Vyhledávání příspěvků ve fóru
Nalezeno 2358 záznamů

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    16.07.2014 18:48
    Oba dva: máte pravdu, v GP už samozřejmě nejsou ti nejlepší jezdci. To možná v roce 2004 ale i tam byli vyjímky. Já bych dokázal sepsta 24 nejlepších jezdců pro třídu MOTO GP (samí vítězové gp, tituly wsbk, gp apod) ale to je nereálné aby se těchto 24 jmen sešlo, navíc hafo z nich je v důchodu, ale třeba by pořád byli šikovní.

    Škoda, že v té GP vedle Kaji nemáme Kubu Smrže, tomu by slušelo taky např. produkční honda. Hodně lidí říká - a já se tomu nebráním, naopak - že kdyby Kuba jezdil MGP na konkurenceschopné motorce, mohl to dotáhnout daleko a zajížděl by hodně dobře. Navíc dodávají že Kuba je ideální jezdec pro třídu MOTO GP kde se zas tak moc nejezdí na ostré lokty jako v bajcích.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    16.07.2014 18:42
    Ale ten pes štěká. Proto jezdím s přáteli do zahraničí /loni německo, letos Imola/. Být moskva pár km od polsk. hranic, tak jedu i tam! Ale je to dálka jak prase (tři dny ve vlaku?) a navíc je to zrušeno.

    A pokud nebude GP, tak budu koukat v TV

    Na rovinu: lidé mají už určité rodinné povinnosti, nemůžou si jezdit na závody jako za mlada, mají nějaké závazky, apod. Já jsem nafotil vše, mám vyfoceny všechny jezdce, vše jsem už zažil. I toho valentína mám nafoceno asi 9x za svůj život

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    16.07.2014 18:13

    JV píše: 1100Virago> Tak jsem se jako bloklý (u odborníka na realitu) degen zase přišel podívat, co nového ? Nic! Vše při starém.
    Ví, i o čem mluví, vždyť má zdejší poradce, ale zapomněl podotknout, že v případě tohoto výpočtu se musela objevit ve státní už absolutně bezedné pokladně částka 60 mega DPH jen ze spočteného vstupného. O tom ovšem nepadlo ani slovo.
    Ale k věci, je zde spousta zajímavých příspěvků, třeba dle jednoho průzkumu 98% národa neví o GP zhola nic. I to je možné...ale kdysi v celé republice byla zajímavá pyramida...na vrcholu GP v Brně, dále MEZ Jičín, Piešťany, Hořice (všude velice slušné návštěvy)...a potom se to různě míchalo, Těrlicko, Banská bystrica, Jindřichův Hradec...a další republikové podniky. Nerad jsem nějaký opomněl, ale cca 100 okruhů zde nelze vyjmenovat, zvláště když je to mimo téma. Takže mi vychází, že po předpokládaném konci GP (vše jednou skončí, o tom žádná) sice pamětníci s pachutí v ústech budou muset toto spolknout, ale ve své podstatě půjde život dál. Tak zbydou jen Hořice, závody ve stylu 70./80.let s moderní rychlou technikou.
    Takže drom bude mimo hru, normální okruh, který si na sebe bez GP dokáže vydělat.
    Zde mne totiž zaráží jedna věc...proč je okruh stále hodnocen a řešen zdejšími odborníky jako celek?
    Stále nikdo nezrušil cestu FIM (Dorna)- národní automotokluby (AČR) - dromy (Brno). Stejná situace, která zde byla mnohokrát citována ohledně lyžování, tenisu...atd...nebo třeba i gorodek.
    Zde se prostě kope jen do dromu. Proč?
    Další otázka, AMD, možná i CAMS vypadne ze hry...a...a co dál?
    AČR tedy nechá vše padnout, proč tedy tak urputně uhájil autoritu u FIM? Proč ve Světu motorů se objeví číslovka 8400 aktivních jezdců silnice pod AČR?
    Proč nyní musím napsat že tzv. MR se jede jen v Mostě?...když v letech pod BOBY se jelo 4x Brno, 2x Most...atd....
    Závěr zní, když padne GP, co dál??????????? Jistě život půjde dál, ale na to se neptám!!!!
    Takže jaké jsou vaše názory na tuto situaci. Laická veřejnost má jasno, bylo, bylo...lákadel je spousta, třeba diskuse na novinkách ...Ale co zdejší nejvíce diskutující vševědoucí odborníci???



