Komentáře
Nalezeno 42 záznamů
25.3.2009 | Článek | Tohle asi neplatí pro Aprilie tam je všechno jinak |
17.2.2009 | Článek | Kua, to sem právě myslel že si budu muset koupit k Aprilce, protože mě každý varovat, že se to bude srát,ale naštěstí to nepotřebuju,ale jak se tak dívám, tak Haryk asi jo Auto velké, motor jak v kamionu, na ten obsah prd výkon...raději Transportera, ne? |
13.2.2009 | Článek | To je děs jak tahle akce upadla a stala se z toho součást sobotního výletu na kolotoče. Motorky hnusné, vybíral to nějaký debil, vystavovatelé samí šikmoocí, hlavní výhra spíše za trest (nevím na co by bylo 85% lidem odtud čínský pseudo V-rod který se stejně po roce rozsype) a narváno tam bude jako na poště když jsou socky...kua fuj! |
31.12.2008 | Článek | no, vyhráli si s tim kluci dobře,ale nic moc teda... : |
11.12.2008 | Článek | A na BMWí blikny si člověk rychle zvykne. Párkrát sem měl možnost jet na R1100S a je to v klidu, chce to zvyk,ale po pár kilometrech si palce zvyknou. Kdo tady kritizuje asi neví o čem mluví. Na RSV jsou blinkry jako na japoncích,ale jsou výš, takže i přes "klasické " uspořádání místo blikání troubíte. A to docela dlouho, déle než na BMW a než nahmatáte klakson, tak je pozdě. Takže asi tak, je o zvyk, ne o řešení |
11.12.2008 | Článek | Moto pěkná, i když nejsem příznivce BMW, tohle se mi líbí, taková pohodová motorka, design v¨celkem vyvážený (moc se mi nezamlouvá výfuk) a ty kola vypadají děsně, v téhle modré metle a s těma kolama mě to připadá jako Jawa 350 blue style, na které jsem dělal autoškolu . Myslim že dráty by tomu slušely víc a byly by i lepší v terénu,ale to je čistě můj boj jinak jo šikovné moto |
3.10.2008 | Článek | No, nic moc ...spíše nic, je to takový tescotuning...ale já na tom nejezdím, tak do toho nemám co kafrat,že |
30.7.2008 | Článek | syncy, to vypada jak motorka z porna z devadesatych roku...no ne?by se to hodilo k BMW 535 94 |
24.6.2008 | Článek | seriozní weby píší pravdu a k nim přikládám i svůj komentář...upřímnou soustrast pozůstalým, čest památce Haklovým...a brečet nebudeme, byli to profíci a profíky zůstanou, nebezpečí k závodům patří, počítali s tím, šli do toho naplno, za což jim děkujeme-dělali to i pro NÁS...nahoře si teď lítají beze stromů, bez předností z vedlejší, bez škodovkářů s vajcama za zadním oknem...Hlídejte nás tam shora |
27.5.2008 | Článek | Kua, sem zvědavý, jak to natáhnu na hrb...každopádně "policajt" |
23.5.2007 | Článek | Já mám s firmou Motorforza dobré zkušenosti a kvalita carbonových věcí je na hodně vysoké ůrovni.Motorku jsem zapůjčil na otisk formy. Výroba byla sice o něco delší než jsme se předem domlouvali ,ale dalo se to pochopit,protože byly na trhu nové modely a firma přece nežije z toho že bude vyrábět jeden blatník na banďoura,že Jinak jednání a vstřícnosti všech pánů ve firmě není co vytknout. Vašek |
30.7.2010 | Článek | Teamwhd: přesně moje řeč! |
27.1.2009 | Článek | Je to hnusné jak cyp! Jak stará gpz500 a kvalita bue stát za prd, jako VŠECKO čínské. Kdo říká že jsou čínské věci dobré, tak má pravdu...dobré jsou jen čínské nudlea nějaká ta dekorace.Se kukněte na foto č.13, chybí tam už šroubek na stupačce a pak na těch dalších fotkách ten řetěz a rozeta vypadají jakok z hlíny. Na toto bych měl strach sednout, všecko okopčené a materiály ojebané kde se dá. Kdo si to koupí, jen podporuje zaplavování trhu takovýma šmejdama! |
9.11.2006 | Článek | Hnus voe...dyť to je jako CBR RR akorát náfuky pod světlem ala 916,jinak nic |
26.1.2006 | Článek | Ona přední ani zadní kapotka není vysoko,je normálně,ale sedlo je brutálně nízko-jako na čopru. To bude teda stabilita... Buelli tudy cesta nevede |