Komentáře
Nalezeno 56 záznamů
1.3.2013 | Článek | Ad nickyho nejrychlejší kolo: Dvě možnosti - buď se to nějak zkomolilo překladem. Nebo se mu podařil výjezd z poslední zatáčky - což znamená větší rychlost na cílovce a tím nějakou tu desetinku lepší pozici. Ale i tak by to bylo dost divný tvrzení. Jinak někteří by si asi měli uvědomit, že motoGP speciál nemá se sériovou motorkou nic společnýho. Jenom někdy barvu a možná pocit "pilota" |
27.2.2013 | Článek | 2 pan Mikšík podruhé: No, nevyjádřil jsem se úplně šťastně. Měl jsem napsat, že většinu z toho, co píšete Rossi neřekl - prostě byl ten rozhovor kratší a stihnul se zmíňit jenom že pracoval na nastavení pro sjetou gumu. Platí to i o ostatních pilotech - v těch videích toho řeknou jenom malou část toho, co uvádíte Vy. +1 |
27.2.2013 | Článek | 2 korouzil46: ty seš fakt chudák 2 pan Mikšík: Mohl bych se zeptat na zdroj těch názorů pilotů? Poslouchal jsem rozhovory na MotoGP.com a to, co píšete, tam Rossi neřekl. Počítám, že musel dát rozhovor ještě někde jinde a rád si čtu informace v originále. Díky moc +6 -1 |
16.1.2013 | Článek | Pánové - s losováním motorek - i ten největší mrdal potřebuje mít motorku nastavenou na sebe - i když je sériová. Když nic jinýho, tak tlumiče a výšku stupaček - u velkejch amatérů i směr řazení. Možná by to šlo nějak udělat. Ale neumím si v praxi představit, že bych jel na okruh s tím, že na mojí motorce pojede někdo jinej a já zase sednu na něco, o čem ani nevím, jestli si někdo dal práci dotáhnout osu kola nebo brzdový třmeny. Ad čínský motorky - ty, o kterejch jsem zatím ze svýho okolí slyšel doslova životu nebezpečný jsou. Na litra za 50 tisíc by mě nikdo nedostal ani heverem. Možná jsem moc připosranej - ale na silný zážitek rozpadající se motorky v rychlosti přes 200km/h asi nejsem připravenej. Kolega z práce má skůtra 50ccm a boural kvůli technické závadě už minimálně dvakrát - z toho jednou docela nepříjemně a měsíc pak kulhal. Tyhle krámy jsou zadarmo drahý. +4 -1 |
10.10.2012 | Článek | Jo tak - vono tím Abrahám vlastně vydírá FIM - že pokud chtějí jet závody v Brně, tak mu musejí dát autoritu. Pro mě by to byl první důvod mu ji nedát. Aspoň by se pak ukázalo, jak moc to myslí vážně. Ale von to má asi stejně v paži - takže by prostě ty závody zrušil. Akorát to teda mohl říct sám a nemusel to nechat přečíst paní ředitelku. +3 -13 |
10.10.2012 | Článek | 2 SPV> No, horší materiál. To by musela Honda docela promyslet. Musí mu dát horší stroj než má Dani, ale zároveň lepší než má Jorge |
10.10.2012 | Článek | 2 Yetti47: No, já nevím - v rozhovoru hned po tom pádu Jorge říkal, že mu Dorna povolí o motor víc jako kompenzaci. Jestli se to stalo nebo ne, to netuším. Ale jediná zmínka, kterou jsem kdy četl o chybějícím motoru, byla tady na Motorkářích - ale to beru jenom jako drb, kterej bych si musel ověřit, aby měl nějakou informační hodnotu. |
10.10.2012 | Článek | Honda nemá ani žádnej nástroj, jako Stonera přesvědčit, aby "pustil" Danyho před sebe. Jede poslední sezónu, peníze má jistý. Oficiálně mu za to stejně nic dát nemůžou. Takže prostě pojede svoje maximum. To Daniho fiasko po Abajově poruše je z pohledu diváka dost blbej způsob, jak rozhodnout sezónu. Ale potřeba říct, že Lorenza taky jednou sestřelili - takže v tomto směru si nemají co vyčítat. Honda je teď asi fakt lepší motorka než Yamaha, ale holt ztratili přes půl sezóny než se jim podařilo tu mašinu vyladit. |
25.4.2012 | Článek | K těm horním končetinám. V českejch překladech mi to přišlo trochu zkreslený. Minulej závod dostal Stoner tak zvanou "arm pump". Což prý znají hlavně na motokrosu (nejezdím). Jde o to, že v druhé půlce závodu úplně přišel o cit v rukách - vůbec necítil jakou silou mačká páčky. Představuju si to jako když se praštíte do brňavky - akorát to nebrní. |
3.4.2012 | Článek | Letos nestačím valit bulvy, co je novejch možností, jak se vyblbnout. Maty přijde s těmahle závodama zručnosti, Crazy Day pořádá kaskadérskou školu. Fakt pecka. A to sotva začal duben |
19.3.2012 | Článek | Trochu mi hlava nebere, že Ducati vyhrávala s litrovým motorem (Forgaty na 916) a najednou se zjistilo, že vlastně potřebujou 1200. No, už jsem to psal někde jinde. Snaží se tady porovnávat neporovnatelný. |
19.3.2012 | Článek | Ježiš - neměli - jsem to ale prase - editovat se tady nedá. |
19.3.2012 | Článek | Jinak s tím výkonem Aprilie. Každej ví, že 4V je prostě nejlepší koncepce. Takže mi náskok Aprilie nepřijde divnej Myslím to hlavně proti řaďáku. S Ducati těžko srovnávat. Podle mě by snad ani neměly ty motory jezdit ve stejné kategorii. Pak se musí vymýšlet voháky jako přidání objemu a pak zase závaží. |
19.3.2012 | Článek | No, ten závod jsem viděl. Je zajímavý, že všem leží v žaludku Max. Nejdřív Ducati, že jí přidali moc závaží. Teď Suzuki. Ale nikoho nenapadne, že když si ho odmyslíte, tak tam nikdo kromě Carlose nějak nevyčníval. Za mě je to spíš tak, že Max zajel prostě trochu jinou ligu. |
14.3.2012 | Článek | Jeden by nečekal, že šéf Yamahy takhle zapomene na Spiese, který navíc v Sepangu jezdil občas i lepší časy než Lorenzo. |