Komentáře
Nalezeno 1289 záznamů
8.10.2013 | Článek | Je to pěkný, ale jezdit na nečem co stojí na každém rohu a už na tom skoro jezdí kdejaká bába do kravína... to není nic pro mě :). -2 |
1.10.2013 | Článek | Líbí se mi to, ale jestli bude "vychytaná" jako některé novinky téhle značky pak si raději pár let počkám.. |
29.9.2013 | Článek | Jezdí tam taky někdo jiný kromě těch 3?? -1 |
27.9.2013 | Článek | Držím palce ať se jim daří +1 |
26.9.2013 | Článek | Takových pleček je tu 5 do měsíce, už se mi ty stavby protiví. Kdo umí něco odšroubovat atp, připlácnout to jinam dělá přestavbu.. +1 |
25.9.2013 | Článek | Tahle motorka je oáza, zvlášť mezi dnešní produkcí. Krása +1 |
24.9.2013 | Článek | Tak alespoň se tu zase nebude spekulovat, že má techniku na ho... apod. +3 |
23.9.2013 | Článek | Tak torchu Hyundai na dvou kolech, milion linek a kudrlinek prostě vzhledově přeplácaný . Taktak zlatej CT. +2 -2 |
22.9.2013 | Článek | Mně na tom článku vadí, že se v úvodu píše jak se vše pečlivě zaznamenává a jde se na to "od podlahy" skoro vědecky (člověk se natěší) a ve výsledku tam pak není jediný rozvinutý názor pilota, jediné číslo, prostě nic. Závěr si z toho lze vzít snad jen takový, že E07, E09, E10 jsou opravdu použitelné pro enduro a že kdo tahá, ten gumu sežere dřív jak ten co tahá méně. No na to ale nemuselo jet X motorek do Albanie, to vědí snad všichni. |
22.9.2013 | Článek | Jezdím supersport, ale pořídili jsme pro přítelkyni Pegaso a tak jsem přišel na chuť i enduro ježdění. Po koupi jsme řešili pneu. Na doporučení kamráda jezdícího léta Africu a s promyšlením toho jak a kde chceme jezdit jsem zvolil E07 na předek a E09 na zadek. Zvyklý z úlně jiné motorky ve mně podvozek a špalky nebudily vůbec důvěru. Dnes můžu říct, že kombinace E07+E09 je na tuhle motorku dobrá volba. Na silnici Pego ždímu co se dá a jediné co mě limituje jsou stupačky. Na asfaltu se zkrátka s touto motorkou dají hravě brousit. Do terénu bych to řekl asi takto- šotolina lesy louky kamení v pohodě. Bohužel do lehčího bláta je třeba aby byla pneu nová, od půlky vzorku už moc nefunguje. Trochu mě zaráží vydrž z tohoto testu. Jezdíme bez zavazadel, na 50k motorce 50/50 solo/tandem. Po cca 5t.km je přední 07 na půlce a zadní 09 téměř KO. Do terénu už to lze jen s velkou opatrností nebo za sucha. Shrnuto - na silnici nevidím problém kromě životnosti a v terénu pro enduro ježdění stačí. Cena/výkon uspokojivá. Jsme spokojeni, ale kvůli té životnosti, pro ty jenž jezdí na ostří nože si nejsem jist jejich vhodností na nějaké dlouhé expedice (09) +1 |
18.9.2013 | Článek | Dle mě Lorenzo závěr nezvládne a skončí celkově 3tí. -1 |
16.9.2013 | Článek | Je to sice na ho..., ale mně se moc líbí |
16.9.2013 | Článek | Já si myslím, že dobrá motorka- spotřeba, cena, užitná hodnota- určitě +2 |
14.9.2013 | Článek | Carom- možná tahle mašina proto, že ji můžu využívat na doraz, na plno když chci. S Blackem v klikatých cestičkách na plno nikdy nepojedeš, je méně obratný (a ne že by vfrko byla nějaká štika to rozhodně ne), na občasné svezení na okruh je VFRo taky lepší, na blbnutí taky. No vlastně pro mě ano, někdo jiný to může mít jinak. Jasně zátah je o třídu jinde, ale taky on ten objem je o třídu jinde. Já jsem o Blackovi hodně přemýšlel a zkoušel. Ale pro mě osobně je to super motorka, ale spíš na hodně rychlé cestování. Má všechno co mně stačí na cestování-nejsem moc naročný. Jenže některým lidem může chybět větší univerzálnost, lehkost, použitelnost. Všechno je to jen o potřebách a chutích každého z nás. Zkrátka co ty nechápeš může někomu max. vyhovovat. Jen k těm brzdám, nevím jak jezdíš, ale asi máš nervy ze železa, páč black bez použití předku je nezastavitelný CBS neCBS...stejně tak jako VFR. +1 |
12.9.2013 | Článek | dareckov- já bych podobný napsat mohl, ale takhle to rozhodně neumím Tome napsal jsi to jak bych od tebe čekal a je to opravdu dobré čtení , leč já zůstanu dál věrný Fi. Ať to jezdí Maxx |