    Co dál? Když nebude GP? Ti co chtějí GP, udělají si jednou zájezd, ti co nechtějí, budou sledovat motorky jen v TV. Stejná situace nastala po roe 2012 s wsbk. Co se stalo, když wsbk nejsou v brně? Nic, ti co chtějí (já) jedou do zahraničí, ti co nechtějí, jezdi do....!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    03.07.2014 19:15
    Videoreportáž o budoucnosti GP v Brně

    Jednání o velké ceně Brna.

  • Stát na GP Brno dá 30 miliónů

    03.07.2014 18:01
    Ezpeleta má prý bohatou manželku....ten ty peníze nepotřebuje

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    03.07.2014 17:38
    Ještě další článek.

  • = největší tipovačka světa=

    01.07.2014 17:09
    Takhle dopadne vítěz tipovačky

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    24.07.2014 21:20
    Mike Fojtík vytvořil na FB událost aby se během GP v Brně bydlelo v karavanu, více zde.

  • Kdo o sedla special suzuki v motogp v roce 2015?

    24.07.2014 16:08
    Jan: čti každý den motodeník a budeš mít přehled o celé startovce MOTOGP, WSBK :) stačí číst jen nadpisy, tj minuta denně ztráta času

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    13.07.2014 17:22
    Proto se mu říká "tanečník"

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    25.06.2014 16:14
    Už i děvčata prosí o záchranu...

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    24.06.2014 19:17
    no Rado píše že u nás v ČR se víc sype např do akcí: Pražské jaro, nebo Janáčkův máj.

    Resp. že to je víc akce než MOTO GP v BRNĚ.

    Kultura u nas žije, to je fakt.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    26.06.2014 18:32
    Tak Rado, takhle vypadá tvoje Soči - okruh pro F1.



    Informoval Tomáš.

  • Konečně rozumné řešení problému s pořádáním GP ?

    24.08.2014 20:42
    mamba: ty mi nerozumíš, pokud by byla zpoplatněna doprava MHD tak by rozpočet nebyl 140 000 000 ale jen 139 200 000 a tím pádem menší náklady :)

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    24.08.2014 20:33
    Nevím, tipuji Evča?

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    23.08.2014 19:20
    Když vidím ty vaše fotky těch cizinců apod, tak si říkám, že se na po GP musel nejeden člověk v Brně napakovat!

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    15.08.2014 22:07
    Tak jsem tady! Taky posílám dvě skupinové fotky z Josefova setkání! Škoda, že JV a Risso - kluci byli nedočkaví a začali se bavit mezi sebou aniž by respektovali že i další fotáky jsou ve frontě na focení :) takhle je jen jedna fotka která bude od Jana nebo čí to byl ten první fotak.

    Parada!

    To je správná skupina seznámena přes net, ne jako ti jiní ! :o)

    Největší odborníci na MGP v ČR, nic lepšího neexistuje, chyběl jen Desmo a Mamba. :(

    Příští rok se snda přidá i banový Rado či AKRO!








  • Masarykův okruh a jeho okolí

    13.08.2014 20:54
    Josef: prvni fotka je dle me ten výšlap ze zerotina kt. spojuje D a G a ta druha fotka je Spiesova vlajka na gečku :o)

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    13.08.2014 20:45
    Tímto článkem je defakto dobojováno a další dohady a diskuze k tomuto vláknu jsou prakticky zbytečné když už se rozhodlo jak to všechno bude.

    Teď je jen otázka:

    1. bylo to vše jen divadlo ?

    2. byla situace tak vážná a záchrana přišla až naposlední chvíli?

    Přikláním se k variantě číslo jedna

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    13.08.2014 17:52
    mamba: jo, ale taky velký Antispzetkovec!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    28.07.2014 18:20
    Tak ono se to zase rozjede až jak bude GP v Brně kde se řekne jestli GP 2015 bude či ne.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    31.07.2014 18:49
    Tak jsem byl v týdnu v Havířově kde se bourá autobusové nádraží a našel prospekt na Kahanec! jsem nevěděl že zdejší web je sponzorem!





  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    29.07.2014 21:53
    Co je divné, je tady tato prognozna GP 2015 na wiki. Jak Brno tak AB Cardion tam není vůbec uveden. Ten kalendář je navíc uveden úplně šíleně a né po pořadí, jak má jít, (jestli podle Abecedy?)

    Jména jezdců na rok 2015 kteří podepsali tam sedí, ale chybí tam Karel.

    MotoGP 2015

    Nicméně podle této wiki bych si nedělal hlavu, to že tam chybí GP v ČR je jen z možností, že je tam stále otazník a autor asi použil jen 100% potvrzené Gp které se budou jezdit a týmy s jezdcama, kteří už mají smlouvu, tj nově např. duo Suzuki (Viňales/Espargaro)

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    01.08.2014 10:54
    Nějaká mt2 ale víc jsem nezjistil :(

  • Konečně rozumné řešení problému s pořádáním GP ?

    26.08.2014 11:01
    Já si stejně pořád myslím že na všem je kousky pravdy.

    Ale na rovinu: logicky:

    Budeš pořádat na dědině na fotb. hřišti nějakou akci. Budeš tam mít policii, hasiče, těm všem zaplatíš, zaplatíš starostovi za pronájem hřiště, zaplatiš brigošům apod. Po skončení akce vezmeš tušku a papíř a sečteš náklady a příjmy ze vstupenek.

    Zjistíš, že je ztráta 40 000 000 kč. Otázka: budeš takovou akci pořádat i další rok nebo se na to vykašleš? Já a 99% lidí z fora by se na to vykašlalo.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    27.08.2014 19:11
    Josef: správně! řekla mi, že ji potkal nějaký pán a že o ní věděl vše a že od Pityho a ja pořád nechapal! Až pak mi došlo že jsme spolem my dva kecali o Mišuákovi a že je to tvá sousedka :)))

    Zbyva poslední díl hadanky: kterej den je focen paddock když to neni PA, SO, NE

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    11.08.2014 08:34
    Josef: takže sraz v pátek ve 12:00 na céčku ??? Jsem to zapomněl, dej vědět :)

  • Moto modely Maisto

    19.08.2014 22:14
    Tak jsem se vrátil z GP a nic moc stánky! Jen jeden stánek u hlavní brány a jinak nic! I Honza byl zklamaný :(







    A pak par modelů na benzince









    Jinak GP byla dobrá, v pondělí jsem byl na testech.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    19.08.2014 21:31
    Jo ale tak Rodině určo. Takový děda abaja je pravidelný návštěvník GP a pochybuji že by platil vstup :) prostě dostane od synka (abraham st.) kartičku :) Děda abaja občas sedí na abaja tribuně která je u paraboliky frankieho štastného :o)

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    19.08.2014 19:13
    Z té asfaltky či z toho parkingu když se de od vrátnice k céčku :) tak po pravé straně. Byly tam parkoviště pro motocykly :)

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    21.08.2014 14:27
    Josef58: tvůj transparent je známý po celém světě, je na webu crash.net

    http://www.crash.net/motogp/large_picture/1222715.html



  • Moto modely Maisto

    26.08.2014 15:24
    Čaute, jake znate eshopy kde jsou modely motorek?

    já začnu:

    www.autickarna.cz

    www.nejlevnejsimodely.cz

    www.smallcars.cz

    http://www.svet-modelu.cz/

    http://www.svet-aut.cz/

    a teď vy!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    20.06.2014 18:32
    Nějaké fotky z AKCE FB:















































    Zdroj: Facebook

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    21.06.2014 21:33
    Tak on už něco napsal, já to převzal a hodil sem (trošku níže) tak si to počti. Je tam o tom řeč.

    Jinak, mimo téma. Souhlasím že AB je spokojený že za něj bojují jiní.

    Ale ruku na srdce: Kdo nejvíce vydělal na páteční akci "Praha"? Odpovím: Stát! Díky demonstraci, kde x stovek motorkářů jelo z celé republiky do Prahy, tak ti motorkáři museli natankovat plnou nádrž. Plná nádrž = daň z pohonných hmot = příjmy do státního rozpočtu.

    Takže ta páteční akce byla nejvýhodnější hlavně pro stát, protože díky ní mu přístálo z nebe xxxx KČ do státního rozpočtu! Takže stát by měl defakto poděkovat!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    19.06.2014 17:42
    AKRO: a ty máš nově jaké motorky, už jen endura do lesa nebo i silničky ?

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    19.06.2014 12:50
    PS: konečně dobrá diskuze, ne jak o Rossim a jeho pečení gum!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    18.06.2014 12:57
    nj ale zatím se neví, nikde není napsáno že motorky rokem 2014 končí na nově / nova sportu. Spíš to vypadá jak psal bosso článek, že motorky budou pouze na placených kanálech a tou je nova sport v ČR.

