AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
edit - písmenko
Naposledy editováno 07.04.2020 13:16:39
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ono brzdit či nebrzdit ani jedno není dobré, správné je tedy zbrzdit, aby nedošlo hned na začátku ke zhroucení zdravotnického systému no a pak už bych to nechal plynout, na přírodním výběru, však to není ebola.
Jen mě zaráží, že hlavní nechci psát cílové skupiny lidí, kteří jsou nejvíce zasažení a nejhůře odolávají, jsou staří a dlouhodobě nemocní. No raději tuto myšlenku nebudu dál rozvíjet, jen se mi zdá, že to není samo sebou.
Čas a historie ukáže, kde by mohla být pravda.
Jinak sleduji, že se zde pomalu ale jistě píšou delší a delší příspěvky, také důsledek, jsme doma a máme čas
Ať se daří a ve zdraví se s vámi všemi opět setkám
Ale jednoznačně to hodit na žlutý se mi nějak nezdá.
Sice žerou co je napadne a dobře to není, ale teorií a variant už nyní je tolik, že s jistotou ukázat, kdo za to může, se asi nedá
bo pravda je na vodě a asi se jí nejspíš ani nedozvíme a jediný co ná zbude,
tak to přežít ve zdraví a že prča to nemusí být ani pro mladší je zjevné.
Taky jsem pro pomalejší jízdu z kopce, ale pokud zvednou závory, je hotovo a to tak nějak to neovlivníme.
Počítám, že se bude hájit spíš kapitalismus jak lidský materiál a finance za LDN a podporu "neproduktivní" sféry.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Verdom: Kdo tomu otevřel dveře? Nešťastná náhoda? Úmysl? Je hezké mlátit pěstma ale správný směr kam udeřit znát nikdy nebudem.
A vůbec, venku je krásně, a skútr si řekl o hledání šotka v elektrice, nějak mi blbne palivoměr
Bimbam píše: Vlasťáku, jak je?
Nazdaj fše oukej první testy negativní dnes jsem byl v Plzni na druhejch a když bude taky negativ tak v sobotu do práce.,teda pokud mi to dovolí,což bych jim doporučoval už mi hraaaabe.Navíc bych o velikonocích nerad byl zavřenej v bytě,jestli bude hezky tak na zahradě je na zahradě.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Zkrátit nouzový stav neznamená zrušit opatření! Za nouzového stavu ale rozhoduje Ano bez souhlasu opozice a to se vyplatí Horste.(Hlavně některým.)
Naposledy editováno 07.04.2020 20:23:46
https://aukro.cz/cz-180-487-4-5-6964944600 Konec dneska 21h
Naposledy editováno 07.04.2020 18:21:54
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jinak závada nejspíš objevena mezi řídítky a sedačkou nejspíš. Do tohoto italského mazlíčka jsem tankoval včera prvně, a jaksi jsem nejspíš ze strachu o přelití nenaplnil absolutně úchylně tvarovanou nádrž až po hrdlo. No a včera a dnes jsem toho najel jaksi víc, a tím že plovák je úplně vpředu, tak při akceleraci prostě dle rafičky nádrž prázdne Každopádně příště si před rozborkou plastů musím dát pizzu, špagety a ještě to zapít nějakým vínem, protože kdo to takhle vymyslel fakt nevim. Nadávat na něj nebudu, v 90% případů, kdy jsem nadával, jsem později objevil velmi logický a jednoduchý postup na danou věc, a musel jsem nadávky brát zpět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
skodovak píše: Jirka: Proto mám ve vozítku z duroplastu rovnou dva, a nacvičený grif, kdy jej vyndam zpod výztuhy kapoty, změřím a hned tou samou rukou vrátím na místo
Jinak závada nejspíš objevena mezi řídítky a sedačkou nejspíš. Do tohoto italského mazlíčka jsem tankoval včera prvně, a jaksi jsem nejspíš ze strachu o přelití nenaplnil absolutně úchylně tvarovanou nádrž až po hrdlo. No a včera a dnes jsem toho najel jaksi víc, a tím že plovák je úplně vpředu, tak při akceleraci prostě dle rafičky nádrž prázdne Každopádně příště si před rozborkou plastů musím dát pizzu, špagety a ještě to zapít nějakým vínem, protože kdo to takhle vymyslel fakt nevim. Nadávat na něj nebudu, v 90% případů, kdy jsem nadával, jsem později objevil velmi logický a jednoduchý postup na danou věc, a musel jsem nadávky brát zpět
Nejsi sám kdo dnes montil a trochu nadával já zas dnes nadával na žabožrouty a do kurev,když jsem vyjížděl směr Pelzeň a stahl jsem okenko u ridiče a ejhle zpět už nešlo a jelikož se mi ti stalo před 4 roky tak vím že popojel konektor na stahovačce,jenže se musí rozebrat tapec je tam dvojitej a je na šrouby ne jen nacvaklej a to je pěknej opruz.Vše pěkně ostré no jak písu to bylo kurev francouzkejch,ale zdržení max půl hoďky tak to šlo,hlavně že jsem před těmi 4roky říkal až bude čas tak to tam přibindruju no dobře mi tak.
