DETAIL SKUPINY
Moto skupina Rytíři - Jihočeští jezdci

Rytíři - Jihočeští jezdci

V sedle motorky se svět změní. Vyjížďky, relax a společné akce.
České Budějovice a okolí.

Skupina má 16 členů a byla založená 12.07.2015 15:01
Správci skupiny

Fonďák  |  tlumex


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/rytiri-jihocesti-jezdci


Technické okénko

18.07.2015 23:03
Ahoj ritíři, toto okénko jsem si dovolil založit za účelem pokecu a dotazů či řešení problémů na vašich ořích.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Technické okénko

18.07.2015 23:26 | Nahoru #1
moje italsko-yaponská voňavka má jednu mouchu, vibrace v řidítkách ve vyšších otáčkách
máte někdo zkušenost, že pomůže :
a/ měkčí (gelový ? ) gripy
b/ větší - těžší závažíčka, než mám teď?

je to docela nepříjemný při delších jízdách a musím čas od času protřepat ruce...

Technické okénko

19.07.2015 00:12 | Nahoru #2
tlumex> Pokud vyloučíš takové banality jako vůle v krku, vůle či lehké pootočení vidlí v brejlích, deformace ráfku či pneu ,vůle na osách kol či nepřesné nasazení kola ( např. po výměně pneu), tak by to mohlo být nesprávným poměrem nahuštění ( předek - zadek). někdy se to děje i při nesprávném obutí ( některé gumy si s dannou motorkou ,,nesednou"), při hledání příčiny nevynechej zadek, dokáže se to přenášet. Předpokládám, že kola jsou vyvážená a po zdvihnutí motorky a lehkém roztočení se kola ,, nevlní".

Technické okénko

19.07.2015 00:36 | Nahoru #3
dík za tip

Technické okénko

12.08.2015 21:53 | Nahoru #4
chlapi, nový gumy měnit vždycky obě nebo jen tu konkrétní ojetou ?
nějaký zkušenosti ?

Technické okénko

12.08.2015 22:40 | Nahoru #5
tlumex> Ja teda měnil jen tu která to potřebovala

Technické okénko

12.08.2015 22:46 | Nahoru #6
tlumex> Pokud je jedna guma v pořádku, nemá cenu jí měnit. Maximálně bych jí nechal převážit.
Dovolím si zajímavej poznatek. Já sedlám dvousměsové Bridgestone Battlax BT-45. Vzhledem k tomu, že zadní gumou akcelerujeme a při prudším brždění oběma brzdama jí míváme ve smyku, platí pravidlo, že se zadní guma ojíždí víc. Nevím, jestli je to náhoda, ale Battlaxy se mi ojíždí na předku a zadku naprosto rovnoměrně a já měním vždy obě najednou. Asi je to dáno měkčí směsí přední gumy. Jestli je to Bridgestonem spočítaný, aby to tak fungovalo, tak před nima smekám, stejně jako za kilometrovej nájezd kolem 15 000km na gumu!!!

Technické okénko

17.08.2015 14:57 | Nahoru #7
Mám dotaz na zkušenější. Jelikož mi nechutně pohvizdují destičky na předku a snad jsem rozborkou vyloučil všechny jiné možné problémy, tak se domnívám, že jedinou možností jsou nové. Máte někdo nějakou osvědčenou značku?

Technické okénko

17.08.2015 15:32 | Nahoru #8
Zkus jeste cictic brzd bez acetonu ve spreji - napr autokelly za cca 100 kc, ma pomahat i s piskanim desticek, kdyz to nepomuze, zbyde ti aspon super cistic na moto

Technické okénko

17.08.2015 16:18 | Nahoru #9
tlumex> Myslím, Pájo, že v tomhle případě čistič nepomůže. Pískání bývá totiž zpravidla dáno malým obsahem mědi v destičkách. Jinak na destičkách bych nešetřil. Já osobně nekoupím destičky, pokud v názvu nemají Racing. Ono to tam zpravidla není jen tak, bývají to sitrované destičky s lepším brzdným účinkem. Tohle je zvlášť pro mě hodně důležité, protože brzdy jsou slabým článkem FJčka. A po namontování Racingů a jejich obrždění se to hodně zlepšilo.

Technické okénko

17.08.2015 18:03 | Nahoru #10
Fonďák> Tak zkusím něco pohledat. Jinak brzdy jsem samozřejmě čistil, destičky taky. Pořád je ale slyším. Je to k vzteku.

Technické okénko

17.08.2015 18:15 | Nahoru #11
Tak které? Nissin, Brembo či SBS? Jsem z toho datel...nechci zase vyhodit dva litry, vlastně dva a půl...

http://www.hzmoto.cz...8&params[]=92419

Technické okénko

17.08.2015 18:17 | Nahoru #12
milank> Ty vole, to jsou šílený rakety, mě na všechny 3 kotouče stály asi 1100Kč. Jakou máš, s ABS nebo bez?

