PROFIL UŽIVATELE

Petřičák

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Líšeň
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 12x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 2430x
Body komentářů: 184 / 7
ID uživatele: 73682
Registrace: 8.7.2008

Adresa profilu:http://petricak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 523 záznamů

31.5.2016 Článek Pravda, H-D by se mohl pochlapit a taky nám v Evropě předvést, jak mu to na té ploché dráze jezdí. Když už se tak rád chlubí jak má motorsport v krvi.
27.5.2016 Článek rbc: OK, já už to nějak přežiju.

Jinak všechna čest BMW že v ČR pro své zákazníky a partnery takovouhle akci pořádá. Mít tu možnost vidět se naživo s pilotem jako je Troy Corser je zážitek na celý život. Všem fandům modrobílé vrtule to ze srdce přeju.
27.5.2016 Článek Yop, skoro bych se divil, kdyby mě někdo označil za normálního. On to byl tak trochu pokus o vtip... Některý fabriky na okruhový dny prachy mají, jiný ne. Já su holt zákazník a fanda té chudší, o BMW neuvažuju, tak se jim nebudu cpát do jejich eventu a okruhový blbnutí si musím cálnout ze svýho. Měl jsem rád jejich auta než začali vymejšlet podivnosti typu řady X. Italové jsou z jiného těsta, ti ještě ví, co je to tradice. Jen je ta nová Giulia krapánek dražší. Sorry za malý offtopic.
+2 -1
26.5.2016 Článek Je to opravdu k naštvání, když ten vysněný pokrok pořád ne a ne dorazit. Ten elektromotor je tak cool až na malý, nepodstatný detail: kde najdu nejbližší zásuvku?
26.5.2016 Článek Bohužel jsem vsadil na špatného koně. Představa, že by Suzuki uspořádala podobný dýchánek s Kewinem Schwantzem nebo Randy Mamolou na okruhu co mám za humny je příliš krásná než aby se mohla splnit. BMW já raději na 4 kolech za předpokladu, že v okolí není nic z Itálie...
24.5.2016 Článek Porovnání specifik automatu a klasického manuálu, přizvání předchozí generace motorky včetně vyzpovídání majitele, zamyšlení nad elektronickými pomocníky, co víc si přát? Dobře se to čte a člověka to dokáže zaujmout i když sám cestovní endura nejezdí. Díky za každý takovýhle test.
+2 
19.5.2016 Článek Škoda, po dlouhé době měla Suzuki konkurenceschopného pilota. Každopádně taková nabídka se neodmítá. Těžko vyčítat talentovanému klukovi že se nechová jako Franta Šťastný, který by svého času za Jawu dýchal. Hodně štěstí Maverickovi i Suzuki.
19.5.2016 Článek Nevím proč, ale po přečtení mi vytanulo na mysli slovo nostalgie. Takový ten zvláštní pocit, který má člověk k věcem, které už sice zmizely v propadlišti dějin, ale z nějakého důvodu na ně nejde zapomenout. Indian svoji image staví přesně na tomhle a svým zákazníkům nabízí to samé co jejich otcům a dědům jen v moderním hávu. Je spousta motorkářů, kteří dají přednost tradici před módním designem, otázka je, jestli retro samotné bude stačit. Zarážející je jenom ta cenovka. I když člověk vezme v potaz, že za oceánem je kvalifikovaná pracovní síla drahá, těžko bude výrazně dražší než tu v Evropě. Motor není namáhaný extrémními otáčkami aby potřeboval hi-tech materiály a to se týká i podvozku a dalších komponent. Je opravdu zajímavé, že Japonci, kteří mají vstupy také drahé, dokážou prodávat srovnatelnou kvalitu mnohem levněji a to mají dopravu z druhého konce zeměkoule ještě nákladnější. Je mi jasné, že Indian se profiluje jako prémiovka pro ty bohatší a Japonci jsou v očích některých pořád tak trochu volbou pro "dělný lid". Zákazníci se v ČR asi najdou, nemyslím si ale, že jich bude mnoho.
+1 
18.5.2016 Článek Někdo se tu po mě sháněl? Žádný strach, jsem tu v plné síle a všímám si, že jde o takové malé rýpnutí do mé maličkosti. Je mi naprosto jasné, že jsem tu mnoha lidem šlápnul na kuří oko a v téhle tiché válce mi to budou rádi různými způsoby vracet. Za sebe můžu říct, že se tomu jen směju a vybavuje se mi hláška z titulků pořadu S politiky netančím: Autoři se omlouvají všem, které v tomto díle nestihli urazit, snad to vyjde příště. Však už jsem byl na toto téma i kontaktován "z vyšších míst" a dotazován oč mi jde. Zatím k tomu můžu říct jen jedno, skvěle se u toho bavím. Yop, v Rusku jsou H-D celkem oblíbené a všude se najde designér, který má praštěné nápady. Na druhou stranu proč ne, každému co jeho jest. Za peníze se dá koupit hodně věcí, dobrý vkus mezi ně ale nepatří. Majitelé BMW X7 si taky můžou myslet, že mají sportovní auto a přitom si všichni při smyslech klepou na čelo.
18.5.2016 Článek Kdybych nosil klobouk, tak ho po přečtení tohoto článku okamžitě smekám! Je škoda, že sajdy přestaly být součástí závodů GP a tak pomalu ale jistě zmizely z povědomí mnoha fanoušků. O to větší úctu si zaslouží cvoci, kteří tenhle sport drží při životě. Nejlepší na těchto bláznech je, že dokážou být neskutečně nakažliví - asi letos přijedu na některý ze závodů juknout a nasát atmosféru.