Naposledy editováno 07.04.2020 20:42:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vlasťák: Eeeeeej, tohle se stalo kolegovi loni na služebáku (jedničková fábie, dnes už někde v propadlišti dějin, v létě jsme obdrželi Yetiho f dýzlu. Za mě změna k horšímu, ta fábka byla klasika 1.4 mpi, a šlapala hezky (krom tej stahovačky, co se jednou rozbila, akorát na rozdíl od tebe, kolegovi se to stalo v zimě, a v noci cestou na poruchu), oproti Yetimu měla větší kufr, a pohodlnější posez. Na yetiho si prostě nezvyknu ani já ani kolegové. Že 1.9 TDI umí při rozjezdu chcípnout, to jsem si nikdy nemyslel. Že to dokáže dělat celekm často už vůbec
A k tomu tapecu, hele, buď rád. Dělal jsi někdy stahovačku třeba na Passatu B5.5?? NEbo ještě hůř zámek? To je mňamina, už nikdy. A co se šrtoubků týče, u Matize byly tapce také šroubované, u Leganzy jsou také, a jsem rád. Šroubek vytočím, tapec sundám, nandám, zašroubuji a jedu. Když je tapec nebo cokoli jen nacvakané, často se ti ten cvoček zcvokne a praskne nebo se rozpadne, a jsi nahranej, pokud nemáš po kapsách či na dílně po šuplíkách náhradní (na autodílnách běžná výbava). To se ti u šroubku nestane, pokud jej neztratíš nebo neserveš závit
Jirka4137 píše: Vlasťák1973> Když si vemu manželčina citrona tak mu říkám drž hubu žabožroutská svině. Stačí nevytáhnout klíček a ječí jak praštěný. To nemohl nikdo normální vymyslet. Za trest !
Astra z roku 98 to dělá taky. Piští nepříjemně.
Koncem týdne si pojedu pro vyvařenou 120. Autoklempíř mi dnes řekl, že přestala brzdit. Potom že prošlápl spojku. A dnes už ji ani nenastartoval. Autu přitom kromě koroze nic nebylo. Tak se mi zdá, že je těch nepříjemností ( náhod ?? ) nějak moc najednou.
Naposledy editováno 07.04.2020 22:30:06
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jinak všechny věci jsou řešitelné, třeba že i trojková fábka umí jezdit bez start-stopu, nebo nepípat na nezapnutej pás stačí vědět co odpojit
Škodovku jistě dáš dokupy, možná se jen vypařila kapalina
Jinak mám dilema... polovička mi koupila nové pneumatiky na pionýra.... ale... no... mám je měnit??? Já vim, že ty co tam mám teď jsou staré... ale jsou origo z výroby a perfektně fungují... rok 1971... Sakra to je dilema, na tom pinckovi je toho origo z výroby tolik, že fakt nevim, zda ty pneumatiky měnit
Milan1963 píše: Jirka4137> Mám opačnou zkušenost s Italy. Prozradím na sebe, že matika , fyzika a chemie mě vždycky strašily a nikdy jsem nepochopil, o co tam jde. Zato jazyky mi šly skoro samy. Tak jsem se poměrně lehce naučil i italsky. Po revoluci jsem v Itálii i párkrát byl, abych se zdokonalil , ale severní Italově byli vesměs studení čumáci, neochotní, prostě nic moc. Zato čím víc k jihu, tím to bylo lepší - pohoda. Přesto se mi zdálo, že vědí, co mají dělat, mají cíl. Každý ale může mít jinou zkušenost.
Sever Itálie živí ten zbytek... Nahoře jsou to nasraní jedinci z toho že musí živit lemply na jihu....
Měl jsem doma pro kámoše, co sbírá motky a nejezdí na nich, hromadu ztvrdlin na exponáty.Jinak byly k ničemu.
Trochu jiná je situace s dušema. Tam je to o tom, jak vypadá, ale některé staré barumy mi drží víc jak ta lisovaná tma,
která nejde ani slepit, v případě defektu, bo je snad z igelitu a nic na tom nedrží. Proto když bodnu, měním duši a děravou zahodim.
Teď jsem kupoval nějaké motokrosové silnější, tak vypadají líp, ale měl jsem krabici z MotoÚstí a ta byla hodně marná.
Funfactor si přestavuju jinak než otravováním se s takovýmhle blbým krámem... To je tak do polabí...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bimbam: Hepčíkovi chybí furt doklady, a ač jsem je chtěl letos řešit, zatím tomu situace nějak nepomáhá.
