Komentáře
Nalezeno 58 záznamů
19.4.2016 | Článek | Je až k neuvěření jak se Fireblade v roce 2008 povedl. Do dneška vyhrává na nejslavnějším a nejrychlejším přírodním okruhu a ve WSBK zasebou pravidelně nechává nové BMW i novou R1 s motorem, který je poměrem vrtání a zdvihu zaměřený na sílu ve středních otáčkách. Tyto upgrade jsou pro sběratele. My ostatní se už těšíme na opět revolučního Fireblade, kterého HRC vyvíjelo a testovalo v MotoGP v kategorii Open, kde byl záměr udržet motorku co nejlevnější ( neměla pneumaticke ventily ani bezestratovou převodovku ) Super tah od Nakamoty jak zapojit i jiné týmy než je HRC do vývoje +1 -3 |
4.4.2016 | Článek | Konečně se HRC v Japonsku podařilo předělat ten italšrot z Fiatu Magneti Marelli. MM jel o třídu jinde. Podobně jako v 2014 když měl 10 vítězství v řadě. |
16.3.2016 | Článek | Tady jsou zase specialisti yozo444 dostal už 2x mínus za to, že má pravdu. Ta animace je posazena na XR 650 R ( rám, motor a dokonce i svod s nehomologovanym vyfukem je z XR 650 R ) Mám ho totiž doma. +1 -1 |
14.2.2016 | Článek | No na barvach ani tak nezalezi jako na te italske elektronice v Honde. Kdyz jsem si koupil Farose a dal na nej italske designove doplnky, tak to bud upadlo (odrazka na podselovce) nebo se to uklepalo ( cela podsedlovka ) a nebo do toho natekla voda ( blinkry ) . Nikdy vic!! Z vyslechtene HRC elektroniky do italske Magneti Marelli to se z toho Nakamoto hodne zapoti . +2 -4 |
1.2.2016 | Článek | Já bych se také bránil co by to šlo jen abych nemusel mít v japonské motorce vyhlášenou italskou elektroniku |
23.1.2016 | Článek | Chooki. Teď vidím, ze jsem se nevyjádřil přesně. Většina firem co začínají s výrobou ne na Dakaru. viz. níže |
23.1.2016 | Článek | Teď to asi trochu rozvířim, ale Dakar není tak úplně o technologiích. Většina malých firem, které začínají postaví jednovalec cross nebo enduro, protože to je technologicky i finančně nejsnazší a právě na těchto motocyklech se jede Dakar. Celkově je Honda celosvětově největší výrobce motorů, motocyklů a má s pohledem do minulosti, největší paletu prodávaných motocyklů. Dakar je o těch drsnacich co ty motorky řídí a hlavně o matematické pravdepodobnosti, jelikož jezdců na KTM je nasobna převaha tak ta pravděpodobnost, ze vyhraje KTM je násobně vyšší . Kdo by si před Dakarem vsadil na Price. Dakar je hlavně o velkém týmu a o mega zázemí a to je KTM . Honda o proti KTM vsadila na Baredu a to byla ta největší chyba. Teď, po tom co Štefan předvedl, budeme všichni věřit v jeho první místo, ale zároveň se už budeme i obávat, aby se mu něco zlého nepřihodilo, když je to teď největší favorit té naší kotliny . Dakar je sviňa. |
21.1.2016 | Článek | Velká gratulace. Poslední dvě etapy se mi svíral žaludek, aby Štefan nehavaroval. Nakonec vše dopadlo nad očekávání i podle toho jak se vyjádřil. . Co se týče zájmu na tom kdo by měl vyhrát jsou nepsaná pravidla jasná. Velké nadnárodní společnosti mají vždy zájem na tom, aby na předních místech dojížděli jezdci zastupující velké motocyklové trhy. Tak malé země jako je Česká a Slovenská republika a kde je ještě k tomu zvykem jezdit na kole a chodit se psem, v motocyklovém světě vůbec nikoho nezajímají. Prostě jsme strašně malý trh na to, aby měli zájem na tom, aby Štefan vyhrál. Tak jako tak by byl megaúspěch kdyby příští rok dojel zase někde kolem třetího místa. +2 |
