Komentáře
Nalezeno 297 záznamů
26.8.2015 | Článek | Nevim proc, ale do tropickejch dnu mi nejvic vyhovuje kozena kombineza. Trochu zevnitr navlhne a pak prijemne chladi, staci trochu rozepnout zip. Kdyby byla perforovana, nebylo by co resit. Jakykoliv textilni hadry s vyjimkou motokrosovych dresu a chranicu byly pri noseni peklo. Ale treba to ma nekdo jinak nebo jsem nemel ty spravny hadry. |
5.8.2015 | Článek | Diky za tip, za dva tydny tam vyrazim |
18.6.2015 | Článek | Skoda, ze nevyjde pocasi. Jezdit s neznamou pujcenou novou motorkou na mokru je o penize... Jinak ja jsem v Yamaze (jednou v Braniku a jednou v Novy Pace) absolvoval testovaci jizdy - kdysi na TDM a loni na MT09 a kazdymu to doporucuju. |
28.5.2015 | Článek | No ja jsem byl v Pune a Aurangabadu. Na motorce bych se do jejich provozu pustil jedine s helmou a motorkrosovyma chranicema po celym tele. Bohuzel to, ze se v Indii neboura je povera, videl jsem nekolik nehod, jednu bohuzel i smrtelnou. A nedejboze, kdyby se do takovy pripletl beloch. Meho kamarada manzelka zpusobila drobnej karambol s cyklistkou a malem ji na miste zlyncovali. |
22.4.2015 | Článek | No jak to rikaj Francouzi: Le Pech Jinak s tim olejem do BMW jsi se nemusel trapit, staci jakejkoliv automobilovej olej. Prevodovku mas zvlast a spojka je sucha. |
12.3.2015 | Článek | Tesim se na predvadecku . Hola MT-09 me chytla a podle ohlasu na interfernetu a youtrubce bude Tracer jeste lepsi. Trochu se mi nelibi ta divna cenovo/modelova politika u rady MT, jako ze verze s jinym podsedlovym plastem a nazvem stoji o 1000Eur vic, ale asi to maji soudruzi dobre spocitany... |
2.3.2015 | Článek | Maly (nadlitrovy se suchou hmotnosti 222kg) chudy (zakladni cena 350 tisic Kc) pribuzny... To se mi zda... +2 |
6.1.2015 | Článek | Mozna bych trochu prehodnotil tuto vetu v clanku: Pondělní extrémně dlouhou a náročnou druhou etapu nakonec nepřežilo 12 motorkářů Prece jen v souvislosti s Dakarem to nemusi vyznit uplne dobre +4 |
21.10.2014 | Článek | Ackoliv TDMko jsem mel rad a na tuhle motorku jsem docela cekal, tak ze vzhledu jsem zklamanej. Vypada to, jako kdyz designer navrhnul kapotaz, pak ji rozmlatil a z toho co zbylo polepil dohromady... Ale urcite se pujdu nejdriv svezt, ten motor je paradni (ackoliv ma jen nejakych 110 koni, jak tu kdekdo narika) |
6.8.2014 | Článek | Já jako bývalý pražák, můžu už jenom radit. Zastupitelé jsou od slova zastupovat = jsou voleni občany Prahy a mají prezentovat jejich vůli. Když to nedělají, měli byste je poslat v řiť. Chci poznat jedinýho obyvatele Prahy, kterej toto nesmyslný nařízení schvaluje. Totéž s parkovacíma zónama. Opravdu toto obyvatelé chtějí? Kulový, opět to dělá pár lidí s pravomocí ve svém nebo v zájmu svých kamarádů. Naše hlavní město bude město grázlíků, sovětů a feťáků. Super... +1 |
14.7.2014 | Článek | Kdyz srovnam tuto tezkou, slabou, osklivou a pomerne drahou motorku s famoznim a jen o 10 tisic drazsim trivalcem MT-09, nenapada me jedinej duvod proc ji koupit. Asi si musim na Honde sjet, abych mohl objektivne porovnat. Na MT09 jsem jel a opravdu jsem se pobavil +1 |
10.3.2010 | Článek | Docela bych rad vedel jedinej duvod (krom stanku Motorkari.cz ), proc na tu nebo onu vystavu jit. Ja teda letos vynecham obe... |
26.2.2010 | Článek | Idealni nastupce TDM Uprimne, je to od Yamahy super tah. Protoze jim vetsina zakazniku utikala k BMW, ted uz nemusi. Vsadim se, ze cena bude jen tesne pod R1200GS. No nic, pockam par let a pak pro ni jedu. Potrebuju motorku na nas teren - nekdo tomu rika silnice druhe a treti tridy. Ma vsechno co chci - kardan, ABS, vysoky zdvihy (relativne), dostupny pneumatiky, moznost okufrovani a podobny blbiny. Jinak chapu, ze zastanci terenu jsou zklamani, konkurence pro KTM to rozhodne neni. Je i videt, ze se sporilo na materialu - jsem zvedav na skutecne zmerenou hmotnost v testech. |
12.9.2009 | Článek | kubalapavel> proc by ti automat neumoznil jizdu po zadnim nebo gumovani? Das si manualni razeni, za jedna, plnej knedlik a dej se vule bozi |
11.9.2009 | Článek | Me by zajimalo, proc si vetsina diskutujicich mysli, ze je to vhodne tak na cestaky. Ja bych naopak rekl, ze s vyjimkou hmotnosti je dvojspojkova prevodovka vyhoda spis pro sportovni motorky. Umoznuje radit pod plynem a bez ztraty vykonu. A navic to da pilotovi moznost se soustredit jen na davkovani plynu a mackani brzdy a cudliku. Odpadne jeden pohyb... Jak to bude fungovat v praxi brzo uvidime. Ale ja se stejne vic tesim na elektrovozitka, ktery prevodovku nepotrebujou. Beztak i ted jezdim skoro furt na petku... |