Pech: Já pincka nikomu nenutím, pouze konstatuji, že mě pořád baví. Možná to bude tim, že jsem se nikdy v žádném kopci nemodlil, neb na jedničku jsem vyjel vždy když bylo nejhůř. Samozřejmě není to vozidlo na denní ježdění do práce, či na ůřady a podobně, ale na to vzít ho pár krát do roka na nějakej lokální sraz, odpoledne si na něm vyjet nedaleko za kamarádem na kafe, ale také pro někoho vyjet na dovolenou někam dál, kde ovšem netkví účel dovolené v tom dosahnout bezproblémově cílové destinace, ake užít si samotnou jízdu na úchylném vozidle.
A jako bonus ponaučení - nechval dne před večerem, a stejně tak nechval elektroinstalaci italského skútra dneska jsem jej klíčkem v práci nechcípnul, nejslabší element se projevil. Upekla se spínačka kurňa špageťáci, to je to relátko za 40 káčé tak velká položka, že se na něm toliko ušetří?? Hnát světla (cca 90W), zapalování, blinkry, klaxón, budíky a všechno přes mrňavej kontakt spínačky faaakt není dobrý nápad! Škoda, že jsem si toho nevšim dřív a neaplikoval relé před tím, než jsem tu spínačku upek
Verdom: Bohužel nejen u motorek. U auta jsem to dodělával také, stěrače, blinkry, audio, vyhřívání sedaček... to všechno šlo přes spínačku... dal jsem relé a mám klid, bohužel tady jsem to nestih, a ona kontaktová část spínačky (také se mu říká oříšek) je prostě v pr...
No, složím to, místo spínačky udělám klemu, a na parkovačky dojedu domu. Doma rozborka, a pokud mě to chytne, předělám to komplet. Relátka mám v zásobě, ať už nový nebo použitý z aut ale všechny si vždy otevřu a zkouknu jak vypadaj uvnitř.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
V pionýrech mám pokud to šlo původní duše. Ty nové se mi moc neosvědčily. U dvacítky mám v předním kole novou duši od roku 2018. Nedrží. Dal jsem nový ventilek, nepomohlo to. Zkusil jsem, kde je případná dirka - a nic , duše je zdravá. Výrobce na duši uveden není. Asi Čína nebo Turecko. Pneu mám staré Barumky, nebudou původní, ale pionýry podrží. A na mokru jsem s pionýrem dlouho nejel. Dopředu dávám ty s rovnou vodící drážkou, dozadu klasiku.
V Adeniu budu měnit olej. Domácí Mogul 10W 40 , litr ...470 korun...to jsem nečekal, Motul je za 310.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
skodovak píše: Itálii mám rád, s italama jsem nikdy problém neměl. Že to tam maj celkem krušný, to je mi celkem líto a spíš jsem z toho smutný, než abych o nich mluvil v duchu, v jakém o nich bylo zde od pár lidí psáno.
Milane, no každopádně tady to vypadá celkem dobře, od čtvrtka prý otevřou hobbymarkety Ten človíček Prymula je prý (podle lidí, které znám a které tak nějak znají jeho) člověk na svém místě, a je pravda, že jemu vděčíme za mnohé, a v myšlence uvolnění nařízení s ním plně souhlasím. Taky si vemte, je to asi první člověk v politickém podnebí, který místo "to jsem nikdy neřek" řekl "změnil jsem názor"!!!
Zato kolegům na SK nezávidim, na velikonoce prý povolaj i armádu a budou hlídat okresy, aby lidi nikam necestovali, nikde se nesdružovali.... To je opravdu totalitní přístup horší než za celou dobu tady.
Jinak ta 05 je opravdu o poznání línější. Měli jsme dojem že bude vyběhaná, udělal se výbrus (první) a zlepšení žádné ani po zajetí. Rovinky perfekt, 60 to dá v cajku, ale přijde kopec a jako kdyby tomu prostě došel dech. To co s 20 jedu na 3 tady už dávám 2, to kde na 20 dávám za 2 tady už přemýšlím nad řazením jedničky. Celkem mě tedy uklidňuje, že říkáš, že to je normální já 05 nikdy neměl, a furt jsem v tom chtěl hledat alespoň něco bližšího 20, která je oproti téhle 05 hotovou střelou
Pech: Když víš, tak jako i Vermouth Bianco je dobrej na hovno, tak na něj mívám velmi často chuť, stejně tak Pincek je pro mě prostě sranda, dobrá nálada, funfactor, kde není hlavní dojet do cíle ale hlavně se pobavit A tak sice jsou motorky, které jsou 100x lepší, ale jejich funfactor je prostě mizernej na dny, kdy mám náladu se bavit
Jo, jinak to si tak jedete "nevyhnutnou cestu do práce", "nevyhnutnou cestu z práce", pak odpoledne zajedete "pro nevyhnutné díly do auta" a bum, za dnešek 90km v sedle MalejGuty
Do teď ka to dobře kočíroval a na závěr se z toho úplně zbláznil....
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 4 | 24.10.2024 v 09:42 PetrL3 |
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | 18.10.2024 v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |