PROFIL UŽIVATELE

ugt3000

Offline: 22.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Kyjov
Lokalita: Hodonín Jihom...
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 87x
Body komentářů: 176 / 11
ID uživatele: 3166
Registrace: 23.6.2008

Adresa profilu:http://ugt3000.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 271 záznamů

7.3.2019 Článek Samozřejmě, že na Ducati 2011 by ani Stoner nevyhrál.

Na konci sezony 2010 vyhrál Stoner z posledních 6 GP 3x, 2x spadl a v posledním závodě ve Valencii byl 2.

Pak následovaly tradiční posezonní testy a Rossi po nich měl hubu protáhlou jak Averell Dalton (to je ten nejvyšší a nejblbší z bratrů Daltnů). Na prvního Stonera měl ztrátu 1,7 s, na Haydena 1,2 s a byl jen o 0,03s rychlejší než nováček Karel Abraham. Prostě nebyl schopen na motorce jet. Vítězný motocykl nebyl dost dobrý. U Ducati nastala horečná práce, při které se motorka podvozkově zcela změnila (ještě, že je nenapadlo šáhnout na motor), aby to Mistrovi sedlo. Během krátké doby bylo postaveno více verzí. Výsledek je dobře znám... Na tom by skutečně nevyhrál ani Casey.

No a motorka pro rok 2012, kdy se jely poprvé opět litry, tak to už je vizitka čistě práce Velkého Mistra.
+1 
6.3.2019 Článek Souhlas se Sleeperem.

Rossi přišel na Ducati po Stonerovi, který na ní vyhrál 23 GP. V roce 2010 Stoner 3 GP vyhrál a dosáhl dalších šest podií. Měl ovšem také dost pádů (většinou na přední kolo), čemuž se Žluťák smál a říkal, že s tím si jeho tým poradí za půl hodiny. Neporadil si ani za dva roky...Rossi dovedl Ducati na samé dno, ze kterého se dostala až dlooouho po jeho odchodu.

Lorenzo byl u Ducati samozřejmě lepší, o tom není debata. Kromě uvedených tří GP mohl vyhrát i v Malajsii 2017, ale pustil před sebe Doviho, který měl ještě šanci na titul.. To by pan Misrtr VR46 NIKDY neudělal. Ten naopak o závod dříve v Austrálii předjel na cílovce Vinalese a tím ho o poslední teoretickou šanci připravil, přičemž sám už stejně žádnou neměl. Tož takový je to charakter.
+2 
5.3.2019 Článek Byl jsem se taky mrknout a parada... Nedělní 19.jízda byla naprosto dokonalá
21.2.2019 Článek Někdy začátkem prosince byla kdesi zpráva, že Pasini nemá angažmá,takže v roce 2019 bude k vidění leda na pláži. Ale prý pokračuje v přípravě i tak a asi bude někde zaskakovat až bude potřeba (jako třeba Simon v posledních letech).
20.2.2019 Článek LEGUAN parádně
24.10.2018 Článek Moje poznámka byla k tomu, kam to Yamaha vede a proč to podle mne tak je. Nemám moc ve zvyku se vracet k tomu co jsem napsal, ale pro tentokrát to udělám pro ty, kteří motocyklové závody sledují přes žluté brýle.

Múj výrok byl:

"Rossi téměř 10 let nic nezajel" a na tom trvám. Konkrétně několikrát je zde vzpomenut Pedrosa, jak je špatný a tak podobně. Takže Rossi je za období 2010 až 2018 (o kterém jsem psal = téměř 10 let) ještě horší. A proto jsem napsal, že téměř nic nezajel, Od takového jezdce (=číslo 1 příslušné značky) se snad očekává něco jiného,.

Konkrétně:

výhry: Rossi - 15; Pedrosa - 23
top 3: Rossi - 68; Pedrosa - 74
pole: Rossi - 7; Pedrosa - 18
nejrychlejší kola: Rossi - 12; Pedrosa - 30
body: Rossi - 2034; Pedrosa - 2008

A to neřeším to, že Pedrosa byl prakticky v každé sezoně na několik závodů zraněn.

Aby bylo jasno z Rossiho se stal nejpozději od roku 2010 "Velký kroužil". Až si začal spolu se svými fandy myslet, že se dokrouží k 10.titulu. To ale nejde.

Víc k tomu není třeba dodávat. Dohledat všechna ta čísla mi dalo dost práce, ale pokud si fakt myslíte, že Yamahu čeká s Rossim v sedle nějaká zářná budoucnost, když už to od roku 2010 nestojí za nic, pak fakt nevím...

Ale původní debata byla o něčem jiném, že...
+1 -1
24.10.2018 Článek Politika Yamahy je jasná.

Upřednostnila finanční zabezpečení své činnosti v MotoGP tím že angažovala Rossiho, za kterým jdou sponzoři.

Ovšem to má i svou stinnou stránku, protože Yamaha vsadila na jezdce, který už téměř 10 let prakticky nic nezajel... Navíc Rossi rozhoduje o všem (viz situace v Argentíně nebo omluvy Yamahy za své motocykly, to nemá obdoby), takže Yamaha ukončila dvacetiletou spolupráci s nejlepším netovárním týmem a nechala si ke konkurenci utéct perspektivního jezdce (nedala mu tovární moto, aby The Doctor neměl problémy). The Doctor navíc prakticky ve stejné době požadoval vznik testovacího týmu a přitom mohl mít skvělé srovnání při každé GP.

A jen pár měsíců po dodchodu Tech3 Yamaha prohlásí, že klidně bude nasazovat i šest motocyklů.

Skutečně si někdo vážně myslí, že v příštích dvou sezonách to bude lepší? To by museli nechat hlavní zodpovědnost na Vinalesovi, ale to se nestane. Takže Yamaha je v pytli a uvidíme co bude až žluťák zmizí v roli šéfa svého týmu.
+2 -1
14.9.2018 Článek Ivan2T: Skupinová fota Moto3 i Moto2 2018 i předchozích sezon samozřejmě jsou a možná by ses mohl pokusit tu Dornu v každém druhém svém příspěvku vynechat nebo tomu co píšeš nakonec budeš i věřit
11.9.2018 Článek To Kilix: Můžeš se mrknout na záznam, jsou tam všechny závody:

https://www.redbull.com/int-en/tv/video/AP-1UUJTGDJN1W11/misano-italy
5.9.2018 Článek Jsem zvědav, jak to rozdýchají Němci. Ani jeden jejich jezdec v Moto3 a v německém týmu dva Češi
+1 
26.6.2018 Článek Pro mě je to Mister Brno!

Ve všech 25 závodech v Brně dojel až do cíle, z toho 11x první a 19x Top3!

První jezdec v Brně, který zajel kolo pod 2 minuty!

Ze začátku jsem ho neměl rád, ale postupně - hlavně kvůli výše uvedenému - se to změnilo v opak.
+4 
25.6.2018 Článek To Georgio88 :

Pleteš se, mimo motor jsou homologovány i další části motocyklu včetně např kapotáží. Pokud některý jezdec značky dostane něco nového, musí to dostat v ten samý čas i všichni ostatní. Vývoj je navíc během sezony zmrazen a je možný pouze jeden upgrade během sezony a jen u některých částí motoru a motocyklu. Pouze jezdci na wild card mohou jet loňskou specifikaci. Volný je např. výfuk nebo vnitřní komponenty pérování a pár dalších částí.

Takže v Moto 3 jezdci jedné značky mají shodné v podstatě kompletní motocykly a rozhoduje ta část která je během závodu nad nádrží v místě mezi řídítky a stupačkami
25.6.2018 Článek Motorky Bezzechiho a Kornfeila stejně jako všechny KTM jsou stejné. Podle reglementu to jinak není možné. Totéž platí pro všechny Hondy.
+2 
2.6.2018 Článek Harrison první kolo 16:50, druhe kolo taky po 17 minut, pak porucha... Kamil Holan nejlepší výsledek na TT - 19.flek!
+1 
19.3.2018 Článek Ztráta na vítěze pouze 23,287 vteřiny za celý 22 kolový závod je asi nejmenší, jakou KA za celou kariéru MotoGP měl (jen odhaduju, nemám čas to hledat, ale nebudu daleko od pravdy).

Takže výborný výkon
+4 

TOPlist