A redakci navíc velké poděkování za zajímavé téma co se četlo jedním dechem!
+1 
12.5.2016 Článek Z Motorkářů.cz se nám pomalu ale jistě stává tiskový odbor Spojených amerických výrobců dvouválcových přibližovadel. Aneb vezmeme železo co vyrábíme od poslední velké války, přidáme stříkačku aby to prošlo emisema, nalakujeme to na černo místo pochromování a voilá, máme nový model. Když si to někdo koupí, odvedeme desátek U.S. Army abychom se potom mohli producírovat s vojenskou technikou po neposlušných guberních jako je Česká Republika a všichni jsou happy. Bravo, soudruzi.
+5 -17
10.5.2016 Článek STK nebo Policie na to řeknou jen to, co jim my sami dovolíme. My platíme daně, my jsme stát a my rozhodujeme o tom, jaké zákony tu budou platit. Policie je tu od toho, aby kontrolovala a vynucovala jejich dodržování. Pokud vláda či parlament jedná v rozporu se zájmy občanů, mají občané plné právo ji odstranit. Jak už řekl Prezident republiky, existuje demokratický i nedemokratický způsob jak toho dosáhnout. Je to jen o svědomí každého jedince kterou si zvolí. Čím více si necháme od různých Humlů či Ťoků kecat do života, tím dřív nám zakážou i dýchat.
+2 
10.5.2016 Článek Když na tu italskou krasavici koukám, vybavuje se mi jeden díl Top Gearu kde Jeremy Clarkson řešil jestli je Alfa Romeo 8C Competizione umělecké dílo. Většina toho, co tam zaznělo by se dalo použít i na tuhle motorku. Vzhledem k astronomické ceně ji na silnici asi moc často nepotkáme a to je její největší problém. Tyhle stroje si pořizují bohatí sběratelé, kteří si platí pikolíky aby z nich v garáži utírali prach. O to víc si vážím opravdových nadšenců, kteří vědí, že to nejlepší, co pro takovou motorku můžou udělat, je vzít ji na okruh a zkoušet tam, kde leží její limity. Protože to je její smysl, účel, pro který byla stvořena. Tahle motorka chce svému pilotovi vyčarovat ten samý úsměv jako kterákoli jiná sériová kolegyně. A klidně se vsadím, že kdyby Massimo žil, největší radost by mu udělalo to, že jeho motorka jezdí a dělá majiteli radost.
+5 
9.5.2016 Článek Boha jeho, to je zase pindů, že na supersporty v ČR nejsou silnice. V tom případě asi žiju v nějaké paralelní dimenzi, když si i s relativně těžkým, přemotorovaným hypersportem dokážu ve své vlasti příjemně zablbnout. Vždycky, když potkám na trochu rozbitější venkovské okresce strašně důležitě se tvářící piloty na čendurech, směju se do helmy od ucha k uchu.
6.5.2016 Článek Uno momento por favor. Pokud aktivace toho systému funguje pouze v manuálním režimu jezdcem, tak je to dost polovičaté řešení, protože předpokládá, že jezdec je nezraněn nebo alespoň dostatečně fit na to, aby si pomoc sám přivolal z motorky, která může ležet kdovíjak daleko od něj. V opačném případě má i se slavným eCallem smůlu a natáhne brka. Geocaching není můj koníček, takže nemám bohužel praktické zkušenosti s tím, jak dobře funguje GPS navigace v nepřehledném terénu, zejména v lese, kde přímé viditelnosti oblohy brání koruny stromů. Jedna věc je zaměření, druhá je odeslání nouzové informace. Počítám, že k odeslání té nouzové zprávy bude potřebná nějaká datová síť v dosahu, takže stejná omezení jako v případě mobilu.

TOPlist