Na otevřenou koncovku je potřeba přidat bohatost směsy na karbcích to jest tři otáčky od dorazu jinak to zlobí ! Filtr měnit za originál je blbost celé se to rozhodí ! Na přetryskování zapomeň nemá to žádný smysl museli by být závodní svody a plno jiných nesmyslů akorát ten motor zničíš ! Hlavně seřídit podtlaky karbců to jest sinchronizaci nastavit tak aby byla nejlepší mezi 4-5tisíci otáčkama. Jo a ještě úplně otevřený výfuk taky moc ráda nemá pak střílí po ubrání plynu jelikož dochází ke vznícení nespáleného paliva v koncovce.Chce to najít kompromis a zadní díru lehce zatlumit . Velká díra znamená že se bude lépe točit a více řvát ,menší díra zase bude táhnout více odspoda což je pohodlnější hlavně při cestování.Nejlepší by byla klapka která by se sama přivírala a otevírala při plném výkonu !!!