Naposledy editováno 31.05.2018 07:24:59
Palivový kohout je podtlakový je u něho z boku malá hadička (je za tou větší hadičkou kudy teče benál). To že je kohout podtlakový znamená že propouští benzín v poloze on ( otočen dolu ) pouze pokud je nastartovaný motor a přivádí podtlak na membránu, která otvírá kohout. Při poloze PRI (do prava - neboli dozadu) kohout přepouští palivo na přímo - používá se zejm po zíme kdy by se měl před zimou vypustit karburátor aby benzín v plovákovce nevyvětral.. po zime se napustí novým benzinem, právě přes polohu PRI = lepší start po zimě. Používá se samozřejmě také při demontáži karburátoru a ruzných servisních operací po kterých je třeba zaplavit karburátor. Poloha RES - rezerva ( otočen nahoru ) si ted nejsem jistej jestli potřebuje podtlak ale podle toho co píšeš to vypadá spíš že ne.. bude tedy napřímo podobne jako PRI.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |