PROFIL UŽIVATELE

Deník motorky
Nalezeno 215 záznamů

• Z LÉTA DO PODZIMU

Sezona se pomalu blíží k závěru,tak můžu hodnotit naší soukromou Harley Davidson TOUR 2015 :-$ Nádherné cestování ať už s přáteli nebo jen s Vlaďkou vždycky nás to nabije na dlouhou dobu a " vo tom

Vloženo: 07.09.2015
    Uskutečněno: 07.09.2015
  • PÁTEK VEČER "čtvrtého"

Ohromná věc ta moje malá XT 225 (y) ani nevím proč ji budu komplet renovovat,když šlape jako ďábel +o( Čistič mozku +o( to neumělo žádný moje enduro.Dnes jsem se dostal brzo z práce už okolo 17

Vloženo: 04.09.2015
    Uskutečněno: 04.09.2015
  • Bobánek

Ani přesně nevím jak to bylo v té naší povinné četbě o Bobešovi tak tedy Bobánek. :-$ Poladil jsem jen to nejnutnější abychom mohli vyrazit na zkoušku (y) NO problem pojezdil jsem všechno kam jsem s

Vloženo: 22.08.2015
    Uskutečněno: 22.08.2015
  • HOTEL DOLTE A DLOUHÉ STRÁNĚ

Dlouho planovaný výlet na elektrárnu Dlouhé Stráně.Nádherná letní jízda po všech hezkých koutech u nás i v Polsku a luxusní víkendové ubytování v Hotelu Dolte Sobotín.Nejde to popsat proto fotky na Ra

Vloženo: 17.08.2015
    Uskutečněno: 17.08.2015
  • TATRY 2015

Chceš se pořádně projet OK jedeme +o( co třeba TATRY ? B-) Pořádná parta je lepší a na to máme kamarády Danu a Jirku +o( Troška adrenalínu nebo zkouška odolnosti až ZA hranu našeho vnímání co je v

Vloženo: 25.07.2015
    Uskutečněno: 25.07.2015
    Komentářů: 1
  • Jo tak to je "nálezový stav"

Dobrý den jsem XT 225 a budu u Vás bydlet,tak jo vítáme Tě doma :-$ První ohledání a dokumentace pro časy budoucí. :-) Je zajímavá a bude krásná to je jasný. :-DD

Vloženo: 17.07.2015
    Uskutečněno: 17.07.2015
  • DOVOLENÁ 2015

I když jen týden začíná dovolená +o( Není nic lepšího než vědět,že mám týden na rodinu kamarády a motušky (s) To pokušení a představa volna je nejlepší až vyrazíme tak prd týden pryč a sedím zase v

Typ: Koupě
    Vloženo: 17.07.2015
    Uskutečněno: 17.07.2015
  • SOBOTA a MOTUŠKY

Problémů kopec v práci se to ser. Nikdy se mi to nestalo,ale za 3 měsíce jsem přišel o 5 řidičů z 18 a to je problém.2 dlouhodobá nemoc konec,1 nalitej do ráce tak odchod na hodinu nejsem svině dal js

Vloženo: 12.07.2015
    Uskutečněno: 12.07.2015
  • Harley Davidson Tour 2015

Po několika letech v dílně si užíváme naší vlastní Harley Davidson Tour tak jak to život dává. (y) Jak mi říkal "sudička" Mikeš koupil jsi "volejničku" Jo (u) měl pravdu,ale to poladím. +o( Když zavo

Vloženo: 30.06.2015
    Uskutečněno: 30.06.2015
  • KARLŠTEJN 2015

Počasí hlásí na víkend super,tak jedeme B-) Tento týden je vedoucím zájezdu Vlaďka a tak došlo na akci plánovanou nejmíň 5 let :-$ Na Karlštejně je kamarádka kterou 30 let neviděla,tak se snad holky

Vloženo: 08.06.2015
    Uskutečněno: 06.06.2015
  • SPZ nebo RZ

Už se mě několik lidí ptalo na moje SPZ :-$ není to nic oficiálního a nikde to nevydávají (n) Je to jen moje vybočení z řady můj názor moje riziko +o( Stačí oskenovat a dobrá tiskárna je to hne

Vloženo: 25.05.2015
    Uskutečněno: 25.05.2015
  • zámek Nové Hrady

Na sobotní oběd jsme si zajeli na zámek :-) Náš známe a tak jsme zajeli na Nové Hrady. B-) Proběhla i zkouška kamery,kterou jsem dostal už vloni. +o( Hezkej den a super svezení +o( Haryk je oprav

