Ahoj. Mám stejné zkušenosti, jako Selver. Pneumatik a motorek jsem vyzkoušel více a mohu říci následující. Pokud je střední část pneu po obvodě bez hrbolů, tak jsou tlumiče a jiné prvky v pořádku. Co se týče nerovností na bocích pneu, tak jsem si vypozoroval, že to je způsobem jízdy, celkovou váhou a nakonec i směsí samotné pneu. Pokud je pneu dvou, nebo i třísměsová, tak je na plošky náchylnější, ale zase lépe přilnou a drží. Aby se plošky tvořily minimálně, tak stačí zvýšit tlak v pneu. U choppera, když jsem jel na dovču, tak jsem zvyšoval tlak i o 0,8. V Alpách jsem pak plošky skoro zlikvidoval. Zůstávali tam jenom díky akceleraci ze zatáček, nebo když jsem jezdil na brzdy. Myslím si, že to je ten největší důvod tvorby bočních plošek.
Metzelery, když jsem trochu přefouknul, tak měli při ostřejší jízdě, tendenci uklouznout. Párkrát se mi to stalo na předku. V současnosti používám Dunlop smart 3 a jsem velmi spokojen. To co vydrží a i za mokra, tak to by Metzelerky nezvládli. Aspoň jsem to tak cítil