6.1.2016 | Článek | No je videt, ze ma uz z toho australskeho rance uplne vyfoukanou hlavu. Kdo zna minulost tak vi, ze kdyz jezdil posledni zavody na Honde tak delal jednu chybu za druhou. Sam rikal, ze vyhorel a ze se tezko motivuje k plne koncentraci. Posledni rok jeho zavodni kariery kdyz mluvil s medii tak vypadal na to, ze se kazdou chvilku rozbreci. Kdyz ho Shuei, sef HRC, nechal odprezentovat novou RC213V Street, tak i ma jeste nenarozena dcera by to odprezentovala s vetsim elanem. Hnal bych ho klackem z HRC mnohem drive. Jak si muze dovolit takto silna slova kdyz nekoncil na vrcholu. Jsem zvedav jak bude chodit se vztycenou hlavou a s takto silnymi recmi, az zase na ostro uciti tlak medii a tihu toho vseho co od nej Ducati ocekava. |
1.1.2016 | Článek | Slávek-TDM Je to hodně o načasování. Tenere 1200 je postavené v této době proti BMW image, KTM terén, Crosstourer technologie a Triumph nerejže. Co je velmi dobré Tenere? Honda s Afrikou počkala až vymře HP2 a Superenduro a jestli se jim podaří vyhrát Dakar tak mají prodejnost na 10 let zaručenou +1 |
1.1.2016 | Článek | Ten motor dá 200 tis. v pohodě. Tak malý kompresní poměr, tak dlouhý zdvih, to vše je pro životnost, nehledě na to, že u CDT nemůžeš pálit spojku a blbě zařadit. Ten kdo někdy jezdil Crosstourera, tak ví , že 5min. se učí, 5min. si zvyká a když pak sleze na cokoliv jiného tak je naštvaný, ze musí řadit. Kdo si chce před ostrou zatáčkou střelit 3 kvality dolů tak je tam má dřív než je schopný je tam nacpat mechanicky a pak na výjezdu ještě v naklonu levým ukazovákem za stálého rovnoměrného tahu řádí nahoru. Kdo má Land Cruisera v automatu tak si nikdy nekoupí manuál. Africa super, fotky super, ale terénní test na těchto pneu je stejné jako testovat Hayabusu na drapaku. Mám rád Superenduro, ale tohle bude lepší. Už se nemohu dočkat až jí projedu. +2 |
1.11.2015 | Článek | Ať si najdou nějakou Marquezovu zahozenou Hondu za zatáčkou a ušetří si 20 let vývoje. Duralový rám, pneumatické ventily, bezeztrátová převodovka a elektronika to vše by se jim do začátku mohlo hodit . -1 |
19.10.2015 | Článek | Aprilia " + motor" to je vtip? Lacinej ucukanej dvouvalec s velkou spotřebou proti Hondímu technicky vyspělému V4. +2 -5 |
7.7.2015 | Článek | Abajovec: Take jsem Hondar a vic nez se muze zdat a to co pozadujes to presne je Crosstourer v automatu. Ja jsem se na tom svezl a kdyz jsem zpatky usedl na svoji motorku tak jsem byl nastrvanej, ze musim radit. Ze segmentu do ktereho cili Afrikca jiz vypadlo HP2 a Superenduro, me oblibene, a proto zde ma sanci na velke prodeje. Tyto motorky davaji smysl, pro chasniky kteri take chteji jezdit v terenu, protoze CRF 450 by rozlomili. K te hmotnosti, na Superenduru uz relativne nic sundat nelze, cross plasty a svetlo, jeden kotouc v predu atd. a sucha hmotnost 185 Kg. Africa uz od pohledu je postavena na dlouhou zivotnost stejne jako predchudce proto bych povazoval za velky uspech hmotnost 195 Kg a automat 205 Kg. Se Superendurem jsem jel na zvlacenem poli 170 a ani jednou jsem v terenu nemel pocit, ze bych se se svymi schopnostmi byl schopen priblizit vykonovemu limitu 100 koni . Africa bude super stroj a uz se na ni moc tesim |
10.6.2015 | Článek | Nejlepší akce na které jsem byl. Těším se na další ročník. Zdravim všechny zúčastněné a slibuji, že na dalším Honda Festu se už ženit nebudu +1 |