Komentáře
Nalezeno 176 záznamů
23.8.2014 | Článek | 2 Lála: zanech rychlých soudů kolego... Nebudu tvrdit, že to je nebo bylo bůhví jak moderní, ale měl bys vzít v úvahu, že Jawy a Zetky rychle rozvinuly motorizovaný provoz po 2 světové válce u nás a v okolních zemích. (nehledě na řadu úspěchů v soutěžích a závodech) Jednoduchost umožňovala provoz ve všech ročních obdobích, rychlý a levný servis a taky opravy i fatálních závad, které se mohly objevit a navíc si průměrně zručný motorista mohl většinu věcí opravit doma na ponku, díly byly k dostání kdekoli a byly často kompatibilní napříč modely i značkami (Jawa, ČZ). Pokud nebyl motocykl napaden úchylem se sroubovákem, jezdí dodnes a stačí jen lít benzín s olejem. V tomhle v pohodě snesou srovnání s jakýmkoli motocyklem dříve i dnes... Dodnes NOVOU Jawku 350 koupíš jako soubor dílů a jak víme, motor až na pár detailů je v podstatě jako v prvním péráku. Kdyby to lidi nekupovali, fabrika to dodnes vyrábět nebude!!! Taky vnímej, že do roku 1990 se u nás jezdilo téměř jen na českých motorkách a věř, že srandy a kilometrů se užilo habaděj... Druhá věc je, že politika zabránila lidem jako byl zrovna p. Pudil tohle odvětví u nás rozvíjet, a to je škoda podle mě v tom, že dnes mohl být motoprůmysl o hodně bohatší právě o jeho patenty a nápady... Takže je třeba to vidět ve více rovinách... +2 |
21.8.2014 | Článek | 2 Smithy: Neprodáš |
20.8.2014 | Článek | Meli, abysme se za pět let nedivili |
20.8.2014 | Článek | Proč ??? |
20.8.2014 | Článek | Já bych si teda dovolil to osobně okomentovat z více stran... 1. záměr KTM udělat "menšího advenčra" je skvělý nápad 2. takovouto motorku by to chtělo s naprostým minimem elektroniky a složitostí, aby si na tom řidič za 5 let mohl "něco udělat" sám 3. bojím se cenovky, pokud bude nad 160 tis. bude to drahé 4. i já tohle vidím jako konkurenci pro CCM 450, ale jak jsem si CCM 450 "nastudoval", pro pohodové jezdce to bude téměř nezničitelný kousek... ale ta šílená cena 5. chlapi, ač se ke KTM nemodlím, jsem si jistý, že vaše nářky na design a možnou funkčnost jsou zbytečné, když v Matighofenu jsou na terénní motorky dost šikovní... Tak si počkejme, až to bude vidět naživo a po zkušenostech majitelů budem mít lepší info... |
19.8.2014 | Článek | Přidám ještě poznámku, kterou jsem tu někde četl a připadá mi trefná... "Vypadá sice exkluzivně, ale jinak je strašná" +1 |
19.8.2014 | Článek | Trh ukáže, jak se mu tohle přibližovadlo bude zamlouvat... Mercedes řady R se taky už nevyrábí a neprodává... |
14.8.2014 | Článek | 2JardaMJawajizda: Trochu divný srovnání jen přes peníze ne? MT 07 má o "pár" kubíků víc... Já Hyosungu docela fandím, ale jednovál je v tomto případě dle mého názoru krok zpátky a design je taky diskutabilní... a cenu by to taky zasloužilo o 10 tis míň... |
14.8.2014 | Článek | Mě se to celkově líbí (pohledově). Jen mě zaráží podoba svarů na oranžovém rámu na fotce č. 11. To má KTM teď takto běžně? |
13.8.2014 | Článek | 2PETARDAK: "raděj umřít strhanej, po páté nebo desáté stavbě, než se uchlastat v hospodě, s kryglem v ruce a machrujíc jak bych to postavil já" Naprostý souhlas |
13.8.2014 | Článek | Celkové pojetí je fajn, čelní pohled +1 |
12.8.2014 | Článek | seikos: mě se ta motorka z článku líbí, pokud se tobě nelíbí, seber se a běž se dívat na to co tě nezlobí... |
12.8.2014 | Článek | seikos: to je mi úplně jedno |
12.8.2014 | Článek | seikos: skoč si pro ten prášek ty míso mimo je podle mě jen plkání co je špatně a pořád dokola... To co si TY myslíš, že jsou argumenty, nemusí být argumenty pro jiné... Pokračuješ v krasojízdě "já vím všechno nejlíp" a myslíš si, že to všici spolykají s úklonem ? |
12.8.2014 | Článek | seikos: Hele zvolni tempo, pasoval ses sám do role arbitra, který rozhoduje co je a není v intencích stylu C.R. Mohlo ti dopředu dojít, že taková role je nevděčná. Pokud sám kritizuješ, lze očekávat, že někdo bude kritizovat i tvůj názor... Nevím jestli jsi někdy takovou stavbu dělal, ale nazvat tenhle výrobek bastlem je dost troufalé. Zkus to, předveď finální výrobek a pak kritizuj... Nevkus světem vládne méně než "neocenění práce"... +1 -1 |