DETAIL SKUPINY
Moto skupina majitelé XV 1600

majitelé XV 1600

Otevřená skupina majitelů Yamaha XV 1600 Wildstar
- vstup, piš, ptej se, ale hlavně s námi jezdi

Skupina má 115 členů a byla založená 04.10.2012 08:46
Správci skupiny

Mašer.  |  Matesynka


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/majitele-xv-1600


Svicky a jejich barva

24.10.2015 22:03
Ahoj panove, mel bych dotaz...menim na xv 1700 svicky po roce. A barva svicek na zadnim valci je "cerna"...trochu nanos karbonu. Predni jsou v pohode - uplne ciste...road jede krasne jak ma, jen zda s tim mate zkusenost, ze zadni jsou cernejsi nez predni:) road ma jen jeden karbec na oba valce, a cerna barva na svicce, pokud se nepletu je bohatosti smesi, ale jak si to mam vysvetlit, kdyz mam "jednu bohatost" pro oba valce, tak proc jina barva:) diky za nazory:)

Svicky a jejich barva

25.10.2015 09:01 | Nahoru #1
Měl sem podobnéj problém .buď svicka nepali tak jak má pak ti zůstává ve válci nevyhorele palivo tudíž se válec krapet uchlastava a nebo hledej problém v civce nebo kabelu co vede z civky ma svíčku

Svicky a jejich barva

25.10.2015 17:19 | Nahoru #2
Vzhledem k tomu že se k zadnímu válci dostává mnohem méně vzduchu než k přednímu tak se více ohřívá a tudíž je potřeba mit spravně seštelován karburátor neboli bohatost směsi. Mám stejny problém a budu to řešit za pomoci dynojetu

Svicky a jejich barva

25.10.2015 18:06 | Nahoru #3

war22 píše: Vzhledem k tomu že se k zadnímu válci dostává mnohem méně vzduchu než k přednímu tak se více ohřívá a tudíž je potřeba mit spravně seštelován karburátor neboli bohatost směsi. Mám stejny problém a budu to řešit za pomoci dynojetu

dynojet ti pomůže v případě ze máš otevřený lauf a vzuchac samozřejmě je pak nutné vyladit to vše na brzde .to ze má na zadním válci černé svíčky je problém úplně jiný viz. Můj první komentář

Svicky a jejich barva

25.10.2015 18:39 | Nahoru #4
sody> myslím že pokud kolega říká že motka běží normálně zkusil bych změřit kompresi ve válcích.Vzhledem k tomu že zadní válec se PODSTATNĚ více hřeje dochází tak k rychlejšímu opotřebování a tudíž menší komprese než na předním.To v praxi znamená že směs přední válec optimálně spálí a zadní stejně bohatou už ne.Protože motky maj stočený tacho tak to optřebení je možné.Další věc která na to opotřebení zadního válce navazuje jsou ventilové gufera,stačí malý únik oleje do spalovacího prostoru a svíčka je černá.V elektrice bych to já asi nehledal pokud motor běží pocitově vyrovnaně.

Svicky a jejich barva

25.10.2015 19:04 | Nahoru #5

gmc2001 píše: sody> myslím že pokud kolega říká že motka běží normálně zkusil bych změřit kompresi ve válcích.Vzhledem k tomu že zadní válec se PODSTATNĚ více hřeje dochází tak k rychlejšímu opotřebování a tudíž menší komprese než na předním.To v praxi znamená že směs přední válec optimálně spálí a zadní stejně bohatou už ne.Protože motky maj stočený tacho tak to optřebení je možné.Další věc která na to opotřebení zadního válce navazuje jsou ventilové gufera,stačí malý únik oleje do spalovacího prostoru a svíčka je černá.V elektrice bych to já asi nehledal pokud motor běží pocitově vyrovnaně.

pokud by měl nějaké opotřebení na válci nebo guferech ventilu motka by brala olej a to by nejspíš bylo vidět i na spalinach z laufu

Svicky a jejich barva

25.10.2015 19:06 | Nahoru #6
A samozřejmě menší komprese by byla asi znát i na výkonu

Svicky a jejich barva

25.10.2015 20:34 | Nahoru #7
Špinavé( černé) svíčky na zadním válci mám i já. Olej mi nikde neuniká a z výfuku není zápach ze spáleného oleje. Zkouším to iridiovými svíčkami, které lépe spalují a mají vyšší výkon při akceleraci. Ale zatím jen jako pokus. Teprve až někdy na konci příštího roku zkontroluji zabarvení svíček.

