Téma: Na Enfieldu k Černému moři
Tož když už jsem toho Enfielda koupil tak se připravuju na výtet do BG k Černému móři.Začátkem září na cca 14 dní.Nechtěl by někdo také projet Enfielda tímto směrem?
1 reakcí na tento příspěvek Na Enfieldu k Černému moři
Zatím nic?Vidim to na tři možnosti.
1.Nikdo kdo má Enfielda nechce jet.
2.Ten kdo by jel nemá Enfieda.
3.Nikdo nechce jet se mnou....
Naposledy editováno 09.08.2020 20:55:14
1.Nikdo kdo má Enfielda nechce jet.
2.Ten kdo by jel nemá Enfieda.
3.Nikdo nechce jet se mnou....
Naposledy editováno 09.08.2020 20:55:14
1 reakcí na tento příspěvek Na Enfieldu k Černému moři
Proboha proc v cr merit vzdalenost milema?
psat v roce 2020 o ceskoslovensku?
a hlavne proc travit dovolenou jak cokl ve vybehu...
psat v roce 2020 o ceskoslovensku?
a hlavne proc travit dovolenou jak cokl ve vybehu...
husq701>
Protože chce projet Česko a Slovensko. Nemyslí tím už zaniklý stát. Kdyby chtěl projet Ázerbajdžán a Kalifornii, napsal by Ázerbajdžánskokalifornských. A v mílích proto, že chce ujet 1609,344 km a nechce se mu to vypisovat.
Protože chce projet Česko a Slovensko. Nemyslí tím už zaniklý stát. Kdyby chtěl projet Ázerbajdžán a Kalifornii, napsal by Ázerbajdžánskokalifornských. A v mílích proto, že chce ujet 1609,344 km a nechce se mu to vypisovat.
1 reakcí na tento příspěvek Na Enfieldu k Černému moři
Dal to do uvozovek. Tím řekl vše, co je třeba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na Enfieldu k Černému moři
Yura píše: Dal to do uvozovek. Tím řekl vše, co je třeba.
"jed" dal jsem to do uvozovek, tim jsem rekl vse co je treba.... A pripsal jsem par tecek, tim jsem rekl vic nez bylo treba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na Enfieldu k Černému moři
husq701> jed? O jakým jedu je řeč? Buď používej diakritiku nebo se nauč používat slovosled. Zatím svým projevem budíš spíš dojem syrskýho migranta.
Yura píše: husq701> jed? O jakým jedu je řeč? Buď používej diakritiku nebo se nauč používat slovosled. Zatím svým projevem budíš spíš dojem syrskýho migranta.
Aneb jak dostat tema uprchliku kamkoliv.
Zatimco ty budis dojem staryho kyselyho dedka vid :D pobavils. Asi nechapes vyraz pobavils... Sorry... Jeee asi neumis anglicky a nevis co znamena sorry... Jeee ty mi vlastne bez hacku a carek nerozumis ... :D
1 reakcí na tento příspěvek Na Enfieldu k Černému moři
Opět, ty nezklameš. Nezapomeň podotknout, že píšeš na anglické klávesnici a sedíš v New Yorku. To uhrovitý puberťáci rádi zdůrazňují, když jsi takový mladík.
A nezapomen take pouzit co nejvic smajliku slozenych z tech hacku a carek na to linej nejsi co at si hodne cool jestli vis co to je ty hnupe
A nezapomen take pouzit co nejvic smajliku slozenych z tech hacku a carek na to linej nejsi co at si hodne cool jestli vis co to je ty hnupe
Yura píše: Opět, ty nezklameš. Nezapomeň podotknout, že píšeš na anglické klávesnici a sedíš v New Yorku. To uhrovitý puberťáci rádi zdůrazňují, když jsi takový mladík.
A nezapomen take pouzit co nejvic smajliku slozenych z tech hacku a carek na to linej nejsi co at si hodne cool jestli vis co to je ty hnupe
Co jeste o me vis ? Povez
1 reakcí na tento příspěvek Na Enfieldu k Černému moři
Já jsem to použil s tím že každý český motorista ví o co jde.. Je ale viděl že se najdou přituplíci co o tom nemají ponětí...
1000 mil československých byl automobilový závod, který se konal v letech 1933, 1934 a 1935.
Jindřich Knapp s Waltrem Standard S zvítězil v traťovém rekordu, který již nikdy nebyl překonán (1934)
Trasa závodu začínala v letech 1933 a 1934 v Praze a pokračovala přes Kolín, Havlíčkův Brod (tehdy Německý Brod), Jihlavu, Velké Meziříčí, Brno a Břeclav až do Bratislavy a zpět. Měřila 1592,8 km což odpovídá vzdálenosti 1000 mil. Trať se jela dvakrát za sebou a bez přestávky. V roce 1935 vedla trať z Brna přes Pohořelice a Mikulov do Bratislavy a zpět (celkově 1540 km).
V té době se stalo módou pořádat dálkové závody. V Itálii vznikl v v roce 1927 slavný závod Mille Miglia, v roce 1933 se v Československu jelo prvních 1000 mil Československých a ani Němci nechtěli zůstat pozadu a na rok 1933 proto připravili dálkovou jízdu okolo celého Německa, nazvanou 2000 km durch Deutschland.
1000 mil československých byl automobilový závod, který se konal v letech 1933, 1934 a 1935.
Jindřich Knapp s Waltrem Standard S zvítězil v traťovém rekordu, který již nikdy nebyl překonán (1934)
Trasa závodu začínala v letech 1933 a 1934 v Praze a pokračovala přes Kolín, Havlíčkův Brod (tehdy Německý Brod), Jihlavu, Velké Meziříčí, Brno a Břeclav až do Bratislavy a zpět. Měřila 1592,8 km což odpovídá vzdálenosti 1000 mil. Trať se jela dvakrát za sebou a bez přestávky. V roce 1935 vedla trať z Brna přes Pohořelice a Mikulov do Bratislavy a zpět (celkově 1540 km).
V té době se stalo módou pořádat dálkové závody. V Itálii vznikl v v roce 1927 slavný závod Mille Miglia, v roce 1933 se v Československu jelo prvních 1000 mil Československých a ani Němci nechtěli zůstat pozadu a na rok 1933 proto připravili dálkovou jízdu okolo celého Německa, nazvanou 2000 km durch Deutschland.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na Enfieldu k Černému moři
sekáčmagor>
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na Enfieldu k Černému moři
Yura píše: sekáčmagor>
Tos nevedel co vole? Hlavne ze me jebes za diakritiku zavorkadvojteckakyselejdedkustrednikcarka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na Enfieldu k Černému moři
husq701> nevěděl. A oceňuju, že někdo to ví a poučí mě. Což ovšem u vola tvého formátu vůbec očekávat nelze.
2 reakcí na tento příspěvek Na Enfieldu k Černému moři
Chlapci nechcete místo toho hádání koupit Enfieldy a jet se mnou?
sekáčmagor píše: Chlapci nechcete místo toho hádání koupit Enfieldy a jet se mnou?
Nechci enfielda a na motorce jezdim radsi sam. Je to o mnoho lepsi a uzijes si vice srandy s mistnima nez jizdou ve skupine.
A vzhledem k tomu kde uz jsi byl jed nekam kde je to zajimavy, nez krouzit kolem jihlavy a hlavniho mesta cobolstanu :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.