Technické okénko

17.08.2015 18:22 | Nahoru #13
Fonďák> Bez r.v. 2003 - verze 2 ...abych byl úplně přesný - http://www.varadero.cz/clanek-12

Technické okénko

17.08.2015 18:45 | Nahoru #14
Oni jsou fakt na Varana drahý jako prase. Nissin, brembo i SBS jsou kvalitní, tam je jedno, který vezmeš

Technické okénko

17.08.2015 18:53 | Nahoru #15
Fonďák> Zdendo něco vyberu. Každopádně děkuji za konzultaci.

Technické okénko

17.08.2015 19:02 | Nahoru #16
milank> Jo, jak říkám, organický seženeš za pár kaček, ale po zkušenostech bych fakt dal spíš ty se siterem. Všechno záleží na tom, jak moc chceš na motorce blbnout a jak rychle jezdit, ale lepšíma deskama nic neskazíš a zase bude na pár let klid

Technické okénko

17.08.2015 20:39 | Nahoru #17
Kápni tam trobet oleje(může bejt i vyjetej) a je po pískání,sice to nebude brzdit,ale o tom si se nezminˇoval,že je to třeba A bude to hlavně stát hovno,vlastně ani korunu.Potom nastane ta pravá bezstarostná jízda!

Technické okénko

17.08.2015 22:04 | Nahoru #18
milank> Ahoj Milane, kup si červený sintrovaný bremba, ty jsou osvědčený a vyzkoušený. Já je teď kupoval na zadek.
http://www.brzdy-brembo.cz/typy-smesi/
.
Také říkají, že nejsou špatný BENDIX a LUCAS .Bendixi používá na autě a též jsem je použil na Viragu-dobrý...

Technické okénko

17.08.2015 22:07 | Nahoru #19
yanek-cz> Já měl Lucas na starým GSičku a znova bych si je nekoupil

Technické okénko

17.08.2015 22:09 | Nahoru #20
Hlavně si přečti vždy nějaké ty recenze.Některé destičky jsou hodně tvdé a zničí ti kotouče, i když dobře brzdí a kupovat kvalitní nové kotouče už není vůbec levná záležitost.

Technické okénko

17.08.2015 22:11 | Nahoru #21
Fonďák> Já Lucasi nezkoušel, tak nevím Zdendo. A jak byly špatné? Malej brzdnej účinek?

Technické okénko

17.08.2015 22:13 | Nahoru #22
princmilan> Díky Milane. Říká se kdo brzdí prohrává. Za času ralyecrossu to tak bylo. Rady si to asi netroufnu.

Technické okénko

17.08.2015 22:16 | Nahoru #23
yanek-cz> víš já ty recenze beru s rezervou. Tam napíše názor kdejaky okurka. Raději si necham poradit od lidí co mám kolem sebe a už tu zkušenost mají.

Technické okénko

17.08.2015 22:19 | Nahoru #24
yanek-cz> Přesně tak!!! GSi je sporťák, takže má poměrně velký a navíc chlazený kotouče. Když jsem chtěl zaflekovat, musel jsem se hoooodně opřít do pedálu. Upřímně si neumím takový desky představit na nějakým šrotu s malejma tenkejma kotoučema a slabým posilovačem!!!

A k Milanovo heslu... Ještě mám jedno oblíbený: Lepší být mrtvý než druhý

Technické okénko

17.08.2015 22:25 | Nahoru #25
milank> Jistě milane, já jen, že právě kdejakej okurka si koupí nekvalitní desky a pak brečí na fóru, že má kotouče hýn a ještě to špatne brzdilo.Z toho už se dá vydedukovat, že se stala někde chyba a timto směrem se nebudu ubírat.

Technické okénko

17.08.2015 22:28 | Nahoru #26
Fonďák> Ještě mám jedno oblíbený: Lepší být mrtvý než druhý...
To je opravdu hezké heslo, takové charakterní...

Technické okénko

17.08.2015 22:44 | Nahoru #27
yanek-cz> no prave tomu chci předejít a proto se ptam tady mezi námi. To si myslí, že je moc dobrej zdroj informaci.

Technické okénko

17.08.2015 23:02 | Nahoru #28
milank> No nevím... Vzhledem k tomu, že je to tu samej dobrák.....

Technické okénko

23.08.2015 20:34 | Nahoru #29
Ahoj Kamarádi mám problém když si koupím držák od givi pujde my to spárovat s plotnou s kufrem neznáme značkyhttp://www.motorkari.cz/motobazar/doplnky/kufry/moto-kufr-box-xxl-46l-63l-novy-812633.html , nebo to musím mít vše od jedné firmy, předem dík za odpovědi

Technické okénko

23.08.2015 23:05 | Nahoru #30
Lubi87> Ahoj Lubi. Vzhledem k faktu, že je mezi rytířema minimálně jeden šikovnej zámečník, tak se toho vůbec neboj. Když si s tím neporadíš sám, tak Ti pomůžu, popřípadě vyrobím nějaký uchycení. Ale myslím, že tam sedne v pohodě, mám druhej kufr (první mi ulétl) na "no name" wingracku a šli tam oba úplně v pohodě.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

TOPlist