Naposledy editováno 18.07.2020 07:50:19
3 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodování
Ja som sa tiež vyblil do príspevku, keď som zvažoval, čo si kúpim, nežiadal som dokonca ani o radu a stále mi ľudia písali: Kúp si tú, čo nechceš. Nič viac, ako by bolo samozrejmé, že z daného výberu si vezmem tú najhoršiu motorku.
Mimochodom, tá indická Jawa sa mi páči, i keď mne by bola asi malá. Ale palec hore za dobrý nápad.
EDIT: Tak vidím, že si kúpil. Gratulujem a nech Ti dobre slúži.
Naposledy editováno 22.07.2020 11:08:30
1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodování
1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžké rozhodování
Záda mne nebolí na žádné motorce.Jezdím dost i na Jawě 250 (byl jsem na tom i na Sicílii) a nikdy mne záda nebolely...
Naposledy editováno 24.07.2020 18:33:17
1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodování
No - byť mám Jawy rád, tak mně motorka ve většině ohledů zklamala, zklamal mně i přístup zastoupení Jawy v případě potřeby pomoci se závadami, jejich reakce na korodující součástky atd... no ale mezitím přišla pěkná SR, čímž bylo dilema vyřešeno a Jawu bez nějakých reklamací a tahanic jsem prostě odprodal zpět prodejci. Samozřejmě tam byla za půl roku (spíš trápení než ježdění) nějaká finanční ztráta, ale vem to čert, rozešli jsme se u prodejce jako slušný lidi, tím pro mně epizoda Jawy OHC skončila.
Shodou okolností v tu dobu (na konci sezony)řešil kamarád podobné dilema, strávil dva roky opravami a výzkumem Jawy, až jí dal protiúčtem prodejci za dovezeného Enfielda - no a do toho mně volá pán z Prahy z Benellli, že když to na začátku roku neklaplo, tak teď že čtyři budou, z jedné na nějakou dobu předváděčka, druhá víceméně prodaná, takže jsem hned jel, byla s červenou nádrží a s černou, dostal jsem hodinovou zkušební jízdu, no vrátil jsem se za dvě hodiny, hubu od ucha k uchu, položil na stůl zálohu, to bylo pondělí a v pátek už byla ta moje dostrojená k vyzvednutí. A navíc s momentální pětitisícovou slevou a tříletou zárukou.
Tak takhle proběhl výběr u mně, s Imperialem jsem spokojený, za stejné peníze toho nabízí víc než JawaOHC - hliníkové ráfky, nerezivějící dráty i výfuk, kotoučová brzdy vzadu, maličkosti jako ukazatel zařazené rychlosti, hodiny, dvojí denní počítadlo, lepší uzávěr nádrže, centrální stojan atd atd....
Co se týče Enfielda kamarád mi půjčil svézt - paráda, je to ještě taková víc klasika než ten Imperial. Ještě méně otáček, ještě o něco víc železných součástek - kdyby přede mnou dnes stál Bulet a Imperial fakt nevím jak bych se rozhodoval - ještě že už to mám za sebou
Kamarádův Enfield, můj Imperiál.......
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Do Indie na enfieldy, zkušenosti Royal Enfield Bullet 500 | Hery22 | 2 | 29.1.2024 v 13:07 Hery22 |
Náhradní díly Royal Enfield Bullet 500 | venture | 6 | 12.2.2022 v 20:12 docent |
Jaký olej a množství do Enfieldu Bu... Royal Enfield Bullet 500 | reno.H-D | 4 | 31.5.2021 v 08:35 PETARDAK |
Royal Einfield Royal Enfield Bullet 500 | jawa46 | 10 | 16.5.2021 v 03:24 Fist |