Svicky a jejich barva

25.10.2015 20:47 | Nahoru #8
sody> no ono to snížení výkonu nemusí být znatelné,ale na to aby byla svíce černá to stačí.Co se týká toho oleje tak každej máme výfuk uvnitř černej a těžko poznáš od čeho.Spotřeba oleje na motkách různá a protože se mění oproti autu podstatně dříve tak ani nepoznáš zda máš na rysce cca o pět mm víc nebo míň.Výkon poznáš jen na brzdě,jinak je to jen subjektivní pocit každého z nás.Někdo řekne že mu to jede jak kráva a ty se svezeš a řekneš mu že má lemru línou. Takže komprese je start a pak se vyloučí spekulace. Každej pak hned ví jak má svého mazla strhanýho a hlavně jakej je rozdíl mezi válci.Odtud by se mělo začít než začnu párat el.inst.a ladit karbec.Jinak zda mám svíci černou nebo ne bych neřešil pokud motka jede dle mého slušně.Jakmile se do toho začnu srát začnou ze mě padat tisíce a většinou zbytečně.Máme olítaný motky,patrně nikdo z Vás by za poctivý KM ruku do ohně nedal,tak od toho nečekejme zázraky a jezděme.

Svicky a jejich barva

25.10.2015 20:53 | Nahoru #9
Viděl bych taky tak

Svicky a jejich barva

25.10.2015 20:54 | Nahoru #10
Motor bezi jak ma, studenej, teplej, pri pomale jizde, rychle jizde:) olej nebere vubec, konec vyfuku(lem cca 2 cm je prakticky cisty, malicke zabarveni, ale uplne malo a nijak nesmrdi......mam tam samo ladak-cobra, polootevreny KN filtr(vlozka v airboxu) a myslim ze bude i pretryskovano...narovinu, slysel jsem ze je trochu problem sladit filtr, ladak, bohatost atd a tim, ze bezi krasne tak se mi ji ladit moc nechce:) a stoceny tacho dle pocitu neni-krasnej stav uplne vseho...ale mozne je vse:) takze to vyresim asi tak, ze kazdy rok vymenim svicky:) jinak beru jen verva 100?! Ale to na to asi nebude mit vliv...

Svicky a jejich barva

25.10.2015 21:03 | Nahoru #11
partagasv> pane kolego,zápach bys cejtil až kdyby ti tam ten olej tek volným pádem.Ti kdo dolejvaj na 1000km 0,5 L taky nic necejtěj. Jinak iridiové jsem také zkoušel.ale jak rychle jsem je koupil tak rychle letěli do věčných.Párkrát jsem to nenatočil když jsem neodhadl sitič a svíce se uchcaly.Zlatý origo standart a nikdy nebyl problém,toť moje zkušenost.Musíš uznat že tvoje motka má pomalu taky kilo najeto takže to musíme tak brát že nebude vše ok.Mě už to taky nejezdí jako ve dvaceti letech a mám taky úniky Musíš se s tím smířit.

Svicky a jejich barva

25.10.2015 21:15 | Nahoru #12
romahrnc> pokud máš laďák to je jiná,pak ty svíce jsou v pohodě,protože ti chybí na zadním válci protitlak.Nevím jak u tvého ale většina laďáků má ze zadního válce kratší lauf než z předního a ten protitlak chybí proto ze zadního jde směs nedokonale spálená.Je to daň za zvuk,ale je to normál takže to neřeš a jezdi.Origo laufy jsou propojené právě kvůly protitlaku.Abys docílil stejného zabarvení muse bys mít laufy a oba svody stejně dlouhé.

Svicky a jejich barva

25.10.2015 21:19 | Nahoru #13
gmc2001> Aaaa...to bude ono...mam totiz ladak 2-1...takze zadni je opravdu o dost kratsi... diky! :)

Svicky a jejich barva

26.10.2015 07:44 | Nahoru #14

romahrnc píše: gmc2001> Aaaa...to bude ono...mam totiz ladak 2-1...takze zadni je opravdu o dost kratsi... diky! :)


No tak a jsme u problémů a ačkoli to tak nevypadá koukni se přes zimu po nějakém šikovném motoráři a koukej si nechat namontovat dynojet jelikož na otevřený filtr plus laděný lauf opravdu nestačí přetryskovat karbec ale je NUTNÉ použít Dynojet jinak motoru dost podstatně snižuješ životnost a to cca o polovinu jelikož celej problém tkví v bohatosti směsi teda spíše s přehršle vzduchu který tryskama nesešteluješ a jiné teploty na zadnim válci který dříve nebo později odejde. A abych tě trochu uklidnil mám stejný problém ale už v rešení

Svicky a jejich barva

06.12.2020 15:32 | Nahoru #15
gmc2001> tak kdyby to bylo olejem ma cerne obe ne? I kdyz mozna ne mam taky cernou svicku bohatost je sroubem na nejlepsi urovni kdy motor bezi nejlip. Zkousim popustit jehlu pak uvidim. Jenomze ja mam jednobuch

TOPlist