam... ale pokud to ma primej karbec (jakoze asi jo) tak pri prudkem otevreni plynu tam muze byt nedostatek paliva ... sroub na bohatost smesi ma vliv ale opravdu jen malej.. tady jde o nastaveni akceleracni pumpy ... a hlavne u tehle primejch karbecu... pokud otevru vic nez je v moznostech motoru se tolik rozbehnout tak to vzdycky nebude ono ... tzn je potreba ten plyn otvirat s citem ... proto se zacly delat podtlakem ovladane - jsou blbuvzdorne - muze tam bejt furt plnej knedlik, ale soupe se otvira podle toho jak motor "potrebuje"
takze bud po tom chces vic nez to dokaze, nebo bych tipnul na akceleracku...
CRr> Pri nižšich otačkach prudke přidani plynu "zahlti motor".děla to jen v nižšim pasmu otaček ve vyššim pasmumu otaček už se to strati a je to v poředku. Vysledek je takovy že nejde využit spodku motoru v terenu při prujezdu komlikovenějšich situaci. Motor je teměř totožny s WR450R. Muj nazor je že je problem ve směsi paliva. Svička je nova, filtr vduchu vyprany,Po seřizeni ventilu. Děla to od novoty ma to 30 mth.
tuton> to co popisuješ je ale normální chování šoupátkovýho karburátoru, aspoň každá motorka na který sem jel to tak dělala. Nesmíš přidávat hned plnej, ale třeba jen půlku nebo třetinu
Motor je úplně stejný s WR 45O F.
Není to problém šoupátkového karbecu, ale toho, že je Keihin špatně nastavený. U Yamahy má správné osazení Keihinu obrovský vliv na výkon a průběh výkonu.