    A pokud opravdu nebude v české tv motogp tak holt je možnost:

    a) freee odkazy s nic moc kvalitou.

    b) registrace na strance motogp.com a následné zaplacení účtu a tam sledovat přes www.motogp.com a svůj účet všechny jízdy, závody, rozhovory v krásné HD kvalitě za x Euro.

    Jenže variantu B odmítám z toho důvodu, že odmítam finančně podporovat pana Ezpeletu, za to, co všechno špatně v motogp za posledních x let dělal. To by mělo být obráceně, Ezpeleta by nám měl dávat peníze za to, že to sledujeme!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    18.06.2014 11:26
    A který jezdec o sobě říká že je jediný profesionální jezdec na motorce v Česku ? Takové prohlášení jsem nikdy nečet ani neslyšel z úst českých jezdců.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    18.06.2014 09:18
    No k tomu zisku. Ono, pokud by nebyl zalistovací poplatek ve výši 72 MIO (uvádí Blesk) či 75 MIO jak uvádí Ředitelka, nevím kdo z nich dvou ma pravdu, že se ta výše liší, to je jedno, tak ta akce by ais opravdu byla zisková, tzn že zisk z prodeje vstupenek by byl vyšší než veškeré náklady (pronajem TV, wc, doprava, policie, apod)

    Bohužel pro majitele okruhu všechny příjmy nekasírují jen majitele okruhu ale i Dorna, např. z těch baneru co jsou podel trati. Viz bod 10 v desateru.

    Ředitelka říká že poplatek činí dokonce skoro 80 MIO

    [img]

    Ale blesk uvádí "jen" 72 ? Blesk odhaduje 72 MIO

    Takže rozdíl 8 MIO je poměrně dost v této kauze.

    Takže jak říkám, pokud by nebyl poplatek, tak dotace od státu nejsou potřeba, jenže s poplatkem je celá GP ve ztrátě, náklady + zalistovací poplatek jsou vyšší, než ty příjmy ze vstupenek. To si myslím že opravdu může být pravda, co vy? Přece jen 72 - 80 MIO + dalších cca 80 MIO náklady na pořádání a fungování GP je víc, než ten prodej ze vstupenek.

    Rád bych se tedy zeptal, proč si dotyční myslí že je tato akce výdělečná i bez dotací. Jak říkám jinde, nesmíte zapomenout, že ne všichni co jsou uváděni v titulku o návštěnovnosti si ten lístek za litr, dva, koupili. Někteří jsou tam zadáčo a není jich zrovna malo.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    18.06.2014 15:35
    Vidíte? Kolikátí bychom byli, kdyby nebylo Grand Prix v Brně!

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    28.05.2014 18:43
    Ano, Misano je to ! Byl jsem tam před 14 dny na dráze (cílovka, paddock, závěrečná sekce s tribunami) ovšem fotka není moje ale jednoho italského FB kamaráda.

  • = největší tipovačka světa=

    26.04.2015 21:41
    Evo: že ty jsi jako jediný Rossíka nepodceňoval?

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    26.04.2015 08:17
    FullGas: už jsem psal výše že G to není (odpověd na desma)

    Ano, je to opravdu pohled z C na D , prvně jsem to přečet u Desma špatně. Ta strán na D má přece jen takové rysy které už jsou známé, když si člověk představí tu zelen a ty smrky vzadu.

    Škoda, že se hádanky nezúčastnili i jiní jako Josef58 apod :) Časem možná přidám další :)

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    15.04.2015 19:16
    Ať už tahle agonie skončí. Není nic jednoduššího než GP uspořádat a zisk z prodaných vstupenek bude inkastovat Dorna a tím se smaže dluh za rok 2014 a všichni budou happy :) poplatek na rok 2015 bude zaplacen, to je jasné a za 2014 se zaplatí z prodaných vstupenek. Úplně jednoduché řešení ! :)

    Už teď je ale jasné že Red Bull Ring už se těší až bude hostit v polovině srpna první MotoGP :) TO je jasné, ti to budou dělat úplně jinak, SPZetka se už teď může těšít na velký balík od Rakušanů!

  • Abája- tipovačka

    03.05.2015 21:12
    Pozor, u Repsol hondy bude změna.





  • = největší tipovačka světa=

    03.05.2015 20:25
    josef: je to tak, tam je velka konkurence a ja jsem celkem ve předu. Ale asi je to lehčí natipovat výsledek f1 :) Tady na M to je taky tragedie. Snažím se vyhrat wsbk ale je to těžké. Můj nej úspěch byl u pacoše, když jsem byl 4. (v jednu chvíli jsem bojoval o titul)