Komentáře
Nalezeno 99 záznamů
2.8.2016 | Článek | ..některý "klasický český" příspěvky tady mě mrzej...kdo někdy někam jel a sám si to organizoval nebo spoluorganizoval, tak ví, že to je samozřejmě o penězích, ale taky o schopnostech, duševní síle, fyzičce a celkový vytrvalosti...už jen pro následné čtení jízlivých "komentářů".. Je tohle vlastně fakt motorkářskej web?.. |
4.5.2016 | Článek | Je to dobrá věc, maj to lepší auta, maj to lepší UL letadla, lyžaři si to berou "pod lavinu". Bláboly o sledování jsou klasika pro nás zamindrákovaný čechy...vsadím se že 99% těch co píšou o sledování má chytrej sledovatelnej telefon, doma comp s IP adresou atd... Odmítání obdobných věcí mi připomíná diskuze nad ABS, vstřikováním, kdysi dávno nad povinností nosit helmu na hlavě, páteřákem atd...věci, bez kterých už dneska skoro nikdo na pořádnej trip nevyjede... +2 |
13.7.2015 | Článek | Je to pěkná mašina a umí fůru pěkných věcí. Tady zase čtu kritiky, že na východ či někam do pryč je riziko s tím jet...blbost..starý motorky se sypaly taky a víc než dnešní seriovky. Když si vzpomenu na ty řeči na přelomu tisíciletí ohledně vstřikování...to bylo mouder...ale od té doby jsem vždycky četl u cestopisů jen o potížích s karburátorem. Totéž bylo o ABS...a kdoví jestli se taky kdysi nekritizovaly kotoučové brzdy..ale to už nepamatuju. Taky mám rád svého starýho Stroma, ale vývoj jde dál, jiný materiály, elektronika atd...prostě tyhle nový mašiny jsou vesměs lepší než ty naše domácí...je to jako se ženskýma..ty doma jsou fajn, ale ty mladší co choděj venku.. +7 |
29.4.2014 | Článek | K těm pneu-jel jsem to loni podobně s výjimkou MNG, ale zase bez vlaku a taky 17.000km. Bez rezervních pneu na Heidenau K60.Nejsou to špunty ale zase se nemusí tahat náhradní čímž se průjezdnost terénem skoro vyrovná (krom toho ttěžký terény nejsou třeba). Koupit cestou by šlo pravděpodobně v Almaty či Taškentu, ale asi by to chtělo zajistit dopředu a bude to pálka. |
13.3.2014 | Článek | protože mám kolem sebe samý bohatý kamarády, mohl jsem si loni vyzkoušet všechny tři kočky a taky bych volil KTM jako jedničku. Ale rovnou říkám, že kdybych byl starší (hádám kolem 60ky) vybíral bych mezi BMW a Yamahou. Test dobrý, ono je to těžké posuzování, je to jako testovat jestli je lepší rohlík z Lidlu nebo Alberta |
26.2.2014 | Článek | čína nečína...to je dneska skoro fuk, v Číně vyrobí kvalitativně to samé co v EU, akorát se to musí zaplatit, což už se v pár případech děje (třeba kamiony). No a že by evropský firmy nedávali jen nálepky..? ..se doma podívejte na VINka svých aut odkud doopravdy jsou ty "německý" Passaty -1 |
19.2.2014 | Článek | vypadá hezky...a ohledně "expedic"..není to o tom na čem se jede, protože kolem světa se bez potíží dá jet prakticky na čemkoliv. +2 |
23.1.2014 | Článek | paráda, připomnělo mi to mé první velké výlety na Simsonu ke Španělským hranicím. Díky! |
22.1.2014 | Článek | Naposledy jsem upadl v tunelu v Kyrgistánu-úplně nový tunel s hladkým betonem a v půlce asi 5 km tunelu zpomalovací retardér. Nabrzdil jsem ze ca 100vky na ca 70 a bohužel se na tom kluzkým betonu kouslo přední kolo přesně ve chvíli kdy jsem dosáhl reterdéru. BUM letěl jsem do protisměru, levý bok, rána, záda, hvězda.Chvíli ticho, pak jsem se sebral a zkoušl jestli mi něco není-nebylo. Na moto urvaný dva hliníkáče a jeden otevřený a věci všude kolem, levá stupačka v tahu, jinak vše povraly padáky a hlavně boční kufr.Pak zastavilo nějaký auto, chlápek mi pomoh s věcma, dal mi napít (byl jsem trošku mimo).Pak mi jeden tirák pujčil palici na srovnání kufrů, který jsem kurtama přidělal a jel ven na světlo a vzduch.ten den jsem musel ujet ještě 350km, takže jsem se z toho oklepal "nuceně" během pár hodin ..ale byla to "s prdele klika"-o tom není pochyb. +1 |
15.1.2014 | Článek | Já jel pamir Highway v polovině května, celý "zájezd" byl 26.4.-29.5.2013 -17.000km. V pamíru jsem měl kliku na počasí, o den později co jsem sjel dolů tam spadlo celkem dost sněhu, já tam měl azuro a kolem 5°C. Celkově bylo v "kopcích" dost zima, ale zase byl špičkový Kazachstán-krásně zelený a kvetoucí-žádná vyprahlá pustina jako v létě. Oblast Pamíru a celkově tam ty malý republiky jsou nádherný (teda né že bych tam chtěl žít..) a považuju to za jeden z nejkrásnějších výletů a hodně na to vzpomínám. Doporučuju to tam každému, kdo má rád hory, příjemný lidi a není zblblý antimuslimskou americkou propagandou |
14.1.2014 | Článek | Zdar, parádní cesta-loni jsem jel skoro to samé akorát na dýl a víc km, ale zatím jsem nenašel sílu to sepsat-díky za popíchnutí . Komentářů Hoffiho si nevšímej, má 12ku Géeso Do dalších kilometrů přeju dobré počasí a pohodové lidi kolem. |
8.1.2014 | Článek | ještě dva roky a Suzuki končí...nedělají tady pánové něco špatně-v sousedních zemích ten propad není takový.. Honda fakt jede-dobrej marketing-to se musí nechat +4 |
27.9.2013 | Článek | Je to prostě něco nového a je potřeba si na to zvyknout. osobně se obávám, že bude trochu horší krytí vlivem štíhlejší přední kapoty a je škoda, že se nesnažili výfuk od předního válce trochu lépe přitáhnout k motoru-dost to tam trčí.Drátěná kola, zde často zmiňovaná,nejsou potřeba, mám na Stromu 2x rovnané přední a jendou zadní a vše o.k. a na těžký terén to stejně není.Trochu škoda menší nádrže, k litrovému motoru by víc slušela 25ka a uritě by se vešla. Ale co si budem povídat, bude to o ceně. |
30.5.2013 | Článek | mno..můj starý Stromek 650 už pomalu dosluhuje..jsem zvědav jak a za kolik to bude. Design je standard, u takovýhle motorky jsou podstatné jiné hodnoty a hlavně fyzické vlastnosti. Mimochodem ten zobák je tam pro to aby nelítal bordel od předního kola před světlomet. |
26.4.2013 | Článek | držím palec |