Vloženo: 17.05.2015
    Uskutečněno: 17.05.2015
  • STÁTNI SVÁTEK 8.5.2015

Je krásně,tak jezdíme je to paráda. +o( Dnes jen kratší výlet na Pastviny,protože mě zase bolí kopyto no už to lepší nebude. :! Nemám v dílně co dělat,tak jsem se pustil do hraní s multimédii to mě d

Vloženo: 08.05.2015
    Uskutečněno: 08.05.2015
  • JARNÍ JESENÍKY

Můj 1 report z cestování to ani nebudu umět píšu pořád jen o opravách. :-D Už dlouho jsem chtěl projet Jeseníky,kde jsem se vžycky jen trápil v zimě s kamionem. (u) Bohužel Červenohorské sedlo je op

Vloženo: 26.04.2015
    Uskutečněno: 25.04.2015
    Komentářů: 3
  • PRVNÍ MÍLE 2015

Každá chybka se platí :-D Do Poděbrad bych nedojel,protože jsem blbě nastavil jehlu v karbci. (n) Jediná věc,která se mi vysypala do ruk a nevěděl jsem jestli jsem to složil dobře.Zblbnul mě sytič,k

Vloženo: 09.04.2015
    Uskutečněno: 09.04.2015
    Komentářů: 6
  • Poděbrady 2015

Objednal jsem potřebné vybavení abychom se do těch Poděbrad dostali. B-) (y)

Vloženo: 31.03.2015
    Uskutečněno: 31.03.2015
    Komentářů: 3
  • H + H = Hotovo

Dodrazili poslední věci na oba motocykli :-) Dodělat vše je už jen parádní prácička. (y) Vlčí smečka dobrý,ale přeci jen to není v kombinaci s tou červenou úplně OK uvidíme venku na světle. +o( Teď

Vloženo: 29.03.2015
    Uskutečněno: 29.03.2015
    Komentářů: 6
  • FINISH

Konečně je dílna prázdná a vše zpět tam kam patří. :-) Čekám jen na plexi a pak už tam namontuju i naší vlčí smečku. +o( Vůbec nevím jak ho z toho stolu sundáme,ale nějak to určitě dopadne. :-D Poří

Vloženo: 19.03.2015
    Uskutečněno: 19.03.2015
  • PARÁDA

Tento týden věnuju Harykovi každou volnou chvilku a jde to slušně kupředu. :-) Předek hotovo,dnes nádrž a připojení všeho,aby byl možný start už tomu nic nebrání zítra to nakopnu. B-) Moje neoblíbená

Vloženo: 14.03.2015
    Uskutečněno: 14.03.2015
  • JARO 2015

4.4.2015 datum kdy má každej Harley v Čechách mobilizaci a hlásit se musí v Poděbradech :-DD Nejde o život a to je dobře B-) nicméně to chci stihnout . :-$ Včera jsem to přehnal :-D přijedu v 1

Vloženo: 12.03.2015
    Uskutečněno: 12.03.2015
  • BCB 2015 sobota

Nedá se to popsat to se musí zažít se vším co k tomu patřilo.+o( (y) Po 4 Plzeňkách nějakou sobotu večer přišla odvaha a rozhodnutí,že JO :-$ Potom už to "jen" zorganizovat dovést moto na výst

Vloženo: 10.03.2015
    Uskutečněno: 10.03.2015
  • Bohemian Custom Bike 2015

Super zážitek konečně jsem se dostal mezi své. :-DD Najednou mi Vlaďka nenadávala,že mám hnusný fousy. :-) Měli je všichni a praštěný jsou stejně jako já. (y) Dostal jsem se z garáže až na národní v

Vloženo: 05.03.2015
    Uskutečněno: 05.03.2015
  • DĚLENÍ

Nevím jak to pojmenovat ,pochopit nebo neřešit ? Maxim můj kámoš půjde zřejmě opravdu k novému majiteli. (y) Všechno se změnilo.Než jsme začali pořádně lítat :! Najednou mám doma Harley Davidson a Ma

Motorka: Yamaha XJ 1100
    Typ: Prodej
    Vloženo: 28.02.2015
    Uskutečněno: 28.02.2015
  • Airbrush

Pořád nemůžu uvěřit (s) taková nádhera B-) máme opravdu originální obraz od mistra pana Schrolla (y) Už nemůžu znovu psát,že mám hubu dokořán. :-D Tiše a s velikou pokorou k jeho šikovnosti hlub