PROFIL UŽIVATELE

mRKEF

Offline: Včera v 15:01 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Liberec XXIII - Doubí
Lokalita: Liberec Liber...
Pomohl: 13x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 917x
Body komentářů: 88 / 46
ID uživatele: 4425
Registrace: 21.5.2008

Adresa profilu:http://mrkef.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 123 záznamů

9.11.2018 Článek No musím říct veskrze pěkné kousky. Tramvaje tedy ignoruji. Ale jak scrambler tak ta endurka moc pěkná. A hlavně ta 250 má fakt zajímavé parametry. 104 kg a 20 kW. Že by se rýsoval další zástupce 1/4kové kategorie? Četl jsem nějaký UK test, kde to docela chválili a porovnávali s CRF250L, kde dávali asi 70% silnic na CRF a zde opačně spíš terén, ale ani silnice nebyl problém. Za mě pěkné počiny
+1 
31.10.2018 Článek Ranger zajímavej. Zajímalo by mě, zda to je homologávno. Když to člověk porovná s CRF450L za 270k, tak je to dost dobrá volba za 170k.
22.10.2018 Článek JohnyS08> Máš pravdu, že o této úmluvě jsem nevěděl. Nicméně jsem po tom trochu zapátral a mj. např. zde je psáno, že na to nelze spoléhat a ani není jasné, jakou právní moc úmluva má.

Viz: https://www.autoweb.cz/povinna-vybava-v-zahranici/

Proto stále považuji za ideální přizpůsobit se tamním požadavkům. Do Polska jezdím často a tam například chtějí hasičák - ten tedy vozím už z principu, protože mě jednou jeho přítomnost pravděpodobně zachránila před totální destrukcí auta .

Rovněž asi jen málo lidí je natolik jazykově vybaveno napříč EU (a okolím), aby se hádalo se zdejšími orgány.
+1 
22.10.2018 Článek No co němci na lékárničku je jasné - když jedeš k nim, musíš plnit jejich povinnou výbavu. Takže záleží jak to mají oni případně.
+1 -1
24.9.2018 Článek Taky jsem se nechal ošálit a koukám, cože, válečkový tachometr - za to by bylo všech 4ks palců nahoru. Až pak jsem si všiml, že to je právě ZRX. Ale i tak musím říct, že pěkný počin. A to nejsem skalní příznivec tohoto stylu.
16.4.2018 Článek Měl jsem 750 a tepla tam šlo dost. Nádrž ultra malá k posrání. To mě na ty mašině vadilo hodně moc. Spotřeba dost velká a byť jen menší projížďka téměř vždy znamenala návštěvu pumpy. Navíc 12l je asi hodně optimistických. Jednou mi došlo (naštěstí přímo u pumpy) a nacpal jsem tam asi jen 10,5l a už to chcalo přepadem ven.

Bohužel u mě nějak převládla negativa toho stroje (těžké, užrané a pohodlí ve dvou k prdu - žádná madla pro spolujezdce)
20.8.2017 Článek Koukám, že už i tady zabili analogový ručkový otáčkoměr
4.4.2017 Článek Ošklivé to není, ale prastará ER6, jak již bylo uvedeno, má několik netradičních řešení, které ji dokázaly odlišit. Měl jsem a zase mám ER6 2006 a jsem za to rád. Přední světlo je sice trochu ufo, ale například integrované přední blikny jsou top. Bokem umístěná pružící jednotka je také efektní.
13.3.2017 Článek FilipTenere: pravdu díš. A poloviční hmotností ...
23.2.2017 Článek Já naopak toho "ducha" docela chápu. Je to třeba jako s auty. Mohu si koupit Škodovku, kterých je milion jen u nás anebo třeba Alfu Romeo, protože je to na silnici neokoukané a má to něco, co dává majiteli například pocit výjimečnosti. Auto je pro většinu z nás asi hlavně pracant, ale u té motorky má to "něco" navíc větší význam - moto je v principu spíš hobby než denní chleba (nebavíme se o skůtru na dojíždění do kolbenky).

A co se nových Jaw týče, celkem se mi to líbí. 350 je taková pěkná klasika, asi bych jí dal přednost. Druhá také není k zahození, jen bych se silně přimlouval za "více analogové" přístroje.
+1 
17.2.2017 Článek No ono upřímně na "skvělém" západě to se silnicemi není žádná hitparáda. Pracovně jsem procestoval Nizozemsko, Belgii, Německo a mnohdy jejich silnice nejsou o nic lepší než ty naše. Nejlépe asi vyšlo NL, pak sever Belgie (Vlámsko = makači). Německo tak někde mezi, někde jsou často dálnice dost mizerné. No a jih Belgie (Valonsko = frantíci, komouši, netáhla) tam to byla asi největší bída. I likvidace náletů kolem silnic je velmi mizerná a stromy často zasahují do průjezdného profilu - hlavně na sjezdech z dálnice.
+1 
16.2.2017 Článek Taky bych doporučil mrknout na tento web:

http://www.autosap.cz/dalsi-informace/nehodovost-na-ceskych-silnicich/#neh2

Je tam krásně vidět, jak počet usmrcených klesá a počet usmrcených na registrované vozidlo ještě strměji.
16.2.2017 Článek Pravda bude beztak někde mezi. V každé množině se najdou lepší jedinci a ti horší, kteří často dokážou zkazit renomé celé komunitě. Stejně je to i v policejním sboru (osobně si nemohu stěžovat na chování žádného řadového policisty ať už u nás nebo za čárou - všichni byli maximálně korektní - i když jsem třeba byl pokutován :)

Motorka a rychlost jde spolu ruku v ruce. A jako hovada se občas chováme. Valit koleno, tam kde to neznám, je prostě hazard se životem.

Dále si myslím, že je velmi populární strašit, jací jsou všichni autíčkáři a motorkáří gauneři, že je v podstatě jistá smrt za něco sednout. Přitom dlouhodobý trend je spíše klesající až stagnující, ale provoz je čím dám větší.

V neposlední řadě, je třeba si přiznat, že jsme lidé - chybující tvorové - řada nehod je prostě jen tím, čím je. Nehodou, nešťastnou náhodou, apod. Nehody byly, jsou a budou. Občas se někdo utopí, občas někdo spadne z lešení, někdo to odnese na silnici, někdo v letadle, ...
5.1.2017 Článek Já myslím, že termín "socka" má spíše odkazovat na MHD a jinou VHD než na konkurenční motocykl Honda.

Jakožto ex-majitel ER6 bych rovněž dal přednost Kawě. Hondy v posledních letech se mi zdají moc fádní a nudné. Je to jako Honda auto - jistota pro věkově starší .
+1 
11.11.2016 Článek Tahle značka mě velmi zaujala. Hlavně i rozumnou cenovou hladinou mašin 500 a 650 ccm a velmi dobrou hmotností. Obři s motory nad 1l a hmotností 250+ mě opravdu neoslovují a lehkých endurek a motardů je dle mého těžký nedostatek. Jen houšť takových modelů. Jo kdyby se Jawa uměla vydat podobnou cestou. Vůbec nevidím problém v těžení z konstrukce jiné značky nebo použití motorů od dodavatelů. Jawa má hlavně velké plány, ale skutek utek :).

TOPlist