PROFIL UŽIVATELE

Petřičák

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Líšeň
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 12x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 2430x
Body komentářů: 184 / 7
ID uživatele: 73682
Registrace: 8.7.2008

Adresa profilu:http://petricak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 523 záznamů

14.9.2016 Článek zmulin: V reálu si člověk moc nevybere. Telefon při jízdě nosím ve vnitřní kapse kožené kombošky. Při srážce s autem na křižovatce koupil přímý zásah od nádrže při kterém se zkroutil do vrtule včetně baterie. Světe zboř se, nehodu přežil, zemřel až na následky - postupně přestával fungovat mikrofon, vysypávaly se pixely... Když už k něčemu podobnému dojde, je to všechno spíš o štěstí a shodě náhod. Ze stejného důvodu neuznávám myšlenku Ecallu na motorce. Tlačítko na řídítkách vypadá hezky, ale ve výsledku je jeho použitelnost stejná loterie jako použitelnost vlastního mobilu.
25.8.2016 Článek Nemám nejmenší problém s tím "nechat brouka žít". Ať si každý jezdí na čem chce, kam chce a jak chce. Co mě ale neskutečně vytáčí je ta vnucovací rétorika a stupidní PR, které je v tomto článku použito. Ve vší počestnosti jsem se zeptal, na základě čeho si autor dovoluje tvrdit, že je elektromobilita hitem. Základem práce slušného novináře je schopnost své veřejně prezentované názory podložit ověřitelnými fakty. Pokud to nedokáže, měl by si příště takové výlevy odpustit, anebo namísto novinařiny začít dělat reklamního agenta.
23.8.2016 Článek Mohl by prosím autor ozdrojovat své tvrzení, že autonomní elektrická mobilita je "hitem"? Opravdu by mě zajímalo, na základě jakých objektivních parametrů k podobnému nesmyslu dospěl. Nebo je potřeba pokračovat v nastoleném trendu propagace impotentních výrobků masivním PR? Neschopnost použití v reálném provozu dokazují elektromobily již od svého vzniku před více než sto lety kdy je po odstranění dětských nemocí spalovací motor doslova převálcoval. Kapacita současných nejlepších baterií se ani po tak dlouhém vývoji nezvýšila natolik, aby byla schopná posunout tyto samohyby z kategorie hraček. Ropy je na celém světě dostatek a jediný důvod kriplení dnešních motorů je naprosto nesmyslné bazírování na emisích oxidu uhličitého. Už mi tahle ekologická demagogie leze krkem. Jsme na specializovaném serveru, ale používáme argumentaci typu "jedna paní povídala", bravo!
+6 -1
17.8.2016 Článek Jo, jo, zlatý český ručičky jsou to jediný, co nám tu zbylo. Ty totiž zatím ještě stále nelze prodat zahraničnímu kapitálu. Je to smutné, ale doma v ČR zůstávají prakticky pouze mzdy zaměstnanců. Zahraniční kapitál si je velmi dobře vědom toho, že u nás je k dispozici vysoce kvalifikovaná pracovní síla kterou lze využívat s velmi nízkými náklady.
+2 -2
17.8.2016 Článek Američanům je potřeba dát do ruky něco, čemu rozumí. A to je v jejich podání hlavně co největší motor a velká porce stylu, zbytek je druhořadý. Sportovně laděný podvozek je zbytečný luxus, tady se jezdí především rovně a konzervativní uživatel cruiseru se něčím takovým může cítit snad i uražen. To je ostatně taky důvod, proč za velkou louží sportovně laděné stroje dodnes neumí stavět a drtivá většina jejich pokusů o proniknutí do tohoto segmentu trhu končí naprostým debaklem.
+1 
17.8.2016 Článek Nemůžu si pomoct, ale z podobných akcí mám vždycky dost rozporuplné pocity. Na jedné straně je to respekt k řemeslné a umělecké dovednosti úpravců a stavitelů zakázkových motorek. Na straně druhé rozčarování z faktu, že jde především o pozéřinu. Podobné stroje se jen málokdy podívají do reálného silničního provozu, natož aby na nich majitel najezdil více kilometrů. Hlavní smysl motorek - potěšení z jízdy - je tu až na druhé koleji. Tím nejdůležitějším je především reprezentace majitele a jeho schopnosti podobný "projekt" financovat. Neříkám, že je to nutně špatně, jen to o charakteru majitele ledasco vypovídá. Btw. Když na té motorce vidím brýle a sluchátka virtuální reality, vybaví se mi scéna z filmu Demolition man kde se Sandra Bullock ptá Sly Stalloneho jestli si spolu dají sex a po kladné odpovědi si oba nasadí podobné "hračky". S takovou abych pomalu začal pochybovat o tom, jestli se na motorkách ještě jezdí a chlapi s ženskejma... (však víme co).
2.8.2016 Článek Já nemám důvod ke stížnostem, u Suzuki jsem si vybral přesně podle svých představ. Svoje preference bych asi charakterizoval pojmem Gran Turismo a proto jsem koneckonců zůstal u Hayabusy. V dnešní době je pořád dost "analogová", srandy se s ní dá užít na silnici i na okruhu až až a díky tomu, že nepotřebuje shazovat každý gram hmotnosti, může si dovolit i tu praktičnost. Že to není zadarmo člověk pozná hlavně na brzdách když se ji snaží umravnit do zatáčky.
1.8.2016 Článek On je to totiž začarovaný kruh - klesající poptávka znamená neochotu investovat do vývoje. Momentálně to výrobci ještě jsou schopní zamaskovat přidáním špičkových komponent od specializovaných dodavatelů, ale co pak? Zastavení vývoje - téměř jistá marketingová mrtvola. Zájem by se pak snad ještě dal oživit snížením ceny, ale to už je více méně agónie.
1.8.2016 Článek Není nic špatného na tom, aby měl běžný smrtelník přístup ke špičkovým technologiím. Kdo by si před pár lety byl vůbec schopen představit na čem budeme dneska jezdit. Jenže ta striktní specializace na maximální efektivitu na závodní dráze je přesně tím, co tenhle segment pomalu ale jistě zabíjí. Při jakékoli delší vyjížďce závodní ambice postupně opadnou a člověk zjistí, že ví sice přesně co se pod ním děje, ale přestává cítit ruce. Batůžka musí nechat doma, protože ten by ho proklel do pátýho kolene. V dopravní zácpě si kvůli dlouhým kvaltům dosyta užije spojkování, a tak dále... Z mého pohledu by supersportům prospěl určitý návrat ke kořenům, dokázat kromě výkonu, sexy designu a špičkových technologií zase nabídnout i každodenní použitelnost.
1.8.2016 Článek V tomhle testu se možná skrývá odpověď na otázku, proč supersporty potichu ustupují ze slávy. Hlad po výkonu z nich jednoduše dělá stále extrémnější stroje které se míň a míň hodí do běžného provozu. Špičkové komponenty umožňují snižovat nároky na pilotáž, ale zároveň šroubují cenu do závratných výšin. Redukce váhy má na svědomí minimalizaci nebo odstranění všeho co není nezbytně nutné, což znamená, že jízda se spolujezdcem je téměř vyloučená. Ergonomie řídítka - sedlo - stupačky znamená perfektní zpětnou vazbu od kvalitního asfaltu závodního okruhu, při cestování na běžných okreskách nižších tříd je váha těla na zápěstích sakra znát. Starší jezdci s dostatkem financí dávají často přednost něčemu pohodlnějšímu a ty mladé zase limitují finance. Cílová skupina se tak postupně zužuje na opravdové nadšence kteří pro tuhle adrenalinovou zábavu dokážou obětovat všechno ostatní.
+7 
28.7.2016 Článek Pěkná motorka pro začátečníky co chtějí sportovní šmrnc v přátelském balení. V poslední době se s nimi doslova roztrhl pytel. Jakožto staromilec bych měl trošku obavu z toho elektronického mapování plynu. Klasické lankové vedení k vačce škrtící klapky je jednoduché na nastavení i údržbu, zatímco u té elektroniky si toho člověk sám moc nespraví. Navíc mi podobné technické řešení na vlastní motorce (dvojitá sada klapek, první na lanko, druhá servo) občas při nízkých otázkách nechtěně jemně ubírá plyn. Není to žádné drama, ale motor by měl na povel plynové rukojeti reagovat přesně a okamžitě i za cenu nějakého toho lehkého škubnutí.
26.7.2016 Článek supporter81: Nemám nic proti výrobkům made in USA jako takovým. Co mě štve je jejich velkohubý marketing který operuje s pojmy, se kterými nemá nic společného a hraje si na něco, čím ani omylem není. Klidně se přiznám, že se milerád bavím na jejich účet tím, že jim ty vzdušné zámky bořím. Stačí mi k tomu prostá fakta ověřitelná kdekoliv na internetu. Upřímně, je mi úplně volný jestli někdo pochází z Prahy, Brna nebo té poslední dědiny ztracené kdesi v lesích a už vůbec mě nezajímá, co si o mě kdo myslí. Každý má právo na vlastní názor.
26.7.2016 Článek Je mi jasný, že si H-D hraje na prémiovku a na "rejži" shlíží skrz prsty, to není žádná novinka. Každé zboží si najde svého kupce a i přes tu brutální cenu zjevně dokáží dobře prodávat. Já se na to koukám pohledem cena/výkon, na druhou stranu jiní lidé mají jiné priority a tak to má bejt. Snažil jsem se srovnávat srovnatelné, stavět proti sobě sportovně laděné vozy vyšší střední třídy BMW a malá praktická městská vozítka Suzuki kde se o sportovním ladění dá mluvit snad jen u Swiftu sport je trošku offtopic. Škoda že už se moc neobjevují srovnávací testy podobných motorek. Tam se toho člověk dozví nejvíc, ale celkem chápu, že sehnat dneska vícero předváděček na stejný termín není sranda.
25.7.2016 Článek Jedna věc se H-D musí nechat. Dokázat prodat svůj odznáček na motorce za příplatek téměř 160 000 Kč, to je marketingový husarský kousek. Japonská konkurence v podobě Suzuki Intruder M1800R má motor stejné objemové kategorie s prakticky stejným kroutícím momentem. Pokud jsem nic nepřehlédl, H-D (16 000 * 27 * 1,21 = cca 523 000 Kč) oproti Suzuki (363 900 Kč) nabídne jen ABS, tempomat, bezklíčové zapalování a to zmíněné logo.
+1 -3
22.7.2016 Článek Dnešní motorky jsou plné sofistikovaných komponentů a chytré elektroniky. To je prostě fakt, stejně jako to, že za to výrobci chtějí dostat zaplaceno. Potud OK. Proč jsou teda lidi ochotní vypláznout u dealera balík peněz a ve výsledku nevědět proč? Když se začnu lidí ptát na detaily proč si koupili to a ono, jak to využívají, jestli vnímají rozdíl, jen velmi zřídka dostanu vůbec odpověď, natož smysluplnou. Nebo se to fakt kupuje jen kvůli tomu, aby majitel ukázal okolí že na to má?
+1 

TOPlist