Komentáře
Nalezeno 248 záznamů
5.5.2019 | Článek | křtitel> taky si myslim ze je to nesmysl, vzdyt by byli sami proti sobe.. v te hlave to je u Lorenza tutove, vzdycky byl vykonnostne dost nestabilni. V technice urcite taky ale jen v tom smyslu ze tu si do jiste miry smeruje sam jezdec, resp. jeho technici.. rozhodne to neni tak ze by Honda predhodila jednomu jezdci zamerne nekvalitni material, ale urcite ani tak ze by si jejich mechanici vzajemne kopirovali nastaveni stroju.. kazdy jezdec je jiny, kazdy ma jine pozadavky, jiny styl... zakl. konstrukci stroje a veskere vstupni parametry nastaveni (teplota, vyska, vlhkost, povrch) maji stejne, ale to je tak vsechno |
5.5.2019 | Článek | doderoja> Pedro taky nemel identickou motorku, a tim nemyslim jen to ze ji mel o tri cisla mensi (skutecne mu delali specialni ram na miru). Udajne (pry, snad) dokonce jezdili i jine casovani/kliku ?! nasvedcovaly tomu napr. detaily delky vyfukovych svodu pod sedadlem, atd.. https://photo.gp/2015/08/14/repsol-honda-motogp-exhaust-at-brno/ +1 |
5.5.2019 | Článek | tyjo velika skoda Petronas !! moooc bych jim to pral.. jako kdyz nas porazi tovarni yahaha to bych vzteky vyhodil televizi voknem ..ale kdyby dneska dojela Hondicka za nima treti, uplne klidne bych to zkousnul a jeste zatleskal ...jinak zavod docela nuda |
1.5.2019 | Článek | hezky to je, to se musi nechat |
30.4.2019 | Článek | A Honda,.. ta urcite postavi nejakej velkej, osklivej, a tezkej hnus, ...jako posledni obou obvykle |
27.4.2019 | Článek | rsjawkar> taky si rikam, 49koni na 300ccm teda zadna velka slava.. |
2.4.2019 | Článek | V-ecko, 165kg, a uz od pohledu sympatickaaaaa... +1 |
23.3.2019 | Článek | A proc by nemeli byt z normalniho karbonu (imho normalniho, mas vlakna s vysokou pevnosti, vlakna s vysokym modulem, vlakna tak nejak mezi, a k tomu tri prdele vselijakych ruznych matric doslova dle pozadovanych parametru vyrobku...) problem je(bude) s cyklickou unavou, netroufam si vubec odhadnout wohlerovku konkretniho kompozitu, ale rozhodne bude hrat roly mikroskopicka delaminace (cyklicka unava + vysoke namahani na vzper BTW zrovna pro vlaknovy kompozit ne uplne nejvhodnejsi smer namahani).. ocel a titan maji v krivce pocatecni pokles, ale nasledne (od cca milionu cyklu, coz je u bezneho vysokootackoveho motoru cca 2 hod provozu) drzi v konstante... trebaAl slitiny maji wohlerovku az dolu (tzn bacha !! ZADNA vydrz, ...proste prima umera prakticky ...az do lomu) A ten karbon na tom bude rekl bych podobne, holt nema krystalickou strukturu a vzdycky, i pri sebelepsim navrhu to proste budou dva ruzny, spojeny komponenty.. vlakna + matrice... |
19.3.2019 | Článek | Fizer> coz o to, tepelny namahani tam zas takovy nebude, oleji pryskyrice odola taky v klidu, ale cyklicka unava a uhlik zadna slava... nicmene pro racing na nejvyssi urovni, kde tecou penize proudem, proc ne, ...drazsi nez treba provoz pullitrovyho 2T (GP500 kdysi) to zas urcite nebude |
9.2.2019 | Článek | A jakej to ma duvod ? U NSR to bylo jasny, dvotakt je o vejfuku a napasovat ctyri kolena do jednoho superbajku tak, aby se tam vesel jeste i Mick Doohan je trosku vorisek, proto byl motor otocenej tak jak byl... |
28.1.2019 | Článek | hezky |
30.10.2018 | Článek | pri vaze moto + jezdec = 250kg je 0,001% 2,5g |
30.10.2018 | Článek | M_o_m_a_n_e_k> to oni vyjizdeji i vic kdyz to rovnaj tak uz tam maji 150, 180 klidne, ale to je furt malo (koukni na tu tabulku, aerodyn. sily rostou s druhou mocninou rychlosti, ty hodnoty co tam udavaji vypadaj docela realne) ..navic nrezapominej ze pri akceleraci se motorka vzpina, takze uhel tech spoileru bude minimalni, skoro nulovej, ver mi je to kvuli brzdam z velky rychlosti |
30.10.2018 | Článek | vsak jsem psal uz minimalne pred rokem, ze se divim ze s tim jeste nekdo neprisel, protoze by se to na seriovy masine (kde to bude stejne akorat "na paradu") dalo uzasne spojit (a tudiz i homologovat ) s blinkrama ..co se tyka praktickyho vyznamu z pohledu aerodynamiky, je to z 90% vec pritlaku predniho kola pri pocatku brzdeni (moznost vzit za brzdu ostrejs pri stejnym souc. treni predni gumy) cemuz navic napomaha potopeni motorky=zvyseni uhlu nabehu spoileru, naopak pri akceleraci jde uhel k nule a spoilery nedelaji zasadni odpor ..naopak veta z clanku "motorka tolik nepanáčkuje na zadním kole a vy díky tomu budete na výjezdu ze zatáčky rychlejší" je v konjunkci s tabulkou kousek pod ni dost k smichu - jaka bude asi rychlost na tom vyjezdu z te zatacky ?? |
29.10.2018 | Článek | Majki> presne sice nesdilim nazory nekterych ze si za to Marc mohl sam, nicmene Zarco k tomu taky prisel vicemene jako slepej k houslim.. stane se, a hlavne ze jsou oba zdravi, ..beztak uz o moc neslo |